مقایسه کارنامه آزمون های آزمایشی قلم چی ، سنجش ، گزینه دو و گاج کنکور 1402

مقایسه کارنامه آزمون های آزمایشی قلم چی ، سنجش ، گزینه دو و گاج کنکور 1402

جهت مشاوره در زمینه مقایسه کارنامه آزمون های آزمایشی قلم چی ، سنجش ، گزینه دو و گاج کنکور 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای داوطلبان کنکور هیچ چیز مهم تر از شرکت در آزمون های آزمایشی نیست چون از این طریق می توانند خود را محک بزنند و با بررسی کارنامه آزمون‌ها، نقاط ضعف خود را بر طرف کرده و نقاط قوت خود را تثبیت و تقویت کنند.

ما در این مقاله از مشاور گروپ مقایسه کارنامه آزمون های آزمایشی قلم چی ، سنجش ، گزینه دو و گاج کنکور 1402 را انجام می دهیم تا شما داوطلبان عزیز بتوانید آزمون های آزمایشی متناسب با شرایط خود را شناخته و در آن ها شرکت کنید.

هر کارنامه آزمون آزمایشی شامل اعدادی مثل رتبه در زیرگروه، رتبه در کشور، رتبه در استان، در شهر، تراز زیرگروه، تراز کل، تراز عمومی و… است که بعد از آزمون برای شما منتشر می‌شود تا از طریق آن بتوانید وضعیت خود را با سایر رقبای کنکور سراسری 1402 بسنجید.

مقایسه کارنامه آزمون های آزمایشی قلم چی ، سنجش ، گزینه دو و گاج کنکور 1402

مقایسه کارنامه آزمون های آزمایشی قلم چی ، سنجش ، گزینه دو و گاج

بعد از کنکور و یا هر آزمون‌ آزمایشی، یک کارنامه حاوی اعدادی نظیر رتبه در زیرگروه، رتبه در کشور، رتبه در استان، رتبه در شهر، تراز زیرگروه، تراز کل، تراز عمومی و… برای شما منتشر می‌شود.

بسیاری از داوطلبان فقط به رتبه کل در کشور توجه می‌کنند و از بقیه بخش های کارنامه کنکور یا آزمون‌آزمایشی غافل می‌شوند. در حالی که همه اعداد این کارنامه مفید و تاثیر گذار است. برای یک تحلیل آزمون و تحلیل کارنامه مناسب، شما باید با ساختار کارنامه آشنا باشید. بنابراین مقایسه کارنامه آزمون های آزمایشی قلم چی ، سنجش ، گزینه دو و گاج کنکور 1402  می تواند به شما در این امر کمک کند.

بهترین آزمون آزمایشی کدام است؟

قبل از مقایسه کارنامه آزمون های آزمایشی قلم چی ، سنجش ، گزینه دو و گاج کنکور 1402 باید بدانید که در انتخاب یک آزمون آزمایشی مناسب چه ملاک هایی را در نظر بگیرید و براساس آن ها و شرایط خودتان به تصمیم درستی برسید که این ملاک ها شامل :

  • میزان کیفیت سوالات و مشابهت با سوالات کنکور سراسری
  • جامعه ی آماری مناسب
  • تعداد آزمون ها و زمانبندی درست
  • برنامه ی راهبردی استاندارد و منسجم
  • خدمات مختلف موسسه از قبیل کتاب های کمک اموزشی کارنامه ی تحلیلی و پشتیبانی مداوم
  • هزینه ی ثبت نام
  • دوری نزدیکی حوزه ی برگزاری آزمون
  • سابقه ی درخشان در میزان قبولی داوطلبان سال های قبل و…

در حال حاضر موسسات بسیار زیادی برای ازمون های ازمایشی وجود داره که همه ی اون ها با تبلیغات گسترده مدعی تضمین موفقیت شما هستند .

درسته که هر فعالیت آموزشی و هر آزمونی در موسسات مختلف خوبی های خودش رو داره اما فراموش نکنید که شما به این رقابت سنگین دعوت شدید که با استفاده از بهترین کیفیت اموزش در حد توان خودتون به نتایج عالی دست پیدا کنید .

پس امسال سال ریسک کردن و آزمایش موسسات گوناگون نیست و باید عاقلانه و با تصمیم درست به سمت موفقیت گام بردارید.

مقایسه تراز آزمون های آزمایشی کنکور 1402

همونطور که میدونید در این سال ها 4 موسسه ی شاخص (قلم چی، گاج، گزینه دو و سنجش ) در آزمون های ازمایشی و خدمات کنکور تونستن تا حد زیادی موفق عمل کنن و خدمات خوبی رو هم ارائه میدن. ما در این بخش از مقاله میخوایم برای مقایسه کارنامه آزمون های آزمایشی قلم چی ، سنجش ، گزینه دو و گاج کنکور 1402مقایسه تراز این چهار آزمون آزمایشی رو انجام بدیم و تفاوت هاشون رو بگیم.

روش محاسبه درصد یا نمره خام آزمون

درصد گیر آزمون

مقایسه کارنامه آزمون های آزمایشی قلم چی ، سنجش ، گزینه دو و گاج کنکور 1400

مفهوم تراز آزمون یا نمره تراز شده

برای آشنایی با مفهوم تراز از یکی مثال استفاده می‌کنیم. فرض کنید در یک کلاس همه دانش آموزان 20 گرفته‌اند و شما نمره 17 شده‌اید. اگر به کسی بگویید من 17 شده‌ام فکر می‌کند شما نمره الف هستید و جزو نفرات برتر کلاس هستید. در حالی که اینطور نیست و شما کمترین نمره را کسب کردید.

حالا اگر در همان کلاس شما 14 بگیرید و همه کلاس 10 بگیرند. حالا اگر به فردی بگویید 14 شده‌اید، فکر می‌کند جزو افراد ضعیف آن کلاس هستید. در حالی اینطور نیست و شما بیشترین نمره را در این کلاس کسب کرده‌اید.

برای حل این مشکل از مفهومی به نام تراز یا نمره تراز شده استفاده می‌شود. نمره تراز فرمول پیچیده‌ای دارد. اما شما باید دو نکته را توجه داشته باشید.

هر چه درصد شما بالاتر باشد، تراز شما بیشتر می‌شود.
هر چه میانگین سایر داوطلبان پایین تر باشد، تراز شما بیشتر می‌شود.

اگر نمیدونی چه تراز و رتبه ای برای به دست آوردن رشته دلخواهت لازمه یا هر سوالی درباره کارنامه آزمون های آزمایشی داری میتونی با ما در مشاور گروپ تماس بگیری.

ما همه روزه حتی ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

مشاور گروپ

9099071613

کارنامه کانون فرهنگی آموزش قلم چی

کارنامه ی ازمون های قلم چی در روز آزمون در سایت قرار میگیره و از نظر تحلیل نتایج کارنامه در سطح مطلوبی قرار گرفته که با تحلیل داده های حاصل از نتایج کارنامه میتونین نقاط ضعف و قدرت خودتون رو به خوبی شناسایی کنید و با مقایسه تراز قلمچی با کنکور تخمین رتبه کنکور سراسری 1402 رو انجام بدین.

با مقایسه تراز قلم چی با کنکور می تونین بفهمین که هم ترازهای شما پارسال چه رتبه ای در کنکور کسب کردند و چه رشته ها و دانشگاه هایی قبول شدن.

برای مثال می تونید سوالاتی که اشتباه پاسخ داده اید را در هر درس ببینید و پاسخ نامه تشریحی نسبتا خوب و کاملی هم در اختیار داوطلبان قرار می دهد. تراز کارنامه ی قلم چی هم تقریبا از حدود 4500 شروع میشه و تا 8000 ادامه داره.

کارنامه گزینه دو

کارنامه گزینه دو یکی از بهترین کارنامه های ازمون ازمایشی هست و موسسه گزینه دو کارنامه های متنوعی در اختیار داوطلبان قرار میده که از جمله آن ها می توان به کارنامه تحلیل آزمون، کارنامه تعیین سطح تحصیلی، کارنامه مشاوره ای آموزشی، کارنامه رشته های قبولی، کارنامه روند تحصیلی و … اشاره کرد که در مجموع عملکرد آن قابل قبوله.

برای اینکه بدونیم چه ترازی در گزینه دو خوبه لازمه با حد بیشترین تراز گزینه دو آشنا باشیم.  تراز ماکزیمم گزینه ی دو حدودا روی 12000 محاسبه میشود .

این موسسه تمرکز خودش رو بیشتر روی ازمون های ازمایشی گذاشته اما کلاس های کنکور مختلفی هم در اکثر شهرها برگزار میکنه که میتونین شرکت کنین ولی انتشارات کمک اموزشی خاصی تاکنون از این موسسه منتشر نشده . سایت گزینه دو از نظر خدمات مشاوره ای و اموزشی پیشرفت خیلی خوبی داشته و مطالب به روزی رو به شما داوطلبان عزیز ارائه میده .

کارنامه گاج ( گروه آموزشی جوکار )

جامعه ی اماری گاج رو به افزایشه اما همچنان در رده ی سوم بعد از گزینه دو قرار داره و تخمین رتبه اون هم شبیه سایر موسسات میباشد.
تعداد ازمون ها همانند قلم چی حدود 20 مرحلس و برنامه راهبردی گاج هم از کیفیت خوبی برخورداره و میتونین بر اساس اون برنامه ریزی خوبی برای خودتون داشته باشید .

آزمون های آزمایشی گاج نسبت به سایر آزمون های آزمایشی از تنوع کمتری در کارنامه ها برخورداره یعنی فقط دو تا کارنامه در اختیار داوطلبان قرار می گیره.

  • کارنامه شخصی گاج که شامل اطلاعاتی مثل نمره‌ی خام دروس، نمره‌ی میانگین کل داوطلب، نمره تراز هر درس، رتبه در مدرسه، شهر، استان و کشور، رتبه در سهمیه، نمودار وضعیت داوطلب نسبت به وضعیت مطلوب در هر درس، رتبه داوطلب با احتساب نمره‌ی منفی و بدون احتساب نمره‌ی منفی، نمره و رتبه در زیرگروه‌ها و … است.
  • کارنامه‌ جمع‌بندی گاج که هر نیم‌سال یک بار در اختیار دانش‌ آموزان قرار می‌ گیره و اطلاعاتی مثل نمودار پیشرفت در هر درس، میانگین تراز در هر درس، فاصله‌ی داوطلب برای رسیدن به رشته‌ ی مورد علاقه، نمودار پیشرفت کلی دروس اختصاصی و … رو به داوطلب ارائه می کنه.

محدوده تراز ازمون گاج عددی بین 0 تا 10000 است؛ اما معمولا داوطلبان در بدترین حالت، تراز 3500 رو به دست میارن و سقف تراز قابل قبول هم، حدود 8000 است.

کارنامه تعاونی سنجش

تعداد ازمون های سنجش 14 مرحله است و برنامه ی راهبردی اون رو اصلا به شما پیشنهاد نمیکنیم چون ازمون های سنجش حدودا ماهی یکبار برگزار میشه و برای برنامه ریزی هفتگی و روزانه ی شما ساخته نشده اند .
کارنامه ی ازمون سنجش با تاخیر بیشتری روی سایت قرار میگیره و تحلیل های کارنامه و نمودار ها به شکل ساده ای طراحی شده اند و سطح پایین تری نسبت به سایر موسسات دارند و تراز آزمون های سنجش هم مشابه کنکوره و به نظر می‌رسه تراز و نمره کل آزمون‌های آزمایشی سنجش کاملا منطبق با کنکور سراسری محاسبه بشه.

به خاطر همین موضوع آزمون های جامع سنجش خیلی پرطرفداره و بیشترین جامعه آماری رو به خودش اختصاص میده. البته تعاونی سنجش از نظر خدمات جانبی و مشاوره ای ضعیف عمل کرده و در حوزه ی انتشارات هم به چند عدد کتاب در مقاطع مختلف محدود شده که مخاطبان زیادی هم نتونسته به خودش جذب کنه.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آزمون های آزمایشی سنجش روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش

مقایسه تراز گاج و قلمچی

همیشه یکی از جذاب ترین مقایسه ها بین دو موسسه گاج و قلم چی بوده. با مقایسه تراز گاج و قلم چی به این نتیجه می رسیم که تراز کارنامه ی قلم چی تقریبا از حدود 4500 شروع میشه و تا 8000 یا نهایتا 9000 بالا میره. اما تراز ازمون گاج در بازه 3500 تا 10000 قرار داره و سقف تراز قابل قبول 8000 محاسبه میشه.

آزمون های گاج و قلم چی شباهت هم دارند از جمله اینکه تعداد آزمون های هر دو تقریبا با هم یکی هست و در 20 مرحله برگزار میشه.

تفاوت تراز قلمچی و گزینه دو

موسسه گزینه دو کارنامه های متنوعی در اختیار داوطلبان قرار میده و تراز ماکزیمم گزینه ی دو حدودا روی 12000 محاسبه میشود یعنی بیشترین تراز گزینه دو 12000 است ولی تراز کارنامه ی قلم چی تقریبا از حدود 4500 شروع و تا 8000 یا نهایتا 8500 محاسبه میشه.

هزینه های ثبت نام در آزمون های آزمایشی گاج قلم چی سنجش گزینه دو

هزینه و قیمت آزمون های آزمایشی کنکور 1402

اگر مسئله مالی خاصی ندارید این معیار را به عنوان عامل تعیین کننده توصیه نمیکنیم اما برای آن دسته از افرادی که این معیار برایشان مهم است صرفا قیمت آزمون های مختلف را بیان میکنیم و طبق این معیار پیشنهاد خاصی نمیدهیم.

هزینه و قیمت آزمون های کانون قلم چی

هزینه آزمون های قلم چی برای کنکور 1402 یکسان نیست و اکثرا هم دانش آموزان گلایه دارند از قیمت زیادش، و در اکثر شهرها متفاوت هست. این اختلاف قیمت هم بخاطر کتاب های اضافی هستش که قلم چی توصیه میکنه بگیرید حالا تو بعضی از شهرها اجباری هست و بعضی شهرها هم اختیاری هستش که باز می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت به کانون قلم چی شهرتون مراجعه کنید.

هزینه و قیمت آزمون های گزینه دو

هزینه‌ی ثبت‌نام در آزمون‌های آزمایشی گزینه‌ دو برای داوطلبان بسیار شفاف اعلام شده و هم در سایتشون و هم نمایندگی هاشون قیمت یکی هستش،هزینه شرکت در هر آزمون آزمایشی دوازدهم 109 هزار تومان و برای هر 20 مرحله 2 میلیون 180 هزار تومان است.

هزینه و قیمت آزمون های سنجش

هزینه هر آزمون مرحله ای سنجش 60 تا 90 هزار تومان و هزینه هر آزمون جامع سنجش 85 تا 130 هزار تومان هستش و هزینه ی کل آزمون های آزمایشی سنجش کنکور 1402 (مبلغ   700 هزار تا 1 میلیون و 200 هزار تومان) می باشد.

هزینه و قیمت آزمون های گاج

هزینه آزمون های آزمایشی گاج بین 1 میلیون 700 تا 2 میلیون و 500 هزار تومان می باشد.

ما سعی کردیم تا حد زیادی در این باره برای شما عزیزان هزینه ی آزمون های آزمایشی کنکور 1402 رو اعلام کنیم تا زیاد سردرگم نباشید و بتونید پس از بررسی کیفیت و امکانات در کنار هزینه ها آزمون آزمایشی موردنظرتون رو انتخاب کنید.

مشاهده کارنامه آزمون های آزمایشی

برای دسترسی راحت تر و سریع تر شما داوطلبان عزیز و مقایسه کارنامه آزمون های آزمایشی قلم چی ، سنجش ، گزینه دو و گاج کنکور 1402 لینک مشاهده کارنامه آزمون های آزمایشی رو در این بخش براتون قرار دادیم.

هر سوالی درباره کارنامه آزمون های آزمایشی داشتین میتونین با ما در مشاور گروپ تماس بگیرین. ما همه روزه حتی ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

مشاور گروپ

9099071613

مشاهده کارنامه آزمون قلم چی (کانون): کارنامه قلم چی
مشاهده کارنامه آزمون گاج: کارنامه گاج
مشاهده کارنامه آزمون گزینه دو: کارنامه گزینه دو
مشاهده کارنامه آزمون سنجش: آزمون آزمایشی سنجش

مشاوره آزمون های آزمایشی

ما سعی کردیم تا حد زیادی در این باره برای شما عزیزان هزینه ی آزمون های آزمایشی کنکور رو اعلام کنیم تا زیاد سردرگم نباشید و بتونید پس از بررسی کیفیت و امکانات در کنار هزینه ها آزمون آزمایشی موردنظرتون رو انتخاب کنید.

با جمع بندی این معیار ها به این نتیجه میرسیم که بهتر است ابتدا در پایه و تابستان با آزمون های گزینه دو شروع کرده و در ادامه در پاییز به سراغ آزمون های قلمچی برویم و در نهایت بعد از عید آزمون های آزمایشی سنجش را نیز به آزمون های قلمچی اضافه نماییم. خصوصا آزمون های جامع سنجش که جامعه آماری بالایی دارد و به کنکور سراسری شباهت بیشتری دارد.

سعی کنید آزمون های آزمایشی را جدی گرفته و حتما در تمام این آزمون ها شرکت کرده و تحلیل نمایید

 هر سوالی در مورد ثبت نام هر یک از آزمون های آزمایشی دارید می تونید از طریق شماره تماس زیر با کارشناس مربوطه ، سوال و اشکالاتتونو مطرح کنید و سریعتر و کامل تر از هر جای دیگه جواب سوالاتونو بگیرید.

9099071613

با تلفن ثابت و بدون کد و صفر شماره گیری نمایید

✔️مقایسه تراز گاج و قلمچی بر چه اساسی انجام میشه؟

✔️مقایسه تراز گاج و قلم چی بر اساس عدد تراز و کمینه و بیشینه تراز محاسبه میشه. ما در این مقاله کامل راجع به این موضوع توضیح دادیم.

✔️تفاوت تراز قلم چی و گزینه دو در چیه؟

✔️قلم چی و گزینه دو جزو موسسات برتر برگزار کننده آزمون های آزمایشی هستند. مقایسه تراز قلم چی و گزینه دو بر اساس بیشترین تراز در این مقاله از مشاور گروپ انجام شده. با ما همراه باشین

✔️مقایسه کارنامه آزمون های آزمایشی قلم چی ، سنجش ، گزینه دو و گاج کنکور 1402 چه فایده ای داره؟

✔️شما با مقایسه کارنامه آزمون های آزمایشی قلم چی ، سنجش ، گزینه دو و گاج می تونین بهترین آزمون های آزمایشی کنکور 1402 رو بشناسین و انتخاب کنین.

4/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مقایسه کارنامه آزمون های آزمایشی قلم چی ، سنجش ، گزینه دو و گاج کنکور 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی