نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان 1400

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج استان سیستان و بلوچستان قابل مشاهده و دریافت می باشد. کلیه داوطلبانی که در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان شرکت کرده اند، برای دریافت کارنامه خود و آگاهی از وضعیت قبولی یا عدم قبولی باید به سامانه اعلام نتایج مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده، کرانامه خود را دریافت نمایند.

اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ، صرفا به صورت اینترنتی و از طری سایت 78.38.114.105 امکانپذیر است. لذا از مراجعه حضوری برای دریافت نتایج آزمون خودداری نمایید. راهنمای ورود به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ، به صورت کامل در این مقاله بیان شده است. با ما همراه باشید.

نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان

داوطلبان پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان برای دریافت کارنامه خود لازم است به سایت 78.38.114.105 مراجعه نمایند. دانش آموزان توجه داشته باشند، برای دانش آموزانی که نمره حد نصاب برای ورود به مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان در آزمون ورودی نمونه دولتی را کسب ننموده اند نیز کارنامه عدم قبولی صادر می شود تا بتوانند نتایج آزمون خود را همراه با جزئیات مشاهده نمایند. راهنمای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان در ادامه بیان شده است.

فهرست اسامی پذیرفته شدگان به منظور انجام فرآیند ثبت نام در مدارس نمونه دولتی، باید به تفکیک مدارس (شامل: نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره داوطلبی، كد ملی، نام مدرسه دوره اول متوسطه محل تحصیل، نام مدرسه دوره دوم متوسطه یا هنرستان فنی و حرفه ای نمونه دولتی مورد تقاضا، معدل كتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم، نمره آزمون و نمره تراز شده كل و سهمیه دانش آموزان ) تهیه و پس از تأیید اداره كل آموزش و پرورش استان، جهت ارائه به مدیران مدارس، به ادارات آموزش و پرورش شهرستان، منطقه یا ناحیه تحویل گردد.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان 1400

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان 1400 در طی اطلاعیه ای از سامانه ثبت نام نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان منتشر می شود. به اطلاع داوطلبان آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه استان سیستان و بلوچستان می رساند، با عنایت به اعلام نتایج آزمون این مدارس، داوطلبان می توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۵/۱۹ لغایت ۱۴۰۰/۵/۲۲ با مراجعه به سایت و از منوی دریافت کارنامه نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

نحوه دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان

باتوجه به سوالات متداول دانش آموزان در رابطه با نحوه دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ، در ادامه مقاله راهنمای گام به گام دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ارائه داده شده است. داوطلبان برای دریافت کارنامه خود لازم است در زمان اعلام شده به سایت 78.38.114.105 مراجعه نمایند. برای ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ، فقط از مرورگر فایرفاکس استفاده شود. مراحل دریافت کارنامه به صورت زیر است.

ورود به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان از طریق کدملی، شماره شناسنامه پدر، رمزعبور و کد رهگیری امکانپذیر است.

1588677335 64برای دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان به سایت اعلام نتایج به نشانی 78.38.114.105 مراجعه نمایید.

1588677335 64پس از ورود به سامانه از طریق منوی بالای صفحه گزینه “دریافت کارنامه” را انتخاب کنید.

1588677335 64سپس بر روی لینک “دریافت نتایج” کلیک کنید.

1588677335 64اطلاعات خواسته شده را درج نمایید و پس از ورود به سامانه می توانید نتایج آزمون خود را مشاهده نمایید.

در صورت فراموشی یا عدم دسترسی به اطلاعات برای ورود به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان می توانید با شماره 9099071614 تماس گرفته و اطلاعات خود را بازیابی نمایید.

ورود به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان

درخواست تجدید نظر به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان

داوطلبان پس از دریافت کارنامه در صورت درخواست تجدید نظر به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ، می توانند درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. دانش آموزان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان باید در بازه تعیین شده به سایت 78.38.114.105 مراجعه نموده و درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نمایند. کلیه مراحل ثبت و پیگیری درخواست اعتراض به صورت غیرحضوری و از طریق سایت مذکور می باشد لذا از مراجعه حضوری برای ثبت درخواست اعتراض خودداری نمایید.

سوالات پرتکرار اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان
سوال پاسخ
سایت اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان چیست؟ نتایج آزمون از طریق سایت 78.38.114.105 منتشر می شود.
زمان اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان نتایج آزمون از 19 مرداد بر روی سایت قرار می گیرد.
اطلاعات لازم برای ورود به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان کدملی، شماره شناسنامه پدر، رمزعبور و کد رهگیری
نمی توانم وارد سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان شوم برای ورود به سامانه فقط از مرورگر فایرفاکس استفاده شود.

فیلترشکن حتما خاموش باشد.


راهنمای دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان 1400 از طریق سامانه اعلام نتایج در این مقاله بیان شد. در صورت بروز خطا برای ورود به سامانه یا فراموشی اطلاعات می توانید با مشاوران مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

اسامی پذیرفته شدگان آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان چه زمانی منتشر می شود؟

نتایج آزمون از تاریخ 19 مرداد ماه 1400 بر روی سایت قرارخواهد گرفت.

برای اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان به چه سایتی مراجعه کنیم؟

ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ، از طریق مراجعه به سایت 78.38.114.105 امکانپذیر است.

چگونه کارنامه آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان را دریافت کنیم؟

راهنمای دریافت کارنامه به صورت کامل در این مقاله بیان شده است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی