مشاوره تحصیلی آنلاین

مشاوره تحصیلی آنلاین

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی آنلاین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانش آموزان با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی آنلاین می توانند در کمترین زمان و به راحتی در هر زمان و مکانی از راهنمایی های مشاوران مجرب بهره مند شوند. هریک از داوطلبان کنکور سراسری، کنکور کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین دانش آموزان تمامی مقاطع برای آگاهی از نحوه ثبت نام مدارس ، شرایط ثبت نام مدارس، انتخاب رشته نهم و هدایت تحصیلی می توانند از مشاوره تحصیلی آنلاین استفاده نمایند.

مشاوره تحصیلی آنلاین

داوطلبان کنکور و همچنین دانش آموزان می توانند به راحتی از خدمات مشاوره تحصیلی آنلاین استفاده نمایند. مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و آنلاین ارائه دهد.

ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

شما عزیزان برای استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی آنلاین و ارتباط با مشاوران مجرب و متخصص مجموعه مشاورگروپ، می توانید از ساعت 8 صبح الی 12 شب (بدون تعیین وقت قبلی) با شماره 9099071613 تماس حاصل نمایید.

مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که امکان دسترسی به تلفن ثابت ندارند ، و یا می خواهند از مشاوره با تخفیف ویژه برخوردار شوند بسته های مشاوره ای را در نظر گرفته است.

فواید مشاوره تحصیلی آنلاین

چرا مشاوره تحصیلی آنلاین؟ فواید مشاوره تحصیلی آنلاین چیست؟

در مشاوره تحصیلی آنلاین و تلفنی به راحتی می توانید با مشاور ارتباط برقرار کنید:

دانش آموزان و داوطلبان بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانند به راحتی و تنها با یک تماس با مشاوران ارتباط برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند. دانش آموزانی که نمی تواند به شکل حضوری برای مشاوره اقدام نمایند یا در مناطقی هستند که نمی توانند به مشاوره تحصیلی دسترسی داشته باشند، می توانند نگرانی های امتحان و آزمون ، استرس شدید و حس ناامیدی ، نحوه مطالعه دروس ، حرکت در جهت صحیح ، آشنایی با مهارت های تست زنی و بسیاری از موارد دیگر را با مشاوران مجرب در میان گذاشته و راهنمایی های لازم را به صورت آنلاین دریافت نمایند.

در مشاوره تحصیلی انلاین نیازی به تعیین وقت قبلی ندارید:

برای ارتباط با مشاوران مجموعه و استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی آنلاین ، نیازی به تعیین وقت قبلی ندارید و می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب برای دریافت مشاوره با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.

در مشاوره تحصیلی انلاین با صرف هزینه کمتر می توانید از خدمات مشاوره ای بهره مند شوید:

دانش آموزان با صرف هزینه بسیار کمتر از مشاوره حضوری می توانند مشاوره تحصیلی دریافت نمایند. برای استفاده از خدمات مشاوره حضوری ،برای ارتباط با مشاور باید بت صرف هزینه به دفتر مشاور می رفتید و ممکن بود زمان زیادی از شما صرف رفت و آمد شود ولی با استفاده از مشاوره تحصیلی آنلاین می توانید به راحتی و با هزینه مقرون به صرفه با مشاورتان ارتباط برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

در مشاوره تحصیلی انلاین محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد

در مشاوره تحصیلی انلاین محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمان و مکانی با مشاور خود صحبت کنید. دانش آموزانی که در مناطق محروم می باشند نیز به راحتی می توانند از خدمات مشاوره و برنامه ریزی بهره مند شوند. البته با توجه به شیوع ویروس کرونا دانش آموزان می توانند بدون نگرانی و بدون نیاز به مراجعه حضوری از خدمات مشاوره ای بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید : مشاوره تحصیلی رایگان

مشاوره تحصیلی غیرحضوری کنکور

مشاوره تحصیلی غیرحضوری کنکور برای دانش آموزان کنکوری خدمات ویژه ای را ارائه داده است. دانش آموزانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند؛ برای دریافت برنامه ریزی درسی، نحوه مطالعه دروس، رتبه لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه های برتر، تکنیک های تست زنی، مدیریت زمان، روش مطالعه رتبه های برتر کنکور و … می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرفه جویی در زمان ، از خدمات مشاوره تحصیلی آنلاین مجموعه مشاور گروپ استفاده نمایند.

چرا مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور مشاورگروپ

مشاوره تحصیلی مشاورگروپ براساس آخرین تغییرات آزمون های سراسری می تواند شما را راهنمایی نماید و شما می توانید برای کسب اطلاعات در رابطه با هریک از موضوعات زیر، با مشاوران مجموعه تماس بگیرید:

  1. آشنایی با شیوه مطالعه هریک از دروس عمومی و اختصاصی
  2. برنامه ریزی مطابق نیازهای هریک از دانش آموزان
  3. مدیریت زمان در آزمون ها
  4. روشهای صحیح تست زنی
  5. تحلیل کارنامه و آزمون های آزمایشی
  6. معرفی بهترین منابع کمک آموزشی
  7. مهارت های افزایش سرعت مطالعه
  8. معرفی رشته های دانشگاهی
  9. انتخاب رشته
  10. شرایط پذیرش رشته های بدون آزمون (براساس سوابق تحصیلی)
  11. شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه های دارای شرایط خاص (فرهنگیان، اطلاعات و امنیت ملی، امام صادق، دانشگاه افسری، دانشگاه علوم قضایی، دانشگاه صدا و سیما و …)

و …

داوطلبان کارشناسی ارشد و دکتری، برای آگاهی از شرایط ثبت نام، لیست رشته های کارشناسی ارشد و دکتری، ظرفیت پذیرش دانشگاه ها، رتبه لازم برای قبولی، شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه های خاص، شرایط پذیرش بدون کنکور (استعدادهای درخشان)، نحوه مصاحبه دکتری، سوالات مصاحبه دکتری و … می توانند از مشاوره تحصیلی انلاین استفاده نمایند و پاسخ سوالات خود را در سریع ترین زمان دریافت نمایند.

مشاوره تحصیلی آنلاین مدارس

دانش آموزان برای آگاهی از نحوه ثبت نام مدارس می توانند از خدمات مشاوره تحصیلی آنلاین مدارس مجموعه مشاورگروپ استفاده نمایند. ثبت نام مدارس در سال تحصیلی 1400 به صورت الکترونیکی انجام می شود. برای آگاهی از نحوه ثبت نام الکترونیکی مدارس، نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان، هدایت تحصیلی نهم، شرایط تغییر رشته، شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی، تیزهوشان و همچنین دریافت مشاوره قبولی تیزهوشان می توانید با مشاوران مجموعه تماس حاصل نمایید.

خدمات مشاوره تحصیلی آنلاین مدارس مشاورگروپ

  • نحوه ثبت نام الکترونیکی مدارس
  • شرایط ثبت نام مدارس
  • نحوه ثبت نام پیش دبستانی
  • سن ثبت نام اول ابتدایی
  • شرایط ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی و اول ابتدایی
  • نحوه ثبت نام دانش آموزان در پادا
  • نحوه دریافت کارنامه الکترونیکی دانش آموزان
  • ثبت نام مدارس شاهد / شرایط ثبت نام مدارس شاهد
  • شرایط ثبت نام آزمون ورودی نمونه دولتی
  • شرایط ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان
  • شرایط ثبت نام مدارس فرهنگ
  • شرایط و نحوه ثبت نام مدارس ماندگار البرز
  • ثبت نام مدارس سلام
  • شهریه مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، شاهد

برای ارتباط با مشاوران مجرب مجموعه مشاورگروپ و استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی آنلاین در زمینه کنکور، انتخاب رشته و مدارس ، می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

سوالات متداول

مزایای مشاوره تحصیلی انلاین چیست؟

هزینه مقرون به صرفه / عدم محدودیت زمانی و مکانی / عدم تعیین وقت قبلی / دسترسی آسان به خدمات مشاوره ای

مشاوره تحصیلی انلاین در زمینه مدارس چه خدماتی ارائه می دهد؟

دانش آموزان در رابطه با شرایط ثبت نام تمامی مدارس، نحوه شرکت در آزمون ورودی مدارس خاص و .. می توانند از خدمات مشاوره تحصیلی آنلاین استفاده نمایند.

چگونه به مشاوره تحصیلی انلاین دسترسی پیدا کنیم؟

شماره تماس ارتباط با مشاوران مجموعه در این مقاله قرار داده شده است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی آنلاین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی