اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ضمن آرزوی موفقیت به اطلاع شما عزیزان میرسانیم، اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در همین صفحه به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید. برای اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج مقاله را مطالعه نمایید.

همچنین لیست مدارک مصاحبه آزمون استخدام دانشگاه افسری ارتش نیز ارائه می گردد تا پذیرفته شدگان اولیه از مدارک و نکات مهم شرکت در مصاحبه گزینش مطلع باشند و با دست پر به مرکز گزینش دانشگاه افسری مراجعه نمایند. برای دریافت لیست آدرس مراکز گزینش تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

gozinesh.aja.ir اعلام نتایج

سایت gozinesh.aja.ir اعلام نتایج دانشگاه افسری ارتش را بر عهده دارد و کلیه داوطلبان برای دریافت نتایج اولیه و نهایی خود باید در زمان مقرر به سامانه گزینش و استخدام ارتش ایران به نشانی gozinesh.aja.ir مراجعه نمایند.

بسیاری از افراد متقاضی ورود به دانشگاه های افسری ، از جمله دانشگاه های افسری ارتش می باشند و خود را برای آزمون ورودی آن آماده می کنند. دانشگاه های افسری ارتش (دانشگاه خاتم الانبیا، دانشگاه امام علی، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی، دانشگاه فارابی و دانشگاه شهید ستاری) هرسال آزمونی جداگانه برای گزینش داوطلبان علاقمند برگزار می کنند که داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش می توانند پس از انجام ثبت نام در موعد مقرر در جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

داوطلبان پس از شرکت در این آزمون مهم و حساس، بی صبرانه منتظر دریافت کارنامه و اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش می باشند تا از نتایج اولیه و نمره علمی خود آگاهی یابند. لازم به ذکر است که نتایج از طریق سایت گزینش آجا در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

برای ورود به لینک مستقیم دریافت نتایج دانشگاه افسری ارتش کلیک کنید

اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش

داوطلبان پس از شرکت در آزمون افسری ارتش منتظر هستند تا در روز اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش نتایج اولیه خود را دریافت کنند و در صورت پذیرفته شدن ، اقدام بعدی (مصاحبه و معاینات پزشکی) را جهت ورود به دانشگاه انجام دهند. لازم است گفته شود که نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش بر روی سایت گزینش آجا قرار خواهد گرفت که داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت و وارد شدن به بخش استخدام و گزینش ، اطلاعات خواسته شده را ثبت نموده و نتایج خود را دریافت کنند.

توجه داشته باشید که نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش، با توجه به نمره علمی اخذ شده و علاقه مندی نیروی اول و دوم (که در زمان ثبت نام به صورت اختیاری انتخاب نموده اید) اعلام می گردد. همچنین با توجه به اطلاعیه مندرج در سایت گزینش آجا، فرصت مجددی در اختیار آن دسته از داوطلبانی که به دلیل رتبه دریافتی شان مجاز به قبولی در انتخاب اولیه خود نشده اند قرار می گیرد تا برای شرکت در فرآیند گزینش نیروی دوم انتخابی خود اقدام نمایند.

پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش اگر داوطلب نمره عملی لازم را کسب نموده باشد از او برای انجام مصاحبه و معاینات پزشکی دعوت به عمل می آورند.

نکته: لازم است گفته شود که تمام معاینات پزشکی و مصاحبه ها در تهران انجام می گردد. (میدان حر- خیابان امام خمینی (ره) نرسیده به چهار راه کمالی – مدیریت گزینش و استخدام نزاجا)

کلیه درجه‏ داران و کارمندان آجا برابر تبصره 2 ماده 49 ق آجا(درجه داران از درجه گروهبان‌یکمی تا درجه استواریکمی کارمندان تا سن 25 سال مجاز و باید پس از قبولی در آزمون ورودی در روز گزینش گواهی اشتغال به خدمت از یگان محل خدمت با مهر نیروی انسانی آن یگان و نامه رضایت خدمتی و مجوز شرکت در گزینش دانشگاه‏ های افسری آجا از دایره اعزام به مدارس معاونت نیروی انسانی مربوطه به همراه داشته باشند) می‏توانند در فرآیند گزینش شرکت نمایند.

مدارک مصاحبه آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش

مدارک مصاحبه آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش (مرحله دوم گزینش) در ادامه بیان شده است. اگر شما نیز جزو آن دسته از داوطلبانی هستید که در مرحله اول اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش ، نمره لازم را جهت ورود به این دانشگاه کسب نموده اید از شما برای انجام مصاحبه و معاینات پزشکی دعوت به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است از پذیرش داوطلبانی که مدارک ذکر شده در این بخش را به‌ همراه نداشته باشند و یا شرایط آنان مغایر با دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش باشد، خودداری خواهد شد.

توجه داشته باشید که داوطلبان گرامی به منظور تکمیل اطلاعات پرونده، می بایست پس از آگاهی از نتیجه آزمون در صورت قبولی، اطلاعات بستگان نسبی(پدر، مادر، برادر و خواهر) بستگان سببی در صورت تاهل(همسر، فرزند، پدر و مادر همسر و برادر و خواهر همسر) بستگان ناتنی (ناپدری و نامادری، برادر و خواهر ناتنی) را قبل از مراجعه به گزینش و استخدام نیروی قبولی در سامانه ثبت اطلاعات بستگان درج نمایند.

لینک مستقیم ورود به سامانه ثبت اطلاعات بستگان در جدول زیر فعال گردیده است. لطفا جهت دریافت نتیجه آزمون و ثبت اطلاعات بستگان بعد از ورود به صفحه اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش، کد ملی و کد داوطلبی 10 رقمی خود را در کادرهای مربوطه وارد نموده و گزینه تایید را بزنید. در صورت کسب حد نصاب نمره قبولی، باید به ثبت اطلاعات بستگان بپردازید و مدارک لازم را بارگذاری نمایید. لیست مدارک در ادامه ارائه می گردد.

برای ورود به سامانه ثبت اطلاعات بستگان گزینش آجا کلیک کنید.

(به محض آغاز فرآیند اعلام نتایج لینک سامانه ثبت اطلاعات فعال می گردد)

توجه: اگر در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش به این سامانه مراجعه نکنید و اطلاعات خود را ثبت ننمایید مطمئنا گزینش شما با اشکال مواجه خواهد شد. بنابراین توصیه می کنیم پیش از مراجعه به سامانه اطلاعات هویتی و شناسنامه ای بستگان خود را جمع آوری و یادداشت کنید تا در زمان مقرر آن ها را در سامانه بارگذاری نمایید.

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش Moshavergroup.com

شما باید در مرحله دوم گزینش مدارک ذیل را همراه خود داشته باشید.

  • داوطلبان نظام آموزشی جدید (6-3-3) بایستی در هنگام پذیرش مدرک قبولی دیپلم خود را با معدل های مد نظر (درج شده در شرایط و ضوابط) ارائه نمایند. نوع رشته تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی داوطلبان نظام قدیم باید با هم همخوانی داشته باشد. ضمنا از پذیرش داوطلبانی که دارای تجدیدی می باشند جلوگیری بعمل می آید. (برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش وضعیت تحصیلی داوطلبان مراجعه نمایید)
  • اصل و 5 سری کامل کپی شناسنامه از تمام صفحات.
  • اصل و 5 سری کپی کارت ملی (پشت و رو)
  • 15 قطعه عکس 4×3 (تمام رخ) پشت نویسی شده(عکس بدون روتوش و با پس زمینه سفید باشد).
  • اصل و 5 سری کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی (پدر ، مادر ، خواهر ، برادر ، پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها، ناپدری و نامادری در صورت داشتن)
  • تکمیل فرم مشخصات بستگان (پدر ، مادر ، خواهر ، برادر ، پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها، ناپدری و نامادری) برای دانلود فرم مشخصات بستگان استخدام دانشگاه افسری ارتش کلیک کنید.
  • تکمیل و ارائه فرم معرفین ، ضامن ، دوستان، همسایگان و آدرس محل سکونت قبلی و فعلی برای دانلود فرم مشخصات محل سکونت استخدام دانشگاه افسری ارتش کلیک کنید.
  • ارائه آدرس پستی و کروکی‌های محل سکونت از 10 سال گذشته تاکنون
  • اصل گذر نامه
  • کارت پایان و یا معافیت از خدمت (معافیت دائم و یا موقت)
  • اصل و کپی از مدرک دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی (اگر مدرک پیش دانشگاهی خود را دریافت ننموده اید گواهی اشتغال به تحصیل خود را همراه داشته باشید)
  • همراه داشتن ریز نمرات مقطع دیپلم
  • همراه داشتن لباس و کفش ورزشی مناسب برای انجام تست ورزش
  • پرداخت فیش برای انجام معاینات پزشکی
  • همراه داشتن یک برگ پوشه روغنی و خودکار
  • داوطلبانی که دانشجو هستند، نباید هیچ‌گونه تعهدی به سازمان‌های دیگر داشته و می‏ بایست هنگام مراجعه، گواهی اشتغال به تحصیل ارائه نمایند.
  • کارکنان پایور آجا یک برگ خلاصه وضعیت خدمتی عکس‌دار با مهر و امضاء فرمانده یگان عمده به همراه معرفی ‏نامه از یگان و مجوز دایره اعزام به مدارس نیروی مربوطه بدون قید و شرط به همراه داشته باشند. 
  • اگر داوطلب دانشجوی انصرافی باشد می بایست در روز مصاحبه اصل و کپی انصراف نامه و برگه تسویه حساب از دانشگاه را همراه خود داشته باشید.
  • چنانچه برای استفاده از سهمیه های شاهد و ایثارگران در مرحله ثبت نام دانشگاه افسری ارتش کد 12 رقمی آن را از ارگان مورد نظر دریافت و در فرم ثبت نام درج نمودید اید مدارک سهمیه و برگه مربوط به آن را از بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت و در روز مصاحبه ارائه دهید.
  • کسانیکه در هنگام نام نویسی گزینه های فرزند نظامی و ایثارگران ، آزادگان از کار افتاده کلی ، جانبازان از کار افتاده کلی ، و دارندگان گواهی بسیج فعال را انتخاب کرده اند نیز باید مدارک لازم را ارائه نمایند.
  • داوطلبان دارای افتخارات ذیل باید مدارک لازم را در روز مصاحبه ارائه نمایند:
  1. حکم قهرمانی در رشته های ورزشی
  2. حافظ قرآن کریم
  3. ثبت اختراع و اکتشافات
  4. فارغ التحصیل از مدارس تیزهوشان (ارائه معرفی نامه از آموزش و پرورش)
  5. المپیاد دانش آموزی یا بنیاد ملی نخبگان
  6. مدرک تافل (به همراه 3 سری کپی)
  • دارا بودن حداقل 16 سال تمام و حداکثر 23سال و درصورت انجام خدمت مقدس سربازی، مدت خدمت دوره سربازی به حداکثر سن اضافه می‏ گردد.(مبنای محاسبه سن داوطلبان از زمان شروع ثبت نام در مورخه 1402/08/01بوده و متولدین 1379/08/01به قبل دارای اضافه سن بوده و پذیرش آنان در صورت عدم انجام خدمت وظیفه امکان پذیر نمی باشد) اما فرزندان شهید و جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی از شرط معدل و حداکثر سن معاف می‏باشند.

وضعیت تحصیلی داوطلبان:

توجه داشته باشید که داوطلبان باید حداکثر قبل از شروع دوره آموزش ، موفق به اخذ مدرک تحصیلی خود شده باشند و اگر داوطلبی تمام مراحل گزینش را با موفقیت طی نموده ولی موفق به اخذ مدرک تحصیلی نشده باشد، پذیرش نهایی نخواهد شد.

الف) دارندگان دیپلم: ارائه اصل مدرک تحصیلی دیپلم (یا گواهی موقت)و اصل ریز نمرات سه ساله دوره متوسطه ممهور به مهر مدرسه به همراه 3 سری کپی
ب) محصلین پایه دوازدهم: ارائه اصل ریز نمرات پایان دوره یازدهم ممهور به مهر مدرسه به همراه 3 سری کپی

نکات مهم:

  1. محصلین پایه دوازدهم باید مدرک قبولی دیپلم خود در امتحانات خرداد سال 1402 را تا قبل از شروع دوره رزم مقدماتی افسری با کسب حداقل معدل های اعلامی (حداقل معدل کل 14و کتبی 10برای رشته های ریاضی فیزیک و تجربی، حداقل معدل کل 16 و کتبی 14 برای رشته ادبیات و علوم انسانی) ارائه نمایند.
  2. دانش آموزان پایه یازدهم که علی رغم اطلاع رسانی قبلی در آزمون ورودی شرکت نمودند امکان شرکت در فرآیند گزینش را ندارند.
  3. دانش آموزانی که به هنگام ثبت نام معدل واقعی خود را اعلام ننموده اند، در صورت داشتن معدل های پائین ترازحد نصاب مربوطه امکان شرکت در فرآیند گزینش را نخواهند داشت.

وضعیت نظام وظیفه داوطلبان :

دارندگان کارت پایان خدمت باید اصل کارت پایان خدمت را به همراه 3 سری کپی از اصل کارت پشت و رو ارائه نمایند.

داوطلبان وظیفه لازم است گواهی اشتغال به خدمت از یگان خدمتی به همراه برگ سبز اخذ شده از پلیس +10فاقد مهر غیبت به همراه 3 سری کپی را ارائه نمایند.

 دانشجویان درحال تحصیل موظف به ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه بعلاوه آخرین وضعیت نظام وظیفه از پلیس +10 به همراه 3 سری کپی خواهند بود.

دانش آموزان پایه دوازدهم، ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در پایه دوازدهم از مدرسه به همراه 3 سری کپی برای این گروه از داوطلبان ضروری می باشد.

دانش آموزان فارغ التحصیل شده ملزم به ارائه اصل برگ معافیت تحصیلی جدید از پلیس +10 به همراه 3 سری کپی خواهند بود.
نکته: دانش آموزان فارغ التحصیل سال تحصیلی 1400-1399بایستی برگه اعزام به خدمت خود را  ارائه نمایند.

دانشجویان انصرافی باید اصل نامه انصراف از دانشگاه را به همراه 3 سری کپی ارائه و همچنین برگه معافیت دانشجویی از پلیس +10 به همراه 3 سری کپی را تحویل دهند.
نکته: دانشجویانی که بیش از یک سال از انصراف آنها می گذرد بایستی برگه اعزام به خدمت خود را به همراه سایر مدارک ارائه نمایند.

دارندگان برگه اعزام به خدمت نیز موظف به ارائه اصل برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت به همراه 3 سری کپی هستند.


شرکت در تست ورزش آزمون دانشگاه افسری ارتش ضروری بوده و منوط به پوشیدن لباس ورزشی و کفش ورزشی مناسب خواهد بود. ضمنا تست ورزش شامل موارد زیر می باشد:
  • شنا روی دست در 2 دقیقه
  • دراز و نشست در 1 دقیقه و 30 ثانیه
  • دوی 1600 متر
  • دوی 4 در 9 متر
  • انعطاف پذیری به جلو

آدرس مرکز گزینش آزمون استخدامی افسری ارتش

داوطلبان قبولی نهایی می بایست راس ساعت 6 صبح  تاریخ اعلام شده در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش، به آدرس های مشروحه مدیریت گزینش و استخدام نیرو ها مراجعه نمایند. توجه داشته باشید که با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا، پذیرش داوطلبان جهت انجام فرآیند گزینش منوط به استفاده از ماسک می باشد.

همچنین از پذیرش داوطلبان در غیر از ساعت و تاریخ ذکر شده ممانعت بعمل آمده و درب های ورودی رأس ساعت 7 صبح بسته خواهد شد. بنابراین داوطلبان طوری برنامه زمانی خود را تنظیم نمایند که حداقل یک ساعت قبل در محل مذکور حضور داشته باشند.

نظر به اینکه از ورود همراه داوطلبان اعم از نظامی و غیرنظامی به محل اجرای گزینش جلوگیری به عمل آمده و در صورت مشاهده همراهان در محل گزینش از پذیرش و ادامه کار داوطلب خودداری خواهد شد توصیه می کنیم داوطلبان به تنهایی برای مراجعه به مرکز گزینش آزمون استخدامی افسری ارتش اقدام نمایند. همچنین از به همراه داشتن وسایل غیر ضروری و ممنوعه از جمله (لپ تاپ ، تبلت ، گوشی هوشمند، ساعت مچی هوشمند، لوازم زینتی و گرانبها،لوازم غیر ضروری و غیرمجاز  و…) به مرکز گزینش جدا خودداری نمایید.

توجه داشته باشید که داوطلبان نظامی و سربازان وظیفه باید با لباس شخصی جهت انجام مراحل گزینش در محل مذکور حضور داشته باشند بنابراین از پوشیدن لباس نظامی یا سربازی خودداری کنید.

نشانی محل مراجعه داوطلبان نیروی زمینی:

تهران- میدان حُرّ – خیابان امام خمینی(ره) غربی – نرسیده به چهارراه کمالی – مدیریت گزینش و استخدام نزاجا. شماره تماس : ۶۶۹۷۳۱۴۶-۰۲۱

مسیر‌های دسترسی :

مسیر شماره ۱:ترمینال غرب – به ایستگاه مترو میدان آزادی مراجعه و در ایستگاه شادمان تغییر خط داده و در ایستگاه میدان حر پیاده شوید.

مسیر شماره ۲:ترمینال شرق – با اتوبوس‌های BRT به میدان انقلاب مراجعه و از آنجا در ضلع جنوبی با تاکسی یا خط واحد اتوبوسرانی به میدان حر مراجعه نمایید.

مسیر شماره ۳:ترمینال جنوب – به ایستگاه مترو ترمینال جنوب مراجعه و در ایستگاه امام خمینی (ره) تغییر خط داده و در ایستگاه میدان حر پیاده شوید.

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

نشانی محل مراجعه داوطلبان نیروی پدافند هوایی :

تهران- بزرگراه بسیج – بزرگراه هجرت – ستاد فرماندهی نیروی پدافند هوایی ا.ج.ا ایران – جنب بانک سپه – مدیریت گزینش، عضویابی و استخدام

شماره‌های تماس: ۳۵۹۲۲۱۹۸-۰۲۱ + ۳۵۹۲۴۴۵۹-۰۲۱ + ۳۳۲۳۶۷۸۸-۰۲۱

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

نشانی محل مراجعه داوطلبان نیروی هوایی :

تهران- میدان امام حسین – خیابان دماوند – بعد از اتوبان امام علی (ع) – خیابان شهید غفاری نسب – دایره گزینش و استخدام شهید خضرایی. شماره‌های تماس :۳۵۷۴۳۲۷۵_۰۲۱ + ۳۵۷۴۳۲۸۴_۰۲۱ +. ۳۵۷۴۳۴۱۳_۰۲۱

مسیر‌های دسترسی :

مسیر شماره۱:ترمینال غرب – اتوبوس‌ BRT به سمت تهرانپارس –ایستگاه شهید فتحنایی – خیابان حجّت .

مسیر شماره ۲:ترمینال شرق – اتوبوس‌ BRT به سمت به سمت آزادی – ایستگاه شهید فتحنایی – خیابان حجّت .

مسیر شماره ۳:ترمینال جنوب – سوار مترو به سمت تجریش شده و در ایستگاه مترو دروازه دولت پیاده شده و سپس سوار اتوبوس BRT به سمت تهرانپارس – ایستگاه شهید فتحنایی – خیابان حجّت.

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

نشانی محل مراجعه داوطلبان نیروی دریایی:

تهران- بزرگراه امام علی (ع) شمال – بزرگراه شهید زین‌الدین شرق – اولین خروجی جنب باشگاه صدف نداجا. شماره های تماس :۷۳۹۵۵۳۵۱_۰۲۱ + ۷۷۲۲۶۰۰۳_۰۲۱

مسیر‌های دسترسی :

مسیر شماره ۱:ترمینال غرب – به ایستگاه مترو میدان آزادی مراجعه و به ایستگاه جانبازان آمده و از میدان رسالت به آدرس بالا مراجعه نمایید.

مسیر شماره۲: ترمینال جنوب – به ایستگاه مترو ترمینال جنوب مراجعه و به ایستگاه جانبازان آمده و از میدان رسالت به آدرس بالا مراجعه نمایید.

داوطلبانی که شرایط شرکت در گزینش آزمون افسری ارتش را ندارند

با توجه به اعلام قبلی در خصوص عدم پذیرش داوطلبان با سابقه بیماری ها و شرایط جسمی و روانی به شرح ذیل، بمنظور جلوگیری از هزینه های اضافی و تردد غیر ضرور (در شرایط شیوع کرونا) این دسته از داوطلبان جهت شرکت در مراحل گزینش مراجعه ننمایند.

  •  تالاسمی مینور
  • چاقی (BMI بالاتر از ۳۰)
  • کوررنگی
  • سابقه جراحی های وسیع
  • مشکلات عمده ارتوپدی
  • سابقه هرگونه معافیت پزشکی از مراجع نظامی و انتظامی
  • هرگونه سابقه بیماری های مزمن اعصاب و روان
  • کلیه بیماری های صعب العلاج
  • هرگونه بیماری یا سابقه بیماری که نیاز به مصرف طولانی مدت دارو داشته باشد.
  • کاهش شنوایی متوسط و شدید (بر مبنای تست شنوایی سنجی)
  •  هرگونه اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان

**آن دسته از داوطلبان پایور که جزء قبول شدگان نهایی می باشند علاوه بر ارائه مدارک ذکر شده فوق بایستی مدارک زیر را نیز در هنگام پذیرش تحویل نمایند:

  1. خلاصه وضعیت خدمتی به تاریخ روز ممهور به مهر کارگزینی و عکس دار.
  2. معرفی نامه و رضایت نامه یگانی با امضاء فرمانده یگان.
  3. کپی آخرین  فیش حقوقی.
  4. اصل و کپی آخرین فیش حقوقی
  5. برگ تسویه حساب کامل یگانی
  6. ماده دستور انتقال یگان اعزام کننده

نکته:

  1. نوع و رشته فارغ التحصیلی داوطلب در مقاطع دیپلم و پیش دانشگاهی باید همخوانی داشته باشد.
  2. اگر داوطلب دارای مدرک زبان انگلیسی (حتی الامکان تافل) باشد ، در روز آزمون می بایست مدرک خود را همراه داشته باشد.
  3. چنانچه داوطلب عضو بنیاد نخبگان و یا در المپیادها مقامی را کسب کرده باشد ، باید مدرک مربوط به آن را همراه داشته باشند.
  4. داوطلبانی که والدین آن ها جانباز (ازکار افتاده) یا آزاده باشند از شروط حداکثر سن و معدل معاف خواهند بود.
  5. اگر داوطلب دارای کارت بسیج فعال باشد نیم نمره به معدل کل آن ها اضافه می شود.
  6. اگر والدین داوطلب نظامی باشند 1 نمره به معدل کل و نیم نمره به معدل کتبی‏ شان اضافه می شود.
  7. چنانچه داوطلب حافظ قرآن کریم باشد ، اصل احکام و مدارک مربوطه را به همراه داشته باشد.
  8. داوطلبانی که دارای حکم و مدال قهرمانی در رشته های ورزشی هستند ، اصل مدرک مربوطه را به همراه داشته باشند.

در پایان لازم است گفته شود که تمام مدارکی که و یا حکم هایی که فکر می کنید در پذیرش شما اثر گذار خواهد بود را همراه داشته باشید.

دانشگاه هایی مانند دانشگاه خاتم الانبیا، دانشگاه امام علی، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی، دانشگاه فارابی و دانشگاه شهید ستاری(دانشگاه افسری) هرسال آزمونی مجزا از کنکور سراسری برای گزینش داوطلبان برگزار می کنند. داوطلبان پس از شرکت در آزمون مذکور ، منتظر دریافت نتایج اولیه خود هستند تا در صورت پذیرفته شدن برای انجام مصاحبه و معاینات پزشکی به محل مورد نظر مراجعه کنند. نمره عملی (نتایج اولیه) آزمون افسری یک ماه بعد بر روی سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش aja.ir قرار خواهد گرفت.

اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش

استفاده داوطلبان درهنگام مراجعه از ماسک الزامی بوده وبا توجه به شیوع بیماری کرونا لوازم بهداشتی شخصی خود را همراه داشته باشند

توجه :(نکات بسیار مهم)

  1. قبولین نهایی مدارک مورد نیاز را بادقت وبه طور کامل آماده نموده وحتما در روز مشخص شده خود جهت پذیرش وتکمیل مدارک مراجعه نمایند.بدیهی است کسری هرکدام از مدارک اشاره شده موجب عدم پذیرش می گردد
  2. داوطلبان نظام آموزشی جدید (6-3-3) بایستی در هنگام پذیرش مدرک قبولی دیپلم خود را با معدل های مد نظر (درج شده در شرایط و ضوابط) ارائه نمایند.ضمنا از پذیرش داوطلبانی که دارای تجدیدی می باشند جلوگیری بعمل می آید.
  3. آندسته از داوطلبانی که تاریخ پذیرش آنها از مورخه 1402/05/05 می باشد، بلافاصله بعد از پذیرش وتکمیل مدارک و به منظور سازماندهی ،ملبس شدن وانجام قرنطینه ، به دوره آموزشی اعزام می گردند، لذا امکان اعطای مرخصی آنان وجود نداشته و بایستی با آمادگی کامل و به همراه داشتن لوازم شخصی مورد نیاز و موارد ذکر شده در لینک زیر مراجعه نمایند.

    مدارک و اقدامات لازم تکمیلی جهت دوره آموزشی در مرکز آموزش 01 شهدای نزاجا

  4. داوطلبان از به همراه آوردن هرگونه لوازم غیر ضروری (موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، ساعت هوشمند، دوربین و …) اکیدا خودداری نمائید.
  5. کلیه قبولین نهایی درهنگام مراجعه جهت پذیرش  بدلیل انجام آزمایش تکمیلی خون حتما بایستی ناشتا باشند(ضمنا لازم است از خوردن هرگونه دارو 5 روز قبل از پذیرش خودداری نمایند.)
  6. ارائه مدارک زیر هنگام پذیرش توسط داوطلبان استخدامی الزامی است :
    الف- اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی (5 سری).
    ب- تعداد 18 قطعه عکس 4 * 3 ، زمینه سفید ، تمام رخ ، مربوط به سال جاری.
    ج- اصل و 3 سری کپی از مدرک دیپلم یا گواهی موقت فارغ التحصیلی – به همراه برگ سفارش تائیدیه تحصیلی.
    د- اصل و 3 سری کپی از ریزنمرات سه سال آخر تحصیل که در آن معدل کل و کتبی دیپلم درج شده باشد.
    ه- اصل و 3 سری کپی از مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی ( برای داوطلبان نظام قدیم ) و ریز نمرات – به همراه برگ سفارش تائیدیه تحصیلی.
    و- فرزندان نظامی، شاهد، آزادگان ، جانباز و دارنده کارت بسیج فعال می بایست اصل و کپی مدرک مربوطه رابه همراه داشته باشند.
    ز- داوطلبان هنگام پذیرش می بایست تزریق واکسن کرونا خود را تکمیل کرده و کارت واکسن یا پرینت سامانه وزارت بهداشت را به همراه داشته باشند.(لینک سامانه صدور کارت واکسن)
  7.  دانشجویان انصرافی از دانشگاه : داوطلبانی که دانشجو بوده اند بایستی از تحصیل در دانشگاه مربوطه انصراف داده و با  دانشگاه محل تحصیل تسویه حساب کامل نموده و یک نسخه نامه رسمی انصراف از تحصیل را همراه کپی فرم تسویه حساب که از تمام قسمت های دانشگاه محل تحصیل امضا گرفته اند ، ارائه نمایند.
    ضمنا دانشجویان انصرافی بایستی با مراجعه به پلیس 10+ و ارائه برگ انصراف از تحصیل خود نسبت به دریافت گواهی معافیت تحصیلی اقدام و در هنگام پذیرش ارائه نمایند.
  8. وضعیت نظام وظیفه داوطلبان :
    *داوطلبانی که خدمت مقدس سربازی را به اتمام رسانده اند بایستی در هنگام پذیرش اصل و کپی کارت پایان خدمت خود را تحویل دهند.
    * داوطلبانی که تحصیلات خود را به اتمام رسانده و گواهی اشتغال به تحصیل ندارند باید در هنگام پذیرش دفترچه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت و تاریخ اعزام تا ابتدای شهریور سال 1402 را ارائه نمایند. ضمنا چنانچه از اتمام یا ترک تحصیل آنان مدت بیش از یک سال نگذشته باشد پذیرش آنان  با ارائه معافیت تحصیلی از پلیس 10+ انجام خواهد شد.
    *داوطلبانی که مشغول انجام خدمت سربازی می باشند باید معرفی نامه یگان و همچنین برگه سفید اعزام به خدمت از پلیس 10+ مبنی بر عدم غیبت سنواتی در روی دفترچه اعزام به خدمت ارائه نمایند.
  9.  آن دسته از داوطلبان پایور که جزء قبول شدگان نهایی می باشند علاوه بر ارائه مدارک ذکر شده فوق بایستی مدارک زیر را نیز در هنگام پذیرش تحویل نمایند.
     – خلاصه وضعیت خدمتی به تاریخ روز ممهور به مهر کارگزینی و عکس دار.
     – معرفی نامه و رضایت نامه یگانی با امضاء فرمانده یگان.
     – کپی آخرین  فیش حقوقی.
     – اصل و کپی آخرین فیش حقوقی
     – برگ تسویه حساب کامل یگانی
     – ماده دستور انتقال یگان اعزام کننده
     9 – فرم شماره 1 (ضامن یا تعهد خدمت) 🙁دانلود)   
    تکمیل فرم ضامن ( تعهد خدمت ) با توجه به نوع ضامن به شرح زیر است :
    الف ) ضامن نظامی : ضامن نظامی (با درجه بالاتر از استوار یکم )، باید فرم ضمانت مربوطه را ممهور به مهر کارگزینی یگان نموده و همراه با یک نسخه کپی فیش حقوقی به پذیرشگر ارائه نماید.
    ب ) ضامن نظامی بازنشسته: فرم ضمانت پر شده باید به مهر و امضاء کانون بازنشستگان و ساتا برسد ( ساتا به تنهایی قابل قبول نیست ) و همراه با یک نسخه کپی فیش حقوقی به پذیرشگر ارائه شود.
    ج) ضامن کاسب و دارای پروانه کسب یا سند مالکیت :
    فرم ضمانت پر شده بایستی توسط یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور با ذکر شماره پروانه و سند مربوطه در قسمت های تعیین شده ثبت و با مهر برجسته تایید گردد. ضمنا ارائه کپی و اصل پروانه کسب و سند مالکیت در هنگام پذیرش الزامی است.
    شرایط مقبولیت سند مالکیت یا پروانه کسب:
    –    سند مالکیت باید شش دانگ باشد.
    –    پروانه کسب باید دائمی و حداقل بیش از 6 سال اعتبار داشته باشد.
    د ) ضامن کارمند و کارمند آموزش و پرورش:
    فرم ضمانت تکمیل شده باید به تایید و امضاء و مهر کارگزینی اداره مربوطه برسد و همراه با یک نسخه کپی فیش حقوقی که ممهور به مهر کارگزینی است به پذیرشگر ارائه شود.
    گواهی کسر از حقوق از ضامن با مهر و  امضاء کارگزینی اداره مربوطه تا مبلغ   80 میلیون تومان به پذیرشگر ارائه گردد.
    کارمند بایستی رسمی و دائمی بوده و قراردادی نباشد. ( ارائه گواهی از سازمان مربوطه جهت تایید کارمند رسمی و دائمی بودن الزامیست)
     
  10. فرم شماره 2(مشخصات بستگان):(دانلود)
    داوطلبان بایستی فرم مربوطه را از وبگاه گزینش اجا دانلود و تکمیل نموده و در هنگام پذیرش ارائه نمایند.
     
  11. فرم شماره 3 (مشخصات انفرادی داوطلب ):(دانلود)
     داوطلبان بایستی فرم مربوطه را از وبگاه گزینش اجا دانلود و تکمیل نموده و در هنگام پذیرش ارائه نمایند.
  12.  فرم شماره 4 (گواهی عدم سوء پیشینه): (دانلود)
    داوطلبان باید فرم مربوطه را دانلود و چاپ نموده و به همراه پرینت قبولی به دفاتر استخدام و عضویابی محل سکونت خود(اینجا) مراجعه و پس از امضا و ممهور شدن فرم مربوطه  به اداره تشخیص هویت فراجا مراجعه نمایند.لازم به ذکر است تحویل اصل گواهی  عدم سوء پیشینه و کپی آن در روز پذیرش الزامی است.
    جهت ارسال فرم سوء پیشینه با توجه به نیروی قبولی ، آدرس دفتر مدیریت گزینش و استخدام را از پائین صفحه به اداره تشخیص هویت فراجا ارائه دهید.
  13. فرم شماره 5 – درخواست افتتاح شماره حساب بانک سپه: (دانلود)
    داوطلبان باید فرم مربوطه را دانلود و چاپ نموده و  به همراه پرینت قبولی به دفاتر استخدام و عضویابی محل سکونت خود (اینجا) مراجعه و پس از امضا و ممهور شدن فرم مربوطه جهت افتتاح حساب حقوقی به شعبات بانک سپه  مراجعه نموده و پس از افتتاح حساب، کپی فرم مربوطه و شماره حساب حقوقی خود را به همراه داشته باشند.
  14.  فرم شماره 6 ترخیص موقت وظیفه (ویژه قبولین در حال خدمت وظیفه): (دانلود)
    کارکنان وظیفه قبول نهایی با دریافت و چاپ این فرم ، پس از تکمیل توسط دفاتر استخدام به یگان مراجعه و ازخدمت وظیفه بطور موقت ترخیص و جهت پذیرش نهایی مراجعه نمایند.
    نکته: چنانچه به هر دلیلی از ادامه گزینش محروم یا در طی دوره آموزشی انصراف یا اخراج شوید، می بایست جهت ادامه خدمت وظیفه به یگان قبلی خود مراجعه نمائید.

  15. درخواست تائیدیه تحصیلی
    قبولین نهایی با استفاده از راهنما و لینک صفحه (منوی سمت راست صفحه)،نسبت به سفارش مجازی تائیدیه تحصیلی دیپلم خود اقدام و پرینت برگه سفارش را در روز پذیرش به همراه داشته باشید.

  16. قبولین نهایی نزاجا می بایست با در دست داشتن پرینت قبولی خود به بخش رادیوگرافی بیمارستان های ذکر شده ( نزدیکترین بیمارستان یه محل سکونت) مراجعه و نسبت به تهیه عکس قفسه سینه با تفسیر پزشک و نوار قلب به همراه تفسیر پزشک اقدام و در هنگام پذیرش به همراه خود داشته باشند.( لیست بیمارستان های نیروی زمینی)
متقاضیان می‌توانند کلیه سوالات و پرسش‌های خود درخصوص موارد مرتبط با اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ و  همچنین نکات اختصاصی هر دانشگاه را از طریق شماره تماس ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ پی گیری نمایند. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمی  از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۲۴:۰۰ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

 
سوالات متداول

✔️سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی ارتش چیست؟

✔️داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون باید به سایت گزینش آجا مراجعه نمایند.

✔️مدارک مرحله دوم گزینش استخدامی ارتش چیست؟

✔️مدارک مصاحبه آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش (مرحله دوم گزینش) در این مقاله بیان شده است.

4.4/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مهدی

    سلام خسته نباشید میخاستم بدونم به خاطر اینکه نتایج کنکور (مرداد ماه )بعد از نتایج دانشگاه افسری (تیرماه) می اید ایا میشود درصورت قبول شدن در دانشگاه افسری و شرکت کردن در ان اگر در کنکور رشته خوبی قبول شدیم امکان انصراف از دانشگاه افسری هست یا نه ؟ و در خلل انتخاب رشته برامون مشکلی پیش میاد ؟؟؟؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی