نحوه انتخاب واحد در سامانه سیپاد

نحوه انتخاب واحد در سامانه سیپاد

جهت مشاوره در زمینه نحوه انتخاب واحد در سامانه سیپاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه انتخاب واحد در سامانه سیپاد برای دانشجویان علوم پزشکی تهران چگونه است؟ دانشجویان به کدام سامانه باید مراجعه کنند؟ چه چیزی را باید به عنوان رمز عبور و نام کاربری واردکرد؟ برای مشاهده نحوه انتخاب واحد در سامانه سیپاد به صورت گام به گام تا آخر مقاله همراه ما باشید.

نحوه انتخاب واحد در سامانه سیپاد

نحوه انتخاب واحد در سامانه سیپاد، برای دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه تهران که ورودی جدید هستند مسئله مهمی به حساب می آید. اما باید بدانید که برای انتخاب واحد در سامانه سیپاد باید به سایت انتخاب واحد دانشگاه تهران به نشانی sipad.tums.ac.ir مراجعه کنید.


در صفحه اول شما با اخبار و تبلیغات مواجه خواهید شد. شما باید به قسمت پایین صفحه و کادر آبی رنگ بروید.

نحوه انتخاب واحد در سامانه سیپاد

در این قسمت به روی گزینه آموزش کلیک کنید. در قسمت کادر آبی رنگ گزینه های مختلفی برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد. از بین گزینه ها، گزینه سامانه سیپاد و سامانه شعاع را انتخاب کنید. در صفحه بعد، دو گزینه  به نمایش گذاشته خواهد شد.

شما از بین دو گزینه ورود به سامانه و درخواست مدرک فارغ التحصیلی، می بایست گزینه ورود به سامانه را انتخاب کنید.

نحوه انتخاب واحد در سامانه سیپاد

نام کاربری در سامانه سیپاد

بعد از فشردن گزینه ورود به سامانه سیپاد، پنجره ای برای شما باز خواهد شد که در کادر های مربوطه باید نام کاربری و رمز عبور سامانه سیپاد را بنویسید.


نام کاربری در سامانه سیپاد


 

 

در قسمت نام کاربری، شماره دانشجویی خود را وارد کنید.

نکته: شماره دانشجویی بعد از ثبت نام در دانشگاه می بایست به شما داده شود. اگر ثبت نام کرده اید و هنوز شماره دانشجویی نگرفت اید، حتما به قسمت آموزشی دانشکده خود مراجعه کنید و شماره دانشجویی خود را دریافت کنید.

نکته: شماره دانشجویی باید 10 رقم باشد. دقت کنید که در کادر خواسته شده شماره دانشجویی خود را کم یا زیاد وارد نکنید.


رمز عبور در سامانه سیپاد

رمز عبور در سامانه سیپاد برای دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی که باید در سامانه سیپا sipad.tums.ac.ir انتخاب واحد کنند، کد ملی دانشجو می باشد.

 اگر کد ملی خود را به عنوان رمز عبور وارد کردید اما با مشکل مواجه شدید، به بخش آموزشی دانشکده خود مراجعه کنید یا با مشاوران مجموعه مشاور گروپ که به صورت تخصصی پیگیر مسائل شما خواهند بود تماس بگیرید و راهنمایی شوید.

بعد از وارد کردن شماره دانشجویی و کد ملی خود به عنوان نام کاربری و رمز عبور، در صورتی که با مشکلاتی مانند ضعیف بودن اینترنت، خطا در شماره دانشجویی و رمز عبور و… مواجه نشوید، به صفحه اصلی منتقل خواهید شد.

در صفحه اصلی انتخاب واحد سامانه سیپاد معمولا اخبار ها قرار داده میشود. صفحه اخبار ها را می بندید و وارد صفحه اصلی میشوید. در این صفحه شما باید انتخاب واحد کنید. بنابراین وارد قسمت آموزشی بشوید.

نحوه انتخاب واحد در سامانه سیپاد

 بعد از اینکه به روی قسمت امور آموزشی کلیک کردید، صفحه دیگری برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد. در این صفحه نیر مانند صفحه قبل، گزینه های متفاوتی را به شما نشان خواهد داد.

نحوه انتخاب واحد در سامانه سیپاد



انتخاب واحد در سیپاد به صورت گام به گام

انتخاب واحد در سامانه سیپاد sipad.tums.ac.ir به صورت گام به گام در این مرحله به این گونه است که در پنجره به روی گزینه انتخاب واحد کلیک کنید. در صفحه ای که شما به آن منتقل خواهید شد، درس هایی که میتوانید از بین آنها انتخاب کنید نشان داده میشود.

نحوه انتخاب واحد در سامانه سیپاد

نکته: در کادر جستجو می توانید نام درسی که می خواهید انتخاب کنید را جستجو کنید.

نکته: لیستی که سامانه به صورت پیش فرض برای شما در قسمت دروس به نمایش گذاشته است، لیست دروس اخذ شده و قابل اخذ می باشد. برای اینکه لیست دقیق تری از آنچه که میخواهید داشته باشید، می بایست به روی کادری که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید و از میان فیلترهایی که برای شما به نمایش میگذارد، عنوان مد نظر خود را انتخاب کنید.

نحوه انتخاب واحد در سامانه سیپاد

در این لیست شما گزینه های زیر را خواهید دید:

  • فقط دروس قابل اخذ ( دروسی که در این ترم شما میتوانید از میان آنها انتخاب واحد کنید)
  • دروس غیر قابل اخذ( دروسی که شما در این ترم نمیتوانید آنها را انتخاب کنید)
  • فقط دروس اخذ شده ( در این گزینه دروسی که شما  توانسته اید اخذ کنید را نشان خواهد داد)
  • دروس اخذ شده و قابل اخذ

دانشجویانی که میخواهند انتخاب واحد کنند، می بایست به روی  گزینه فقط دروس قابل اخذ کلیک کنند.

در صفحه جدید لیست دروسی که میتوانید اخذ کنید نمایش داده خواهد شد. با فشردن علامت + به روی کتاب، گروه ها و ساعت هایی که در آن درس میتوانید انتخاب کنید را می بینید.

نحوه انتخاب واحد در سامانه سیپاد

بعد از اطمینان از گروه و ساعت و استادی که میخواهد درس مربوطه را طبق آن لیست انتخاب کنید، به روی علامت نارنجی رنگ که کلمه اخذ داخل آن نوشته شده  را بزنید.

نحوه انتخاب واحد در سامانه سیپاد


برای انتخاب واحد در سامانه سیپاد به آدرس    sipad.tums.ac.ir   مراجعه کنید


اکنون درسی که انتخاب کرده اید، برای شما اخذ شده است و میتوانید با استفاده از فیلتر های بالای صفحه که توضیح داده شد، به قسمت دروس اخذ شده بروید و نام و گروه درسی که اخذ کرده اید را در آن صفحه مشاهده کنید.

چگونه درس خود را از سامانه سیپاد حذف کنیم؟

اگر از اخذ درسی پشیمان شده اید یا میخواهید در ساعت دیگر یا با استاد دیگری آن درس را انتخاب کنید، به قسمت دروس اخذشده میروید. اگر دقت کنید در انتهای دروس شما، شکل سطل آشغال را می بینید.

نحوه انتخاب واحد در سامانه سیپاد

با فشردن علامت سطل آشغال و گزینه ای برای شما نمایش خواهد دادکه آیا از خذف درس خود اطمینان دارید؟ باکلیک به روی گزینه بله، درس شما از لیست دروس اخذ شده حذف خواهد شد.

نکته: به لیست دروس اخذ شده خود دقت کنید، امکان دارد دروسی در لیست شما نشان داده شود که خود آنرا انتخاب نکرده اید.

نکته: در گزینه دروس غیر قابل اخذ، دلیلی که شما نمیتوانید آن درس را اخذ کنید مقابل درس نمایش داده خواهد شد.

اگر به دروسی که اخذ کرده اید اطمینان دارید و میخواهید در طول ترم آن دروس را مطالعه کنید، به قسمت  انتهایی جدول خود می روید که در کادر نارنجی رنگ ثبت نهایی انتخاب واحد برای شما نوشته شده است؛ سپس به روی آن کلیک می کنید.


نحوه انتخاب واحد در سامانه سیپاد


دقت کنید که بعد از انتخاب گزینه ثبت نهایی انتخاب واحد، دیگر نمیتوانید دروس خود را خذف یا اضافه کنید. بعد از فشردن ثبت نهایی انتخاب واحد شما موظف هستید که دروسی که انتخاب کرده اید را در طول ترم مطالعه کنید.

راهنمای ورود به سامانه سیپاد برای دانشجویان علوم پزشکی تهران و مشاهده جزئیات برنامه آموزشی ترمی و روزانه دانشجویان در این مقاله ارائه داده شد. دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران برای آگاهی از محل برگزاری کلاس ها، روز ساعت و تاریخ برگزاری، لازم است به سایت sipad.tums.ac.ir مراجعه نمایند و پس از انتخاب نام مرکز، نام رشته، نام درس و استاد برنامه درسی خود را مشاهده نمایند. در صورت بروز مشکل برای ورود به سامانه می توانید با شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.


دانشجویان علوم پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه تهران در کدام سایت باید انتخاب واحد کنند؟

این دانشجویان می بایست در سامانه سیپاد و سایت tums.ac.ir انتخاب واحد کنند. در مقاله لینک مستقیم سامانه قرار داده شده است.

نحوه انتخاب واحد در سامانه در سامانه سیپاد چگونه است؟

نحوه انتخاب واحدد در سیپاد برای دانشجویان علوم پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه تهران در مقاله به صورت گام به گام توضبح داده شده است.

نام کاربری و رمز عبورم را که باید در سامانه سیپاد وارد کنم فراموش کرده ام

رمز عبور، کد ملی شما می باشد و نام کاربری شماره دانشجویی شما. برای خواندن نحوه انتخاب واحد و نحوه ورود به سیپاد کیلیک کنید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نحوه انتخاب واحد در سامانه سیپاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی