مسابقه بین المللی دانش مغز | irsynapse.com

مسابقه بین المللی دانش مغز

جهت مشاوره در زمینه مسابقه بین المللی دانش مغز | irsynapse.com

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مسابقه بین المللی دانش مغز چیست؟ چگونه در این مسابقه ثبت نام کنم؟ هزینه ثبت نام مسابقه بین المللی دانش مغز چقدر است؟ زمان برگزاری مسابقه بین المللی دانش مغز چه تاریخی است؟ و… اگر چنین سوالاتی ذهن شما را به خود مشغول کرده مطمئن باشید که پاسخ آن ها را در این مقاله مشاور گروپ پیدا خواهید کرد. با ما همراه باشید.

مسابقه بین المللی دانش مغز ۲۰۲۳

مسابقه بین المللی دانش مغز (Brain Bee) برای اولین بار توسط دکتر نوربرت میسلینسکی در سال ۱۹۹۹ در دانشگاه مریلند کشور امریکا پایه گذاری شد. این رقابت‌ ها با هدف ایجاد علاقه مندی و اشتیاق دانش‌آموزان به یادگیری در مورد مغز و کارکردهای آن، پرورش استعدادهای جوان، ‌استفاده از ایده‌های نو و هدایت نسل جوان و پویای امروز به تحصیل در حوزه علوم اعصاب، هر ساله در سطح دنیا برگزار می‌شود.

مسابقه بین المللی دانش مغز تا به حال در بیش از ۱۵۰ مرکز و ۵۰ کشور دنیا برگزار شده و برگزیدگان مسابقات کشوری، هر ساله در یک نقطه از دنیا گرد هم می آیند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. به این ترتیب ده ها هزار نفر در سراسر دنیا هر سال در این رقابت شرکت می کنند.

انجمن علوم اعصاب ایران با همکاری گروه علمی سیناپس و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، مجری رسمی برگزاری این آزمون در ایران می باشد. لازم به ذکر است مرحله اول این مسابقه به صورت مجازی و آنلاین در کشور ایران، مرحله دوم در کشور ایران  و مرحله جهانی مسابقه بین المللی دانش مغز Brain Bee 2023 در کشور آمریکا برگزار می شود.

بدین ترتیب هر کشور یک نماینده به مسابقه جهانی اعزام می کند. این نماینده فرد برگزیده دو مرحله آزمون کشوری است. در واقع شرکت کننده ای که رتبه اول را در مسابقات کشوری کسب کرده در مسابقات جهانی 2023 آمریکا شرکت خواهد کرد.

مسابقه بین المللی دانش مغز

شرایط ثبت نام مسابقه بین المللی دانش مغز

شرایط ثبت نام مسابقه بین المللی دانش مغز ۲۰۲۳ شرایط پیچیده ای نیست. تنها کافیست دانش آموز مقاطع متوسطه با شرایط سنی 13 تا 18 سال و مشتاق به یادگیری و پیشرفت در علوم اعصاب و دانش مغز باشید. این بازه سنی شامل متولدین ۱ مهرماه ۱۳۸۳ الی ۱۰ مردادماه ۱۳۸۹ می ­باشد.

مهم: به شرایط سنی شرکت‌کنندگان مجاز به ثبت نام در آزمون دانش مغز توجه فرمایید. چنانچه تاریخ تولد شما در بازه ذکر شده نباشد حتی در صورت موفقیت در مسابقه و کسب رتبه در آزمون مرحله اول مسابقه بین المللی دانش مغز، از شرکت در مرحله بعد محروم خواهید شد.

شرایط شرکت در مسابقه بین المللی دانش مغز
دانش آموزان متولد ۰۱ مهر ۱۳۸۳ تا ۱۰ مرداد ۱۳۸۹
علاقه به دانش مغز و کارکرد های علوم اعصاب

زمان ثبت نام مسابقه دانش مغز ۲۰۲۳

زمان ثبت نام مسابقه دانش مغز آغاز شده است و تا پایان دی ماه ادامه خواهد یافت. متقاضیان شرکت در این آزمون می توانند در این بازه زمانی اقدام به ثبت نام نموده و با مطالعه منابع خود را برای حضور در رقابت آماده نمایند. مهلت ثبت نام در هشتمین مسابقه بین المللی دانش آموزی دانش مغز 2023 تا 30 دی ماه 1401 می باشد.

توصیه می کنیم ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید و هر چه سریعتر با مراجعه به سایت مربوطه مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

هزینه ثبت نام مسابقه بین المللی دانش مغز

هزینه ثبت نام مسابقه بین المللی دانش مغز مبلغ ۵۵۰/۰۰۰ ریال معادل ۵۵ هزار تومان تعیین شده است که متقاضیان شرکت در این رقابت ملزم به پرداخت آن به صورت الکترونیکی در سایت ثبت نام و در هنگام تکمیل مراحل نام نویسی می باشند.

سایت ثبت نام مسابقه دانش مغز irsynapse.com

سایت ثبت نام مسابقه دانش مغز irsynapse.com می باشد و تمامی مراحل ثبت نام و اطلاع رسانی های لازم در رابطه با این آزمون از طریق این سایت انجام می گردد. برای دسترسی هر چه راحتتر و سریعتر شما عزیزان لینک مستقیم ثبت نام مسابقه دانش مغز در این بخش قرار گرفته است.

برای ورود به سایت ثبت نام مسابقه بین المللی دانش مغز کلیک کنید.

نحوه ثبت نام مسابقه دانش مغز

برای آشنایی با نحوه ثبت نام مسابقه دانش مغز با ما همراه باشید. بعد از ورود به سایت irsynapse.com از منوی بالای سایت گزینه حساب کاربری را انتخاب نمایید و پروفایل خود را بسازید.

مسابقه بین المللی دانش مغز irsynapse.com

برای این کار در کادرهای بخش عضویت آدرس ایمیل خود را وارد کرده و یک رمز عبور تعریف کنید. روی عضویت بزنید تا پروفایل کاربری شما ساخته شود.

عضویت در سایت مسابقه بین المللی دانش مغز irsynapse.com

از منوی بالای سایت مسابقه دانش مغز را انتخاب کنید یا از طریق لینک موجود در این مقاله به بخش مسابقه وارد شوید.

حساب کاربری سایت مسابقه بین المللی دانش مغز irsynapse.com

مطابق تصویر روی گزینه ثبت نام در مسابقه کلیک کنید. در صفحه جدید افزودن به سبد خرید را انتخاب نمایید.

ثبت نام مسابقه بین المللی دانش مغز irsynapse.com

اطلاعات هویتی داوطلب مسابقه دانش مغز مانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس، استان و شهر، تاریخ تولد و .. در خواست می شود. شرط سنی شرکت در این مسابقه را از یاد نبرید.

فرم ثبت نام مسابقه بین المللی دانش مغز irsynapse.com

بعد از تکمیل اطلاعات با انتخاب گزینه ثبت سفارش به درگاه بانکی متصل می شوید.

پرداخت هزینه ثبت نام مسابقه بین المللی دانش مغز irsynapse.com

با پرداخت هزینه ثبت نام مسابقه بین المللی دانش مغز و دریافت کد سفارش در پروفایل کاربری سایت irsynapse.com ثبت نام شما تکمیل می شود.

لیست منابع مسابقه دانش مغز

ما در این بخش از مقاله لیست منابع مسابقه دانش مغز را قرار داده ایم چرا که مهم ترین اقدام بعد از نام نویسی، مطالعه منابع است و تنها از این طریق می توانید موفقیت خود در این رقابت را تضمین کنید. برای شرکت در مرحله اول مسابقه جهانی دانش مغز باید دو کتاب حقایق مغز و علوم اعصاب را مطالعه نمایید.

🧠 کتاب حقایق مغز؛ ویرایش ۹۸؛ ترجمه‌ی فارسی؛ فصول ۱، ۲، ۳، ۴، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۴، ۱۵ و ۱۸

🧠  کتاب علوم اعصاب، دانش مغز مقدمه ای برای فراگیران جوان

برای دانلود نسخه اصلی کتاب حقایق مغز Brain Facts کلیک کنید

زمان برگزاری مسابقه بین المللی دانش مغز

زمان برگزاری مسابقه بین المللی دانش مغز ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است. مرحله اول نهمین دوره مسابقه بین المللی دانش مغز در این تاریخ و به صورت آنلاین برگزار می شود. بنابراین متقاضیان باید در ساعت مقرر به صورت مجازی در جلسه آزمون حضور پیدا نمایند.

جوایز مسابقه جهانی دانش مغز

جوایز مسابقه بین المللی دانش مغز برای نفرات برتر مرحله دوم آزمون به شرح زیر است:

نفر اول: جایزه مغز و شناخت اهوازی ( معتبرترین جایزه علوم اعصاب کشور) + لوح تقدیر + جایزه نفیس به ارزش 60.000.000 ریال معادل 6 میلیون تومان

نفر دوم: جایزه مغز و شناخت اهوازی ( معتبرترین جایزه علوم اعصاب کشور) + لوح تقدیر + جایزه نفیس به ارزش 40.000.000 ریال معادل 4 میلیون تومان

نفر سوم: جایزه مغز و شناخت اهوازی ( معتبرترین جایزه علوم اعصاب کشور) + لوح تقدیر + جایزه نفیس به ارزش 30.000.000 ریال معادل 3 میلیون تومان

نفر چهارم: لوح تقدیر + جایزه نفیس به ارزش 15.000.000 ریال معادل یک میلیون و پانصد هزار تومان

نفر پنجم: لوح تقدیر + جایزه نفیس به ارزش 15.000.000 ریال معادل یک میلیون و پانصد هزار تومان


ما در این مقاله به موضوع مسابقه بین المللی دانش مغز پرداختیم. از شرایط شرکت در این مسابقه گفتیم و افراد واجد شرایط می توانند در زمان ثبت نام مسابقه جهانی دانش مغز به سایت irsynapse.com مراجعه و مراحل نام نویسی را مطابق با راهنمای ثبت نام موجود در این مقاله تکمیل نمایند.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در مسیر ثبت نام مسابقه دانش مغز می توانید با ما تماس بگیرید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس مشاور گروپ و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️مسابقه بین المللی دانش مغز چیست؟

✔️رقابت دانش آموزان مقاطع متوسطه در حوزه دانش مغز و علوم اعصاب که دو مرحله آن در ایران و مرحله جهانی در آمریکا برگزار می گردد. برای اطلاع از شرایط شرکت در مسابقه دانش مغز مقاله را مطالعه نمایید.

✔️نحوه ثبت نام مسابقه بین المللی دانش مغز چگونه است؟

✔️در این مقاله راهنمای ثبت نام مسابقه جهانی دانش مغز در سایت irsynapse.com قرار گرفته است. برای مشاهده راهنمای تصویری و گام به گام نحوه ثبت نام مسابقه دانش مغز به مقاله مراجعه کنید.

✔️زمان برگزاری مسابقه بین المللی دانش مغز چه تاریخی است؟

✔️مرحله اول این مسابقه در بهمن ماه و به صورت آنلاین برگزار می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تاریخ دقیق برگزاری مسابقه جهانی دانش مغز به مقاله رجوع کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مسابقه بین المللی دانش مغز | irsynapse.com

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. من شنیدم اگه یک تا پنج جهان بشیم از کنکور معاف میشیم و سهمیه داره درسته؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی