نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم​ 1400

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم​ 1400

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم​ 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای کامل مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم​ 1400 در این مقاله ارائه داده شده است. آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400  که در تاریخ 20 خرداد ماه امسال برگزار شد و داوطلبان و اولیاء محترم آنها بعد از آزمون پیگیر نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم می شوند. در این مطلب قصد داریم در مورد زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ، سامانه دریافت نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان و اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان مطالبی را بیان کنیم.

نتایج تیزهوشان ششم به هفتم​

نتایج تیزهوشان ششم به هفتم​ 1400 در زمان مقرر از طریق سایت استعدادهای درخشان ششم به هفتم منتشر می شود. دانش آموزانی که در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ثبت نام و شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون به صورت اینترنتی باید به سایت استعدادهای درخشان مراجعه نموده و با درج اطلاعات خواسته شده، نتایج آزمون را مشاهده نمایند.

فهرست اسامى پذیرفته شدگان در دبیرستان هاى دوره اول استعداد هاى درخشان، براساس ظرفیت پذیرش تعیین شده براى هر مدرسه در سامانه استعدادهای درخشان، بارگذاری و اعلام مى شود.

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 اعلام شد..

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

بسیاری از داوطلبان بعد از آزمون به دنبال دریافت نتیجه خود می باشند و از آن جایی که اطلاع دقیقی از زمان اعلام نتایج ندارند ممکن است دچار سردرگمی شوند.
طبق اعلام مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400  اسامی پذیرفته شدگان آزمون سنجش هوش ششم به هفتم سراسر کشور در در اوایل مردادماه ، از طریق درگاه اینترنتی به آدرس hoosh.medu.ir به اطلاع داوطلبان عزیز و خانواده‌ های محترم آنان می‌ رسد .

زمان دقیق اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1400 از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

در صورتی که دانش آموزان قصد دارند تا از نتیجه نهایی خود و یا محاسبه تراز آزمون خود بر اساس تست های درست و غلط اطلاعاتی کسب کنند می توانند با مشاوران ما در مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: همگام

سایت اعلام نتایج آزمون استعدادهای درخشان ششم به هفتم

نشانی سایت اعلام نتایج آزمون استعدادهای درخشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir می باشد. دانش آموزانی که در آزمون مدارس سمپاد 1400 ثبت نام و شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 باید در زمان اعلام شده به سامانه ثبت نام آزمون پايه هفتم دبيرستان های استعدادهای درخشان (دوره اول) به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه نمایند و نتایج آزمون را به صورت غیرحضوری مشاهده نمایند.

ورود به سایت اعلام نتایج آزمون استعدادهای درخشان ششم به هفتم از طریق کدملی و رمزعبور همگام امکانپذیر است.

زمان دقیق اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ششم به هفتم و ورود به سامانه اعلام نتایج از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

چگونه نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان را ببینیم؟

از چهار سال گذشته و بعد از اجرای سیستم آموزشی جدید شش – سه – سه در کشور، آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به صورت هماهنگ کشوری برگزار می گردد اما با توجه به تغییراتی که امسال در نحوه ی برگزاری آزمون صورت گرفت ، سامانه ثبت نام، دریافت کارت و اعلام نتایج آن نیز تغییر کرده و بصورت یکبارچه و به آدرس اینترنتی hoosh.medu.ir می باشد.

داوطلبان و اولیاء آن ها بعد از اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم جهت دریافت نتایج آزمون می توانند به سایت مذکور مراجعه کنند.

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان و والدین به صورت تصویری در ادامه ارائه داده شده است. دانش آموزان برای مشاهده نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان، لازم است در زمان اعلام شده به سامانه ثبت نام آزمون پايه هفتم دبيرستان های استعدادهای درخشان (دوره اول) مراجعه نمایند.

براى کلیه داوطلبانى که در آزمون پذیرفته نشده اند، حدود دو هفته پس از اعلام نتیجه آزمون، کارنامه عدم قبولى شامل تعداد پاسخ هاى صحیح و غلط، نمره مکتسبه هر ماده درسى، امتیاز کل آن داوطلب و امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدارس مورد تقاضاى او صادر مى شود.

مشاهده نتایج آزمون استعدادهای درخشان ششم به هفتم :

  • مراجعه به سایت آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی : http://hoosh.medu.ir/
  • درج کدملی و رمز عبور همگام

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

  • در مرحله بعدی، می توانید اطلاعات هویتی دانش آموز به همراه لینک دانلود” دریافت کارنامه “ را مشاهده نمایید:

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

بیشتر بخوانید : فراموشی رمز عبور همگام

 

لینک ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس استعدادهای درخشان

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

بعد از اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان سامانه اعلام نتایج این امکان را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد که چنانچه نسبت به آزمون خود چه به تراز آزمون یا به هر سوالات از آزمون اعتراض دارند، درخواست تجدید نظر و اعتراض خود را در زمان مقرر  ثبت نمانید و نتایج آن معمولا حداکثر تا اواخر شهریور ماه از طریق همان سامانه قابل مشاهده می باشد. 

پاسخ گویی به تقاضا های تجدید نظر ، فقط از طریق سامانه استعدادهای درخشان ششم به هفتم و در مهلت زمانی مشخص شده امکان پذیر می باشد و پاسخ گویی به مراجعات حضوری ممکن نبوده و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

لیست ذخیره های آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

با توجه به پیگیری های دانش آموزان و اولیاء آن ها در مورد نحوه پذیرش دانش آموزان ذخیره در مدارس تیزهوشان ششم به هفتم در سال های گذشته، این نکته را ذکر می کنیم که در این مدارس هیچ گونه داوطلب ذخیره ای پذیرفته نمی شود. به عبارت دیگر دانش آموزانی که نمره قبولی را کسب نکنند و در آزمون پذیرفته نشوند، حتی در صورت انصراف دانش آموزان پذیرفته شده و عدم ثبت نام آن ها نمی توانند در مدارس تیزهوشان ثبت نام کنند و هیچ گونه لیست ذخیره ای برای این آزمون ها اعلام نمی شود.

راهنمای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 در این مقاله ارائه داده شد. دانش آموزانی که در آزمون سنجش هوش تیزهوشان ثبت نام و شرکت کرده اند، برای مشاهده کارنامه خود و بررسی قبولی یا عدم قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان، باید در زمان اعلان شده به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نمایند و نتایج آزمون را به صورت غیرحضوری مشاهده نمایند. ورود به سامانه و مشاهده کارنامه از طریق کدملی و رمزعبور همگام امکان پذیر است. در صورت فراموشی رمز عبور و یا بروز مشکل برای ورود به سامانه اعلام نتایج می توانید با مشاوران مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.


سوالات متداول دانش آموزان

نتایج آزمون استعدادهای درخشان ششم به هفتم چه زمانی منتشر می شود؟

زمان دقیق اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ششم به هفتم 1400 از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چیست؟

داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون باید در زمان اعلام شده به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نمایند.

اطلاعات لازم برای مشاهده نتایج آزمون استعدادهای درخشان چیست؟

ورود به سامانه و مشاهده نتایج از طریق کدملی و رمزعبور همگام امکان پذیر است.

4.4/5 - (42 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم​ 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سارینا محمدی شرف آباد

    نتایج آزمون سنجش تیزهوشان یاسوج دوره اول

    پاسخ
  2. مبینا

    سلام من رمز اون رو گم کردم نمیشه جابشو ببینم؟

    پاسخ
  3. ماهان

    من از روشی که گفته اید استفاده کردم ورفتم نگاه کردم به همراه برادر دوقلو ام در مدرسه ی تیزهوشان قبول شدم

    پاسخ
  4. Mahtab

    سلام خسته نباشید من میخوام وارد سامانه hoosh.medu.ir بشم تمام اطلاعاتم از جمله کد ملی ،رمز همگام ،نقش خود و نام مدرسه را صحیح وارد میکنم وقتی به روی دکمه ورود کلیک میکنم در بالای صفحه درج میشه(در ورود شما مشکل امنیتی وجود دارد)لطفا کمکم کنید من هنوز نتونستم نتایج رو مشاهده کنم ممنون میشم کمکم کنید.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی