هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله قرار است اطلاعات جامعی از هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را در اختیار شما قرار دهد. هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی توسط وزارت راه و شهرسازی، دفتر مقررات ملی ساختمان تعیین می شود و متقاضیان موظف به پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام در هنگام نام نویسی هستند. با ما همراه باشید.

وزارت راه وشهرسازی در اجرای مواد 5 ، 11 ، 21 ، 26 و 28 آیین نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان با همکاری شركت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش كشور، نسبت به برگزاری آزمونهای ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی معماری بخشهای (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران بخشهای (نظارت، محاسبات و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی(طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیك برای دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه سه به طور هماهنگ و همزمان در سراسر كشور اقدام مینماید.

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ، مبلغی است که از سوی داوطلبان برای ثبت نام و شرکت در آزمون نظام مهندسی پرداخت می شود. پرداخت این هزینه، اولین قدم برای شروع ثبت نام در آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳  است. البته پرداخت هزینه به معنای نهائی شدن ثبت نام نبوده و داوطلب باید مراحل ثبت نام خود را با ترتیب مشخص خود تکمیل نماید.

برای آگاهی از جدیدترین خبرها در زمینه نحوه عودت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

بعد از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ، به داوطلب یک شماره پرونده و یک رمز عبور داده می شود که داوطلبان از آن در ادامه مراحل  ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ استفاده می کند پس باید آن را نزد خود تا پایان ثبت نام نگه دارد.  هزینه ثبت نام برای هر آزمون متفاوت بوده و با توجه به اینکه آزمون نظام مهندسی طراحی معماری به صورت تشریحی برگزار می شود، هزینه آن بیشتر از سایر آزمونهاست.

معمولا بعد از اتمام زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی، داوطلبانی که هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را واریز کرده اما موفق به نهایی شدن ثبت نام خود نشده اند، می توانند تا زمان مشخصی که توسط دفتر مقررات ملی ساختمان اعلام می شود، وجه واریزی خود را باز پس بگیرند. برای این منظور باید شماره کارتی که با آن خرید کرده اند را کتباٌ به آدرس ایمیل مشخص شده ای ارسال نمایند.

رشته مبلغ (تومان)
  • معماری طراحی
145.000
سایر مهندسان شامل:
  • عمران (نظارت- محاسبات- اجرا)
  • تاسیسات مکانیکی (نظارت- طراحی)
  • تاسیسات برقی (نظارت- طراحی)
  • نقشه برداری
  • معماری (نظارت – اجرا)
  • شهرسازی
  • ترافیک
۱۴۵/۰۰۰
  • صلاحیت های ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی و طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان
200.000

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام ازمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

برای آشنایی با نحوه پرداخت هزینه ثبت نام ازمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در این بخش از مقاله راهنمای تصویری ارائه می کنیم و گام به گام مسیر خرید کارت اعتباری آزمون نظام مهندسی را با هم پیش می رویم.

همانطور که می دانید هزینه آزمون نظام مهندسی در قالب هزینه خرید سریال ثبت نام 12 رقمی آزمون نظام مهندسی از داوطلب دریافت می گردد. برای خرید سریال ثبت نام ابتدا باید  به سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی به نشانی inbr.ir مراجعه کنید.

مطابق تصویر در بخش آزمون های ورود به حرفه روی گزینه ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان (تستی) –  اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ کلیک کنید تا به صفحه ثبت نام هدایت شوید.

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1401

بعد از ورود به سیستم ثبت نام آزمون نظام مهندسی، مطابق تصویر روی گزینه خرید کارت بزنید.

خرید کارت ثبت نام آزمون نظام مهندسی هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

مطابق تصویر در بخش نظام مهندسی، سريال ازمون ورود به حرفه مهندسان را انتخاب و گزینه تایید و ادامه را بزنید.

خرید سریال ثبت نام آزمون نظام مهندسی پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

اطلاعات خواسته شده در فرم سریال ثبت نام آزمون نظام مهندسی را وارد کنید و گزینه تایید و ادامه را بزنید.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1401

 

در این مرحله شماره پیگیری پرداخت صادر می شود و باید حتما آن را جایی یادداشت و تا پایان مراحل ثبت نام نزد خود نگه دارید. لازم به ذکر است تا زمانیکه تایید «شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام» انجام نشود قادر به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی نخواهید بود.

شماره پیگیری پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

با پرداخت وجه در درگاه الکترونیکی بانک سریال 6 رقمی ثبت نام آزمون نظام مهندسی را دریافت خواهید کرد.  برای اطلاع از سایر مراحل ثبت نام می توانید به راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ مراجعه کنید.

نحوه عودت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

قابل توجه داوطلبان آزمون­های ورود به حرفۀ مهندسان، کاردان­های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی که درخواست  اطلاع از نحوه عودت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در راستای استرداد وجه خود دارند، می بایست درخواست خود را منحصراً بصورت کتبی و صرفاً در قالب فرم  زیر (در تاریخ محدود و مشخصی که برای هردوره از آزمون ها متفاوت می باشد اعلام خواهد شد ) از طریق پست الکترونیکی به آدرس: sanjesh111@yahoo.com ارسال نموده و از پیگیری حضوری و یا تلفنی پرهیز نمایند.

نکته 1: متقاضیان لطفا در قسمت موضوع ایمیل (subject)، شماره پرونده خود را درج نمایند.

نکته 2:لازم به ذکر است که استرداد وجه ثبت­ نام نهایتاً تا تاریخی که بعد از زمان ثبت نام مشخص خواهد شد امکانپذیر است و منحصراً به کارت بانکی که در فرم درخواست استرداد وجه توسط داوطلب اعلام گردیده انجام می­ گردد.

برای آگاهی از جدیدترین خبرها در زمینه نحوه عودت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

تماس با تلفن ثابت از 8 صبح تا 12 شب

9099071613

اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید با خرید بسته های تماس، مشاورین مجموعه مشاور گروپ در اسرع وقت و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1402 – 1403

✔️هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ چقدر است؟

مبلغ هزینه آزمون نظام مهندسی در این مقاله ذکر شده است.

✔️نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی چگونه است؟

برای پرداخت هزینه ثبت نام باید به سایت inbr.ir مراجعه کنید. راهنمای تصویری و کامل پرداخت هزینه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ در این مقاله قرار دارد.

✔️نحوه عودت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

بازگشت وجه ثبت نام آزمون نظام مهندسی از طریق ارسال درخواست به آدرس ایمیلی که در دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی درج شده، امکان پذیر خواهد بود. نحوه عودت وجه ثبت نام آزمون نظام مهندسی در این مقاله ذکر شده است.

3.4/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. محمدکاشفی

    باعرض سلام خواستم بدونم تاریخ آزمون های۱۴۰۳ چه زمانی مشخص میشه؟؟

    پاسخ
  2. محمد

    با عرض سلام و خسته نباشید، خواستم بدونم آزمون نظام مهندسی در سال ۱۴۰۳ برگزار میشه؟ بعد چند دوره آزمون تو یک سال میگیرن؟

    پاسخ
  3. یونس

    سلام ببخشید من انصراف دادم از ثبت نام و درخواست عودت وجه رو دارم اما ایمیل سنجش که درخواست رو میدم میزنه اشتباست،چکار باید کنم؟؟

    پاسخ
  4. اکبر احمدی

    سلام.کارشناسی معماری بافت های تاریخی و فرسوده از دانشگاه علمی کاربردی سال ۹۸ هستم درچه زمینهای می‌تونم شرکت کنم وبیش از ۱۵سال سابقه تجربی دارم ممنونم از راهنمایی شما

    پاسخ
  5. با عرض سلام و خسته نباشید
    کاردانی فنی ساختمان فارغ التحصیل سال ۸۶ میتونه تو آزمون نظام مهندسی شرکت کنه

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403