منابع رشته علوم اقتصادی کنکور کارشناسی ارشد 1402

منابع رشته علوم اقتصادی کنکور کارشناسی ارشد 1402

جهت مشاوره در زمینه منابع رشته علوم اقتصادی کنکور کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ما در این مقاله مشاور گروپ به معرفی منابع رشته علوم اقتصادی کنکور کارشناسی ارشد 1402 می پردازیم. علم اقتصاد به عنوان یک شعبه از علوم اجتماعی، در هر جامعه وظیفه ی تحلیل و بررسی مواردی همچون، تولید کالا، توزیع و مصرف کالا خدمات  بر عهده دارد.

این علم به دو بخش اقتصاد خرد و کلان تقسیم بندی می شود که همانطور که از نام آن ها پیداست اقتصاد خر به تحلیل مسائل اقتصادی خانوار ها و یا سازمان ها ی تجاری می پردازد اما اقتصاد کلان به مواردی همچون تورم، بیکاری، رشد و افول اقتصادی جوامع، سیاست های کلان مالی و … بها می دهد. در این میان پرورش کارشناسان و کارشناسان ارشد این رشته در هر جامعه می تواند بزرگترین خدمت به رشد اقتصادی آن جامعه باشد. اگر شما برای ادامه ی تحصیل خود در مقطع کارشناسی ارشد رشته ی علوم اقتصادی را مد نظر دارید این متن می تواند برایتان بسیار مفید واقع شود.در صورت نیاز به دریافت و دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

منابع و دروس رشته ی علوم اقتصادی کنکور کارشناسی ارشد 1400

برای دستیابی به آگاهی بیشتر از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 رشته علوم اقتصادی شما هر روز حتی ایام تعطیل می توانید با تماس با مشاور گروپ پاسخ به روز سوالات خود را از کارشناسان ما دریافت کنید. 

ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب فقط از طریق تلفن های ثابت

تماس از سراسر کشور 9099071613

عناوین دروس رشته علوم اقتصادی کنکور کارشناسی ارشد 1402

  • زبان عمومی و تخصصی(انگلیسی)
  • اقتصاد خرد
  • اقتصاد كلان
  • ریاضی
  • آمار
  • مجموعه دروس تخصصی(تجارت بین الملل، مالیه بین الملل، بخش عمومی، پول و بانكداری، اقتصاد اسلامی)

ضرایب دروس کنکور کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر

با توجه به نیاز علاقمندان شرکت در رشته علوم اقتصادی و شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فهمیدن ضرایب دروس مختلف در این رشته ضروری است.بهتر است قبل از برنامه ریزی برای مطالعه دروس با این ضرایب آشنا شوید زیرا در گرفتن نتیجه و تعیین اهداف مطالعه کمک زیادی به شما خواهد کرد.

بهتر است قبل از اینکه زمان کنکور و گرفتن کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فرا برسد خود را برای این آزمون آماده کنید. آماده کردن خود به این معنی است که شما تاثیر هر درس را در این آزمون متوجه شده باشید. و متناسب با آن مقدار مطالعه خود را تعیین کنید.

امیدواریم با تلاش و کوشش هنگام اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد با خیال آسوده دستمزد زحمات خود را ببینید. در این بخش ضرایب دروس کنکور کارشناسی ارشد علوم اقتصادی را برای شما آورده ایم.

ضریب دروس اقتصاد

منابع دروس رشته علوم اقتصادی کنکور کارشناسی ارشد 1402

عنوان دروس منابع مناسب دروس رشته ی علوم اقتصادی کنکور کارشناسی ارشد 1402
زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی) TOFEL flash )Reading) درک مطلب
اقتصاد خرد

۱ – تئوری اقتصاد خرد و مسائل آن، دومینیک سالواتوره ۲ – نظریه اقتصاد خرد، جان فرگوسن، ترجمه محمود روزبهان ۳ – نظریه اقتصاد خرد، ریچارد بایلاس، ترجمه حسین راغفر ۴ – اقتصاد خرد ۲، تألیف دکتر عباس شاکری

اقتصاد کلان ۱ – اقتصاد کلان، تیمور رحمانی جلد (۱و ۲ ) ۲ – اقتصاد کلان، دکتر عباس شاکری
ریاضی

۱- کتاب ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت (ریاضیات پایه و کاربردی)، تالیف محمد فاریابی باسمنج و اکبر عالم تبریز، انتشارات اشراقی، صفار. ۲- کتاب ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت، تالیف جمشید صالحی صدقیانی، ایرج ابراهیمی، انتشارات هستان. ۳- کتاب ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت، تالیف مسعود نیکوکار، انتشارات گسترش علوم پایه.

آمار

۱ – آمار و کاربرد آن در مدیریت، تألیف دکتر عادل آذر و منصور مؤمنی و سعید جعفری ۲- کتاب آمار کاربردی، تالیف وحید ناصحی فر، انتشارات ترمه. ۳- کتاب آمار و احتمال، تالیف هادی رنجبران، انتشارات اثبات.

 

 

 

 

مجموعه دروس تخصصی

تجارت بین الملل ۱ – تجارت بین الملل، سالواتوره ۲- کتاب تجارت بین الملل، تالیف سیدجواد پورمقیم، انتشارات نی.
مالیه بین الملل

۱ – مالیه بین الملل سالواتوره ۲- کتاب اقتصاد بین الملل (۲) مالیه بین الملل، تالیف سید جواد پورمقیم، انتشارات سمت. ۳- کتاب مالیه بین الملل، تالیف بیتا شایگانی، اصغر ابوالحسنی هستیانی، انتشارات سمت.

بخش عمومی

۱- کتاب اقتصاد بخش عمومی (مالیات ها)، تالیف جمشید پژویان، انتشارات جاودانه. ۲- کتاب اقتصاد بخش عمومی، تالیف فرهاد رهبر، ناهید پوررستمی، انتشارات دانشگاه تهران. ۳- کتاب اقتصاد بخش عمومی، تالیف سیدجواد پورمقیم، انتشارات نی.

پول و بانکداری ۱ – پول و بانکداری، دکتر مجتهد ۲ – اقتصاد کلان، دکتر عباس شاکری
اقتصاد اسلامی

۱ – مبانی فقه اقتصاد اسلامی، مهدی کرمی و محمدمهدی پورمند ۲- کتاب مبانی اقتصاد اسلامی، تالیف دفتر همکاری حوزه و دانشگاه، انتشارات سمت. ۳ – کتاب اقتصاد اسلامی چیست؟ تالیف محمد عمرچاپرا، ترجمه محبوبه مهدوی و حسین عباسی نژاد، انتشارات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران.

بازار کار رشته ی علوم اقتصادی کنکور کارشناسی ارشد

شما با تحصیل در رشته ی علوم اقتصادی کنکور کارشناسی ارشد می توانید به طور تخصصی در شغل هایی همچون کارشناس گمرک، مدیر مالی، تحلیلگر مالی، متصدی بانک، استاد دانشگاه، پژوهشگر، مدیر فروش، کارشناس  یا مدیر بازاریابی، کارشناس بیمه، کارشناس یا مدیر خرید و تدارکات، کارشناس امور مالیاتی، کارشناس تحقیقات بازار و … مشغول به کار شوید. همه چیز به اینجا ختم نمی شود، شما با دستیابی به دیدگاه علمی و دقیق در این حیطه، می توانید کسب و کار خودتان را با ایده هایی که در دوران تحصیل به آن می رسید به راه بیندازید و یک کارآفرین موفق نیز باشید. در این بخش با منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته علوم اقتصادی آشنا شدید.

ما در مشاور گروپ برای شما آرزوی موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد 1402 و نیز آینده ی شغلی تان را داریم.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه منابع رشته علوم اقتصادی کنکور کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی