هزینه ثبت نام تمامی آزمون‌های سراسری ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام تمامی آزمون‌های سراسری ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام تمامی آزمون‌های سراسری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

هزینه ثبت نام تمامی آزمون‌های سراسری ۱۴۰۲ به صورت رسمی اعلام شد.

سر فصل ها

هزینه ثبت نام آزمون‌های سراسری ۱۴۰۲

🔺افزایش ۵۰ درصدی قیمت کنکور‌ها

🔹با تصمیم دولت، هزینه خدمات ثبت نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش و مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت برای سال ۱۴۰۲ مشخص شد

به گزارش مشاور گروپ، هیات وزیران هزینه خدمات ثبت نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون های سازمان سنجش و مرکز سنجش آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۲ را تعیین کرد.

به گزارش اختبار، تصویب نامه مصوب جلسه ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰ هیات وزیران در خصوص «تعیین هزینه خدمات ثبت نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور و مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۲» طی نامه شماره ۹۳۶۳۰ تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۰ توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

بر اساس این مصوبه، هزینه خدمات ثبت نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور و مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر تعیین می‌شود.

بر همین اساس، درآمد‌های سازمان سنجش آموزش و مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به حساب خزانه، واریز و در بخش درآمد بودجه کل کشور، منظور و معادل آن از طریق درج در ردیف بودجه هزینه‌ای در لوایح بودجه سنواتی در اختیار سازمان و وزارتخانه مذکور قرار می‌گیرد.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ ۷۵۰ هزار ریال (۷۵ هزار تومان)،  هزینه ثبت نام کنکور سراسری در سال ۱۴۰۰، ۵۴ هزار تومان تعیین شده بود بود، در حالی که هزینه این آزمون در سال ۹۹، ۳۷ هزار تومان و هزینه آزمون سراسری سال ۹۸؛ ۳۷ هزار ۵۰۰ تومان بوده است. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۴۵.۹ درصد بود .


هزینه ثبت نام کنکور کاردانی پیوسته ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی پیوسته 1402 ۷۵۰ هزار ریال (۷۵ هزار تومان)،  هزینه آزمون کاردانی پیوسته ۱۴۰۰، مبلغ ۵۴ هزار تومان تعیین شده بود در حالی که هزینه آزمون در سال ۹۹، ۳۷ هزار تومان و هزینه آزمون کاردانی پیوسته سال ۹۸؛ ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۴۵.۹ درصد است.


هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1402 ۹۴۵ هزار ریال (۹۴ هزار و ۵۰۰ تومان) هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۰، ۶۸ هزار تومان تعیین شده بود در حالی که هزینه آزمون سال ۹۹، ۴۶ هزار تومان و هزینه این آزمون در سال ۹۸؛ ۳۴ هزار تومان بوده است. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۴۷.۸ درصد است.


هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 یک میلیون و ۲۵۰ هزار ریال (۱۲۵ هزار تومان) هزینه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۰، ۹۰ هزار تومان تعیین شده بود در حالی که هزینه آزمون سال ۹۹، ۶۱ هزار تومان تعیین شده بود بود. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۴۷.۵ درصد است.


هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور 1402 یک میلیون و ۲۵۰ هزار ریال (۱۲۵ هزار تومان) هزینه آزمون‌های استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۴۰۰، ۹۰ هزار تومان تعیین شده بود است در حالی که هزینه این آزمون‌ها در سال ۹۹، ۶۱ هزار تومان و هزینه سال ۹۸، ۴۵ هزار تومان بوده است. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۴۷.۵ درصد است.


هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1402

هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1402 ۲ میلیون و ۸۵ هزار ریال (۲۰۸ هزار و ۵۰۰ تومان) هزینه آزمون دکتری داخل و اعزام به خارج و دکترای تخصصی پزشکی ۱۴۰۰، ۱۵۰ هزار تومان تعیین شده بود در حالی که هزینه این آزمون در سال ۹۹، ۱۰۰ هزار تومان و هزینه این آزمون در سال ۹۸، ۷۵ هزار تومان بوده است. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۵۰ درصد است.


هزینه ثبت نام آزمون زبان انگلیسی پیشرفته ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام آزمون زبان انگلیسی پیشرفته 1402 ۲ میلیون و ۱۷۵ هزار ریال (۲۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان) هزینه آزمون زبان انگلیسی پیشرفته ۱۴۰۰، ۱۴۵ هزار تومان تعیین شده بود در حالی که هزینه این آزمون در سال ۹۹، ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده بود و در سال ۹۸ هزینه این آزمون ۷۵ هزار تومان بوده است. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۴۵.۵ درصد است.


هزینه ثبت نام آزمون سامفا 1402

هزینه ثبت نام آزمون سامفا 1402 ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال (یک میلیون و ۲۷۵ هزار تومان)  هزینه آزمون سنجش استاندارد‌های مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) ۱۴۰۰، ۸۵۰ هزار تومان تعیین شده بود در حالی که هزینه سال ۹۹، ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده بود بود و هزینه این آزمون سال ۹۸، ۱۲۰ هزار تومان بوده است. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۴۱.۷ درصد است.


هزینه ثبت نام آزمون عملی رشته تربیت بدنی ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام آزمون عملی رشته تربیت بدنی 1402 یک میلیون و ۵۰ هزار ریال (۱۰۵ هزار تومان) هزینه ثبت نام آزمون عملی رشته تربیت بدنی ۱۴۰۰، ۷۰ هزار تومان تعیین شده بود در حالی که هزینه سال ۹۹، ۴۲ هزار تومان تعیین شد و هزینه این آزمون در سال ۹۸، ۳۱ هزار تومان بوده است. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۶۶.۶ درصد است.


هزینه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر 1402

هزینه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر 1402 ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال (۲۲۵ هزار تومان) هزینه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۰، ۱۵۰ هزار تومان تعیین شده بود در حالی که هزینه آزمون سال ۹۹، ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده بود و هزینه این آزمون سال ۹۸، ۵۰ هزار تومان بوده است. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۵۰ درصد است.


هزینه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ۱۴۰۲

هزینه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی 1402 ۹۱۰ هزار ریال (۹۱ هزار تومان) هزینه مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ۱۴۰۰، ۶۵ هزار تومان تعیین شده بود در حالی که هزینه آن در سال ۹۹، ۴۶ هزار تومان تعیین شده بود و هزینه این آزمون سال ۹۸، ۳۴ هزار تومان بوده است. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۴۱.۳ درصد است.


هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی و دندانپزشکی ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی و دندانپزشکی 1402  ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال (۲۲۵ هزار تومان) هزینه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی و دستیاری تخصصی دندانپزشکی ۱۴۰۰، ۱۵۰ هزار تومان تعیین شده بود است در حالی که هزینه آزمون سال ۹۹، ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده بود بود و هزینه آن در سال ۹۸، ۷۵ هزار تومان بوده است. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۵۰ درصد است.


هزینه ثبت نام آزمون ملی دندانپزشکی و داروسازی و دستیاری فوق تخصصی پزشکی ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام آزمون ملی دندانپزشکی و داروسازی و دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1402 ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (۴۵۰ هزار تومان) هزینه ثبت نام آزمون ملی ‌دندانپزشکی و داروسازی و دستیاری فوق تخصصی پزشکی۱۴۰۰، ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده بود در حالی که هزینه سال ۹۹، ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده بود و هزینه این آزمون سال ۹۸، ۱۵۰ هزار تومان بوده است. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۵۰ درصد است.


هزینه ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی 1402 ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال (۲۲۵ هزار تومان) هزینه ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی ۱۴۰۰ که در مرحله دو برابر مرحله اول و در مرحله سوم و بیشتر دو برابر مرحله دوم افزایش خواهد یافت ۱۵۰ هزار تومان تعیین شده بود است در حالی که هزینه سال ۹۹، ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده بود بود و هزینه این آزمون در سال ۹۸، ۷۵ هزار تومان بوده است. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۵۰ درصد است.


هزینه ثبت نام آزمون مصاحبه تخصصی پزشکی و دندانپزشکی ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام آزمون مصاحبه تخصصی پزشکی و دندانپزشکی ۱۴۰۲ ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال (۲۲۵ هزار تومان) هزینه آزمون مصاحبه بررسی صلاحیت‌های تخصصی پزشکی و دندانپزشکی ۱۴۰۰، ۱۵۰ هزار تومان تعیین شده بود است در حالی که هزینه آزمون سال ۹۹، ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده بود بود. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۵۰ درصد است.

هزینه آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی ۱۴۰۲

هزینه آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی 1402 ۹۰۰ هزار ریال (۹۰ هزار تومان) هزینه آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۰، ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده بود است در حالی که هزینه آزمون سال ۹۹، ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده بود بود. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۵۰ درصد است.


هزینه آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی ۱۴۰۲

هزینه آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی 1402 ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال (۲۲۵ هزار تومان) هزینه آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی ۱۴۰۰ که از مرحله دوم به بعد دو برابر افزایش خواهد یافت ۱۵۰ هزار تومان تعیین شده بود در حالی که هزینه آزمون سال ۹۹، ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده بود است. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۵۰ درصد است.


هزینه ثبت نام آزمون سراسری خارج از کشور ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام آزمون سراسری خارج از کشور 1402 ۱۵ میلیون ریال (یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) هزینه ثبت نام آزمون سراسری برای داوطلبانی که حوزه امتحانی آن‌ها خارج از کشور است در سال ۱۴۰۰، ۱ میلیون تومان تعیین شده بود است در حالی که هزینه سال ۹۹، ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده بود و هزینه این آزمون سال ۹۸، ۴۰۰ هزار تومان بوده است. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۶۶.۷ درصد است.

خدمات سامانه انتخاب رشته پیشنهادی (اختیاری) ۱۴ هزار تومان تعیین شده بود در حالی که هزینه آن در سال ۹۹، ۱۰ هزار تومان تعیین شده بود بود. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۴۰ درصد است.


هزینه ثبت نام متاخرین آزمون‌ها و تغییر حوزه امتحانی ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام متاخرین آزمون‌ها و تغییر حوزه امتحانی1402 یک میلیون و ۶۸۰ هزار ریال (۱۶۸ هزار تومان) هزینه ثبت نام متاخرین آزمون‌ها و تغییر حوزه امتحانی سال ۱۴۰۰، ۱۲۰ هزار تومان تعیین شده بود است.


هزینه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان (متخلفان احتمالی) آزمون‌ها ۱۴۰۲

هزینه برگزاری آزمون مجدد از متخلفان احتمالی 1402 یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال (۱۸۰ هزار تومان) هزینه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان (متخلفان احتمالی) آزمون‌ها ۱۴۰۰ (موضوع قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری مصوب ۱۳۸۴) مبلغ ۱۲۰ هزار تومان تعیین شده بود .



هزینه علاقه مندی به گزینش دانشگاه پیام نور، تربیت معلم (فرهنگیان) و مراکز غیر انتفاعی ۱۴۰۲

هزینه علاقه مندی به دانشگاه پیام نور، تربیت معلم (فرهنگیان) و مراکز غیر انتفاعی 1402  ۲۰۰ هزار ریال (۲۰ هزار تومان) هزینه علاقه مندی به گزینش در دانشگاه پیام نور، تربیت معلم (فرهنگیان) و مراکز غیر انتفاعی سال ۱۴۰۰، ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده بود است در حالی که هزینه این آزمون در سال ۹۹، ۹ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده بود بود و هزینه این آزمون در سال ۹۸، مبلغ ۶ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده بود بود. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۴۷.۳ درصد است.

هزینه خدمات پیام کوتاه آزمون 1402 ۱۲ هزار ریال (یک هزار و ۲۰۰ تومان) هزینه خدمات پیام کوتاه آزمون (اختیاری) ۸۵۰ تومان تعیین شده بود است در حالی که هزینه این خدمت در سال ۹۹، ۶۰۰ تومان تعیین شده بود بود. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۴۱.۷ درصد است.

بررسی پرونده صلاحیت عمومی داوطلبان آزمون ها ۱۴۰۲

هزینه بررسی پرونده صلاحیت عمومی داوطلبان 1402 یک میلیون و ۱۹۰ هزار ریال (۱۱۹ هزار تومان) بررسی پرونده صلاحیت عمومی داوطلبان آزمون‌ها در سال ۱۴۰۰، ۸۸ هزار تومان تعیین شده بود است در حالی که هزینه آن در سال ۹۹، ۶۰ هزار تومان و در سال ۹۸، ۴۴ هزار تومان بوده است. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹، ۴۶.۷ درصد است.

ردیف

نوع هزینه خدمات

مبلغ سال 1402

مبلغ سال 1401

مبلغ سال 1400

مبلغ سال 99

ملاحظات

۱

هزینه ثبت نام کنکور سراسری

130.000

75.000

54.000

37.000

به ازای هر داوطلب

۲

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی پیوسته

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

75.000

54.000

37.000


۳

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

94.500

68.000

46.000



۴

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

125.000

90.000

61.000


۵

هزینه ثبت نام آزمون متمرکز استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

125.000

90.000

61.000


۶

هزینه ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داخل و اعزام به خارج و دکترای تخصصی پزشکی (Ph.D)

378.000

208.500

150.000

100.000


۷

هزینه ثبت نام آزمون زبان انگلیسی پیشرفته

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

217.500

145.000

100.000


۸

هزینه ثبت نام آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا)

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

1.275.000

850.000

600.000


۹

هزینه ثبت نام آزمون عملی رشته تربیت بدنی

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

105.000

70.000

42.000


۱۰

هزینه ثبت نام آزمون عملی رشته‌های هنر

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

225.000

150.000

100.000


۱۱

هزینه مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

91.000

65.000

46.000


۱۲

هزینه ثبت نام آزمون ‌دستیاری ‌تخصصی ‌پزشکی ‌و دستیاری تخصصی دندانپزشکی

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

225.000

150.000

100.000


۱۳

هزینه ثبت نام آزمون ملی ‌دندانپزشکی و داروسازی و دستیاری فوق تخصصی پزشکی

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

450.000

300.000

200.000


۱۴

هزینه ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی (در مرحله دوم دو برابر مرحله اول و درمرحله سوم و بیشتر دو برابر مرحله دوم افزایش خواهد یافت)

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

225.000

150.000

100.000


۱۵

هزینه ثبت نام آزمون مصاحبه بررسی صلاحیت­های تخصصی پزشکی و دندانپزشکی

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

225.000

150.000

100.000


۱۶

هزینه ثبت نام آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

90.000

60.000

40.000


۱۷

هزینه ثبت نام آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی (از مرحله دوم به بعد دو برابر افزایش خواهد یافت)

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

225.000

150.000

100.000


۱۸

هزینه‌ ثبت‌نام آزمون سراسری برای داوطلبانی که حوزۀ امتحانی آنها خارج از کشور است

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

1.500.000

1.000.000

600.000


۱۹

هزینه ثبت نام خدمات سامانه انتخاب رشته پیشنهادی (اختیاری)

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

19.600

14.000

10.000


۲۰

هزینه ثبت نام متأخرین آزمون‌ها و تغییر حوزه امتحانی

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

168.000

120.000

 

۲۱

هزینه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان (متخلفان احتمالی) آزمون‌ها، موضوع قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون­های سراسری
– مصوب ۱۳۸۴-

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

180.000

120.000

 

۲۲

هزینه ثبت نام علاقه‌مندی به گزینش در دانشگاه پیام نور، تربیت معلم (فرهنگیان) و مراکز غیرانتفاعی

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

20.000

13.700

9.300

به ازای هر مورد علاقه‌مندی

۲۳

هزینه ثبت نام خدمات پیام کوتاه آزمون (اختیاری)

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

1.200

850

600

به ازای تمامی پیام‌های ارسالی

۲۴

هزینه ثبت نام بررسی پرونده‌های صلاحیت عمومی داوطلبان آزمون‌ها

به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد

119.000

88.000

60.000

به ازای هر پرونده

۲۵

خدمات سامانه انتخاب رشته پیشنهادی (اختیاری) به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد 19.600



در صورت‌ لزوم‌، داوطلبان علاوه بر سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان ، می توانید از ساعت 8 صبح الی 12 شب با  شماره تلفن 9099071613 بدون اضافه کردن صفر و هرگونه کد دیگری با کارشناسان مجرب ثبت نام آزمون های ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور تماس‌ حاصل‌ نمایند.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1401 چقدر است؟

هزینه ثبت نام کنکور سراسری در سال 1401، ۷۵ هزار تومان تعیین شده در حالی که هزینه این آزمون در سال ۹۹، ۳۷ هزار تومان و هزینه آزمون سراسری سال ۹۸؛ ۳۷ هزار ۵۰۰ تومان بوده است.

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد 1401 چقدر است؟

هزینه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1401، ۱۲۵ هزار تومان تعیین شده در حالی که هزینه آزمون سال ۹۹، ۶۱ هزار تومان تعیین شده بود.

هزینه ثبت نام دکتری 1401 چقدر است؟

هزینه آزمون دکتری داخل و اعزام به خارج و دکترای تخصصی پزشکی 1401 ، 208هزار و پانصد تومان تعیین شده است در حالی که هزینه این آزمون در سال ۹۹، ۱۰۰ هزار تومان و هزینه این آزمون در سال ۹۸، ۷۵ هزار تومان بوده است.

هزینه ثبت نام آزمون عملی رشته تربیت بدنی 1401 چقدر است؟

هزینه ثبت نام آزمون عملی رشته تربیت بدنی ۱۴۰۱، 105 هزار تومان تعیین شده است در حالی که هزینه سال ۹۹، ۴۲ هزار تومان تعیین شد و هزینه این آزمون در سال ۹۸، ۳۱ هزار تومان بوده است.

هزینه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر 1401 چقدر است؟

هزینه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۰، 225 هزار تومان تعیین شده است در حالی که هزینه آزمون سال ۹۹، ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده بود و هزینه این آزمون سال ۹۸، ۵۰ هزار تومان بوده است.

هزینه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و هزینه مصاحبه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی 1401 چقدر است؟

هزینه مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ۱۴۰۱، 91هزار تومان تعیین شده است در حالی که هزینه آن در سال ۹۹، ۴۶ هزار تومان تعیین شده و هزینه این آزمون سال ۹۸، ۳۴ هزار تومان بوده است.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری برای داوطلبان خارج از کشور 1401 چقدر است؟

هزینه ثبت نام آزمون سراسری برای داوطلبان خارج از کشور 1401 ۱ میلیون و پانصد هزار تومان تعیین شده است در حالی که هزینه سال ۹۹، ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده و هزینه این آزمون سال ۹۸، ۴۰۰ هزار تومان بوده است.

 
5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام تمامی آزمون‌های سراسری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403