نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران ۱۴۰۱

نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران ۱۴۰۱ منتشر شده است. داوطلبانی که در آزمون ورودی مدارس فرهنگ استان تهران شرکت کرده اند برای مشاهده نتایج آزمون و آگاهی از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود به سایت اعلام نتایج مدارس فرهنگ شهر تهران به نشانی azmoon.tehranedu.ir مراجعه نموده و نتایج آزمون خود را دریافت نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند، قبولی در آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ اختصاص به منطقه آزمون داشته و تقاضایی جابجایی به سایر مدارس پذیرفته نمی شود.

راهنمای مشاهده نتایج آزمون مدارس فرهنگ تهران ، اعتراض به نتایج آزمون و زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران به صورت کامل در ادامه مقاله ارائه داده شده است. با ما همراه باشید.

نتایج آزمون مدارس فرهنگ تهران

پس از اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ تهران ۱۴۰۱، کلیه داوطلبانی که در آزمون ثبت نام و شرکت کرده اند، می توانند برای دریافت کارنامه خود به صورت اینترنتی به سایت اعلام نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران مراجعه نمایند و نتایج آزمون خود را مشاهده کنند. پذیرفته شدگان با هماهنگی دبیرستان محل قبولی از روز دوشنبه ۱۴۰۱/۶/۱ برای ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام پذیرفته شدگان در دبیرستان های فرهنگ شهر تهران از یکم شهریور ماه آغاز می شود. پذیرفته شدگان لازم است با تهیه مدارک لازم جهت ثبت نام به مدرسه پذیرفته شده مراجعه نمایند.

در ضمن، داوطلبانی که پس از اعلام نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران ، از نتایج آزمون خود رضایت ندارند، به منظور ثبت درخواست اعتراض می توانند به سایت azmoon.tehranedu.ir مراجعه نمایند.

زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران ۱۴۰۱

زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران ۱۴۰۱ در طی اطلاعیه ای از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس فرهنگ شهر تهران منتشر می شود. براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده، نتایج آزمون مدارس فرهنگ تهران سال ۱۴۰۱ بر روی سایت قرار گرفته است. داوطلبان برای دریافت کارنامه خود لازم است به سایت اعلام نتایج مدارس فرهنگ تهران مراجعه نموده و پس از وارد نمودن اطلاعات خواسته شده، کارنامه خود را دریافت نمایند.

نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران بر روی سایت قرار گرفته است..

ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ تهران

دانش آموزان به منظور ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ تهران ، باید به نشانی azmoon.tehranedu.ir مراجعه نمایند. ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران ، از طریق کدملی و رمزعبور امکانپذیر است. در صورت بروز هرگونه خطا برای ورود به سامانه اعلام نتایج و دریافت کارنامه می توانید راهنمایی های لازم را از مشاوران مجموعه دریافت نمایید.

امکان ثبت درخواست اعتراض و همچنین پیگیری اعتراض به نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران از طریق سایت مذکور امکانپذیر است. از مراجعه حضوری برای ثبت درخواست اعتراض خودداری نمایید.

مشاهده نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران

داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران در ابتدا باید به سایت azmoon.tehranedu.ir مراجعه نمایند. پس از ورود به سامانه گزینه “نتایج آزمون مدارس فرهنگ شهر تهران” را انتخاب نمایید. از طریق منوی سمت راست بر روی گزینه “مشاهده نتایج آزمون” کلیک کنید. اطلاعات خواسته شده را در قسمت مربوطه درج نمایید و بر روی گزینه “مشاهده نتایج” کلیک کنید.

مشاهده نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران

اعتراض به نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران

دانش آموزان می توانند برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران در بازه زمانی اعلام شده به سایت azmoon.tehranedu.ir مراجعه نمایند و درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. امکان ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس فرهنگ تهران از روز شنبه ، ششم شهریورماه ۱۴۰۱ برای دانش آموزان فراهم خواهد شد. برای آگاهی از زمان انتشار لیست ذخیره دبیرستان های فرهنگ تهران ۱۴۰۱ می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 


راهنمای مشاهده نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران و اعتراض به نتایج آزمون در این مقاله بیان شد. پذیرفته شدگان از تاریخ 1401/06/06 با تهیه مدارک لازم می توانند نسبت به ثبت نام در مدرسه پذیرفته شده اقدام نمایند. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام حضوری می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

ثبت نام پذیرفته شدگان در مدارس فرهنگ تهران چه زمانی آغاز می شود؟

پذیرفته شدگان از تاریخ 1401/06/06 با تهیه مدارک لازم می توانند نسبت به ثبت نام در مدرسه پذیرفته شده اقدام نمایند.

اطلاعات لازم برای ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ تهران چیست؟

ورود به سامانه از طریق کدملی و رمزعبور امکانپذیر است.

آدرس سایت اعلام نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران چیست؟

نشانی سایت اعلام نتایج مدارس فرهنگ شهر تهران ، azmoon.tehranedu.ir می باشد.

3/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ تهران ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی