مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی 97 + روش های مطالعه ی هر درس در نیمسال اول

مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی 97

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی 97 + روش های مطالعه ی هر درس در نیمسال اول

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی 97 : حداکثر زمان مطالعه در برخی روزها به 11 ساعت هم رسیده است. وی که دانش‌آموز دبیرستان تیزهوشان تبریز است، با بیان اینکه بسیاری از دروس مدرسه برای کنکور کافی بود و نیازی برای شرکت در کلاس کنکور نداشتیم، افزود: تنها در دروس ریاضی و زیست برای رفع اشکال در کلاس‌ها شرکت کردم.

مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی 97

مصاحبه با رتبه 3 کنکور تجربی 97

مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی 97 – عرفان آبادی‌ فرد

حداکثر زمان مطالعه در برخی روزها به 11 ساعت هم رسیده است.

مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی 97  :  وی که دانش‌آموز دبیرستان تیزهوشان تبریز است، با بیان اینکه بسیاری از دروس مدرسه برای کنکور کافی بود و نیازی برای شرکت در کلاس کنکور نداشتیم، افزود: تنها در دروس ریاضی و زیست برای رفع اشکال در کلاس‌ها شرکت کردم.

رتبه سوم تجربی با اعلام اینکه در کنکورهای آزمایشی برای ارزیابی عملکردش شرکت می‌کرد گفت: براساس نتایج کنکورهای آزمایشی، انتظار رتبه خوب را داشتم ولی رتبه سوم را پیش‌بینی نمی‌کردم.

آبادی‌فرد، نقش خانواده را در موفقیتش بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: خانواده در حمایت‌های علمی، روحی، عاطفی و… اثر زیادی داشت و راهنمایی‌هایشان در موفقیتم موثر بود.

وی درباره استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی هم گفت: از این فضا در حد ضرورت و برای تبادل جزوات درسی روزانه کمتر از 10 دقیقه زمان صرف کردم و وقت خود را به مطالعه معطوف کردم.

این دانش آموز موفق تبریزی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز و تهران را گزینه‌های خود برای انتخاب دانست و اضافه کرد: نزدیکی به خانواده و رتبه علمی بالای تبریز در بین دانشگاه‌ها احتمال انتخاب تبریز را بالا می‌برد ولی باید در این مورد با اساتید مشورت کنم.

آبادی‌فرد در توصیه به داوطلبان، با بیان اینکه افرادی که سال آینده کنکور خواهند داد، با آرامش کامل، حداکثر تلاش خود را بکار گیرند، افزود: توکل بر خدا و استفاده از راهنمایی‌های اساتید مورد توجه قرار گیرد، ضمن اینکه به صورت جدی از سال سوم دبیرستان مطالعه کنکوری خود را آغاز کنند.مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی 97 /

مصاحبه با رتبه 7 کنکور تجربی 97

مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی 97 –  امیرحسین زارع

مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی 97  :  از سال اول راهنمایی وارد مدرسه استعدادهای درخشان بیرجند شدم. قبل از کنکور به اینکه رتبه برتر را کسب کنم فکر نمی‌کردم اما بعد از شرکت در کنکور انتظار کسب چنین رتبه‌ای را داشتم.

رتبه هفتم گروه علوم تجربی کنکور سراسری 97 با بیان اینکه موفقیت در کنکور را ابتدا لطف خداوند و سپس زحمات والدین، معلمان و تلاش‌های خودم می‌دانم، گفت: بیشترین عاملی که در زمینه موفقیتم در کنکور نقش داشت‌ ابتدا تلاش خودم و سپس همراهی و کمک والدینم بوده است.

زارع با بیان اینکه خانواده نقش مهمی در موفقیت فرزندان دارند، تصریح کرد: خانواده رکن اساسی است و بدون آن‌ها موفقیت فرزندان غیر‌ممکن است.

رتبه هفتم گروه علوم تجربی کنکور سراسری 97 با بیان اینکه تاکنون در هیچ موسسه آموزشی و کلاس کنکوری ثبت‌نام نکرده‌ام، اظهار داشت: در این راستا تنها در آزمون‌های بسته‌های آزمایشی شرکت داشتم. در ایام تعطیلی تابستان در طول روز 7 تا 9 ساعت، در ایام مدرسه 5 ساعت و در روزهای تعطیلی 9 تا 10 ساعت درس می‌خواندم.

وی با اشاره به اینکه برای ورود به دانشگاه رشته پزشکی دانشگاه تهران را انتخاب خواهم کرد، خاطرنشان کرد: برای آینده‌ام در حال حاضر برنامه خاصی نداشته و نمی‌توانم تصمیم‌گیری کنم و باید ابتدا وارد دانشگاه شوم.

رتبه هفتم گروه علوم تجربی کنکور سراسری 97 با سفارش به هم سن و سال‌های خود یادآور شد: تمرکزتان بر روی تلاش خودتان باشد و وارد حاشیه‌ها نشوید و از کلاس‌های کنکور تنها در شرایط خاصی که نیاز دارند، استفاده کنند در غیر این صورت نیازی نیست.مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی 97 /

زارع با اشاره به شبکه‌های مجازی اظهار داشت: ‌از هم سال‌های خود تقاضا دارم وقت خود را بیهوده در این شبکه‌ها هدر ندهند‌.

مشاور گروپ



? به موفقيتت ايمان داشته باش

با برنامه شخصي  و فوق حرفه ای مشاور گروپ ميتوني در زمان های باقیمانده تا کنکور 98  ، 18 تا 20 مرتبه درساتو بخوني و مرور كني و با يه جمع بندي عالي به تسلط برسي و پزشكي و دندون پزشكي رو همين امسال بدست بياري ?
برنامه ریزی تخصصی و فوق حرفه ای  مشاور گروپ به صورت شخصي براي خود شما و مطابق با تايم هاي خاص روزانه شما از جمله : كلاس و مدرسه و كار و … طراحي ميشه در نتيجه بهره مندي شما رو چنديننن برابر افزايش ميده ?
براي كسب اطلاعات بيشتر و تهيه برنامه فوق حرفه ای و شخصي با شماره زیر تماس بگیرید …

رتبه های برتر


مصاحبه با رتبه 8 کنکور تجربی 97

مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی 97 – شایان شجاعی

لطفا خودتان را معرفی کنید؟

شجاعی: من سید شایان شجاعی محصل در دبیرستان شهید هاشمی‌نژاد ناحیه چهار مشهد هستم.

روزانه چند ساعت از وقت خود را به درس خواندن برای کنکور اختصاص می‌دادید؟ ‌از چه زمانی برای خواندن کنکور شروع کردید؟

شجاعی: از سوم دبیرستان شروع به درس خواندن برای کسب نمرات بالای امتحانات نهایی کردم ولی برای کنکور به‌صورت جدی از تابستان سال چهارم شروع کردم و از همان تابستان تا روز کنکور به طور میانگین روزی 12 تا 13 ساعت مطالعه داشتم.

در بازه زمانی درس خواندن بیشتر چه نوع تفریحاتی را انتخاب می‌کردید؟

شجاعی: جدای از این که بسیار تلاش کردم وقت اضافه در روز نداشته باشم برای تفریحات خود هم برنامه ریختم و از ساعت‌های اضافه روز بهره گرفتم تا به تفریحات سالم اختصاص دهم. اصلی‌ترین تفریح من در ایام درس خواندن ورزش بود، حتی اگر با دوستان قرار داشتم ترجیح می‌دادم این زمان را با ورزش بگذرانم؛ به دانش‌آموزان دیگر هم پیشنهاد می‌کنم از ورزش به عنوان اصلی‌ترین تفریح خود استفاده کنند زیرا منجر به تخلیه انرژی آن‌ها و بازدهی خوب در زمان مطالعه می‌شود.

می‌خواهید چه رشته‌ای و چه دانشگاهی را انتخاب کنید؟

شجاعی: برنامه دارم اگر خداوند یاری کند پزشکی دانشگاه تهران را ادامه دهم.

کلاس‌های فوق برنامه و کنکور را شرکت می‌کردید؟

شجاعی: من حقیقتا اعتقادی به کلاس‌های فوق برنامه کنکور نداشتم. با این که فضای شهر مشهد به سمت و سوی این کلاس‌ها بود و خانواده نیز اصرار زیادی برای حضور داشت؛ اما ترجیح می‌دادم تنها کتاب‌های تست و کتاب‌های درسی را به‌صورت جدی مطالعه کنم و به بنیه علمی خودم و معلمان اتکا داشته باشم. از طرفی هم باید بگویم دانش‌آموز با دانش‌آموز متفاوت است اما من این‌گونه بودم که کتاب‌های کمک آموزشی و تست تاثیر بیشتری در یادگیری‌ام داشت و دوست داشتم اگر سئوالی هم دارم از معلمان مدرسه می‌پرسیدم چرا که به بنیه علمی آن‌ها اطمینان داشتم.

نقش معلم و خانواده و نظام آموزشی چقدر در شما تاثیر داشته است؟

شجاعی: با توجه به این که 12 ساعت در خانه بودم و مشغول به درس خواندن، مسلما نقش خانواده و این که فضای منزل را برای آرامش و امنیت خاطر من فراهم کنند پررنگ بود. البته معلمان که به عنوان یک شاخصه انگیزشی برای هر دانش‌آموزی هستند به مراتب برای من نیز چنین نقشی داشتند و من از هر دو آن‌ها تشکر دارم.

توصیه‌ای هم به کنکوری‌ها دارید؟

شجاعی: هیج وقت ناامید نشوید؛ اگر زمانی تراز شما در آزمون‌ها کاهش یافت بهتر است به‌جای ناامید شدن بر احساسات خود غلبه کنید و از اشتباهات خود درس گرفته و مجدد تکرار نکنید.

من خودم به مشاوره تحصیلی اعتقاد زیادی داشتم؛ این که بدانم چگونه باید آرامش و تمرکز خود را بالا ببرم تا بازده مطالعه افزایش یابد در موفقیتم تاثیر‌گذار بود. به دانش‌آموزان توصیه می‌کنم حرف‌های مشاور و رتبه‌های برتر کنکور را شخصی‌سازی و روش درس خواندن مختص به خود را ابداع کنند.

مصاحبه با رتبه 9 کنکور تجربی 97

مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی 97 – آرمان زینالی

آرمان زینالی داوطلب گیلانی اهل شهرستان تالش در گروه آزمایشی علوم تجربی است که در آزمون کنکور سراسری امسال موفق به کسب رتبه نهم این رشته شد.

آرمان زینالی در مورد مهم‌ترین عواملی که در کسب این موفقیتش دخیل بوده‌اند، گفت:‌ تلاش و کوشش شبانه‌روزی‌ام تنها عامل موفقیتم بود بدون اینکه بخواهم کار خاصی در این زمینه انجام بدهم.

وی در پاسخ به این سئوال که در طول شبانه‌روز چقدر از وقت خود را به مطالعه اختصاص می‌داد ابراز داشت:‌ در طول روز هر چقدر که می‌توانستم درس می‌خواندم و این‌طور نبود که در مورد ساعات مطالعه برنامه‌ریزی قبلی داشته باشم.

رتبه نهم گروه علوم تجربی کنکور سراسری سال 97 در مورد میزان استفاده‌اش از فضای مجازی در ایام کنکور نیز گفت:‌ در زمانی که خودم را برای آزمون آماده می‌کردم تقریباً فضای مجازی را کنار گذاشتم.

وی از علاقمندی‌اش به ادامه تحصیل در رشته پزشکی سخن گفت و افزود:‌ خواسته‌ام پس از کسب این موفقیت، تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه تهران است و امیدوارم به آرزویم در این مورد برسم.

زینالی در مورد تحصیلاتش در دوران دبیرستان و مدرسه‌ای که در آن تحصیلات دبیرستان خود را به پایان رسانده است گفت:‌ من از ابتدای دوران دبیرستان در مدرسه تیزهوشان تحصیل کردم و از تابستان سال دوم دبیرستان کنکور برایم جدی‌تر شد.

مصاحبه با رتبه 10 کنکور تجربی 97

مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی 97 – پریا ولی‌ زاده

درصد پاسخ‌های صحیحی که در کنکورهای آزمایشی داشتم، من را به کسب رتبه برتر امیدوارم کرده بود.

وی در مورد مدت‌زمان و برنامه مطالعه خود برای آمادگی هر چه بیشتر در کنکور سراسری خاطرنشان کرد: در روزهایی که به مدرسه می‌رفتیم روزانه 7-6 ساعت برای مطالعه وقت می‌گذاشتم. در روزهایی هم که مدارس تعطیل بود، تا 13 ساعت مطالعه داشتم.

رتبه 10 کنکور تجربی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای آمادگی در کنکور، در کلاس‌های کنکور شرکت کرده‌اید؟ گفت: برای آمادگی در کلاس‌های دروس تخصصی شرکت کردم و در سال آخر هم برای آمادگی بیشتر در کلاس کنکور عربی حضور یافتم.

ولی زاده در مورد حضور در فضای مجازی نیز ابراز داشت: تا قبل از کنکور از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کردم ولی بعد از فراغت از کنکور، از این محیط استفاده می‌کنم.

وی که پدر و مادرش، هر دو هیئت علمی دانشکده داروسازی دانشگاه تبریز هستند، با تاکید بر اینکه پدر و مادرم در موفقیتم نقش بسیار زیادی داشتند افزود: خانواده‌ام فضا را در این سه سال برای درس خواندم فراهم کردند و در موفقیت من تأثیر بسزایی داشتند.

رتبه برتر کنکور تجربی 97 در توصیه به داوطلبان کنکور گفت: توصیه من به داوطلبان کنکور، مداومت در درس خواندن است، از همان ابتدای سال دوم دبیرستان، درس را جدی بگیرند و تنها برای دوران پیش دانشگاهی نگه ندارند تا میزان اثرگذاری و موفقیت افزایش یابد.

4/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی 97 + روش های مطالعه ی هر درس در نیمسال اول

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی