مهلت مجدد ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 1401 – 1402

مهلت مجدد ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای

جهت مشاوره در زمینه مهلت مجدد ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 1401 – 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر یکی از افرادی هستید که بنا به دلایلی نتوانسته اید در تاریخ مقرر برای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 1401 – 1402 اقدام کنید، نیازی نیست نگران باشید. سازمان سنجش بار دیگر این فرصت را برای داوطلبان فراهم کرده است تا افرادی که از ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای باز مانده اند، ثبت نام خود را انجام دهند. در ادامه اطلاعاتی راجع به مهلت مجدد ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 1401 – 1402 آورده شده است تا اگر در گروه افرادی هستید که از ثبت نام باز مانده اید، از این فرصت طلایی استفاده کنید. مرکز مشاوره تخصصی مشاور گروپ آماده راهنمایی شما در این زمینه می باشد.

مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 1401 – 1402

جهت ثبت نام پذیرش دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی غیر دولتی – غیرانتفاعی سال 99، تاریخ خاصی مشخص شده است. از این رو داوطلبان باید در این بازه زمانی برای استقرار اطلاعات ثبت نامی خود بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان اقدام نمایند. طبق اطلاعیه سازمان سنجش، آخرین مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 1401 – 1402 از تاریخ هجدهم تیر ماه آغاز می شود و لغایت تا بیست و دوم تیرماه 99 ادامه دارد. داوطلبان در این بازه زمانی می توانند به ثبت نام بپردازند و در صورت نیاز برای اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

برای آن دسته از داوطلبانی که از ثبت نام بازمانده اند، قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند و یا اینکه می خواهند اطلاعات ثبت نامی خود را بار دیگر بر روی سایت مشاهده نمایند، یک مهلت مجدد ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 1401 – 1402 ایجاد شده است. از این رو داوطلبانی که نتوانسته اند در مهلت مقرر ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای خود را انجام دهند، می توانند از روز چهارشنبه مورخ 99/04/18 تا روز يکشنبه مورخ 99/04/22 برای ویرایش اطلاعات و ثبت نام خود اقدام نمایند (در صورت تغییر تاریخ، مقاله به روز رسانی خواهد شد). دقت داشته باشید که ویرایش اطلاعات صرفا به صورت اینترنتی انجام می شود. داوطلبان در صورتی می توانند برای ثبت نام در مهلت مجدد ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای اقدام نمایند که دارای شرایط زیر باشند:

این افراد باید از تمامی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی ثبت نام، مقررات وظیفه عمومی، ضوابط مربوط به ثبت نام اتباع غیر ایرانی و همچنین اطلاعات مربوط به سهیمه شاهد و ایثارگر اطلاع کافی داشته باشند و در صورت برخورداری از شرایط برای ثبت نام اقدام نمایند. با توجه به اینکه همزمان با تاریخ ثبت نام، دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99 نیز بر روی سایت قرار می گیرد، داوطلبان می توانند با دانلود دفترچه از این شرایط و ضوابط و همچنین مدارک لازم برای ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای آگاهی پیدا کنند. این داوطلبان می توانند فقط در یک رشته امتحانی و متناسب با رشته تحصیلی و همچنین کد رایانه ای چهار رقمی خود، برای ثبت نام و انتخاب رشته در مهلت مجدد ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 1401 – 1402 اقدام نمایند.

برخی نکات راجع به مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 1401 – 1402

  • داوطلبانی که می خواهند در این بازه زمانی (هجدهم خرداد تا بیست و ششم خرداد ماه) برای ثبت نام اقدام نمایند، باید حتما دارای گواهینامه پایان تحصیلات در یکی از رشته های شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش بوده و یا دیپلم فنی و حرفه ای دوره چهار ساله نظام قدیم باشند. در صورت نداشتن این گواهینامه پایان تحصیلات، ثبت نام آن ها به عنوان تخلف محسوب شده و طبق قوانین با آن ها برخورد خواهد شد.
  • داوطلبان باید تا پایان شهریور ماه سال 99 موفق به کسب گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام جدید در یکی از رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش باشند تا بتوانند در آخرین مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 1401 – 1402، ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند.
  • با توجه به مهلت ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 1401 – 1402، آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ سی و یکم شهریور ماه 99 نمی توانند مدرک دیپلم خود را دریافت کنند، باید در انتخاب رشته خود دقت کنند. این افراد بهتر است رشته هایی را انتخاب کنند که پذیرش آن ها در بهمن ماه یا نیم سال دوم سال تحصیلی می باشد. این داوطلبان باید تا پایان بهمن ماه سال 99 موفق به کسب مدرک دیپلم خود شوند، در غیر این صورت ثبت نام آن ها لغو خواهد شد.
  • آن دسته از داوطلبانی که تا زمان ثبت در گروه دانش آموزان سال آخر قرار دارند و هنوز موفق به دریافت مدرک دیپلم خود نشده اند، می توانند در مهلت مجدد ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99 برای ویرایش و درج معدل کل دیپلم خود از طریق سامانه ثبت نام اقدام کنند.
  • ثبت نام داوطلبان فقط از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام (www.sanjesh.org) و در تاریخ مشخص شده انجام می گیرد.

اگر در زمان ثبت نام یا مهلت مجدد ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 1401 – 1402 به مشکل برخورد کردید، در سریع ترین زمان ممکن با مشاور گروپ تماس بگیرید. مرکز مشاوره تخصص مشاور گروپ در تمامی ایام هفته (حتی روزهای تعطیل) آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

4.4/5 - (18 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مهلت مجدد ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 1401 – 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. عرفان

    من نمیدونستم زمانش تا کی بود امروز خواستم بزنم دیدم وقت ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای تموم شده …دوباره کی واسه ثبت نام مهلت میدن؟

    پاسخ
  2. ارسلان

    آیا مهلت ثبت‌نام در دانشگاه علمی کاربردی مجدداً تمدید خواهد شد..؟؟

    پاسخ
  3. فاطمه

    سلام من زمان ثبت نام معدلم رو به علت اینکه مشخص نشده بود وارد نکردم الان باید چه کار کرد چون به ما زمانی که باید معدل رو وارد میکردیم نگفتند

    پاسخ
  4. جواد

    با سلام من در زمان مقرر ثبت نکردم آیا میتوانم در ۹مرداد ثبت نام کنم در سایت
    آیا سایت سنجش امکان ثبت نام در کنکور رشته فنی حرفه ای الکتروتکنیک را دارد

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403