زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی 98 – 99

زمان و نحوه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی 98 – 99 را دارند، باید ابتدا مدارک مورد نیاز را آماده کنند و سپس در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام اقدام کنند. در ادامه اطلاعات کاملی راجع به زمان و نحوه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی آورده شده است تا شما با آگاهی کامل در این راه قدم بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به ثبت نام آزمون علامه طباطبایی همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی

دانش آموزان دختر و پسری که قصد ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی 98 – 99 را دارند، ابتدا باید مدارک خاصی را آماده کنند. این مدارک شامل موارد زیر می شود:

  • ارائه اصل و کپی کارنامه دانش آموز
  • کپی صفحه اول شناسنامه
  • همراه داشتن 2 قطعه عکس در اندازه 4*3

فراموش نکنید شرکت کنندگان در جلسه توجیحی نیز باید اصل و کپی کارنامه ای که معدل آن در وب سایت ثبت شده است را به همراه داشته باشند. این کارنامه باید مهر و امضای مدیر مدرسه را در خود داشته باشد.

شرایط پذیرش آزمون ورودی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی 98 –  99

اولین شرط ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی 98 – 99 دارا بودن حداقل معدل 19 می باشد. از اینرو داوطلبانی که کارنامه نوبت اول سال جاری آن ها یا معدل کل آن ها حداقل 19 می باشد، می توانند برای ادامه روند ثبت نام اقدام کنند. علاوه بر معدل، به طور کلی می توان گفت شرکت در آزمون ورودی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی و کسب حد نظام لازم یکی از شرایط اصلی پذیرش می باشد که با شرکت در مصاحبه حضوری تکمیل می شود.

زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی 98 – 99

با توجه به بیست و هفتمین سال فعالیت مجتمع فرهنگی آزموشی علامه طباطبایی، پیش ثبت نام داوطلبان دوره اول یا پایه هفتم در تاریخ خاصی آغاز شده است. طبق اطلاعیه این مجتمع فرهنگی، پیش ثبت نام داوطلبان دختر و پسر برای پذیرش در سال تحصیلی 98 – 99 از هشتم دی ماه 97 آغاز گردیده است. داوطلبان می توانند برای دسترسی به اطلاعات بیشتر و همچنین آگاهی از آخرین خبرهای مربوط به وب سایت این مجموعه همین حالا با همکاران متخصص ما در مشاور گروپ تماس بگیرند. پاسخ تمام سوالات شما در دستان مشاوران این مرکز می باشد، پس بدون تعلل با ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است پایان ثبت نام این دوره در 15 اردیبهشت ماه سال 98 به پایان خواهد رسید.

مراحل ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی 98 – 99

داوطلبان برای ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی، ابتدا باید وارد سامانه ثبت نام شوند و اطلاعات مورد نیاز اولیه را وارد کنند. پس از اینکه داوطلبان این اطلاعات را وارد کردند، برای آن ها یک کد و یک رمز ویژه جهت ثبت نام ارسال می گردد. در مرحله بعدی متقاضیان باید با استفاده از این کد و رمز ویژه جهت ثبت نام وارد سامانه شوند و به تکمیل مراحل ثبت نام خود بپردازند. پس از انجام ثبت نام، داوطلبان با توجه به زمان بندی مشخص شده، ملزم هستند برای شرکت در جلسه توجیحی حضور پیدا کنند. در این جلسه تمام اطلاعاتی که والدین و دانش آموزان به آن نیاز دارند، به آن ها ارائه خواهد شد. در پایان جلسه توجیحی کارت آزمون هر داوطلب صادر شده و به آن ها تحویل داده خواهد شد.

داوطلبان باید به یاد داشته باشند که آن ها پس از دریافت کد و رمز ورود، تنها به مدت 7 روز فرصت دارند تا ثبت نام خود را تکمیل کنند. در غیر این صورت سامانه کد و رمز آن ها را صور اتوماتیک حذف خواهد کرد؛ بنابراین داوطلبان ملزم هستند در این تاریخ برای ثبت نام اقدام کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Nava

    ببخشید میشه از یه شهر دیگه هم تو آزمون شرکت کرد؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی