مشاوره دانشگاه پیام نور

مشاوره تحصیلی پیام نور + مشاوره تلفنی

جهت مشاوره در زمینه مشاوره دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با مشاوره تحصیلی پیام نور ، پرداخته ایم. اگر یکی از افرادی هستید که تمایل دارد در یکی از دانشگاه های پیام نور تحصیل کند، پیشنهاد ما به شما این است که از کمک مشاوره تحصیلی پیام نور برای آگاهی از جزئیات ثبت نام استفاده کنید. مشاوره تحصیلی پیام نور به شما کمک می کند تا با آگاهی کامل قدم در این راه بگذارید. در ادامه به برخی نکات راجع به اهمیت مشاوره تحصیلی پیام نور اشاره شده است تا شما بتوانید تصمیم خود را راحت تر بگیرید.

مشاوره تحصیلی پیام نور

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره تحصیلی پیام نور ، با ما همراه باشید.

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه هایی است که بسیار مناسب افرادی است که نمی توانند در تمامی کلاس های دانشگاه حضور پیدا کنند. این دانشگاه این امکان را فراهم کرده است که دانشجویان به صورت غیرحضوری و خودخوان واحدهای درسی خود را پاس کنند و در نهایت صاحب یک مدرک معتبر شوند.

اگر یکی از افرادی هستید که به علت مشغه زیاد نمی توانید در تمامی کلاس های دانشگاه حضور داشته باشید، دانشگاه پیام نور می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. با این وجود شما برای ثبت نام در دانشگاه پبام نور و همچنین شرکت در کنکور نیاز به راهنمایی های خاص دارید. برای اینکه بتوانید به تمامی سوالات خود راجع به دانشگاه پیام نور دست پیدا کنید، همین حالا با شماره تلفن مشاور گروپ تماس بگیرید و به صورت غیرحضوری هر اطلاعاتی که نیاز دارید را کسب کنید.

با توجه به اینکه این دانشگاه دارای یک شیوه آموزشی خاص است و یکی از زیرشاخه های دانشگاه سراسری قرار می گیرد، افراد زیادی در تلاش هستند تا در یکی از شعبات این دانشگاه به تحصیل بپردازند.

مشاوره دانشگاه پیام نور

مشاوره تخصصی تحصیل در دانشگاه پیام نور

مشاوران تحصیلی پیام نور می توانند شما را در زمینه های مختلفی راهنمایی کنند. با توجه به نیاز هر فرد، این راهنمایی ها می تواند متفاوت باشد. در صورتی که شما یکی از افرادی هستید که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های پیام نور را دارید، باید از قبل اطلاعات کافی را در این زمینه پیدا کنید.

طبق قوانین پذیرش در دانشگاه پیام نور به دو صورت انجام می شود که شامل پذیرش از طریق کنکور و پذیرش به صورت فراگیر می باشد.

متقاضیان با شیوه پذیرش از طریق کنکور تقریبا آشنایی دارند. اما آیا می دانید شرایط ثبت نام در دانشگاه پیام نور به چه صورت است؟ آیا می دانید با برخورداری از چه شرایطی می توانید بدون کنکور در دانشگاه پیام نور پذیرش پیدا کنید؟ پاسخ تمامی سوالات خود را همکاران ما در مشاور گروپ بخواهید. داوطلبان می توانند با کمک مشاوره تحصیلی پیام نور راه های پذیرش در این دانشگاه ها را بررسی کنند و مناسب ترین را انتخاب کنند.

مشاوره تحصیلی دانشگاه پیام نور

مشاوره تحصیلی دانشگاه پیام نور :  دانشگاه پیام نور از جمله دانشگاه های سراسری می باشد که داوطلبان برای ادامه تحصیل در آن ملزم به پرداخت شهریه مصوب، برای هر نیمسال تحصیلی می باشند. دانشگاه پیام نور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، در رشته های تحصیلی تجربی، ریاضی، علوم انسانی، زبان و هنر اقدام به پذیرش و جذب دانشجو می نماید.

داوطلبان برای ثبت نام و ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور، باید دارای یکسری شرایط اختصاصی برای ثبت نام باشند. برای آگاهی از شرایط اختصاصی و شرط معدل دانشگاه پیام نور، می توانید از مشاوره تحصیلی + تلفنی دانشگاه پیام نور بهره مند شوید. برای دریافت مشاوره در رابطه با دانشگاه پیام نور، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مشاوره خودگردان دانشگاه پیام نور

برای دریافت مشاوره خودگردان دانشگاه پیام نور به صورت تخصصی می توانید راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب مجموعه مشاورگروپ دریافت نمایید.  مرکز مشاوره خودگردان دانشگاه پیام نور ،  با هدف ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره به اقشار مردم، همچنین کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور جهت پیشگیری از آسیب‌های روانی و اجتماعی و ارتقا سطح بهداشت روان و سلامت در جامعه افتتاح شده است.
مرکز مشاوره و روانشناسی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور از روز شنبه ۸ خردادماه کار خود را آغاز خواهد کرد و متقاضیان می‌ توانند از خدمات روانشناسی و مشاوره مشاوران مرکز که از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه‌ها هستند؛ بهره مند شوند.
متقاضیان برای مشاوره حضوری، تلفنی و یا آنلاین و نحوه رزرو وقت، می توانند راهنمایی های لازم را از طریق شماره 9099071614 دریافت نمایند.

دریافت مشاوره تحصیلی پیام نور

مشاوره تحصیلی تلفنی پیام نور

مشاوره تحصیلی تلفنی پیام نور ، تمام راهنمایی های لازم را به شما برای پذیرش در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می دهد. شما می توانید در کوتاهترین زمان ممکن، با کمک مشاوره تحصیلی تلفنی از همه چیز آگاهی پیدا کنید.

مشاور گروپ می تواند راهنمایی های اصلی را برای تمام دانش آموزان رشته های تجربی، انسانی، ریاضی و هنر ارائه دهد تا بتوانند در رشته مورد نظر خود در دانشگاه پیام نور قبول شوند. این راهنمایی ها فقط مربوط به پذیرش شما نمی باشند. پس از پذیرش در دانشگاه پیام نور نیز بهتر است ارتباط خود را مشاوران تحصیلی حفظ کنید.

مشاوران مرکز مشاور گروپ می توانند به شما راجع به لیست منابع پیام نور، لیست دروس، نحوه انتخاب واحد و غیره اطلاعات تکمیلی را ارائه دهند. علاوه بر این می توانند با راهنمایی شما در طول سال های تحصیلی و ارائه یک برنامه خاص، به شما کمک کنند تا به راحتی در مراحل بعدی تحصیل خود نیز پذیرش پیدا کنید.

مشاوره تحصیلی پیام نور + مشاوره تلفنی

مشاوره تحصیلی پیام نور + مشاوره تلفنی : در ادامه برخی از سوالات متداول ثبت نام دانشگاه پیام نور ارائه داده شده است. برای دریافت مشاوره تحصیلی و تلفنی ثبت نام در دانشگاه پیام نور ، می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه مشاورگروپ دریافت نمایید.

  • شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور چیست؟
  • شهریه دانشگاه پیام نور به چه صورت است؟
  • شهریه هر ترم تحصیلی در دانشگاه های پیام نور به چه صورت است؟
  • آیا می دانید شهریه ثابت و متغییر هر رشته بر چه اساسی مشخص می شود؟
  • آیا مدرک دانشگاه پیام نور معتبر است؟
  • چگونه می توان در دانشگاه پیام نور درس خواند؟
  • آیا می دانید سیستم و کیفیت آموزشی دانشگاه پیام نور به چه صورت است؟
  • آیا با روند ثبت نام و زمان ثبت نام در دانشگاه پیام نور آشنایی دارید؟
  • آیا می دانید ثبت نام دانشگاه پیام نور در چند نوبت انجام می شود؟
  • آیا با مزایا و معایب هر یک از شیوه های ثبت نام در دانشگاه پیام نور آشنایی دارید؟
  • آیا می دانید امکان تحصیل در چه رشته هایی در دانشگاه پیام نور وجود دارد؟
  • آیا امکان تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور وجود دارد؟ مدرک دکتری پیام نور تا چه حد معتبر است؟
  • آیا می دانید حد نصاب نمره و معدل برای ادامه تحصیل به صورت فراگیر در دانشگاه پیام نور چقدر است؟
  • نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور چگونه است؟
  • نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور چگونه است؟
  • مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور به چه صورت است؟
  • نحوه ثبت نام دانشگاه پیام نور شعبه امارات چگونه است؟

پاسخ تمامی سوالات خود را با جزئیات از کارشناسان باتجربه مشاور گروپ بخواهید.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مشاوره دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. کیان

    سلام و احترام. من دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور واحد حسن آباد فشافویه هستم و فعلا در کشور ارمنستان در شهر ایروان زندگی میکنم ‌ . من تمام کتابهای درسها را پاس کرده ام و فقط سه کتاب دیگر که تخصصی هستند که شش واحد میشه مونده تا فارغ‌التحصیل بشم . و برای اتمام درسم باید این سه کتاب پاس بشه.
    حالا سوال من این است که چون در ارمنستان موندگار شدم چطور میتونم از دانشگاه مبدأ خودم انتقالی بگیرم برای دانشگاه پیام نور واحد ارمنستان ؟ لطفاً راه و شرایطش را برای بنده بفرمایید که چیکار کنم تا دانشجوی پیام نور واحد ارمنستان بشوم . یعنی در واقع چطوری انتقالی بگیرم و دانشجوی پیام نور واحد ارمنستان بشوم ؟. ممنون و سپاسگذارم ‌
    این شماره واتس اپ و تلگرام من است.‌بسیار ممنون و سپاسگذارم از زحمات شما.

    پاسخ
  2. رضایی

    سلام وقت بخیر رشته فیلمنامه نویسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور داره؟

    پاسخ
  3. رضا

    درود و خسته نباشید پرسشی داشتم اگ محبت کنین راهنمایی بفرمایین
    من علاقه به رشته فیلمنامه نویسی (ادبیات نمایشی دارم) از طرفی پیام نور این رشته رو نداره
    اگ من کارشناسی ادبیات و زبان فارسی رو در پیام نور بگیرم ایا امکانش هست ک در کارشناسی ارشد بتونم رشته فیلمنامه نویسی رو بخونم یا ن

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403