مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ۱۴۰۱

مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای شرکت در مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در این مقاله ارائه داده شده است. دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) از جمله دانشگاه هایی است که با انجام مصاحبه و به صورت نیمه متمرکز اقدام به پذیرش دانشجو می کند. داوطلبان پس از شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه لازم باید در مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله شرکت نموده و امتیاز لازم را کسب نمایند. راهنمای شرکت در مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در ادامه بیان شده است. با ما همراه باشید.

مصاحبه دانشگاه بقیه الله

داوطلبان به منظور پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، پس از پذیرش در کنکور سراسری باید در مصاحبه دانشگاه بقیه الله شرکت نموده و حدنصاب قبولی را کسب نمایند. دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله از جمله دانشگاه های با شرایط خاص پذیرش می باشد.

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله از جمله دانشگاه های وابسته به سپاه و ارتش می باشد و در رشته های تحصیلی پزشكی داروسازی، پرستاری، مهندسی بهداشت محیط ، كاردانی فوريت های پزشكی پیش بیمارستانی، بورسیه سپاه و رشته های تحصيلی پزشکی و رشته داروسازی بورسيه نیروی انتظامی دانشجو می پذیرد. پذیرش نهایی داوطلبان منوط به شرکت در مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و کسب حد نصاب قبولی می باشد.

لازم به ذکر است، دانشگاه مذکور، در برخی رشته های تحصیلی ، در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ پذیرش دانشجوی خانم نیز خواهد داشت.

زمان مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. پذیرفته شدگان لازم است در زمان اعلام شده جهت شرکت در مصاحبه دانشگاه بقیه الله به محل مصاحبه مراجعه نمایند.

متقاضیانی كه فهرست اسامی آنان در رديف معرفی ‏شدگان چند برابر ظرفيت رشته‌ های تحصيلی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله اعلام گرديده، لازم است در زمان مقرر به منظور اطلاع  از زمان انجام‌ مراحل مختلف مصاحبه و بررسی صلاحيت‌ های عمومی به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه به آدرس: www.bmsu.ac.ir مراجعه نمايند.

برای شرکت در سیر مراحل گزینش لازم است فقط داوطلبانی مراجعه نمایند که برای آنها پیامک دعوت ارسال شده است.

به استحضار داوطلبان گرامی می رساند اردوی گزینش داوطلبان پذیرفته شده روز جمعه در مراکز استان ها برگزار خواهد گردید ، همچنین پذیرفته شدگان تهران و البرز روز پنجشنبه در محل دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)  گزینش خواهند گردید ، اطلاع رسانی به داوطلبان پذیرفته شده از طریق تماس تلفنی گزینش مراکز استان ها  و تهران خواهد بود و داوطلبینی که پذیرفته نشده اند نیز از طریق پیام کوتاه مطلع خواهند گردید.

مدارک مصاحبه دانشگاه بقیه الله

داوطلبان لازم است مدارک مصاحبه دانشگاه بقیه الله را که در ادامه بیان شده است، قبل از حضور در محل مصاحبه آماده نموده و به همراه خود داشته باشند. مدارک مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله به صورت زیر است:

*کلیه کپی ها در برگه A4 گرفته شود.

مدارک مصاحبه دانشگاه بقیه اله
اصل و کپی مدارک تحصیلی دیپلم و پیش‌ دانشگاهی
اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه (3 سری کامل)
اصل و کپی کارت ملی (3 سری پشت ملی)
تعداد 12 قطعه عکس 4*3 (پشت‌ نویسی شده)
گواهی سابقه فعالیت در بسیج – گواهی ایثار، جبهه، جانبازی و … پدر – مدارک مبنی بر سابقه فعالیت‌ های فرهنگی.
کپی کارت ملی پدر و مادر (3 سری پشت ملی)

برای آگاهی از مدارک مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ، رشته های تحصیلی بورسه سپاه پاسداران، رشته های تحصیلی بورسیه ارتش، رشته های تحصیلی بورسیه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رشته های تحصیلی بورسیه نیروی انتظامی می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله چگونه است؟

مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله چگونه است؟

از جمله سوالاتی که در مصاحبه دانشگاه بقیه الله پرسیده می شود، می توان به سوالات عقیدتی و سیاسی اشاره کرد. از سوالات عقیدتی و سیاسی که در مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله پرسیده می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سوالات عقیدتی:

  • احکام وضو ، احکام غسل ، احکام نماز
  • احکام تقلید چیست؟
  • احکام خمس و زکات چیست؟
  • قرآن کریم دارای چند سوره و آیه می باشد؟
  • چند سوره از قرآن مکی و چند سوره مدنی است؟

و …

سوالات سیاسی:

  • وظایف دیوان عالی کشور چیست؟
  • تعیین وزیران بر عهده چه کسی است؟
  • تعیین رهبر بر عهده چه کسی است؟
  • قانون اساسی جمهوری اسلامی توسط چه کسانی تدوین شده شده است؟

و …

داوطلبان پس از قبولی در مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله برای بررسی رتبه، تراز و وضعیت علمی‌شان به سازمان سنجش آموزش کشور معرفی می‌ شوند و در صورت قبولی در اعلام نتایج نهایی سازمان سنجش، در دانشگاه موردنظر پذیرش می‌ گردند.

قبولی داوطلب در آزمون و کد رشته‌ های انتخابی بر اساس رتبه‌ او در دانشگاه انجام می‌ گیرد یعنی درصورتی‌ که داوطلب امتیاز علمی لازم در کد رشته‌ های قبل از رشته‌ های علوم پزشکی بقیه‌ الله را کسب کند، در همان رشته‌ ها پذیرفته می‌ شود. اگر داوطلب در کد رشته‌هایی که قبل از رشته‌ های دانشگاه بقیه ‌الله اولویت‌ بندی کرده بود، پذیرفته نشود، نتیجه مصاحبه‌ اش در دانشگاه مورد بررسی قرار می‌ گیرد و با کسب رتبه لازم، در دانشگاه بقیه‌ الله پذیرش خواهد شد.

هنگام حضور در جلسه مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ، به نکات زیر توجه داشته باشید:

  •  شرایط پوشش ظاهری را رعایت کنید.
  • با گشاده‌ رویی وارد اتاق مصاحبه شوید.
  •  هرگز تند صحبت نکنید و کلمات را شمرده بیان کنید.
  • روز های قبل از مصاحبه سؤالات عقیدتی سیاسی موجود را مطالعه نمایید.
  • حتی‌ الامکان سعی کنید با چند نفر از ورودی‌ های سال قبل دانشگاه بقیه‌ الله صحبت کوتاهی را داشته باشید.
  • وقتی پاسخ سؤالی را نمی‌ دانیم باید درحالی‌ که اعتماد به‌ نفس خود را حفظ می‌ کنیم به شکلی ماهرانه اطلاعات خود در زمینه‌ ای مشابه را به‌ عنوان پاسخ به گروه مصاحبه‌ کننده تحویل دهیم.

محل مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

متقاضیان لازم است در زمان مقرر در محل مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله حضور داشته باشند. امکان تغییر یا تمدید زمان مصاحبه دانشگاه بقیه الله وجود ندارد. عدم مراجعه به محل مصاحبه در زمان اعلام شده، به منزله انصراف داوطلبان تلقی خواهد شد.

آدرس محل مراجعه: تهران – میدان ونک – خیابان ملاصدرا – خیابان شیخ بهایی جنوبی – کوچه شهید نصرتی – دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)

محل مصاحبه هریک از رشته های بورسیه تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی بقیه اله به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نتایج مصاحبه دانشگاه بقیه الله

نتایج مصاحبه دانشگاه بقیه الله در سایت سنجش منتشر می شود. داوطلبان لازم است در زمان مقرر به منظور مشاهده نتایج مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله به سایت سنجش مراجعه نموده و پس از درج اطلاعات خواسته شده، نتایج مصاحبه را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.

پذیرش نهایی در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله از بین معرفی‌ شدگان چند برابر ظرفیت و پس از احراز شرایط لازم صورت می‌ گیرد. زمان دقیق مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه اله به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.


باتوجه به اهمیت مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در پذیرش داوطلبان، برای آگاهی از جزئیات و سوالات مصاحبه علوم پزشکی بقیه الله ، می توانید با مشاوران مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

✔️سایت اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه بقیه الله چیست؟

✔️داوطلبان برای مشاهده نتایج مصاحبه باید در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

✔️مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله چه زمانی آغاز می شود؟

✔️زمان دقیق مصاحبه دانشگاه بقیه الله از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

✔️رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه بقیه الله چیست؟

✔️باتوجه به وضعیت پذیرفته شدگان سالهای قبل، حداقل تراز علمی (نمره کل) برای رشته های پزشکی و داروسازی حداقل 9500 و برای رشته های کارشناسی حداقل 8000 و برای رشته های کاردانی نیز دارندگان نمره علمی حداقل 7000 شانس قبولی خواهند داشت.

4/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. محمد

    سلام خسته نباشین
    زمان اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه بقیه الله همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری هست یا جداگانه اعلام میشه؟؟؟

    پاسخ
  2. مبینا

    سلام بنده پزیرفته شده این دانشگاه هستم اول اسمم م هست زمان مصاحبه بنده کی هست میشه اطلاع بدین

    پاسخ
  3. کسری میش مست

    سلام،ببخشید ما جزو دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه بقیه الله هستیم،ولی هیچگونه اطلاعاتی در خصوص زمان و مکان مصاحبه در سایت دانشگاه درج نشده و ما کماکان منتظر اطلاع رسانی دانشگاه هستیم،خواهشمندیم در این خصوص اطلاع رسانی بفرمایید.بسیار ممنون خواهیم شد که با توجه به ذیق وقت،هرچه سریعتر اطلاع رسانی بفرمایید.باسپاس.

    پاسخ
  4. Reyhan

    زمان مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله رو نمیگید

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی