اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله در رابطه با اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. همانطور که مطلع هستید، ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است. علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد جهت دریافت نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خود باید از طریق سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند. با ما همراه باشید.

مشاور گروپ ضمن آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402، توجه شما عزیزان را به توضیحات ذیل که در خصوص پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده، جلب می‌نماید.

 

متقاضیانی که در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کد رشته‌محلهای قبولی ثبت‌نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نمی‌باشند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

ثبت نام‌ پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، ضرورت دارد بر اساس توضیحات ذیل اقدام لازم را بعمل آورند.

زمان ثبت نام‌ پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام از پذیرفته شدگان به صورت مجازی صورت می‌پذیرد همه پذیرفته شدگان لازم است در زمان ثبت نام‌ پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از ساعت 10 روز‌ دوشنبه 1402/08/01 تا روز چهارشنبه 1402/08/03 جهت ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرس: edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

– عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

پذیرفته‌شدگان همه واحدهای دانشگاهی می توانند جهت اطلاع از چگونگی تحویل مدارک به صورت فیزیکی به آدرس درگاه واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه  و یا از طریق شماره تماس موجود در سایت با کارشناسان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس خاصل نمایند.

 

مدارکی که لازم است مطابق دستورالعمل اعلام شده از طریق شبکه پستی ارسال گردد:

  1. اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل.
  2. تصویر تمامی صفحات شناسنامه.
  3. تصویر کارت ملی(پشت و رو).
  4. شش قطعه عکس 4×3 تمام رخ (از یک نگاتیو) که اخیراً تهیه شده باشد (برای برادران مشمول 12 قطعه ).
  5. مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص نماید.
  6. تکمیل تمامی فرم های ثبت نام و فرم های مربوط به تعهدات و سایر فرم های که در سامانه آموزشیار قرار گرفته است.

تبصره: پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) خود نمی‌باشند باید اصل گواهی تأیید شده دال بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده ارسال نمایند.

تذکر: فارغ‌التحصیلان مشمول دوره کارشناسی که با ارائه گواهی تأیید شده از محل تحصیل دوره مذکور ثبت‌نام می‌نمایند، علاوه بر گواهی و ریز نمرات مذکور بایستی تصویر برگ لغو معافیت تحصیلی دوره کارشناسی را ارائه نمایند. همچنین چنانچه دوره مذکور را در مدتی بیش از شش سال از بدو ورود به اتمام رسانده‌اند بایستی تصویر مجوز افزایش سنوات بدون ذکر غیبت را برای مدتی که مازاد بر شش سال تحصیل کرده‌اند ارسال نمایند.

تذکر: افرادی که از نظر مقررات وظیفه عمومی حائز شرایط ثبت‌نام نیستند (از جمله دارای دفترچه اعزام به خدمت با غیبت می‌باشند و یا با غیبت به خدمت اعزام شده‌اند یا در برگ اعزام آنان دانشجوی اخراجی یا انصرافی یا ترک تحصیل ذکر شده است) مجاز به ثبت‌نام نمی‌باشند.

هزینه ثبت نام‌ حضوری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی مقطع کارشناسی‌ارشد ‌ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد 1402 – 1403 به شرح ذیل است.

  1. شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌گردد. علاوه بر دو مورد مذکور دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول باید مبلغ 2.250.000 ریال به عنوان هزینه خدمات آموزشی، در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.
  2. حق بیمه حوادث دانشجویی مبلغ 65.000 ریال می‌باشد که هر پذیرفته شده باید آن را در سامانه آموزشیار پرداخت نماید.
  3. پذیرفته‌شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین‌نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

دریافت فایل فرم مدرک کارشناسی و معدل مخصوص پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمی باشند در قالب PDF

 

اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از طریق کدام سامانه صورت می پذیرد؟

🔹 کارنامه کلیه داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده‌اند تا روز شنبه اول آبان از طریق سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش به نشانی azmoon.org منتشر خواهد شد.

زمان ثبت نام‌ حضوری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چه موقع است؟

🔹پذیرفته‌شدگان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح شنبه اول آبان با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده، نسبت به ثبت‌نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

هزینه ثبت نام‌ حضوری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چقدر است؟

🔹 شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌گردد. علاوه بر دو مورد مذکور دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول باید مبلغ 2.250.000 ریال به عنوان هزینه خدمات آموزشی و مبلغ 65.000 ریال حق بیمه حوادث دانشجویی در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403