اعلام نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش

اعلام نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از مباحث مهم مربوط به سازمان سنجش اعلام نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش است. مجموعه مشاور گروپ در این مقاله قصد دارد به موضوع اعلام نتایج نهایی ۱۴۰۲ بپردازد. در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با کارشناسان مشاور گروپ مشورت نمایید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

اعلام نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش

با آغاز فرآیند اعلام نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش، از بین داوطلبان معرفی شده به این وزارت خانه (حداکثر سه برابر) در سقف ظرفیت پذیرش استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ برای حضور در مراحل بعدی دعوت به عمل می آید. بدین ترتیب کلیه داوطلبان برای دریافت نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید در زمان مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org نتایج خود را دریافت و مشاهده نمایند.

همانطور که می دانید این اعلام نتایج نهایی استخدام آموزش و پرورش براساس نتیجه امتحان مشترک فراگیر (کتبی) با وزن چهل (۴۰) درصد و ارزیابی تکمیلی با وزن شصت (۶۰) درصد لحاظ می‌شود و بر اساس اولویت‌های انتخابی (حداکثر ۳ کد شغل محل) در مقایسه با سایر داوطلبان و با رعایت سهمیه قانونی داوطلب، به تعداد یک برابر ظرفیت صورت خواهد گرفت.

با عنایت به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ (موضوع مجوز شماره 1667207 مورخ 96/11/10 سازمان اداری و استخدامی کشور) درخصوص اعلام نتایج نهایی استخدام آموزش و پرورش یک برابر ظرفیت آزمون مزبور اعلام می دارد؛ پذیرفته شدگان مکلفند به منظور گذراندن سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش)، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ به شرح ذیل اقدام نمایند.

اعلام نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش

ضمناً داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش سوالاتی دارند، می توانند از طریق سیستم پاسخگویی تلفنی مجموعه مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی مشاور گروپ اقدام نمایید.  قبول شدگان یک برابر ظرفیت جهت پیگیری امور مربوط به استخدام خود به ادارات امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه و راهنمایی لازم را دریافت نمایند. پذیرفته شدگان قبل از مراجعه به هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان محل استخدام سهمیه خدمتی اقدامات ذیل را به عمل آورند.

 درصورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده درمرحله مصاحبه استخدامی ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش به نشانی: www.gozinesh.medu.ir، نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویرکلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی (حداکثر به مدت 48 ساعت از تاریخ انتشار اسامی)، به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته های گزینش استان محل خدمت خود، ارسال و یا به صورت حضوری تحویل نمایند. لازم می باشد درتکمیل فرم اطلاعات فردی دقت کافی معمول گردد. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی درتکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود.

عدم تکمیل فرم مربوط و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت، به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد.

 معاینات پزشکی (تکمیلی) آزمایشات پاراکلینیکی و تشکیل پرونده استخدامی افراد واجد شرایط معرفی شده به اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت همزمان با بررسی صلاحیت های عمومی صورت می پذیرد. براین اساس داوطلب واجد شرایط پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن حضور در امور اداری ادارات کل آموزش و پرورش استان سهمیه خدمتی، نسبت به اخذ معرفی نامه جهت گواهی عدم سوءپیشینه و…به منظور تشکیل پرونده استخدامی با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط در زمان مقرر اقدام نمایند.

توضیح: چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تأیید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچگونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.

درصورت تأیید صلاحیت های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و … پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره مهارت آموزی آموزش و پرورش یکساله به اطلاعیه ای که به همین منظور حداقل یک ماه پس از انتشار اسامی، در پورتال وزارت آموزش و پرورش به نشانی: www.my.medu.ir درج خواهد شد، مراجعه نمایند.

  براساس برنامه ریزی های انجام گرفته و زمان بعدی پیش بینی شده، مقرر است دوره مهارت آموزی آموزش و پرورش  برای پذیرفته شدگان آزمون مزبور یک هفته پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش و پس از بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش) آغاز گردد. لذا شایسته است داوطلبان پذیرفته شده آمادگی های لازم جهت ثبت نام و حضور در دوره یاد شده را معمول نمایند.

برای دریافت اعلام نتایج نهایی استخدام آموزش و پرورش و اطلاع از آخرین نکات مربوط به آزمون استخدامی آموزش و پرورش با کارشناسان آزمون های استخدامی مشاور گروپ در ارتباط باشید.

مشاور گروپزمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش هنوز به صورت دقیق اعلام نشده است. اما پیش بینی می کنیم که اواسط مرداد تا شهریور ۱۴۰۲ لیست اسامی پذیرفته شدگان نهایی استخدام آموزش و پرورش منتشر شود. بعد از این پذیرفته شدگان باید برای طی کردن سایر مراحل استخدام از جمله انجام آزمایشات پاراکلینیکی و …اقدام نمایند.

مشاوره تلفنی مشاور گروپ Moshavergroup.com

مشاوره اعلام نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

  • در بخش پایانی به مشاوره اعلام نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ می پردازیم تا نکاتی که بر حسب سال ها حضور در دنیای تحصیلی به دست آورده ایم را با شما در میان بگذاریم. همانطور که می دانید استخدام شدن در آموزش و پرورش ۷ مرحله دارد و بعد از مرحله اول یعنی برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، به منظور تکمیل مراحل ارزیابی، از پذیرفته شدگان اولیه دعوت به مصاحبه به عمل می آید.
  • مرحله دوم قبولی در مصاحبه تخصصی آموزش و پرورش این است که طی آن اطلاعات تخصصی و توانایی‌ های روانشناسی و علوم تربیتی شما مورد سنجش قرار می گیرد. به عنوان مثال باید امور علمی و فرهنگی که تا به حال انجام دادید (مقاله نویسی، سابقه تدریس، و …) را با کمترین میزان اضطراب و بیشترین تسلط  برای تیم مصاحبه کننده ۴ یا ۵ نفره حاضر در جلسه توضیح دهید. قدرت کلام شما و حتی وضعیت ظاهری شما در روند مصاحبه تاثیر خواهد داشت.
  • مرحله سوم مربوط به گزینش است که معمولا یک ماه بعد از مصاحبه اولیه از بین کسانی که در مصاحبه علمی قبول شده اند، انجام خواهد شد تا اطلاعات سیاسی و مذهبی شما سنجیده گردد. لازم به ذکر است تحقیقات محلی، پرسش از دوستان نزدیک، تحقیق از دانشگاه محل تحصیل و …از جمله اقداماتی است که در این مرحله استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲ صورت می گیرد.
  • اگر از این مرحله هم سربلند بیرون بیایید، در مرحله چهارم باید برای انجام آزمایشات پاراکلینیکی اقدام نمایید. مرحله پنجم شامل ورود به دانشگاه فرهنگیان و پاس کردن ۲۲ تا ۲۵ واحد درسی تئوری و عملی در سه پودمان در مدت ۹ ماه (یک سال تحصیلی) (پودمان اول؛ پودمان دوم؛ پودمان عملی و کاروزوی و آموزش پژوهی) به علاوه پودمان فرهنگی خواهد بود. سپس در مرحله ششم باید اقدامات لازم در جهت کارورزی و مهارت‌آموزی عملی تدریس در مدارس و نوشتن یک گزارش در قالب یک مقاله در مورد مسائل مربوطه را انجام دهید. با گذر از خان ششم، به مرحله هفتم یعنی قبولی در آزمون جامع فرهنگیان و دریافت گواهینامه صلاحیت معلمی می رسید و با شکست دادن این هفت خان رستم، شرط ورود به مدارس را احراز و به جامعه معلمان زحمت کش کشورمی پیوندید.

در اینجا به نخوه دریافت نتایج، زمان اعلام نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ و همچنین سایر مراحل برای اخذ پذیرش در این وزارتخانه پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد که به راحتی برای اقدام نمایید.

اگر سوالی در این رابطه ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان فرهنگیان مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️سامانه اعلام نتایج نهایی استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲ چیست؟

✔️سایت سازمان سنجش sanjesh.org مسئولیت انتشار اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را بر عهده دارد.

✔️نحوه دریافت نتایج نهایی استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲ چگونه است؟

✔️راهنمای اعلام نتایج نهایی استخدام آموزش و پرورش را در این مقاله مشاور گروپ مشاهده نمایید.

✔️تاریخ اعلام نتایج نهایی استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲ چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️برای اطلاع از زمان اعلام نتایج نهایی به متن مقاله مراجعه فرمایید.

✔️کارنامه نتایج استخدامی آموزش و پرورش در چه سایتی بارگذاری می‌شود؟

✔️کارنامه نتایج نهایی آزمون استخدامی در سایت سنجش آموزش کشور منتشر می‌گردد.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403