نتایج آزمون تیزهوشان مدارس تهران 1400

نتایج آزمون تیزهوشان مدارس تهران 1400

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون تیزهوشان مدارس تهران 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان مدارس تهران 1400 در این مقاله ارائه داده شده است. دانش آموزانی که در آزمون مدارس استعدادهای درخشان 1400 ثبت نام و شرکت کرده اند برای مشاهده نتایج آزمون لازم است در زمان اعلام شده به سایت ثبت نام استعدادهای درخشان مراجعه نموده و نتایج آزمون را به صورت غیرحضوری مشاهده نمایند.

زمان و نحوه مشاهده نتایج تیزهوشان ششم به هفتم و نتایج تیزهوشان نهم به دهم مدارس تهران 1400 در ادامه مقاله بیان شده است. با ما همراه باشید.

نتایج آزمون تیزهوشان مدارس تهران 1400

نتایج آزمون تیزهوشان مدارس تهران 1400 دوره متوسطه اول و متوسطه دوم به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام آزمون ورودی استعدادهای درخشان امکانپذیر است.

دانش آموزانی که در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم،  ثبت نام و شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون به صورت اینترنتی باید به سایت استعدادهای درخشان مراجعه نموده و با درج اطلاعات خواسته شده، نتایج آزمون را مشاهده نمایند.

فهرست اسامى پذیرفته شدگان در دبیرستان هاى دوره اول و دوم استعداد هاى درخشان مدارس تهران ، براساس ظرفیت پذیرش تعیین شده براى هر مدرسه در سامانه استعدادهای درخشان، بارگذاری و اعلام مى شود.

لازم به ذکر است، براى کلیه داوطلبانى که در آزمون پذیرفته نشده اند، حدود دو هفته پس از اعلام نتیجه آزمون، کارنامه عدم قبولى شامل تعداد پاسخ هاى صحیح و غلط، نمره مکتسبه هر ماده درسى، امتیاز کل آن داوطلب و امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدارس مورد تقاضاى او صادر مى شود.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان مدارس تهران

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان مدارس تهران دوره متوسطه اول و متوسطه دوم، در اوایل مردادماه 1400 اعلام شده است. دانش آموزان، برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم، باید در زمان اعلام شده به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه نمایند و با درج اطلاعات خواسته شده، نتایج آزمون را به صورت غیرحضوری مشاهده نمایند.

دانش آموزان پایه هفتم، برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 باید در زمان اعلام شده به سامانه ثبت نام آزمون پايه هفتم دبيرستان های استعدادهای درخشان (دوره اول) به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه نمایند

نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم مدارس تهران

راهنمای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم مدارس تهران در ادامه بیان شده است. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان تهران دوره متوسطه دوم ، معمولا 35 روز پس از برگزاری آزمون می باشد . دانش آموزان عزیز نتایج آزمون تیزهوشان را می توانند در سایت Azmoon.medu.ir مشاهده کنند .

مشاهده نتایج مدارس تیزهوشان تهران :

در قدم اول باید وارد سایت اعلام نتایح آزمون مدارس تیزهوشان شوید و سپس کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد کنید. در قسمت بعدی در بخش نقش باید دانش آموز و بخش عنوان سازمانی نام مدرسه را وارد کنید. با این کار وارد صفحه اختصاصی خود شده و می توانید به مشاهده کارنامه بپردازید. اگر جزو افرادی باشید که در آزمون نمره قبولی را اخذ کرده است، عبارت «پذیرفته شده» در کادر وضعیت قبولی برای شما نشان داده خواهد شد. علاوه بر وضعیت قبولی می توانید محل پذیرش خود را نیز در کارنامه مشاهده کنید.

زمان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان استان تهران معمولا بعد از اعلام نتایج آزمون انجام می شود.

  • دانش آموزان و اولیای گرامی در صورت اعتراض داشتن به نتایج ، منتظر اعلام زمان اعتراض باشند .
  •  دانش آموزان در سایتی که نتایج را مشاهده کردند ، می توانند اعتراض خود را ثبت کنند .
  • زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان تهران ، اوایل مردادماه می باشد.

نتایج آزمون تیزهوشان مدارس تهران ششم به هفتم

دانش آموزان جهت اطلاع از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان مدارس تهران ششم به هفتم ، باید در بازه زمانی تعیین شده به سایت سازمان استعدادهای درخشان سمپاد ، مراجعه نمایید .

تاریخ اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم در اوایل مردادماه اعلام شده است. زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. پس از مشاهده نتایج، داوطلبان پذیرفته شده باید نهایت تا پایان شهریور ماه به ثبت نام در دبیرستان پذیرش شده بپردازند.

همزمان با اعلام نتیجه، تاریخ مراجعه، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و همچنین نشانی دقیق دبیرستان های دوره اول استعدادهای درخشان به اطلاع می رسد.

نحوه مشاهده نتایج مدارس تیزهوشان تهران به صورت زیر است:

  • مراجعه به سایت آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی : http://hoosh.medu.ir/
  • درج کدملی و رمز عبور همگام
  • پس از درج اطلاعات خواسته شده و ورود به سامانه از قسمت “وضعیت پذیرش” می توانید عبارت قبولی یا عدم قبولی را مشاهده نمایید.

تراز قبولی مدارس تیزهوشان استان تهران

در مدارس مختلف تهران ، ترازهای قبولی متفاوت می باشد و دانش آموزان می توانند تراز کسب شده خود را با تراز قبولی مدرسه مورد نظر مقایسه کند ، این روش راهکار مناسبی برای موفقیت در ورودی مدارس است .

دانش آموزان باید تراز کسب شده ی خود را با تراز نفر آخر قبول شده در دانشگاه مورد نظر در سال گذشته می توانند مدارسی که احتمال قبولی در آنها را دارند ، انتخاب کنند .

آیا قصد ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان تهران را دارید ؟ با مشاوران مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید و اطلاعات لازم در این زمینه را از آنها دریافت کنید.

مشاوره نتایج آزمون تیزهوشان مدارس تهران

در ادامه نکاتی در رابطه با ثبت نام پذیرفته شدگان مدارس تیزهوشان ارائه داده شده است:

🔻 همزمان با مشخص شدن نتیجه، آدرس دقیق دبیرستان های دوره اول و دوم، تاریخ مراجعه و همچنین مدارکی که دانش آموزان جهت ثبت نام به آن نیاز دارند نیز به اطلاع می رسد. این افراد تا پایان شهریور ماه مهلت دارند ثبت نام خود را انجام دهند؛ در غیر این صورت ثبت نام آن ها باطل می گردد.

گاهی اوقات دیده می شود که دانش آموزان نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض دارند. به همین دلیل به طور معمول یک الی دو روز بعد از زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم، فرم درخواست تجدید نظر بر روی سایت قرار می گیرد.

دانش آموزان می توانند پس از بررسی های لازم برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند. این درخواست اعتراض بیشتر در زمینه عدم مطابقت تعداد پاسخ های درست و تعداد پاسخ ها نادرست، درست محاسبه نشدن تراز و نمره، عدم مطابقت اولویت های ثبت شده در کارنامه و غیره می باشد.

🔻 حتی در صورت انصراف دانش آموز از تحصیل در این مدارس، هیچ فرصتی برای افراد دیگر جهت ثبت نام وجود نخواهد داشت. به طور کلی می توان گفت آزمون مدارس تیزهوشان دارای لیست ذخیره نمی باشد.

🔻 آزمون سنجش هوش تیزهوشان دارای مرحله تکمیل ظرفیت و غیره نمی باشد.

🔻 این مدارس دارای امکانات خوابگاهی و شبانه روزی نمی باشند.

🔻 دانش آموزان باید 50 درصد شهریه مدارس تیزهوشان را نیز بپردازند و با توجه به اینکه حداقل ساعت آموزشی این مدارس در هفته 40 ساعت می باشد، هزینه کلاس های اضافه نیز بر عهده دانش آموز خواهد بود.

سایت اعلام نتایج مدارس تیزهوشان استان تهران


سوالات متداول نتایج مدارس تیزهوشان تهران


برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان مدارس تهران به چه سایتی مراجعه کنیم؟

سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان مدارس استان تهران، azmoon.medu.ir می باشد.

نتایج مدارس تیزهوشان استان تهران چه زمانی اعلام می شود؟

نتایج مدارس تیزهوشان تهران در اوایل مردادماه اعلام می شود.

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان استان تهران چگونه است؟

راهنمای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان متوسطه اول و دوم در این مقاله ارائه داده شده است.

3.6/5 - (28 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون تیزهوشان مدارس تهران 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی