علت مغایرت معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم سیدا

علت مغایرت معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم سیدا

جهت مشاوره در زمینه علت مغایرت معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم سیدا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به یکی از سوالات متداول کاربران سامانه دانش آموزی سیدا در رابطه با علت مغایرت معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم سیدا پاسخ داده ایم. سامانه سیدا که به تازگی راه اندازی شده است دارای امکانان و خدمات گوناکونی برای کاربران می باشد. دانش آموزان برای ثبت نام و مشاهده کارنامه خود می توانند به سامانه سیدا (درگاه پادا) مراجعه نمایند. باتوجه به آنکه سیدا به تازگی طراحی شده است، ممکن است دارای اشکالاتی باشد و خطاهایی را داشته باشد یکی از این اشکالات، مغایرت معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم سیدا می باشد که در ادامه به ارائه راه حل در رابطه با آن پرداخته ایم.

علت مغایرت معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم سیدا چیست؟

علت مغایرت معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم سیدا چیست؟

اگر در هر مرحله ورود به منوی چاپ گواهینامه برای دومین دانش آموز به بعد بخواهید اقدام به چاپ گواهینامه در سامانه سیدا نمایید، معدل نفر قبلی را در گواهینامه چاپ می کند و چون امکان چاپ کلی وجود ندارد از نفر دوم به بعد تماما معدل ها غلط خواهد بود.

بنابراین هنگام چاپ گواهینامه در سامانه سیدا برای هریک از دانش آموزان، معدل دانش آموز قبلی در گواهینامه پایه نهم درج می گردد. باتوجه به آنکه فعلا در سامانه سیدا امکان چاپ کلی کارنامه وجود ندارد، از دانش آموز دوم به بعد، تمامی معدل ها نادرست خواهد بود و معدل کارنامه دانش آموزان با گواهینامه پایه نهم آنها باهم مغایرت دارد. و اما راه حل این مشکل چیست؟

رفع مغایرت معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم سیدا

همکاران برای رفع مغایرت معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم سیدا و چاپ صحیح معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم در سامانه سیدا لازم است به صورت زیر عمل نمایند:

  1. در هر مرحله از چاپ گواهینامه برای همان دانش آموز، دو یا سه بار اقدام به چاپ کرده و در آخرین مرحله اقدام به صدور و در نتیجه آن را چاپ کنید.
  2. از آن پنجره یا مرحله یا سامانه یکبار خارج شده و دوباره وارد منوی صدور گواهینامه شوید تا معدل صحیح محاسبه و چاپ شود .

مغایرت معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم سیدا

علت مغایرت معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم سیدا چگونه قابل حل است. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد، که هنگام چاپ گواهینامه پایه نهم در سیدا معدل دانش آموزان به درستی درج نشده باشد. یا هنگام چاپ گواهینامه در سامانه سیدا، معدل دانش آموز قبلی درج شده باشد بدین ترتیب تمامی معدل ها غلط خواهد بود.

برای رفع این مشکل می توانید هر مرحله از چاپ گواهینامه برای همان دانش آموز، دو یا سه بار اقدام به چاپ کرده و در آخرین مرحله اقدام به صدور و در نتیجه آن را چاپ کنید یا یک مرتبه از سامانه سیدا خارج شده و دوباره وارد منوی صدور گواهینامه شوید تا معدل صحیح محاسبه و چاپ شود. در صورتی که با استفاده از مراحل فوق معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم مغایرت داشت ، می توانید راهنمایی های لازم را با شماره گیری 9099071614 دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید : پشتیبانی سیدا

علت مغایرت معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم سیدا چیست؟ برای رفع این مشکل چگونه عمل کنیم؟ راهنمای رفع مغایرت معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم سیدا در این مقاله ارائه داده شد. سامانه سیدا به تازگی راه اندازی شده است و دارای اشکالاتی می باشد که به زودی برطرف خواهد شد. در صورت بروز هرگونه مشکل در سامانه سیدا می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. (تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب)

سوالات متداول

علت مغایرت معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم سیدا دانش آموزی چیست؟

اگر در هر مرحله ورود به منوی چاپ گواهینامه برای دومین دانش آموز به بعد بخواهید اقدام به چاپ گواهینامه در سامانه سیدا نمایید، معدل نفر قبلی را در گواهینامه چاپ می کند و چون امکان چاپ کلی وجود ندارد از نفر دوم به بعد تماما معدل ها غلط خواهد بود.

چگونه معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم را به درستی وارد کنیم؟

راهنمای درج صحیح معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم در سیدا در این مقاله بیان شده است.

آدرس سامانه سیدا چیست؟

نشانی سامانه سیدا ، sida.medu.ir می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه علت مغایرت معدل کارنامه و گواهینامه پایه نهم سیدا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی