نحوه دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99

نحوه دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99 : داوطلبان باید در روز برگزاری آزمون دکتری 99 مدارکی را همراه خود داشته باشند که از مهم ترین آن ها می توان به کارت ورود به جلسه اشاره کرد …

نحوه دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99



1- کارت ورود به جلسه دکتری 99 کی منتشر میشه ؟

کارت ورود به جلسه دکتری چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون دکتری منتشر میشه .

2- کارت ورود به جلسه دکتری آزاد 99 هم تو سایت سنجش منتشر میشه ؟

چون آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد با هم ادغام شده ، آزمون مجزایی واسه دکتری دانشگاه آزاد برگزار نمیشه و داوطلبا باید کارت ورود به جلسه آزمون دکترا 99 رو واسه شرکت تو آزمون یکپارچه دکتری دانشگاه سراسری و آزاد از سایت سنجش دریافت کنن .

3- می تونیم رشته امتحانیمون رو تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکتری تغییر بدیم ؟

خیر . امکان تغییر رشته امتحانی تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وجود نداره .


نحوه دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99 موضوع مورد بحث این مطلب است … همانطور که می دانید داوطلبان باید در روز برگزاری آزمون دکتری 99 مدارکی را همراه خود داشته باشند که از مهم ترین آن ها می توان به کارت ورود به جلسه اشاره کرد که البته باید تمامی مندرجات روی این کارت به درستی شخص را معرفی نماید . علاوه بر کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99 داوطلبان باید کارت شناسایی معتبر همانند کارت ملی یا شناسنامه عکس دار هم همراه خود داشته باشند .

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99

نحوه دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99  بصورت راهنمای تصویری در این مطلب آمده است … سازمان سنجش حدودا چند روز قبل از برگزاری آزمون دکتری 99 لینک مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را بر روی سایت خود قرار می دهد و شرکت کنندگان می توانند در موعد مقرر شده نسبت به دریافت آن از طریق سایت sanjesh.org اقدام نمایند .


” زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99 از روز سه‌ شنبه ششم اسفند ماه 98 می باشد . “

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

ورود به سایت سازمان سنجش و کلیک روی گزینه دکتری تخصصی

نحوه دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99

و بعد از اون وارد لینک ” کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری phd ( نیمه متمرکز ) سال 1399 ” بشن .

نحوه دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99

تو این قسمت داوطلب می تونن به چهار روش کارت ورود به جلسه آزمون دکترا رو ببینن . داوطلبایی که اطلاعاتشون رو گم کردن و یا در دسترسشون نیست ، می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش مجدد اطلاعاتشون رو بازیابی کنن .

روش اول : شماره پرونده و شماره سریال زمان ثبت نام

روش دوم : شماره پرونده و کد پیگیری زمان ثبت نام

روش سوم : شماره پرونده و کد ملی

روش چهارم : شماره پرونده و شماره داوطلبی

اطلاعات خواسته شده رو تو کادرای مربوط وارد و روی ” جستجو ” کلیک کنن .

نحوه دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99

در ادامه یه نمونه کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز رو واستون گذاشتیم ، داوطلبا می تونن واسه چاپ کارتشون کلمه ” پرینت کارت ” رو بزنن ،

نحوه دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99

و اگه احیانا نیاز به تغییر یا اصلاح اطلاعاتشون دارن از طریق گزینه ” ویرایش اطلاعات ” وارد قسمت ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه دکتری ۹۹ بشن .

نحوه دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99


4 روش دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99

جهت دریافت کارت شرکت در جلسه کنکور دکتری، لازم است داوطلبان در زمان انتشار کارت به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

روش‌های دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون دکتری 99 عبارت است از:

با استفاده از شماره پرونده و سریال ثبت‌نامی داوطلب
با استفاده از شماره پرونده و کد پیگیری
با استفاده از شماره پرونده و کد ملی داوطلب
با استفاده از شماره پرونده و شماره داوطلبی

اعلام محل برگزاری آزمون دکتری 99 در کارت کنکور

محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در تقاضانامه اینترنتی تعیین می‌گردد. جزئیات دقیق و آدرس محل برگزاری آزمون هر داوطلب، در کارت کنکور دکتری 99 اطلاع‌رسانی می‌شود.

ویرایش اطلاعات همزمان با توزیع کارت کنکور دکتری 99

پس از انتشار کارت دکتری 99، داوطلبان لازم است اطلاعات درج‌شده بر روی کارت را به دقت بررسی کنند.

در صورتی که مغایرتی در کارت ورود به جلسه آزمون وجود داشته باشد، داوطلبان می‌بایست برای رفع اشکال در کارت آزمون دکتری 99، به دو روش اصلاح از طریق سایت و یا مراجعه به باجه‌های رفع نقص اقدام کنند.

امکان ویرایش چه اطلاعاتی همزمان با انتشار کارت دکتری 99 وجود دارد؟

در هنگام دریافت کارت آزمون دکتری 99؛ تنها امکان ویرایش برخی اطلاعات وجود دارد.

اطلاعاتی که امکان ویرایش آنها از طریق لینک موجود در سایت سازمان سنجش وجود دارد شاملِ موارد زیر است:

نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کدملی، معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد، مؤسسه فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد، هیأت علمی (مربی آموزشی رسمی)، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی.

در صورت مشاهده مغایرت در کارت کنکور دکتری، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ ۹۸/۱۲/۹ منحصر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

اطلاعاتی که در صورتی که به اشتباه بر روی کارت آزمون درج شده، لازم است برای رفع آن‌ها به باجه‌های رفع نقص مراجعه کرد عبارت است از:

جنس، معلولیت و زبان خارجی، فاقد عکس بودن کارت و یا وجود اشکال در عکس (که در این صورت داوطلب باید با در دست داشتن دو قطعه عکس 4*3 به باجه‌های رفع نقص مراجعه نماید.)

برای ویرایش موارد فوق، لازم است داوطلبان در یکی از روزهای چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۲/۷ و یا پنج شنبه مورخ ۹۸/۱۲/۸ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (بر اساس جدول شماره ۲) مراجعه نموده و موضوع را پیگیری نمایند تا مشکل برطرف گردد.

آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در جلسه آزمون دکتری 99

آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت آزمون دکتری 99 کلیه داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنان به شرح جدول شماره ۲ می باشد و داوطلبان در صورت وجود نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون بایستی براساس توضیحات بند «د» (تذکرات مهم) اقدام و در صورت نیاز صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ یکی از روزهای چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۲/۷ و یا پنج شنبه مورخ ۹۸/۱۲/۸ به حوزه های رفع نقص کارت مراجعه نمایند.

ویرایش معدل در زمان انتشار کارت دکتری 99

داوطلبانی که در هنگام ثبت نام دکتری 99، در وارد کردن معدل خود اشتباه کرده‌اند و یا داوطلبانی که تا پایان بهمن 98 فارغ‌التحصیل شده و یا تا پایان شهریور 99 فارغ‌التحصیل خواهند شد، لازم است نسبت به ویرایش معدل خود در هنگام دریافت کارت اقدام نمایند. لازم است معدل داوطلبان تا پایان بهمن 1398 در سایت سازمان سنجش درج شده باشد.

آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۹۸/۱۱/۳۰ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل شده و یا تا تاریخ ۹۹/۶/۳۱ در مقاطع مذکور فارغ التحصیل می شوند. در این مرحله می بایست نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ التحصیلی برای فارغ التحصیلان ۹۸/۱۱/۳۰ ) و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده برای فارغ التحصیلان تا تاریخ ۹۹/۶/۳۱ ) خود تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ اقدام نمایند. این داوطلبان می بایست اصل گواهی تکمیل و تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۹۸/۱۱/۳۰ را در زمان مصاحبه دکتری همراه داشته و ارائه نمایند.

نکته مهم: با توجه به این که کارت آزمون دکتری قبلا صادر شده است، با ویرایش معدل، تغییری در کارت ایجاد نمی‌شود. تغییرات ایجادشده بعدا در کارنامه نتایج آزمون دکتری 99 اعمال خواهد شد.

ویرایش سهمیه همزمان با دریافت کارت دکتری 99

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند ۸ (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد، برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان سپاه پاسداران و وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، رزمندگان سپاه پاسداران، وزارت جهاد کشاورزی و ستاد کل نیروهای مسلح) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود تا تاریخ ۹۸/۱۲/۱۰ به ارگان مربوطه مراجعه نمایید، داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و سهمیه رزمندگان (واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح) لازم است حداکثر تا تاریخ ۹۸/۱۲/۹ به قسمت ویرایش اطلاعات کارت آزمون ورودی دوره دکتری « Ph.D » (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹ در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان وارد شده و سهمیه مذکور را اصلاح نمایند تا در صورت تأیید نهایی توسط ارگان ذیربط، سهمیه برای شما اعمال گردد، در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد.

ضمنا تاکید می گردد داوطلبانی که در مرحله ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده اند ولی سهمیه آنها به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تائید قرار نگرفته است، ضمن ویرایش اطلاعات (سهمیه ایثارگری) برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود حداکثر تا تاریخ ۹۸/۱۲/۱۱ به ارگانهای مربوطه نیز مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت تائید سهمیه توسط ارگان ذیربط سهمیه در خواستی اعمال می گردد در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد.

توجه: امکان ویرایش رشته امتحانی و نیز محل برگزاری آزمون دکتری در هنگام دریافت کارت کنکور دکتری 99 وجود ندارد.

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98

هر ساله برخی از داوطلبان به دلایلی همچون خطای داوطلب هنگام ثبت نام و یا خطای سیستماتیک، با اشکالاتی بر روی کارت ورود به جلسه خود مواجه می شوند. مثلا ممکن است نام، نام خانوادگی، عکس داوطلب، نوع و میزان سهمیه و … به اشتباه بر روی کارت داوطلب درج شده باشد. چنانچه شما نیز هنگام دریافت کارت با چنین مشکلی مواجه شدید به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری مراجعه و نسبت به رفع نواقص موجود اقدام نمایید.

جهت مشاهده باجه های رفع نقص کارت شرکت در آزمون دکتری 99 کلیک کنید.

(کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 99 منتشر شد  )




امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی