هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99

ثبت نام کنکور سرارسری 99 آغاز شد

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 چه میزان است؟ ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری 99 یکی از مهم ترین عنوان های جستجوی این روز هاست. روزهای ثبت نام کنکور سراسری 99. قطعا با فرآیند گران شدن عمده ی موارد، هزینه کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99 نیز از این گران شدن بی نصیب نبوده است…

در این مقاله سعی داریم به موضوع هزینه ثبت نام کنکور 99، نحوه خرید کارت اعتباری تمامی رشته ها و دانشگاه ها و هزینه آزمون های عملی 99 و هزینه خدمات پیام کوتاه کنکور 99 بپردازیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99

خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور 99

خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور 99 صرفا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org صورت خواهد گرفت و داوطلبان با داشتن رمز دوم اینترنتی کارت های عضو شبکه شتاب می توانند با پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 کد سریال اعتباری 12 رقمی دریافت نمایند.

خرید کارت اعتباری شامل چه گزینه هایی است؟

سريال علاقه مندي به پيام نور و غيرانتفاعي آزمون سراسري 99

سريال ثبت نام آزمون سراسري 99 + هزينه پيامك هاي اطلاع رساني

سريال ثبت نام آزمون سراسري 99 و عدم تمايل به دريافت پيامك اطلاع رساني

هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99

هر داوطلب ثبت نام کنکور سراسری 99 می تواند در یکی از زیر گروه های آزمایشی شرکت کند که زیر گروه های آزمایشی اصلی کنکور 99 شامل:

علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی

هر داوطلب علاوه بر زیر گروه های اصلی می تواند در زیر گروه آزمایشی هنر و زبان نیز شرکت کنند.

هزینه خرید کارت اعتباری (سریال 12 رقمی) ثبت نام کنکور سراسری 99 برای هر زیر گروه مبلغ 37000 تومان می باشد.  چنانچه داوطلب مایل به 2 یا 3 زیر گروه آزمایشی می بود نیز به ازای هر زیر گروه باید 37000 تومان هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 98 را پرداخت می نمود.

آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی ، غیر دولتی و غیرانتفاعی می باشند نیز می توانند قبل از آغاز ثبت نام یا ویرایش، سريال علاقمندی به مبلغ 18600 تومان را خریداری کرده و اطلاعات آن را در زمان ثبت نام یا ویرایش وارد نمایید .

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 تمامی رشته ها برابر است؟

هزینه ثبت نام کنکور 99 برای تمامی زیر گروه ها با هم برابر است اما رشته های دارای آزمون عملی و مصاحبه هزینه های جدا گانه ای دارند که به شرح زیر می باشد:

رشته هایی که به صورت نیمه متمرکز در کنکور سراسری 99 پذیرش دارند دارای هزینه آزمون عملی می باشند، داوطلبان می توانند برای اطلاع از هزینه آزمون عملی رشته های نیمه متمرکز، هزینه آزمون عملی رشته های هنر، هزینه آزمون عملی رشته تربیت بدنی ، هزینه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی و… با مشاوران تحصیلی موسسه مشاور گروپ از طریق تلفن ثابت 9099071613 بدون پیش شماره از سراسر کشور در ارتباط باشند.

هزینه ثبت نام کنکور 99 پیام نور چقدر است؟

علاقه مندان به گزینش در رشته های با کنکور دانشگاه پیام نورعلاوه بر زیر گروه اصلی باید هزینه علاقه مندی به گزینش در دانشگاه پیام نور، تربیت معلم(فرهنگیان) و مراکز غیرانتفاعی کنکور سراسری 99 ، 18600 تومان می باشد پرداخت نمایند و سریال اعتباری دریافت نمایند.

نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 پیام نور

نحوه خرید کارت اعتباری متقاضیان گزینش رشته های پیام نور و غیر انتفاعی ثبت نام کنکور سراسری 99 نیز به همان روش کارت اعتباری ثبت نام کنکور 99 می باشد که در ابتدای مقاله اشاره شده است.

چنانچه برای خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور 99 با مشکل مواجه می باشید و یا متقاضی رشته های بدون کنکور آزمون سراسری هستید و نمی خواهید در کنکور سراسری 99 شرکت نمایید می توانید از طریق شماره ثابت 9099071613 و بدون پیش شماره با مشاوران موسس مشاور گروپ در ارتباط باشید.

مشاوره ثبت نام کنکور سراسری 99

تیم مشاوره تحصیلی مشاور گروپ  از شما تقاضا دارد که قبلا از اقدام برای ثبت نام کنکور سراسری 99، دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 99 را به خوبی مطالعه نمایید و از کلیه ی قوانین و ضوابط موجود باخبر شوید. همچنین از شما خواهشمندیم که ثبت نام خودرا به روزها و ساعات پایانی ثبت نام موکول نکنید چرا که به وفور مشاهده شده است که به دلیل ازدحام زیاد داوطلبان و نقص فنی سیستم ثبت نام بسیاری از داوطلبان از شرکت در کنکور سراسری بازمانده اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی مشاور گروپ شماره 9099071613 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت در ارتباط باشید.

سوالات متداول

نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 پیام نور به چه صورت است؟

نحوه خرید کارت اعتباری متقاضیان گزینش رشته های پیام نور و غیر انتفاعی ثبت نام کنکور سراسری 99 نیز به همان روش کارت اعتباری ثبت نام کنکور 99 می باشد که در مقاله اشاره شده است.

هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99 چقدر است؟

هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99 برای هر زیر گروه مبلغ 37000 تومان می باشد.

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 چه زمانی است؟

ثبت نام کنکور سراسری 99 روز چهارشنبه 98/11/16 آغاز می شود و در روز پنجشنبه مورخ 98/11/24 پایان می یابد.

1.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403