اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان

اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت لاوان

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان در سایت خود شرکت نفت لاوان انجام میشود. شرکت پالایش نفت برای جذب 64 نفر نیروی واجد شرایط آقا و دارای مدرک لیسانس در رشته های تحصیلی مدنظر خودشان با برگزاری آزمون استخدامی اقدام کرد. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج و سایت اعلام نتایج و مراحل جذب افراد مقاله مشاور گروپ را بخوانید.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان

نتایج اولیه استخدام شرکت پالایش نفت لاوان مانند هر آزمون استخدامی مدتی پس از برگزاری آزمون استخدامی در سایت ثبت نامی این آزمون علام می شود. به دلیل اینکه اخبار رسمی در خصوص اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان اعلام نشده است به محض انتشار اخبار صفحه مشاور گروپ به روز رسانی خواهد شد.

سایت اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان

سایت اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان به نشانی lavan.iran-azmoon.i  می باشد. بعد از اینکه زمان اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان مشخص شد. داوطلبان با ورود به سایت می توانند نتایج اولیه خود را مشاهده کنند. نتیجه نهایی بعد از انجام مصاحبه و تکمیل کردن مدارک مشخص می شود.

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت لاوان

زمان تشکیل پرونده آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان

به منظور بررسی و تطبیق مدارک استخدامی داوطلبان توسط شرکت نفت لاوان، زمان تشکیل پرونده آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان خبر رسمی منتشر نشده است به محض دریافت اطلاعات در مورد زمان تشکیل پرونده در این مقاله به اطلاع شما داوطلبین خواهد رسید.

مراحل جذب آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان

برای شرکت و قبولی در آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان داوطلبان باید نکاتی را مدنظ قرار دهند و این نکات را رعایت کنند نکات جذب آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان به شرح جدول زیر است.

 کسب کردن حدنصاب لازم در آزمون کتبی و به ترتیب اولویت و تقدم امتیاز، جهت انجام مصاحبه فنی، تخصصی دعوت به عمل خواهدآمد. پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل گزینش و معاینات طب صنعتی، جهت شرکت در دوره های آموزشی علمی و عملی معرفی خواهند شد که در صورت موفقیت در دوره های مذکور در این مرحله اقدام لازم به منظور استخدامشرکت پالایش نفت لاوان صورت خواهد پذیرفت. تشخیص شرکت در رد یا پذیرش داوطلبان در هر یک از مراحل اشاره شده و نهایتاً استخدام، نافذ و قاطع بوده و داوطلبان حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می نمایند.
افرادی که موفق به سپری نمودن آزمون و مصاحبه فنی تخصصی، گزینش و آزمایش های طب صنعتی می شوند باید قبل از آغاز دوره های آموزشی تعهدات و تضامین لازمی که از سوی شرکت تعیین می گردد را به شرکت یا نماینده قانونی آن ارایه نمایند. وجوه پرداختی به هیچ وجه برگردانده نمی شود.
انتخاب شدگان که در طول یا پس از طی دوره های آموزشی از عقد قرارداد استخدامی و آغاز به کار خودداری نمایند کلیه هزینه های مربوط به مراحل مورد اشاره، به تشخیص شرکت از محل تضامین آنان برداشته خواهد شد. در صورت قبولی در آزمون کتبی، در زمان مصاحبه ارایه اصل و کپی تمامی مدارک (از جمله مدرک تحصیلی که معدل کل داوطلب در آن قید شده باشد، کارت ملی، شناسنامه و وضعیت نظام وظیفه الزامی است.

 مشاور گروپ در این مقاله درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی و سایت اعلام نتایج و شرایط جذب افراد توضیحاتی را ارایه داد. اگر سوالی در خصوص آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان دارید و یا در مرحله دیدن نتایج به مشکل برخورد کردید با کارشناسان مشاور گروپ با شماره 9099071613 تماس بگیرید و یا ازطریق راه های ارتباطی دیگر با در ارتباط باشید.

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان چه زمانی است؟

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان هنوز به صورت رسمی بیان نشده به محض انتشار اخبار این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان در کدام سایت است؟

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان در سایت lavan.iran-azmoon.iمی باشد.

مراحل جذب آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان به چه صورت است؟

مراحل جذب آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان به این صورت است. کسب حدنصاب نمره در آزمون کتبی اختصاصی، انجام مصاحبه و آزمون ورزشی، معاینه، تشکیل پرونده

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403