میزان تاثیر سهمیه 25 درصدی در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98

جهت مشاوره در زمینه میزان تاثیر سهمیه 25 درصدی در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سهمیه 25 درصدی در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی فرصت بسیار خوبی برای ایثارگران و خانواده آنها فراهم کرده است تا بتوانند در زمان ثبت نام از آن استفاده کنند. با توجه به اینکه سهمیه ای که هر یک از داوطلبان استفاده می کنند در کارنامه درج می شود، داوطلبان می توانند به راحتی ببیند که تاثیر سهمیه در پذیرش و ثبت نام آنها در چه حد بوده است. در ادامه اطلاعاتی راجع به میزان تاثیر سهمیه 25 درصدی در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98 آورده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی، بدون معطلی با مشاور گروپ تماس بگیرید.

تاثیر سهمیه 25 درصدی در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98

ظرفیت 25 درصدی ایثارگران به گروه خاصی از افراد جامعه تعلق می گیرد. این سهمیه های کنکور سراسری به سه گروه «همسر و فرزندان شهدا»، «آزادگان و همسر و فرزندان آنها» و «جانبازان 25% و بالاتر و همسر و فرزندان آنها» تعلق می گیرد. این افراد در شرایطی که بتوانند 70 درصد نمره آخرین نفر قبولی را با موفقیت کسب کنند، در صورتی که در آن رشته ظرفیت وجود داشته باشد، قبول می شوند.

در صورتی که تعداد افراد متقاضی سهمیه 25 درصدی بدون کنکور سراسری 97 – 98 به حد نصاب نرسد و ظرفیت خالی وجود داشته باشد، باقی مانده این سهمیه به افراد مشمولین سهمیه 5 درصدی ایثارگران تعلق می گیرد. در صورتی که بازهم ظرفیت خالی وجود داشته باشد، این سهمیه به افراد آزاد اختصاص پیدا می کند.

مزایای سهمیه 25 درصدی در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98

سهمیه 25 درصدی در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی، علاوه نقش پر رنگ آن در پذیرش، مزیت های دیگری از قبیل کاهش هزینه و همچنین معافیت از شهریه نیز برای داوطلبان فراهم می کند. جهت استفاده از سهمیه 25 درصدی باید بند مربوط به این سهمیه را در فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی بدون کنکور علامت بزنید و نیازی نیست به وبگاه ایثار مراجعه کنید. در صورتی که درخواست سهمیه 25 درصدی شما مورد پذیرش ارگان مربوطه قرار گیرد، این سهمیه در زمان پذیرش اعمال می گردد.

در صورت هر گونه تغییر در شرایط و ضوابط سهمیه 25 درصدی در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98 ، این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نحوه اعمال سهمیه ها در پذیرش بدون کنکور سراسری بهمن 97 و مهر 98، همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه میزان تاثیر سهمیه 25 درصدی در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی