نحوه و شرایط دریافت کتاب در مدارس سمپاد سال تحصیلی 99 – 1400

نحوه و شرایط دریافت کتاب در مدارس سمپاد سال تحصیلی 99 - 1400

جهت مشاوره در زمینه نحوه و شرایط دریافت کتاب در مدارس سمپاد سال تحصیلی 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه و شرایط دریافت کتاب در مدارس سمپاد سال تحصیلی 99 – 1400 :  در این دستورالعمل بر رعایت اصل تکریم ، کرامت انسانی و حفظ احترام خانواده‌ها ، انتخاب افرادی دارای حسن خلق ، صبور و آگاه به قوانین و مقررات در ستادهای ثبت نام …

نحوه و شرایط دریافت کتاب در مدارس سمپاد سال تحصیلی 99 - 1400


 دریافت کتاب در مدارس سمپاد سال تحصیلی 99    


نحوه و شرایط دریافت کتاب در مدارس سمپاد سال تحصیلی 99 – 1400  ؛  دستور العمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 99 با در نظر گرفتن شرایط خاص مواجهه با ویروس کرونا به ادارات کل آموزش و پرورش استان ‌ها ابلاغ شد که شامل ثبت نام و نحوه دریافت کتاب در مدارس سمپاد می شود .

در این دستورالعمل بر رعایت اصل تکریم ، کرامت انسانی و حفظ احترام خانواده‌ها ، انتخاب افرادی دارای حسن خلق ، صبور و آگاه به قوانین و مقررات در ستادهای ثبت نام ، دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به شیوع کرونا ، اجرای پروتکل ‌های بهداشتی و تمهید مقدمات لازم به منظور پیشگیری از ازدحام تاکید شده است .


1588677335 64 1در این دستورالعمل علاوه بر مقررات عمومی ثبت نام ؛ مقررات ویژه ثبت نام در مدارس استعداد های درخشان نیز گنجانده شده است که در ادامه خواهد آمد :

ـ ثبت نام پذیرفته شدگان پایه هفتم از طریق سنجش و پذیرش ورودی دبیرستان‌های دوره اول استعداد های درخشان براساس بند (د-۱) ضوابط و شرایط پذیرش ثبت نام در دستورالعمل سنجش و پذیرش این مدارس مجاز است .

ـ ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی دبیرستان ‌های دوره دوم استعداد های درخشان در پایه دهم ، براساس بند (د-۱) دستو رالعمل آزمون ورودی این مدارس صورت می ‌پذیرد.

ـ همچنین دانش آموزان پایه نهم مدارس استعداد های درخشان سال تحصیلی 98 – 99 از شرکت در آزمون پایه دهم سال تحصیلی 99 – 1400 معاف هستند.

ـ ثبت نام دانش آموزان متقاضی انتقال در دبیرستان ‌های دوره اول و دوره دوم استعداد های درخشان ، بارعایت کف نمره مدرسه مدرسه مقصد و به شرط وجود ظرفیت ، مطابق نقل وانتقال این مدارس و از طریق سامانه نقل و انتقال دانش آموزان مدارس استعداد های درخشان با موافقت استان ‌های مبدأ و مقصد انجام شود .

1589013333 6 2نحوه تغییر رشته و انتقال مدرسه

انتقال دانش آموزان پایه هفتم و دهم این مدارس در سال اول پذیرش در آزمون ورودی ، در بین مدارس استعداد های درخشان درون یک شهرستان به استناد بند بخش (و) اکیداً ممنوع است .

ثبت نام دانش آموزان پایه دهم پذیرفته شده در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در رشته ‌ای غیر از رشته پذیرفته شده در سنجش ورودی ، ممنوع است .

تصمیم گیری درخصوص امکان یا عدم امکان انتقال به هریک از مدارس استعدادهای درخشان ، در اختیار اداره کل آموزش وپرورش استان خواهد بود .

ثبت نام دانش آموزان پایه یازدهم مدارس استعداد های درخشان متقاضی تغییر رشته تحصیلی با رعایت شرایط و ضوابط تغییر رشته و به شرط وجود ظرفیت و صرفاً در صورت دارا بودن کف امتیاز قبولی در رشته موردنظر در آزمون ورودی پایه دهم بلامانع است .

میزان حق الثبت مدارس استعدادهای درخشان ، براساس مصوبه هیئت امنای سمپاد که معادل 50 درصد مبلغ بخشنامه مربوط به ثبت نام در مدارس غیر دولتی هر شهر است ، توسط اداره کل آموزش و پرورش استان تعیین و به مدارس استعدادهای درخشان ابلاغ می‌شود .

1588677335 64 1ثبت نام گروهی کتب تکمیلی از سوی مدارس

در هنگام ثبت نام دانش آموزان ، مدیران این مدارس با عنایت به مفاد آیین نامه ارزشیابی تحصیلی و تربیتی ( دوره اول متوسطه ) مصوب شانزدهمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش وپرورش 4 مهر 97 وجود کتب تکمیلی ویژه این مدارس را از دانش آموزان دریافت و نسبت به ثبت نام کتاب های درسی فوق از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به صورت گروهی اقدام کنند ؛ وجوه دریافتی باید به حساب مدرسه واریز شود .

مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در بهمن ماه سال 98 ، دستورالعمل سنجش و پذیرش دانش آموزان در مدارس استعداد های درخشان شامل ضوابط و شرایط اختصاصی ثبت ‌نام داوطلبان ورودی دبیرستان‌ های دوره های اول و دوم را به همراه مواد امتحانی ، تعداد و ضریب سؤالات آزمون پایه دهم ابلاغ کرده بود ، البته با توجه به شیوع کرونا ، تعطیلی مدارس و ممنوعیت تجمعات ، تا کنون تاریخ برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم و دهم مدارس استعداد های درخشان مشخص نشده است .

مهاجرانی ، رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان پیش از این اعلام کرده بود که آزمون ورودی پایه هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان به تعویق افتاده‌ است و اگر ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز بدهد در خرداد ماه آزمون برگزار خواهد شد .

1588677335 64 1فرصت ثبت نام در این آزمون نیز برای چندین بار تمدید شد و 17 اردیبهشت به اتمام رسید .

منبع : ایسنا



امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نحوه و شرایط دریافت کتاب در مدارس سمپاد سال تحصیلی 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی