نحوه 100 زدن شیمی در دو ماه بهمراه مباحث آسان و تست خیز

نحوه 100 زدن شیمی

جهت مشاوره در زمینه نحوه 100 زدن شیمی در دو ماه بهمراه مباحث آسان و تست خیز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه 100 زدن شیمی  ، شیمی درسی هست بسیار وقت گیر و دوستانی که میخوان بالای 40 درصد بزنن مسلما باید از سال های پیش به صورت جدی شیمی رو میخوندند که خیلی کم افرادی پیدا میشه که با این شرایط هستن و اکثرا از مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی شروع به خوندن شیمی میکنند.

نحوه 100 زدن شیمی

نحوه 100 زدن شیمی

نحوه 100 زدن شیمی  ، با پایه ای نسبتا ضعیف و همشون انتظار دارن تو این وقت کم بتونن کل شیمی رو بخونن که این انتظار رو میشه برآورده کرد ولی به درس های دیگر لطمه شدیدی میزنه.

نحوه 100 زدن شیمی  ، پس چیکار باید بکنیم ؟؟؟

تنها راه حلی که با منطق جور در میاد اینه که عوض اینکه بیایم کل کتابای کنکور رو با تسلط خیلی کم تو این زمان کم بخونیم بیایم یه قسمتی که شامل 50 درصد تست های کنکور میشه رو با تسلط خیلی زیاد و چندین بار خوندن فرا بگیریم که زدن 40 درصد قطعی بشه
خلاصش تسلط 100 درصد به 50 درصد شیمی بهتر از تسلط 50 درصد به 100 درصد شیمی است.، مخصوصا شیمی کنکور 95 که این رو به وضوح نشون داده.

تنها توصیه بنده این هست که اگه هر فصلی رو خواستی نخونی ، حتما اسید و باز و محلول هارو بخون .
بیشتر از 50 درصد کنکور مستقیم و غیر مستقیم با مفاهیم اسید و باز گره خورده . محلول ها هم بیشترین جچم سوالات سال سوم رو دربرمیگیره.

به نظر من وقت اصلنم کم نیست…کلی وقت داریم هنوز تا کنکور….روزی دو ساعت یا یک ساعت و نیم بذاریم برای شیمی به راحتی میتونی اونو از نقطه ضعف تبدیل کنی به نقطه قوت.

شیمی درسی هستش ک هم حفظیجاتشو باید خیلی مرور کنی هم باید خیلی تست حل کنی برای محاسباتش…مثلن من خودم هر شب پنج تا مسئله استوکیومتری رو میگیرم با اعداد نامتعارف حل میکنم تا سرعتم بره بالا(از نگین یغمایی رتبه ۲ ریاضی کشوری سال ۹۳ یاد گرفتم اینو). نحوه 100 زدن شیمی

واکنش های خیلی مهم رو با ضریب استوکیومتری باید حفظ باشید توی سرعت حل تست خیلی موثره و وقتتون برای موازنه واکنش هدر نمیره

بهتره که واکنش های مهم رو دسته بندی کنید برای خودتون و رنگی کنید و همیشه جلو چشمتون باشه.

جدول تناوبی رو هم که باید کاملا قورت بدین…البته کاره سختی نیست چون رمز گذاشتن واسه هر گروه راحت میشه حفظش کرد…

ارایش الکترونی عناصر مهم رو حفظ باشید و اصلا نکشید سره ازمون…عناصر مهمی که بیشتر توی تست های کنکور مورد استفاده قرار میگیرن مثل کروم و مس . نحوه 100 زدن شیمی

نحوه 100 زدن شیمی  ، مباحث آسان و تست خیز شیمی کنکور

شیمی ۲ فصل ۱

مباحث آسان و تست خیز شیمی  : فصل ۱ شیمی ۲ به طور کلی به دو بخش تقسیم می شود بخش اول این فصل به بررسی شیوه پیدایش اتم و دانشمندان تاثیر گذار و بخش دوم به بررسی ارایش الکترونی می پردازد.

از بخش اول در کنکور سراسری معمولا سوالات حفظی مطرح می شود اما در چند سال اخیر سوالات محاسباتی از بخش جرم اتمی میانگین مورد توجه بوده است.

در بخش دوم و ارایش الکترونی نیز معمولا ۲ سوال مطرح میشود که اگر به خوبی روی این مبحث وقت گذاشته باشید به راحتی به انها پاسخ خواهید داد.

این فصل جزو فصل های اسان کنکور می باشد که با مطالعه کافی به ۲یا ۳ تست که از ان مطرح میشود میتوانید پاسخ دهید.

شیمی ۲ فصل ۲

مباحث آسان و تست خیز شیمی  : این فصل به طور کلی به جدول اتمی و نحوه تغییرات خواص گروه ها و تناوب ها می پردازد و بهتر است جدول تناوبی را به شیوه های متداول موجود حفظ باشید (فقط تا تناوب ۴) همچنین مبحث انرژی یونش نیز از مباحث مورد توجه در این فصل می باشد.

این فصل نیز از فصول اسان کنکور می باشد که معمولا از ان ۲-۳ تست مطرح می شود . نحوه 100 زدن شیمی

شیمی ۲ فصل ۳

مباحث آسان و تست خیز شیمی  : این فصل از شیمی دو به طور کلی به بحث یون ها می پردازد و جزو فصل های اسان کنکور می باشد معمولا در کنکور سراسری ۱ سوال به این فصل اختصاص دارد.

شیمی ۲ فصل ۴

مباحث آسان و تست خیز شیمی  : این فصل مربوط به پیوند کوالانسی می باشد که معمولا دانش اموزان کمی در این فصل به خاطر رسم ساختار لوئیس دچار مشکل می شوند اما اگر ساختار های مهم کتاب درسی را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و یا انها را حفظ کنید به تست های این فصل نیز خواهید توانست جواب دهید.

از این فصل معمولا ۴ سوال در کنکور مطرح میشود.

شیمی ۲ فصل ۵

مباحث آسان و تست خیز شیمی  : این فصل مربوط به ساختار هیدروکربن ها می باشد و جزو فصل های تقریبا حفظی به شما می اید در این فصل رسم ساختار الکان ها ، الکین ها و الکن ها همچنین بنزن و مشتقات ان و هیدروکربن های حلقوی اهمیت بالایی دارند در قسمت اخر این فصل بحث گروه های عاملی بسیار مورد توجه هستند.

این فصل معمولا ۲-۳ سوال کنکور به خود اختصاص میدهد.

شیمی ۳ فصل ۱

مباحث آسان و تست خیز شیمی  : فصل اول شیمی ۳ یکی از فصل های سنگین کنکور می باشد چرا که مبحث دشوار استوکیومتری در خود جای داده است اما معمولا ۱ سوال از ۴ سوالی که از این فصل مطرح میشود مربوط به موازنه و واکنش های شیمیای می باشد که ارزش وقت گذاشتن را دارند.

شیمی ۳ فصل ۲

مباحث آسان و تست خیز شیمی  : فصل دوم شیمی ۳ مربوط به ترمودینامیک می باشد که نسبت به دو فصل دیگر شیمی ۳ کمی اسان تر بوده و معمولا با دانستن روابط و حل سوالات متعدد میتوانید تسلط خوبی در این فصل بدست اورید. از این فصل معمولا ۳-۴ سوال در کنکور مطرح میشود.

شیمی ۳ فصل ۳

 مباحث آسان و تست خیز شیمی  :  فصل سوم شیمی ۳ مربوط به محلول ها و روابط کمی بین انهاست که ارتباط نزدیکی به استوکیومتری دارد بنابر این جزو مباحث دشوار کنکور سراسری در نظر گرفته میشود.

در قسمت اخر این فصل بخش هایی مربوط به خواص کولیگاتیو و انواع صابون ها وجود دارد که سوالاتی که در کنکور از انها مطرح میشود معمولا اسان می باشد.

از این فصل نیز ۴ سوال در کنکور سراسری مطرح میشود.

شیمی ۴ فصل ۱

 مباحث آسان و تست خیز شیمی  : در فصل اول شیمی ۴ مبحث سنتیک وجود دارد معمولا دانش اموزان این فصل را جزو فصل های دشوار به حساب می اورند اما سوالات کنکور که از این فصل مطرح میشود سطح متوسطی داشته و در صورت مطالعه این فصل به راحتی میتوانید به حداقل ۱ سوال از ۲ سوالی که در این فصل مطرح میشود پاسخ دهید.

در بخش اخر این فصل مبحث جدید کاتالیزگر وجود دارد که مستعد طرح سوالات تستی با سطح متوسط و اسان می باشد.

از مبحث نظریه های سنتیکی که سوالات نسبتا کمی در کنکور به خود اختصاص داده اند نیز سوالات نسبتا اسانی طرح شده است.

شیمی ۴ فصل ۲

مباحث آسان و تست خیز شیمی  : فصل ۲ شیمی ۴ مربوط به تعادل می باشد در این فصل روابط تعادل + واکنش مهم هابر و همچنین جهت پیشرفت واکنش مباحث مورد توجه در کنکور سراسری می باشند برخلاف سوالات تالیفی سخت در این فصل در کنکور سراسری معمولا سوالات سطح استاندارد تری را به خود اختصاص داده اند که با مطالعه و حل سوالات کافی می توانید تسلط کافی در این فصل را بدست اورید.

شیمی ۴ فصل ۳

مباحث آسان و تست خیز شیمی  : فصل ۴ شیمی ۳ به مبحث اسید و باز اختصاص دارد و به علت طرح سوالات ترکیبی جزو مباحث پیچیده کنکور به حساب می اید. معمولا از این بخش ۳-۴ سوال مطرح میشود.

شیمی ۴ فصل ۴

مباحث آسان و تست خیز شیمی  : این فصل مربوط به الکترولیز + واکنش های اکسایش کاهش + برقکافت + ابکاری + سلول های سوختی و .. می باشد و معمولا سوالات محاسباتی و دشواری از این فصل مطرح می شود اما به غیر از سوالات محاسباتی سوالات مفهومی و حفظی ان جزو سوالات اسان کنکور هستند

از این فصل معمولا ۳ سوال مطرح میشود.

طبق معرفی مباحث بالا میتونیم بگیم که فصول شیمی سال دوم سطح آسان و متوسطی دارند و به نظر بنده ارزش وقت گذاشتن و تسلط رو دارند و در صورت تسلط بر این 5 فصل می تونید به حداقل 7 تا 8 تست از 11 تست شیمی دوم پاسخ دهید.

از دیگر بخش های پیشنهادی برای مطالعه می توان به قسمت اول فصل ۱ شیمی سال سوم که شامل واکنش ها ، برخی از تعاریف مهم ، موازنه و همچنین برخی مواد مهم مطرح شده و ساختارشان + فصل دوم شیمی ۳ و مطالعه قسمت های حفظی فصل سوم شیمی ۳ اشاره کرد . همچنین برای بالا بردن بیشتر درصدتان در درس شیمی میتوانید روی فصل اول و دوم و حفظیات فصل سوم و چهارم شیمی پیش دانشگاهی هم حساب باز کنید…نحوه 100 زدن شیمی



مشاوره و برنامه ریزی تخصصی زیر نظر تیم دانشجویان و فارغ التحصیلان پزشکی
تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل
شماره تماس ( بدون گرفتن کد) 9099071613

نحوه 100 زدن شیمی  ، نحوه مطالعه شیمی

مطالعه درس شیمی :

درس شیمی به سه بخش تقسیم می‌شود :

?شیمی 2 که مسائل محاسباتی ندارد و مفهومی است
?شیمی3 که تقریبا 90 درصد سوالات آن محاسباتی می باشد
?شیمی پیش دانشگاهی که مخلوطی از مسائل محاسباتی و مفهومی می باشد

بر اساس نوع سوالات باید به مطالعه درس شیمی پرداخت.

بطورکلی کتب کمک درسی مبتکران برای درس شیمی بسیار مناسب هستند اما انتشارات خیلی سبز نیز در زمینه حرف های برای گفتن دارد. ویژگی این کتاب ها درس نامه های مناسب و سوالات تالیفی جون دار می باشد.

سوالات شیمی کنکور در سال های گذشته بویژه از سال 93 بسیار دشوار شده اند. سوالات محاسباتی نیازمند توانایی بالا در ضرب و تقسیم و ساده کردن می باشد(ریاضیات).

برای درس شیمی بعد از درس دادن معلم به خواندن درس نامه ها بپردازید تا در مبحث مورد نظر به اندک تسلطی برسید .سپس برای تسلط کامل ابتدا سوالات آسان و سپس سوالات ترکیبی و دشوار را حل کنید . در این حین سوالات مهم و نکته دار رو علامت دار کنید تا در آینده برای دوره مبحث به آنها رجوع کنید.

اما فراموش نشود که منبع اولیه شما برای مطالب حفظی کتاب درسی است و باید به آن تسلط داشته باشید.

در روز کنکور یا ازمون های ازمایشی : اگر در حل سوالات محاسباتی مشکل بسیار زیادی دارید ابتدا به حل سوالات حفظی و مفهومی بپردازید که با درک مفاهیم به خصوص مفاهیم شیمی 2 و شیمی پیش دانشگاهی در زمان کم به آنها پاسخ دهید. در این صورت شما به 50 درصد سوالات پاسخ داده آید. از زمان باقی مانده می توانید در دروس دیگر استفاده کنید.

تو این مقاله قصد دارم با هم رو شیمی کنکور یه انالیز داشته باشیم تا بتونیم تو این فرصت باقیمونده تا کنکور بتونید شیمیتونو خوب ببندید.

در بین شیمی ها…

شیمی 2 بهترین درس برای امتیاز اوردن تو کنکوره چون تو زمان اندک تستاشو میشه جواب داد و سوالات اون رو هیچ وقت نمیتونن از یه حدی بیشتر پیچش بدن…

پس دوستان شیمی 2 تونا کاملا کاملا ببندید و تمام نکات و تستاشو بزنید که راحت میتونین سر جلسه کنکور از پسش بر بیاین
برای جمع بندی شیمی بهتون توصیه میکنم که برای اموزش فیل مبتکران و برای تست گاج در کنار هم میتونه بسیار مفید باشه….
کتاب لقمه حفظیات شیمی مهروماه رو اکیدا توصیه میکنم که خیلی کم حجمه ولی تقریبا اکثرمطالبو داره.

کتاب” عبارت های شیمی کنکور مهروماه” یه منبعی که شما توش میتونید هم جمع بندی کنید هم اعتماد به نفستونو برا تعیین صحیح یا غلط بودن عبارتا بالا ببرید.

نحوه 100 زدن شیمی  ، چگونه شیمی را همانند نفرات برتر کنکور بخوانیم؟

نحوه 100 زدن شیمی  ، همانطور که می دانید شیمی در کنکور داوطلبان رشته ریاضی و تجربی است که 35 تست دارد . با توجه به تیپ تست های ارائه شده در شیمی کنکورهای اخیر می توان گفت این درس حفظی و محاسباتی است . البته در کنکور های سال 94 تا 96 بیشتر تست ها محاسباتی و مفهومی بوده اند و انتظار می رود همین سبک طرح تست در کنکور 97 نیز تکرار شود. لذا برای کسب درصد بالا در درس شیمی باید روش مطالعه خود را همسو با دید طراح به روز رسانی کنید و حرفه ای درس بخوانید.

نحوه 100 زدن شیمی  ، اهمیت کتاب درسی شیمی در کنکور:

نحوه 100 زدن شیمی  ، کتاب درسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و میتوان گفت که با مطالعه تنها کتاب درسی می توانید تا 90% تست های کنکور را جواب دهید به شرطی که کاملا بر مباحث تسلط داشته باشید و هر چه که می خوانید را بفهمید و درک کنید توجه داشته باشید که تست های شیمی داره جوری طرح میشه که مثل جا خالی میمونه. پس کلمه به کلمه و مو به مو کتاب را خوب بخونید.

نحوه 100 زدن شیمی  ، منابع معتبر کمک آموزشی شیمی کنکور:

کتاب کمک آموزشی خوب و معتبر کتابی هست که همه داوطلبان کنکور چه آنهایی که رتبه آوردن و چه آنهایی که رتبه نیاوردن این کتاب را خوانده اند و از آن راضی اند. آموزش شیمی مبتکران تالیف بهمن بازرگانی در کنار کتاب درسی می تواند شما را حل انواع تست حرفه ای کمک کند و دیگر نیازی به منبع دیگری ندارید. توصیه می شود حتما این کتاب را تهیه کنید و خود را درگیر بازار سودجوها نکنید.

توجه داشته باشید که این کتاب دو جلد متنوع داره که یکی تست و درسنامه هست و دومی کلا آموزشی . و اقعا این منبع عالیه و جوری درس میده که انگار استاد داره باهات صحبت میکنه.

نحوه 100 زدن شیمی  ، منبع معتبر تست شیمی کنکور:

مباحث آسان و تست خیز شیمی  : توصیه می شود از کتاب تست شیمی مبتکران استفاده کنید.

۴- توزیع تستای کنکور تقریبا بین ۳ سال یک نواخته یعنی از سال دوم و سوم و پیش به یک میزان سوال میاد….و تستای پیش هم به طور مساوی بین پیش ۱ و پیش ۲ توزیع شده….تعدادی تست محاسباتی دارین که این تعداد دارن زیاد میشن … بقیه تستا تقریبا جز تستای سرعتی محسوب میشن البته مواظب باشین که همه جا سرعت زیاد به خرج ندین… بعضی جاها از استثنا ها سوال میدن که ممکنه حواستون نباشه و اشتباه جواب بدین!

۵- برای مهارت در تستای محاسباتی باید تمرین کنین و تا میتونین تستای محاسباتی رو در زمان کم و دقت بالا حل کنین…تستای محاسباتی معمولا مربوط به چند مبحث میشه …استوکیومتری ، تعادل،آنتالپی،و سینتیک …. در تعادل باید مواظب باشین که حجم ظرف چند لیتره مثلا و شاید چیز دیگه ای اون وسط داده باشن که محاسبات رو راحت تر یا سخت تر میکنه… در مورد آنتالپی هم باید مرد محاسبات باشین …. همه اعداد تو این قسمت اعشاری اونم خفن هستن … باید خیلی تمرین کرده باشین… مخصوصا اگه آنتالپی پیوند رو بدن بعد از خط زدن پیوندهای مشترک بین دو طرف باید ضرب و جمع انجام بدین… تنها راه خوب عمل کردن تو این تستا اینه که در سخت ترین شرایط بتونین این تستارو با آرامش ،دقت و سرعت بالا حل کنین و برای این مقصود باید تا میتونین از این تستا حل کنین.

شیمی 2: برای آموزش مبتکران و فار تک جلدی و برای تست گاج یا آبی قلم چی
شیمی 3 و پیش: برای آموزش مبتکران و خیلی سبز و برای تست گاج یا آبی قلم چی
کتاب جامع تخته سیاه هم خوبه و برای مسائل شیمی کتاب خط ویژه گاج عالیه

نحوه 100 زدن شیمی  ، روش حرفه ای مطالعه شیمی کنکور :

ﺷﯿﻤﯽ 2 ﭘﺎﯾﻪ ﯼ ﺷﯿﻤﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﻨﮑﻮﺭﻩ ، ﺩﻭ ﻓﺼﻞ ﺍﻭﻟﺶ ﺑﻪ شدت مهم هستن ﻭ ﺍﮔﻪ ﺑﺮ ﺍﯾﻦ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻣﺴﻠﻂ ﻧﺸﯿﺪ ﻫﺮ ﻓﺼﻞ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺍﺯ ﺷﯿﻤﯽ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﻣﺸﮑﻞ ﺳﺎﺯ ﺑﺸﻪ . ﻣﻄﺎﻟﺐ ﺣﻔﻈﯽ ﺷﯿﻤﯽ 2 ﺯﯾﺎﺩﻩ ﻭ ﺍﺯ ﻃﺮﻓﯽ ﻫﻤﻮﻧﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﻮﺏ ﺑﻪ ﻣﻔﺎﻫﯿﻤﺶ ﻣﺴﻠﻂ ﺷﯿﺪ ﭘﺲ ﺑﺎﯾﺪ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﺭﻭ ﻣﺮﻭﺭ ﮐﻨﯿﺪ . ﮐﺘﺎﺏ ﺩﺭﺳﯽ ﺷﯿﻤﯽ 2 ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻣﻨﺒﻊ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎﺳﺖ .

فصل های مهم شیمی در کنکور نظام جدید

ﭼﻨﺪﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺭﻭﺵ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺑﻪ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ﺗﺴﺖ ﺑﺰﻧﯿﺪ ﺗﺎ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﺴﺖ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﺎ ﭼﺸﻢ ﺣﻞ ﮐﻨﯿﺪ … ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﻋﺪﺩ ﺍﺗﻤﯽ ﺭﻭ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﺑﺪﻭﻧﯿﺪ ﮐﺪﻭﻡ ﻋﻨﺼﺮ ﻫﺴﺖ ﻭ ﺁﺧﺮﺵ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ ، ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﯿﻦ ﺳﺎﺧﺘﺎﺭ ﻟﻮﻭﯾﺲ ﯾﻪ ﻣﺎﺩﻩ ﺭﻭ ﺭﺳﻢ ﮐﻨﯿﺪ ﺍﺯ ﻗﺒﻞ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺁﺷﻨﺎ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻭ ﺳﺮﯾﻊ ﺭﺳﻢ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ … . ﺍﮔﻪ ﺑﺨﻮﺍﯾﻦ ﺗﻮ ﺷﯿﻤﯽ ﻭﻗﺖ ﮐﻢ ﻧﯿﺎﺭﯾﻦ ﻻﺯﻣﻪ ﮐﻪ ﺳﻮﺍﻻﺕ ﺣﻔﻈﯽ ﺭﻭ ﺳﺮﯾﻊ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﺪﯾﻦ ﻭ ﺷﯿﻤﯽ 2 ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻓﺮﺻﺘﻪ برای کسب درصد تو کنکور.

کدام فصل های شیمی را برای کنکور بخوانیم؟

نحوه 100 زدن شیمی  ، ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺷﯿﻤﯽ 3 ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﻭﻗﺖ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺳﺮ ﺟﻠﺴﻪ ﯼ ﮐﻨﮑﻮﺭ ﺑﮕﯿﺮﻩ …ﺍﮔﻪ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﺭﺻﺪ ﺑﺎﻻﯾﯽ ﻫﺴﺘﯿﻦ ﺑﺪﻭﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﭼﺎﺭﻩ ﺍﯼ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺑﺎﯾﺪ خیلی ﺗﻤﺮﯾﻦ ﮐﻨﯿﺪ . ﻓﺼﻞ 2 ﺳﻮﺍﻻﺕ ﺁﺳﻮﻥ ﺗﺮﯼ ﺩﺍﺭﻩ ﻭ ﻓﺼﻞ 3 ﻫﻢ ﮐﻤﯽ ﺣﻔﻈﯽ ﺗﺮ ﻣﯿﺸﻪ ﻭﻟﯽ ﺩﺭ ﮐﻞ ﺷﯿﻤﯽ 3 ، ﺷﯿﻤﯽ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻫﺴﺖ . ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﮐﻠﯿﺖ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻭ ﻧﮑﺎﺕ ﺣﻔﻈﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﺑﺎ ﺟﺰﻭﻩ ﯾﺎ ﺩﺭﺳﻨﺎﻣﻪ ﯼ ﯾﮏ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﻤﮏ ﺩﺭﺳﯽ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻫﻤﺮﺍه بشید ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﻫﺮ ﻣﻄﻠﺐ ﭼﻨﺪ ﻣﺜﺎﻝ ﺧﻮﺏ ﺍﺯﺵ ﺣﻞ ﮐﻨﯿﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮﻧﯿﺪ ﺑﺎ ﺳﺮﻋﺖ ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ ﺳﻮﺍﻝ ﺭﻭ ﺣﻞ ﮐﻨﯿﺪ، ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺜﺎﻝ ﻫﺎ ﻭﻗﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﺩﺭ ﻧﻈﺮ ﻧﮕﯿﺮﯾﺪ ﻭ ﺳﻌﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﻔﻬﻮﻡ ، ﺳﻮﺍﻝ ﺭﻭ ﺣﻞ ﮐﻨﯿﺪ .

روش حرفه ای مطالعه شیمی کنکور , ﺑﻌﺪ ﺳﺮﺍﻍ ﺗﺴﺖ ﻫﺎﯼ ﺗﮏ ﺑﻪ ﺗﮏ ﺑﺮﯾﻦ ﻭ ﭼﻨﺪ ﺗﺴﺖ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﺮ ﺗﺴﺖ ﻭﻗﺖ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺧﻮﺏ ﺭﻭﯼ ﻣﺒﺎﺣﺚ ﻣﺴﻠﻂ ﺷﺪﯾﻦ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﻭ ﺯﻣﺎﻥ ﺩﺍﺭ ﺗﺴﺖ ﺑﺰﻧﯿﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮﻧﯿﺪ ﺗﻮ ﺯﻣﺎﻥ ﮐﻢ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺭﻭ ﺣﻞ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﻧﻘﺎﻁ ﺿﻌﻒ ﻭ ﺑﯽ ﺩﻗﺘﯽ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺸﻨﺎﺳﯿﺪ . ‏

نحوه 100 زدن شیمی  ، ﺷﯿﻤﯽ ﭘﯿﺶ 1 ﺩﻭ ﻓﺼﻞ ﺁﺳﻮﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﮐﻪ ﻣﻄﺎﻟﺒﺶ ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﻥ … ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻧﺎ ﻫﻢ ﺗﺎ ﻣﯿﺘﻮﻧﯿﺪ ﺗﺴﺖ ﺑﺰﻧﯿﺪ ﺗﺎ ﺳﻮﺍﻻﺕ ﺭﻭ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺮﯾﻊ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﺪﯾﻦ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺍﻻﺕ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﯽ ﺩﻗﺘﯽ ﯾﺎ ﻫﺮ ﭼﯿﺰ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻧﺪﯾﻦ . ﺷﯿﻤﯽ ﭘﯿﺶ 2 ﻣﻄﺎﻟﺐ ﺣﻔﻈﯽ ﺗﺮ ﻭ ﺩﺷﻮﺍﺭﺗﺮﯼ ﺩﺍﺭﻩ … ﺍﺳﯿﺪ ﻭ ﺑﺎﺯ ﺧﯿﻠﯽ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ ﻫﺴﺖ ﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﺎﯾﻪ ﯼ ﺷﯿﻤﯽ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﺵ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻦ … ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﻓﺼﻞ ﻫﻢ ﻣﻄﻠﺐ ﺣﻔﻈﯽ ﻭ ﻫﻢ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺩﺍﺭﻩ ﭘﺲ ﺑﺎﯾﺪ ﻭﻗﺖ ﺧﻮﺑﯽ ﺭﻭﺵ ﺑﺬﺍﺭﯾﻦ . ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﺷﯿﻤﯽ ﻫﻢ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﺧﯿﻠﯽ ﺣﻔﻈﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﻭ ﻭﻗﺖ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺭﻭ ﻣﯽ ﻃﻠﺒﻪ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺮﻭﺭ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﻢ ﺭﻭ ﻣﺒﺎﺣﺜﺶ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻦ.

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات کنکوری عضو کانال تلگرام مشاور گروپ شوید

5465

موفق باشید که هستید …

مهندس علیزاده -مشاور و کارشناس برنامه ریزی کنکور سراسری

4.1/5 - (16 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نحوه 100 زدن شیمی در دو ماه بهمراه مباحث آسان و تست خیز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سارا

    لطفا منو راهنمایی کنید
    من تو این دوماه الان چه فصلهایی از شیمی 3و پیش رو حذف کنم برای شروع از 0.

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      سلام وقت بخیر، برای نتیجه گیری بیشتر و مشخص شدن سطح پایه شما، توصیه میکنم از ساعت 8 صبح تا 12 شب با کارشناسان اختصاصی مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری در مجموعه تماس گرفته و با توجه به شرایط شما، در زمانهای باقیمانده، برنامه ریزی انجام شود.

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403