نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان 1400

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان خوزستان امکانپذیر است. لازم به ذکر است، امکان ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون برای داوطلبان وجود دارد. آن دسته از دانش آموزانی که پس از مشاهده کارنامه به نتایج آزمون خود اعتراض دارند، با مراجعه به سایت azmoon.khouzedu.ir در بازه زمانی تعیین شده، می توانند درخواست خود را ثبت نمایند.

راهنمای مشاهده نتایج و نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان در ادامه مقاله ارائه داده شده است. با ما همراه باشید.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان 1400

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان 1400 ، روز دوشنبه 25 مرداد ماه اعلام شده است. در طی اطلاعیه منتشر شده، از سایت اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی خوزستان ، نتایج آزمون از روز دوشنبه 25 مرداد ماه بر روی سایت قرار خواهد گرفت و داوطلبان تا تاریخ 5 شهریور ماه فرصت دارند نتایج آزمون خود را مشاهده نمایند.

شروع دریافت نتایج از تاریخ : 1400/05/25  ساعت : 17:00  و پایـان دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان در تـاریخ : 1400/06/05  ساعت : 23:59

نتایج آزمون نمونه دولتی استان خوزستان

داوطلبان پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان خوزستان برای دریافت کارنامه خود لازم است به سایت azmoon.khouzedu.ir مراجعه نمایند. دانش آموزان توجه داشته باشند، برای دانش آموزانی که نمره حد نصاب برای ورود به مدارس نمونه دولتی خوزستان در آزمون ورودی نمونه دولتی را کسب ننموده اند نیز کارنامه عدم قبولی صادر می شود تا بتوانند نتایج آزمون خود را همراه با جزئیات مشاهده نمایند. راهنمای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان در ادامه بیان شده است.

فهرست اسامی پذیرفته شدگان به منظور انجام فرآیند ثبت نام در مدارس نمونه دولتی، باید به تفکیک مدارس (شامل: نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره داوطلبی، كد ملی، نام مدرسه دوره اول متوسطه محل تحصیل، نام مدرسه دوره دوم متوسطه یا هنرستان فنی و حرفه ای نمونه دولتی مورد تقاضا، معدل كتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم، نمره آزمون و نمره تراز شده كل و سهمیه دانش آموزان ) تهیه و پس از تأیید اداره كل آموزش و پرورش استان، جهت ارائه به مدیران مدارس، به ادارات آموزش و پرورش شهرستان، منطقه یا ناحیه تحویل گردد.

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان

باتوجه به سوالات متداول دانش آموزان در رابطه با نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان ، در ادامه مقاله راهنمای گام به گام دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان ارائه داده شده است. داوطلبان برای دریافت کارنامه خود لازم است در زمان اعلام شده به سایت azmoon.khouzedu.ir مراجعه نمایند. برای ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان ، فقط از مرورگر فایرفاکس استفاده شود. مراحل دریافت کارنامه به صورت زیر است.

برای داوطلبانی که در آزمون ورودی نمونه دولتی ثبت نام و شرکت کرده اند، کارنامه صادر خواهد شد.

1588677335 64برای دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان به سایت اعلام نتایج به نشانی azmoon.khouzedu.ir مراجعه نمایید.

1588677335 64پس از ورود به سامانه از طریق منوی بالای صفحه گزینه “دریافت کارنامه” را انتخاب کنید.

1588677335 64سپس بر روی لینک “دریافت نتایج” کلیک کنید.

1588677335 64اطلاعات خواسته شده را درج نمایید و پس از ورود به سامانه می توانید نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان را مشاهده نمایید.

در صورت فراموشی یا عدم دسترسی به اطلاعات برای ورود به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی خوزستان می توانید با شماره 9099071614 تماس گرفته و اطلاعات خود را بازیابی نمایید.

ورود به سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی خوزستان

اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان

داوطلبان پس از دریافت کارنامه در صورت اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان ، می توانند درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. دانش آموزان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان  باید در بازه تعیین شده به سایت azmoon.khouzedu.ir مراجعه نموده و درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نمایند. کلیه مراحل ثبت و پیگیری درخواست اعتراض به صورت غیرحضوری و از طریق سایت مذکور می باشد لذا از مراجعه حضوری برای ثبت درخواست اعتراض خودداری نمایید.

دانش آموزانی که پس از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ، در آزمون پذیرفته شده اند، در صورتیکه متقاضی ثبت نام در مدارس نمونه دولتی سایر شهرستان ها یا استان ها هستند، در صورت قبولی در مدرسه مورد تقاضای خود ، (مدرسه مبدا) و وجود ظرفیت خالی در مدرسه شهرستان مقصد ، با کسب موافقت اداره آموزش و پرورش استان مقصد ، مجاز به انتقال یا ثبت نام در مدارس نمونه دولتی سایر شهرستان ها خواهند بود.

دانش آموزان برای مشاهده لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی خوزستان باید در زمان مقرر به سایت نمونه دولتی استان خود مراجعه نمایند. در صورتیکه اسامی دانش آموزی در لیست ذخیره نمونه دولتی باشد پس از انجام مراحل ثبت نام و با در نظر گرفتن تاثیر مستقیم معدل و نمره و تراز اکتسابی در آزمون ، در مدارس نمونه دولتی ثبت نام خواهد شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر می توانید با شماره 9099071614 تماس بگیرید.


برای آگاهی از نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مدارس نمونه دولتی خوزستان، زمان دقیق ثبت نام در مدرسه پذیرفته شده، زمان انتشار لیست ذخیره نمونه دولتی خوزستان و آگاهی از ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی سال 1400 می توانید با مشاوران مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان چیست؟

آدرس سایت اعلام نتایج نمونه دولتی خوزستان azmoon.khouzedu.ir می باشد.

اسامی دانش آموزان ذخیره نمونه دولتی خوزستان از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

لیست دانش آموزان ذخیره نمونه دولتی خوزستان از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان منتشر خواهد شد.

چگونه کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان را دریافت کنیم؟

راهنمای دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی خوزستان در این مقاله بیان شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. رضا

    سلام وقت به خیر
    من نتیجه نمونه دولتی رو که گرفتم برام نوشته ذخیره شهری(دو).یعنی چه؟یعنی پذیرفته شدم؟یا اینکه چقد احتمال پذیرش هست؟خوزستان هستم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی