نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 همه دانشگاه ها در پایان هر نیم سال تحصیلی شروع به برگزاری امتحانات پایان ترم می کنند. نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی با آمدن پاندمی کووید 19 دستخوش تغییراتی شده است. برای اطلاع از شرایط و نحوه و زمان برگزاری امتحانات علمی کاربردی با مطالب مشاور گروپ همراه باشید.

شرایط برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی

به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن مراکز عالی تکلیف نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه  علمی کاربردی مشخص نبود. طی بخشنامه ای به دانشگاه جامع از مهرماه 1398 امتحانات دروس دانشجویان را به صورت مشترک و سراسر کل کشور و در روز و ساعت تعیین شده از طرف دانشگاه جامع موظف کردند در این روش تنها 6 نمره در اختیار استاد و 14 نمره توسط آزمون متمرکز و سراسری از سرفصل های عنوان شده می باشد.

دروس معارف

مقطع کاردانی

امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی

دروس مهارت مشترک

مقطع کاردانی

امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی

دروس مهارت مشترک

مقطع کارشناسی

امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی

دروس معارف

مقطع کارشناسی

امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی

دانش خانواده و جمعیت مهارت ها و قوانین کسب و کار تحلیل هزینه و منفعت تاریخ تحلیلی صدر اسلام،
اندیشه اسلامی(1) اصول سرپرستی کنترل پروژه دانش خانواده و جمعیت
اخلاق اسلامی (مبانی و مفاهیم) گزارش نویسی روانشناسی کار تفسیر موضوعی قران کریم
  مبانی کنترل کیفیت مدیریت کسب و کار و بهره وری انقلاب اسلامی
  خلاقیت در هنر مهارت های سسله یابی و تصمیم گیری  
  فرهنگ عمومی و مستند سازی    
  خدمات الکترونیکی    
  اخلاق حرفه ای    
  کار آفرینی    
  کاربرد فناوری    
  اطلاعات و ارتباطات    

امتحانات متمرکز دانشگاه علمی کاربردی

با آمدن بخشنامه جدید مبنی بر این که امتحانات نیمسال دوم به صورت متمرکز برگزار نمی شود بنابراین اطلاعیه امتحانات متمرکز دانشگاه ها لغو شد. در روش برگزاری امتحانات متمرکز سرفصل دروس و منابع دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور همزمان و همانند هم بود. برگزاری امتحانات متمرکز پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی در نیم سال دوم تحصیلی 1400 دیگر به صورت آزمون متمرکز برگزار نمی شود و نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی به صورت عادی و مانند سایر دروس برگزار خواهد شد. منابع دروس امتحانی بدون تغییر ترم گذشته به شرح جدول زیر است.

امتحانات متمرکز پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی

زمان امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی

به دلیل لغو برگزاری امتحانات متمرکز دانشگاه علمی کاربردی روش برگزاری امتحانات تغییر کرده و زمان امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی توسط  واحد های هر دانشکده به اطلاع دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی خواهد رسید.

شیوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی

به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن مراکز عالی تکلیف نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی  برای دانشجویان مشخص نبود. طی بخشنامه ای جدید دانشگاه جامع از مهرماه 1398 امتحانات دروس دانشجویان رابه صورت مشترک و سراسر کل کشور و در روز و ساعت تعیین شده از طرف دانشگاه جامع برگزار می گردد و تنها 6 نمره در اختیار استاد و 14 نمره توسط آزمون متمرکز و سراسری از سرفصل های عنوان شده در جدول زیر می باشد.

سامانه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی

برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی دانشجویان مقاطع مختلفدر زمان مشخص شده امتحانات که به آنها اعلام می شود وارد سامانه می‌شوند تا در امتحانات آنلاین شرکت کنند. در حال حاضر در دانشگاه علمی کاربردی برای آشنایی بیشتر دانشجویان با این سامانه و نحوه استفاده از آن‌ها، آموزش‌ هایی را تحت عنوان مانور اجباری قرار داده‌اند. لذا شما برای ورود به سامانه آزمون آنلاین علمی کاربردی دروس باید در ابتدا وارد آدرس examuast.ir شوید و در مانور اجباری آن شرکت کنید. سپس بعد از آن می‌توانید طبق زمان اعلام شده وارد شوید و در امتحانات پایان ترم علمی کاربردی شرکت کنید. برای دیدن راهنمای تصویری ورود به سامانه و دیدن جزییات بیشتر روی لینک زیر بزنید.

مراحل ورود به سامانه

در این مقاله در مورد نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی، لغو امتحانات متمرکز، زمان امتحانات پایان ترم صحبت کردیم. در صورت داشتن سوال در خصوص برگزاری امتحانات دانشگاه علمی کاربردی و مشکل در ورود به سامانه امتحانات غیر حضوری با کارشناسان مشاورگروپ با شماره  9099071613 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق راه های ارتباطی دیگر با ما در ارتباط باشید.

✔️ آیا برگزاری امتحانات متمرکز پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی لغو شده است؟

رگزاری امتحانات متمرکز پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی در نیم سال دوم تحصیلی 1400 دیگر به صورت آزمون متمرکز برگزار نمی شود و امتحانات پایان ترم  دانشگاه جامع به صورت عادی و مانند سایر دروس برگزار خواهد شد. منابع دروس امتحانی بدون تغییر ترم گذشته است.

✔️ سامانه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی دانشجویان مقاطع مختلفدر زمان مشخص شده امتحانات که به آنها اعلام می شود وارد سامانه می‌شوند تا در امتحانات آنلاین شرکت کنند. در حال حاضر در دانشگاه علمی کاربردی برای آشنایی بیشتر دانشجویان با این سامانه و نحوه استفاده از آن‌ها، آموزش‌ هایی را تحت عنوان مانور اجباری قرار داده‌اند. لذا شما برای ورود به سامانه آزمون آنلاین علمی کاربردی دروس باید در ابتدا وارد آدرس examuast.ir شوید و در مانور اجباری آن شرکت کنید. سپس بعد از آن می‌توانید طبق زمان اعلام شده وارد شوید و در امتحانات پایان ترم علمی کاربردی شرکت کنید.

✔️ شروع امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی است؟

به دلیل اینکه امتحانات متمرکز نیمسال دوم تحیصیلی در دانشگاه علمی کاربردی لغو شد. زمان و تاریخ شروع امتحانات  پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی توسط  واحد های هر دانشکده به اطلاع دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی خواهد رسید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403