ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور 1402 موضوع اصلی این مقاله است. زیرا در اینجا سعی داریم به یکی از سوالات متداول داوطلبان کنکور سراسری « چگونه اطلاعات کنکور را ویرایش کنیم؟ » پاسخ دهیم.

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 ، از اواخر دی 1401 از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قابل دریافت است و سازمان سنجش ویرایش اطلاعات هنگام دریافت کارت ورود به جلسه را برای متقاضیانی که به هر دلیلی نقص و مغایرت اطلاعات دارند فراهم کرده است.

داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به آزمون ، در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات مندرج در آن باید با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش ویرایش اطلاعات کنکور خود را انجام دهند یا از طریق باجه های رفع نقص یا مراجعه به آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی اقدام به ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور نمایند.

برای اینکه بدانید جهت ویرایش اطلاعات کنکور به کدامیک از این سه روش عمل کنید با ما همراه باشید.

ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور 1402

ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور 1402 از طریق سه روش امکانپذیر است. برخی اطلاعات از طریق مراجعه به سایت سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات سازمان سنجش) قابل تغییر است. داوطلبان برای رفع مغایرت و ویرایش برخی از اطلاعات مندرج در کارت، باید به باجه های رفع نقص کنکور سراسری در زمان مقرر مراجعه نمایند. برخی از اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون، از طریق مراجعه به اداره آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی قابل تغییر و ویرایش می باشد.

زمان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

ویرایش اطلاعات کنکور در زمان دریافت کارت ورود به جلسه امکان پذیر شده و زمان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری پس از انتشار کارت می باشد. با توجه به برگزاری دو نوبت کنکور 1402،  کارت ورود به جلسه کنکور نوبت دی 1401 از تاریخ 24 دی ماه منتشر  و تا روز 28 دی در دسترس داوطلبان است.

زمان ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ، حداكثر تا تاريخ 1401/10/28 می باشد.

زمان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور 1402

آغاز زمان ویرایش اطلاعات کنکور: 24 دی 1401

پایان زمان اصلاح کارت ورود به جلسه کنکور: 28 دی 1401

*در برخی موارد 1401/10/30 (اطلاعات بیشتر در ادامه مقاله ارائه می گردد)

ویرایش اطلاعات کنکور سنجش sanjesh.org

ویرایش اطلاعات کنکور سنجش sanjesh.org به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان در ادامه بیان شده است. داوطلبانی كه در بندهای سری و سریال شناسنامه ، محل تولد ، سهميه کنکور سراسری ، معدل كتبی نهايی ديپلم ، محل اخذ مدرک ماقبل ديپلم ، محل اخذ مدرک ديپلم و وضعیت تحصيلی و اشتغال مغايرتی مشاهده نمودند در بازه زمانی ویرایش اطلاعات سازمان سنجش به سایت sanjesh.org مراجعه نمایند.

اطلاعات قابل ویرایش کارت کنکور از طریق سایت سنجش:

  • کد سوابق تحصیلی
  • سری و سریال شناسنامه
  • محل تولد
  • سهمیه کنکور سراسری (ویرایش سهمیه کنکور بسیار مهم است چرا که اگر متقاضی دریافت سهمیه باشید اما برای شما ثبت نشده باشد سهمیه شما به صورت آزاد محاسبه شده و حق هیچگونه اعتراضی نخواهید داشت)
  • معدل کتبی نهایی دیپلم (امکان ویرایش معدل در سایت سازمان سنجش برای متقاضیان تغییر معدل در ثبت نام کنکور فراهم شده است)
  • محل گرفتن مدرک ماقبل ديپلم
  • محل گرفتن مدرک ديپلم
  • وضعيت تحصيلی و اشتغال

نحوه ویرایش اطلاعات در سایت سازمان سنجش sanjesh.org در پاسخ به سوال چگونه اطلاعات خود را در سازمان سنجش ویرایش کنیم خدمت شما عزیزان ارائه می گردد.

  • برای اصلاح کارت ورود به جلسه کنکور، ابتدا به سایت سنجش به نشانی : sanjesh.org مراجعه کنید. بر روی گزینه ” سراسری ” از منوی سمت راست سایت کلیک نمایید.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری Moshavergroup.com

  • بر روی لینک ” دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 ” کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری Moshavergroup.com

  • بعد از انتخاب روش درخواستی خود، اطلاعات لازم را در کادرهای مربوطه وارد کنید و با نوشتن عبارت امنیتی روی گزینه مشاهده کارت بزنید. در صورتی که اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید کارت ورود به جلسه کنکور برای شما به نمایش در می آید. حتما آن را بررسی کنید و در صورت وجود هرگونه مغایرت نسبت به ویرایش اطلاعات کنکور خود اقدام نمایید.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری Moshavergroup.com

  • اگر نیاز به ویرایش اطلاعات سنجش بود لطفا به قسمت ویرایش اطلاعات در سایت سنجش بروید. قسمت ویرایش اطلاعات سازمان سنجش کجاست؟ بعد از ورود به حساب کاربری چند گزینه برای شما نشان داده می شود که یکی از آنها ویرایش اطلاعات است. همچنین دسترسی به قسمت ویرایش اطلاعات در سایت سنجش از منوی سمت راست هم امکان پذیر است.
  • گزینه “ ویرایش اطلاعات” را انتخاب نموده و بخش مورد نظر را ویرایش نمایید. با زدن دکمه ثبت نهایی اطلاعات شما ذخیره می گردد.

ویرایش اطلاعات کنکور در باجه های رفع نقص

داوطلبان برای ویرایش اطلاعات کنکور در باجه های رفع نقص باید به آدرس حوزه های رفع نقص کنکور سراسری مراجعه نمایند. همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم ویرایش اطلاعات در سایت سازمان سنجش تنها یکی از روش های ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور محسوب می شود و برای ویرایش برخی از اطلاعات فقط باید به باجه های رفع نواقص کارت مراجعه کرد.

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت کنکور ، صبح ها از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعد از ظهر ها از ساعت 14:00 الی 18:00 در روز های اعلام شده می باشد.  به همراه داشتن كارت شناسايی معتبر ( كارت ملی و يا شناسنامه عكس­دار ) برای مراجعه به حوزه های رفع نقص الزامی است.

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور زمان مراجعه به باجه رفع نقص Moshavergroup.com

برای ویرایش اطلاعات زیر لازم است به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری مراجعه کنید:

  • جنسيت
  • دین
  • زبان خارجی امتحانی
  • معلوليت
  • بهياری
  • نوع سوال انتخابی (مختص متقاضیان دارنده ديپلم علوم و معارف اسلامی)
  • وجود اشکلاتی در رابطه با عکس داوطلب ( وجود اشكالاتی از جمله فاقد مهر یا عكس بودن ، واضح نبودن عكس ، درج عكسی به جزء عكس داوطلب ( اشتباه عكس )

برای دریافت آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ نوبت دی کلیک کنید

ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور در آموزش و پرورش منطقه

راهنمای ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور در آموزش و پرورش منطقه در ادامه بیان شده است. برای ویرایش اطلاعات سنجش لازم است حداکثر تا تاریخ 1401/10/30 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی، مراجعه کنید:

  1. نام خانوادگی و نام
  2. سال تولد
  3. شماره شناسنامه
  4. سال اخذ و نوع ديپلم
  5. شماره ملی
  6. كد دانش آموزی و منطقه اخذ ديپلم
  7. سال و بخش محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی
  8. عنوان مدرک پيش دانشگاهی
  9. منطقه يا ناحیه اخذ مدرک پيش‌ دانشگاهی
  10. كد دانش آموزی مقطع پيش‌ دانشگاهی
  11. مشكل درخصوص نمرات آموزش و پرورش ، اطلاعات سوابق تحصيلی و عدم ارسال آنها به سازمان سنجش.

ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

داوطلبانی که شماره پرونده یا سایر اطلاعاتی که برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ضروری می باشد را فراموش کرده اند ، لازم است که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد شدن به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ، به نشانی darkhast.sanjesh.org  ، مشکل خود را با ارسال درخواست به ثبت برسانند.


راهنمای کامل ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 در این مقاله ارائه داده شد. سعی کردیم پاسخ جامعی برای سوال «چگونه اطلاعات خود را در سایت سنجش ویرایش کنیم» داشته باشیم و نحوه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور را با هم مرور کردیم.

در صورت هرگونه ابهام برای ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور می توانید راهنمایی های لازم را از مشاوران مجموعه به شماره 9099071613 دریافت نمایید.

با توجه به تغییرات بسیار زیادی که کنکور 1402 نسبت به کنکور سال های گذشته پیدا کرده است، برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️چگونه اطلاعات کنکور را ویرایش کنیم؟

✔️نحوه ویرایش اطلاعات در سایت سنجش در این مقاله بیان شده است. برای اطلاع از چگونگی ویرایش اطلاعات در سایت سنجش به متن مقاله مراجعه نمایید.

✔️مهلت ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور در سایت سنجش تا چه زمانی ادامه دارد؟

✔️زمان ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور اعلام شده و در sanjesh.org ویرایش اطلاعات حداكثر تا تاريخ 1401/10/28 امکانپذیر می باشد.

✔️چگونه معدل خود را در سایت سنجش ویرایش کنیم؟

✔️راهنمای ویرایش معدل در کارت ورود به جلسه کنکور در این مقاله ارائه شده است.

3.6/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. زهرا

    سلام، برا من کد دانش اموزی رو صفر زده، چیکار باید بکنم حتما باید ویرایش بشه یا مشکل ایجاد نمیکنه؟

    پاسخ
  2. R

    اگر اطلاعات کارت ورود به جلسه رو ویرایش و ثبت کنیم باید برامون اس ام اس بیاد؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403