نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان خارج از کشور

ثبت نام مدارس تیزهوشان خارج از کشور ششم به هفتم

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان خارج از کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با توجه به اینکه دانش آموزان مدارس ایرانی خارج از کشور نیز می توانند برای شرکت در سنجش و پذیرش دبیرستان های دوره اول استعدادهای درخشان شرکت نمایند، آگاهی با نحوه ثبت نام برای آن ها ضروری است. در این مقاله اطلاعات کاملی راجع به نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان خارج از کشور ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ آورده شده است که شما می توانید با دریافت راهنمایی های جامع از کارشناسان مشاور گروپ ثبت نام خود را به آسانی انجام دهید.

ثبت نام مدارس تیزهوشان خارج از کشور ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان خارج از کشور ششم به هفتم، همچون ثبت نام داخلی دارای مراحل خاصی می باشد. با توجه به اینکه ثبت نام فقط به صورت اینترنتی انجام می پذیرد، داوطلبان باید در زمان مشخص شده به سامانه اینترنتی ثبت نام به آدرس hoosh.medu.ir مراجعه نمایند و ثبت نام خود را از آنجا انجام دهند. برای وارد شدن به سامانه، داوطلبان نیاز به یک رمز همگام دارند که این رمز را باید از محل تحصیل فعلی خود دریافت نمایند. نام کاربری و رمز به ترتیب کد ملی و رمز همگام داوطلب می باشد. پس از انتخاب نقش و عنوان سازمان، صفحه مخصوص به داوطلب باز می شود. در این قسمت داوطلبان باید به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ بپردازند. برخی از اطلاعات در فرم تقاضانامه ثبت نام به صورت خودکار نمایش داده می شود؛ از این رو داوطلب باید با دقت به تکمیل بندهای دیگر فرم بپردازد.

برای بارگذاری عکس، دقت داشته باشید که عکس مطابق با معیارهایی باشد که در دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ آمده است؛ در غیر این صورت امکان محرومیت داوطلب از شرکت در سنجش وجود خواهد داشت.

پس از تکمیل تمام بندهای فرم تقاضانامه ثبت نام، نوبت به پرداخت وجه ثبت نام می رسد. مبلغ ثبت نام را فقط می توان از طریق درگاه اینترنتی سامانه پرداخت کرد، بنابراین شما می توانید با استفاده از کارت های عضو شتاب به پرداخت مبلغ ثبت نام بپردازید.

پس از بررسی مراحل ثبت نام و پرداخت وجه، ثبت نام داوطلبان با دریافت شماره پیگیری به پایان می رسد. در صورتی که پس از انجام مراحل ثبت نام شماره پیگیری دریافت نکرده اید، ثبت نام شما انجام نشده است.

مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان خارج از کشور ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

داوطبان برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان خارج از کشور ششم به هفتم می توانند از تاریخ دوشنبه 16 اردیبهشت ماه 1402 لغایت دوشنبه 23 اردیبهشت ماه 1402 از طریق سامانه اقدام نمایند. با توجه به اینکه ثبت نام به صورت اینترنتی و توسط خود داوطلب انجام می شود، مدارس محل تحصیل داوطلبان هیچ گونه مسئولیتی راجع به ثبت نام داوطلبان نخواهند داشت. داوطلبان در زمان ثبت نام دقت داشته باشند که اطلاعات را با دقت و به طور صحیح وارد نمایند، در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در اطلاعات ثبت نامی، از شرکت دانش آموزان در آزمون و یا ثبت نام در مدارس ممانعت به عمل خواهد آمد. متقاضیان جهت دریافت کارت ورود به جلسه باید 5 روز پیش از زمان برگزاری آزمون به سامانه ثبت نام مراجعه نمایند.

برخی نکات راجع به ثبت نام مدارس تیزهوشان خارج از کشور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

  • آزمون سنجش هوش تیزهوشان در طی سال های اخیر با تغییراتی مواجه شده است. بنابراین محتوای سنجش این آزمون، هوش، استعداد و خلاقیت داوطلبان می باشد.
  • اطلاعات مورد نیاز راجع به مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور ، در زمان ثبت نام برای داوطلبان قابل مشاهده می باشد.
  • هزینه ثبت نام جهت پرداخت از طریق درگاه بانکی فقط 280000 ریال می باشد.
  • دقت داشته باشید تا زمانی که مبلغ را پرداخت نکرده اید، امکان ویرایش اطلاعات برای شما وجود دارد.
  • در صورتی که مبلغ را از طریق بانک یا دستگاه های خودپرداز واریز نمایید، ثبت نام انجام نخواهد شد.
  • عکس باید مربوط به سال جاری، با پس زمینه سفید و در ابعاد مناسب باشد.
  • دانش آموانز باید در تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم و نوبت اول پایه ششم سال تحصلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ موفق به کسب مقیاس خیلی خوب شده باشند. در صورتی که در مجموعه دروس، حداکثر در یک عنوان درسی نمره خوب کسب کرده باشند، ثبت نام آن ها بالامانع می باشد.
  • ابتدا رشته تحصیلی مورد تقاضای خود را وارد کنید و سپس استان و شهرستان مورد تقاضا را مشخص نمایید.
  • داوطلبان حداکثر می توانند سه انتخاب باشند. هر سه اولویت شما فقط می تواند در یک شهرستان باشد.

در صورتی که در زمان ثبت نام با مشکلی برخورد کردید یا برای دریافت پاسخ سوال های خود راجع به نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان خارج از کشور ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ سریعا با مشاور گروپ تماس بگیرید. مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ، آماده راهنمایی شما در زمینه ثبت نام آزمون، ثبت نام مدارس تیزهوشان و نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می باشد.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان خارج از کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی