نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران 1400

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران 1400 اعلام شده است. داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی تهران باید در زمان اعلام شده به سایت اعلام نتایج مراجعه نموده و پس از درج اطلاعات خواسته شده کارنامه خود را دریافت نمایند. امکان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی تهران برای داوطلبانی که از نتیجه آزمون خود رضایت ندارند، فراهم شده است. کلیه داوطلبان برای ثبت درخواست اعتراض و تجدید نظر به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران لازم است به سایت azmoon.tehranedu.ir مراجعه نمایند.

تمامی مراحل مشاهده نتایج، اعتراض و پیگیری درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی شهر تهران به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.tehranedu.ir انجام می پذیرد.

سایت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران azmoon.tehranedu.ir

ورود به سایت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران azmoon.tehranedu.ir ، از طریق درج کدملی و رمزعبور امکانپذیر است. داوطلبانی که در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی تهران شرکت کرده اند، برای دریافت کارنامه و مشاهده نتایج آزمون باید در زمان اعلام شده به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی تهران به نشانی azmoon.tehranedu.ir مراجعه نمایند. امکان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی تهران منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق سایت مذکور امکانپذیر است. به درخواست های حضوری داوطلبان پاسخ داده نحواهد شد.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران 1400

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران 1400 در طی اطلاعیه ای از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتیجه نمونه دولتی تهران منتشر می شود. براساس اخبار منتشر شده نتایج آزمون بر روی سایت قرار گرفته است و متقاضیان با مراجعه به سامانه azmoon.tehranedu.ir و وارد نمودن اطلاعات خود می توانند کارنامه نمونه دولتی شهر تهران را دریافت نمایند.

قبول شدگان جهت ثبت نام در مدارس نمونه دولتی تهران از روز دوشنبه ۱۴۰۰/۶/۱ لغایت ۱۴۰۰/۶/۸ پس از هماهنگی با دبیرستان محل قبولی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مراجعه نمایید .

دریافت نتایج مدارس نمونه دولتی تهران

برای دریافت نتایج مدارس نمونه دولتی تهران در ابتدا لازم است به سایت azmoon.tehranedu.ir مراجعه نمایید پس از ورود به سامانه اعلام نتایج از طریق منوی سمت راست گزینه “مشاهده نتیجه آزمون” را انتخاب کنید. اطلاعات خواسته شده شامل کدملی و رمزعبور را در قسمت مشخص شده درج کنید. پس از کلیک بر روی گزینه “مشاهده نتیجه آزمون” کارنامه شما قابل مشاهده می باشد.

طبق دستورالعمل مدارس نمونه دولتی ملاک شرکت در آزمون ورودی کسب حداقل معدل کتبی 17 در ارزشیابی نوبت دوم ( نمرات خرداد بدون اعمال نمرات تکوینی ) نهم می باشد. داوطلبان توجه داشته باشند، قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی اختصاص به همان مدرسه قبولی داشته و جابجایی به سایر مدارس در سال اول پذیرش ممنوع می باشد.

کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی تهران

کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی تهران شامل چه اطلاعاتی است؟

کارنامه داوطلبان پذیرفته شده در آزمون مدارس نمونه دولتی تهران، شامل اطلاعات فردی، اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران و مدرسه مورد پذیرش می باشد.

کارنامه داوطلبان پذیرفته نشده در آزمون نمونه دولتی تهران، شامل اطلاعات فردی ، اعلام نتایج آزمون، تعداد پاسخ های صحیح، نادرست و نزده، تصویر پاسخنامه داوطلب ، نمره آخرین فرد پذیرفته شده؛ نمره داوطلب در هر ماده درسی و … می باشد.

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران سال 1400 به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان به صورت تصویری در ادامه مقاله بیان شده است. در صورت فراموشی یا عدم دسترسی به رمزعبور برای ورود به سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی تهران می توانید با شماره 9099071614 تماس گرفته و اطلاعات خود را بازیابی نمایید.

  • پس از مراجعه به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی تهران azmoon.tehranedu.ir از طریق منوی سمت راست گزینه “مشاهده نتیجه آزمون” را انتخاب کنید:

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران

  • کدملی ، کلمه عبور و کد امنیتی تصویر را وارد کنید:

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران

برای ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهر تهران بر روی لینک فوق کلیک نمایید.

اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران

ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران از طریق مراجعه به سایت azmoon.tehranedu.ir امکانپذیر است. پس از مراجعه به سایت مذکور از طریق منوی سمت راست گزینه “ثبت و پیگیری اعتراض” را انتخاب کنید. پس از درج کدملی و رمزعبور می توانند درخواست خود را ثبت نمایید. زمان ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران از روز سه شنبه 1400/06/02 اعلام شده است.

در صورت عدم تکمیل ظرفیت لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی تهران از طریق مدارس اطلاع رسانی خواهد شد.


راهنمای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران در این مقاله بیان شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با مدارک و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان، زمان انتشار لیست ذخیره آزمون مدارس نمونه دولتی شهر تهران و … می توانید با شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

برای اعتراض به نتایج نمونه دولتی تهران به چه سایتی مراجعه کنیم؟

ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی تهران از طریق سایت azmoon.tehranedu.ir انجام می شود.

اطلاعات لازم برای ورود به سایت اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی تهران چیست؟

ورود به سامانه اعلام نتایج از طریق کدملی و رمزعبور امکانپذیر است.

زمان ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران کی آغاز می شود؟

زمان ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران از روز سه شنبه 1400/06/02 اعلام شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403