نتایج مسکن فرهنگیان

نحوه اعتراض و رسیدگی به رد صلاحیت شدگان دریافت مسکن فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه نتایج مسکن فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه اعتراض و رسیدگی به رد صلاحیت شدگان دریافت مسکن فرهنگیان : رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس از بارگذاری واجدین شرایط دریافت مسکن در سایت maskan.medu.ir خبر داد . 


نحوه اعتراض و رسیدگی به رد صلاحیت شدگان دریافت مسکن فرهنگیان


ثبت اعتراض مسکن فرهنگیان

نحوه اعتراض و رسیدگی به رد صلاحیت شدگان دریافت مسکن فرهنگیان ،  رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس از بارگذاری واجدین شرایط دریافت مسکن فرهنگیان در سایت maskan.medu.ir خبر داد.

مزارعی افزود: تعداد متقاضیان شاغل و بازنشسته دریافت مسکن در سراسر کشور ۳۰۹ هزار نفر است که از این تعداد ۷۵ هزار و ۹۸۴ نفر واجد شرایط شناخته شده و اسامی آنها در سایت مذکور آمده است.
ی اظهارکرد: در این آمار، تفکیک استانی وجود ندارد و هر متقاضی که قبلا ثبت نام کرده باید با مراجعه به سایت مذکور، وضعیت خود را رصد کند.

نحوه اعتراض و رسیدگی به رد صلاحیت شدگان دریافت مسکن فرهنگیان ،  رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: از ۱۱ اسفند سایت مذکور آماده دریافت اعتراض‌های متقاضیان است و افراد شاکی اگر اعتراضی دارند باید مستنداتی از سوی این تعاونی و اداره کل راه و شهرسازی تامین کنند.

tem.mrud.ir

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در باره زمان اعلام نتایج مسکن فرهنگیان:

با توجه به پیگیری‌های انجام شده اوایل اسفند نتایج افراد مشمول از طریق سامانه maskan.medu.ir قابل مشاهده است و افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند با استفاده از کد رهگیری می‌توانند نتایج آن را مشاهده کنند.

جهت ورود به سامانه اعلام نتایج مسکن فرهنگیان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به سامانه



به روزرسانی :

سامانه فعلی از دسترس خارج شده است و خدمات فعلی در سامانه پروفایل فرهنگیان ارایه می شود . جهت ورود به سامانه جدید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

                                   آدرس سامانه کارتابل ( پروفایل) فرهنگیان | profile.medu.ir

شرايط ثبت نام متقاضيان فاقد مسكن :

1- متقاضي و افراد تحت تكفل وي بايد فاقد زمين يا واحد مسكوني بوده و تاكنون از هيچ يك از امكانات دولتي مانند: زمين، واحد مسكوني يا تسهيلات يارانه‌اي خريد و احداث مسكن استفاده نكرده باشند به عبارتي فرم “ج ” آنان در استعلام از اداره كل راه و شهرسازي استان، سبز باشد.
2- متقاضي، متأهل و يا سرپرست خانوار باشد..
3- زنان خود سرپرست مشروط به داشتن حداقل 35 سال سن مي‌توانند در زمره متقاضيان قرارگيرند..
4- متقاضي حداقل داراي پنج سال سابقه سكونت متوالي در شهر مورد تقاضا باشد.

نتایج سامانه مسکن فرهنگیان (به روزرسانی 4 خردادماه )

سامانه maskan.medu.ir و همچنین profile.medu.ir جهت بررسی نتایج و اقدامات لازم برای مراحل بعدی مسکن فرهنگیان فعال شده است . لذا هر چه سریعتر جهت مشاهده مراتب و اقدامات بعدی به سامانه مذکور مراجعه نمایید.



تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات مسکن فرهنگیان

نحوه اعتراض و رسیدگی به رد صلاحیت شدگان دریافت مسکن فرهنگیان ،  در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس از اسفند ۹۸، برخی همکاران شاغل و بازنشسته از فعال بودن سامانه ثبت نام مسکن فرهنگیان تا ۲۰ فروردین ماه ۹۹ بی اطلاع بوده و متقاضی تمدید سامانه مورد اشاره شدند.

از این رو تمهیدات لازم جهت ثبت نام افراد دارای نقص اطلاعات و معترض به نتایج پالایش اعلام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی اتخاذ شد.

طی هماهنگی‌های انجام شده با مبادی ذیربط، سامانه proile.medu.ir maskan.medu.ir از تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۹۹ لغایت ۲۰ خرداد ۹۹ فعال است.



چه کسانی واجد دریافت مسکن فرهنگیان نشدند ؟

کدام فرهنگیان واجد دریافت مسکن هستند؟

نحوه اعتراض و رسیدگی به رد صلاحیت شدگان دریافت مسکن فرهنگیان ، مزارعی ادامه داد: فرآیند استعلام چهارگانه از وزارت راه و شهرسازی برای کنترل فرم (ج)، سازمان ثبت اسناد و املاک بابت دارابودن سند مالکیت فردی، سازمان ثبت احوال کشور مبنی بر احراز هویت فرد‌ی و بانک مسکن برای دریافت تسهیلات یارانه‌ای صورت گرفته و مبنای پالایش و ویرایش متقاضیان مسکن جزو فرآیند مذکور است.

وی گفت: متقاضی باید متاهل یا سرپرست خانوار بوده و زنان خود سرپرست مشروط به داشتن ۳۵ سال سن می‌توانند در زمره متقاضیان قرار گیرند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس درباره پذیرش مهمان نوروزی در فارس گفت: براساس اعلام قبلی قرار بود از ۱۱ اسفند، رزرو اینترنتی اسکان نوروزی داشته باشیم که این موضوع به دلیل وضعیت موجود بیماری کرونا فعلا کنسل شده و در مورد پذیرش در محل هنوز تصمیمی گرفته نشده که به محض گشایش در این امر، جریان به اطلاع فرهنگیان و هموطنان خواهد رسید.

tem.mrud.ir ثبت نام مسکن ملی

مشاهده و پیگیری مسکن ملی


مهلت اعتراض به رد صلاحیت شدگان دریافت مسکن فرهنگیان


معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: متقاضیانی که شرایط آن‌ها جهت ثبت‌ نام در طرح اقدام ملی مسکن تائید شده است، در صورتی که تمایل به انصراف در این مرحله از طرح را دارند، می‌توانند از اواخر هفته اول اسفند‌ماه با ورود کد رهگیری در سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت انصراف خود اقدام کنند.

همچنین بر اساس اعلام این معاونت، متقاضیان طرح اقدام ملی که نسبت به نتیجه پالایش ثبت‌ نام خود اعتراض دارند، می‌توانند از تاریخ اول اسفندماه 98 با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی و ورود کد رهگیری از دلیل عدم تائید شرایط خود مطلع شوند و در صورت اعتراض به نتیجه پالایش، از اواخر هفته اول اسفند ماه 98، نسبت به درج اعتراض در سامانه tem.mrud.ir اقدام کنند.
در این میان متقاضیانی که در ثبت نام طرح ملی مسکن رد صلاحیت شده اند و به دلایل گوناگون به این عدم تایید اعتراض دارند می‌توانند اعتراض خود را اعلام کنند. سایت وزارت راه و شهرسازی روز اول اسفند برای ثبت اعتراض رد صلاحیت شدگان طرح ملی مسکن باز می‌شود.

بعد از ثبت اعتراض، دوباره مدارک متقاضیان مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه نهایی اعلام می‌شود. این فرصت برای ثبت اعتراض متقاضیان رد صلاحیت شده طرح ملی مسکن 10 روز اعلام شده که از طریق حضور در سایت https://tem.mrud.ir می‌توانند اعتراض خود را ثبت کنند.

شروط ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن

شرایط و مشخصات ثبت‌نام بدین شرح است که متقاضی و افراد تحت تکفل، فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از تاریخ اول فرودین ۸۴ باشند.

همچنین این افراد از تاریخ ۲۲ بهمن ۵۷ از هیچ یک از امکانات نهاد‌های عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد؛ به عبارتی فرم ‹‹ج›› در استعلام از سامانه مربوطه (موضوع ماده یک آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی عرضه و تأمین مسکن) باید سبز باشد.

متقاضی باید متاهل و یا سرپرست خانوار باشد و زنان خودسرپرست نیز مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

لازم به ذکر است که متقاضی باید حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را داشته باشد و بر اساس توافقات انجام شده در شهر‌های جدید نیز سابقه سکونت حداقل پنج سال در شهر جدید موردتقاضا و یا شهر مادر ملاک عمل است.

یکی دیگر از شروط نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی همچون چک برگشتی، تسهیلات معوقه و توانایی تامین هزینه ساخت مسکن مازاد بر تسهیلات بانکی، امکان سپرده‌گذاری حداقل ۳۰ درصد هزینه ساخت مازاد بر تسهیلات بانکی در خصوص متقاضیان واجد شرایط بر اساس اعلام دستگاه یا نهاد مربوطه و توانایی پرداخت اقساط ماهیانه بانکی تسهیلات دریافتی است که متقاضیان باید به آن توجه کنند.




امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نتایج مسکن فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403