مشاهده نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس 98

مشاهده نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس 98

جهت مشاوره در زمینه مشاهده نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاهده نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس 98 : نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس 98 اعلام شد . 


مشاهده نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس 98

نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس 98 


به گزارش مشاور گروپ و به نقل از دانشگاه تربیت مدرس 98 ؛ بر اساس اطلاعیه دانشگاه تربیت مدرس ، کلیه داوطلبانی که طبق فراخوان پذیرش دانشجو ازطریق آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون سال 1398 این دانشگاه شده اند ، ضروری است برای آگاهی از وضعیت بررسی اولیه پرونده الکترونیکی خود با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام در سامانه جامع دانشگاهی ( گلستان ) دریافت کرده اند وارد سامانه مذکور شده و از منوی ثبت نام ← دانشگاه تربیت مدرس ← پذیرش برگزیدگان علمی دوره های دکتری تخصصی دانشگاه تربیت مدرس ، لینک آخرین وضعیت داوطلب را انتخاب نمایند و از وضعیت بررسی اولیه نسخه الکترونیکی مدارک ارسالی خود به شرح زیر مطلع شوند :

1- داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه نسخه الکترونیکی مدارک آنها در سامانه جامع دانشگاهی ( گلستان ) “ تایید ” اعلام شده است مجاز به شرکت در جلسه آزمون شفاهی ( بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و مصاحبه علمی هستند و ضروری است نسبت به تکمیل فرایند بررسی پذیرش و انتخاب زمینه تحقیقاتی مورد علاقه خود در سامانه مذکور حداکثر تا پایان روز شنبه مورخ ۱۸ خرداد ماه ۱۳۹۸ اقدام و گواهی مربوط به ثبت نام را دریافت نمایند .

ارائه گواهی ثبت نام ، اصل کارت ملی ، توصیه نامه ( های ) علمی از اساتید دوره کارشناسی ارشد ( در صورت امکان ارائه و در قالب فرم مربوط به صورت محرمانه در پاکت دربسته که بایستی یکی از آنها از استاد راهنمای دوره باشد ) و کلیه مدارکی که داوطلبان در هنگام ثبت نام در سامانه مذکور بارگزاری کرده اند در روز برگزاری جلسه آزمون شفاهی ضروری است .

داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرایند بررسی پذیرش و انتخاب زمینه تحقیقاتی مورد علاقه خود در سامانه مذکور اقدام نکرده و گواهی ثبت نام الکترونیکی را دریافت نکرده باشند مجاز به شرکت در جلسه آزمون شفاهی نخواهند بود .

2- داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه نسخه الکترونیکی مدارک آنها در سامانه جامع دانشگاهی ( گلستان ) “ مشروط ” اعلام شده است مجاز به شرکت در مصاحبه دکتری نمی باشند ، لیکن به منظور مساعدت، صرفا در صورت رفع نقص مدارک ارسالی در سامانه مذکور حداکثر تا پایان روز جمعه مورخ ۱۷ خرداد ماه ۱۳۹۸ و تغییر وضعیت آنها از “ مشروط ” به “ تایید ” امکان انتخاب زمینه تحقیقاتی و دریافت گواهی ثبت نام برای این دسته از داوطلبان تا روز دوشنبه مورخ ۲۰ خردادماه ۹۸ فراهم خواهد شد . در صورت عدم رفع نقص ، رسیدگی به درخواست داوطلبان ذی ربط مقدور نیست و مجاز به شرکت در جلسه آزمون شفاهی نخواهند بود .

3- داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه نسخه الکترونیکی مدارک آنها در سامانه جامع دانشگاهی ( گلستان ) “ عدم تایید ” اعلام شده است ، طبق ضوابط و مقررات و فراخوان پذیرش منتشره حائز شرایط اولیه پذیرش نبوده اند و یا اینکه در مهلت مقرر نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و بارگزاری مدارک الزامی اقدام نکرده اند ؛ لذا از فهرست داوطلبان واجد شرایط پذیرش حذف شده اند .

1- جلسه آزمون شفاهی کلیه رشته گرایش های این دانشگاه در روزهای ۲۵ الی ۲۹ خردادماه ۱۳۹۸ برگزار می شود .

۲- برنامه دقیق زمانبندی وراهنمای آزمون شفاهی ( مصاحبه ) هر رشته / گرایش روز یکشنبه مورخ ۱۹ خردادماه ۹۸ در وبگاه دانشگاه تربیت مدرس ، بخش آموزش به نشانی http://www.modares.ac.ir/edu در اطلاعیه بعدی منتشر خواهد شد .

توجه : داوطلبان بایستی صرفا از طریق اطلاعیه ای که از طریق وبگاه دانشگاه ، بخش آموزش منتشر خواهد شد تاریخ و ساعت برگزاری جلسه آزمون شفاهی خود را مشاهده نمایند . دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی از طرق دیگر ندارد و عدم مراجعه داوطلب در روز برگزاری جلسه آزمون شفاهی به منزله انصراف وی از درخواست پذیرش خواهد بود و امکان برگزاری مجدد جلسه مقدور نخواهد بود .

برنامه زمانبندی مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس 98

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه مشاهده نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی