مدارس امام محمد باقر

مدارس امام محمد باقر embschools.ir

جهت مشاوره در زمینه مدارس امام محمد باقر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در مقاله زیر قرار است به برسی مدارس امام محمد باقر بپردازیم. اگر شما هم متقاضی ثبت نام در مدرسه امام محمد باقر هستید، خواندن مقاله پیش رویتان را ازدست ندهید. تحصیل در مدارس خاص و با سطح علمی خوب دغدغه بسایر از خانواده ها برای فرزندان خود است. مدارس امام باقر برای خانواده هایی با چهارچوب های مذهبی می تواند انتخاب مناسبی باشد هم لحاظ فضای آموزش و هم به لحاظ سطح علمی. با ما همراه باشید.

معرفی مدارس امام محمد باقر

مدرسه امام محمد باقر از مدارس نمونه دولتی و غیر انتفاعی کشور با سطح آموزش و علمی بسیار خوب است. فضای آموزشی این مدرسه عجین شده با علوم و معارف اسلامی و مورد پسند خانواده های متدین می باشد. این مجموعه فرهنگی آموزشی 12 واحد آموزشی در دو جنسیت (دخترانه و پسرانه ) و از پیش دبستانی تا سال آخر دبیرستان با بیش از 4000 دانش آموز تحت پوشش خدمات علمی و دینی دارد که به لحاظ محدودیت مکان، گزینش ها صرفاً از طریق مصاحبه و آزمون صورت می پذیرد.

بنیاد فرهنگی امام محمد باقر در اواسط دهه شصت با همت گروهی از خیرین با هدف ارائه خدمات علمی، دینی و ارزشی به دانش آموزان مستعد تاسیس شد. در ایتدا این مدرسه فقط در یک واحد و در دوره دوم راه اندازی شد . و در سال های بعد از آن و مخصوصا پس از اعلام نتایج آزمون سراسری، به سبب خدمات خوب آموزشی که دانش آموزان خود ارئه داده بود با رشد فوق العاده ایی در درخواست ثبت نام روبه رو شد به طوری که توانایی پاسخ گویی به نیاز متقاضیان را نداشت. به همین دلیل تصمیم گرفت با استفاده از آزمون ورودی گزینش دانشآموزان خود را انجام دهد.

این پیشرفت ها همینطور ادامه داشت به طوری که کم کم این مدارس دیگری در سایر مقاطع وبرای دختران و پسران راه اندازی شد و امروز آن ها را به عنوان مدارس امام محمد باقر می شناسیم.

سایت مدارس امام محمد باقر

سایت مدرسه امام محمد باقر به نشانی embschools.ir راه اندازی شده است. این سامانه الکترونیکی خدمات متفاوتی نظیر انجام مراحل ثبت نام و پیش ثبت نام، اعلام نتایج نهایی آزمون ورودی، اعلام اخبار مدرسه و زمان ثبت نام و آزمون ورودی  را در اختیار متقاضیان ثبت نام و دانش آموزان این مدارس قرار می دهد. ثبت نام در تمامی مقاطع از ابتدایی تا متوسطه دوم از طریق این سایت امکان پذیر است. انجام مراحل پیش ثبت نام و همچنین زمان آزمون ورودی، می توانید به این سایت مراجعه کرده و در خواست خود را ثبت کنید. اعلام نتایج ازمون ورودی هر مقطع نیز در همین سامانه اعلام خواهد شد و شما در صورت قبولی، برای ثبت نام به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر خود مراجعه کنید.

ثبت نام مدارس امام محمد باقر

فرآیند ثبت نام  مدارس امام محمد باقر شامل مراحل و شرایط به خصوصی است . اگر قصد ثبت نام در این مدارس را دارید در مرحله اول باید در سایت مراحل پیش ثبت نام را انجام داده و سپس خود را برای آزمون ورودی آماده کنید. پس از گذراندن آزمون ورودی در صورتی که حد نصاب امتیاز لازم را کسب کرده باشید می توانید در مدرسه امام محمد باقر مورد نظر خود به صورت حضوری اقدام به ثبت نام کنید. برای ثبت نام لازم است مدارک زیر را به همراه داشته باشید:

  • مدارک شناسایی
  • کارنامه قبولی پایه پیشین
  • هدایت تحصیلی
  • گواهی سلامت

مدارک نام برده شده برای ثبت نام به صورت کلی ذکر شده و برای دانستن ریز مدارک مورد نیاز خود برای ثبت نام در مدرسه امام باقر می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید تا کارشناسان مشاور گروپ، لیست دقیق را در اختیار شما بگذارند.

توجه: انجام مراحل پیش ثبت نام در سایت مدارس امام باقر به منزله قرار گرفتن اسم شما در لیست دانش آموزان این مدرسه نیست و تنها با قبولی در آزمون و مصاحبه مجاز به ثبت نام و تحصیل در این مدارس خواهید بود.

 

 

 📢

لیست دروس امتحانی برای آزمون ورودی متوسطه دوم به شرح زیر است:

  • پیام های آسمانی
  • قرآن
  • ریاضی
  • علوم
  • عربی
  • ادبیات
  • زبان خارجه
  • مطالعات اجتماعی

زمان ثبت نام مدارس امام محمد باقر

زمان ثبت نام مدارس امام محمد باقر معمولا از طریق سایت اعلام میشود . و برای اقدام یه موقع برای ثبت نام لازم است اخبار و اطلاعیه های سایت را پیگیری نمایید. بازه زمانی برای ثبت نام در هر مقطع متفاوت است و بسته به اعلام سامانه باید اقدام کنید. همچنین می توانید با تماس با کارشناسان مشاور گروپ، از زمان دقیق ثبت نام و پیش ثبت نام و همین طور آزمون ورودی و اعلام نتایج آن با خبر شوید.(9099071613)

مدرسه امام محمد باقر

شهریه مدارس امام محمد باقر

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، مدارس امام محمد باقر در گروه مدارس غیر انتفاعی قرار می گیرند و طبیعتا شهریه مورد نیاز برای ثبت نام در این مدارس مطابق نرخ مصوب آموزش و پرورش می باشد. برای اطلاع از میزان شهریه این مدارس می توانید مقاله شهریه مدارس غیر انتفاعی را مطالعه کنید.

همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت مشارکت ها که بستر الکترونیکی ارائه خدمات به مدارس غیر دولتی است، شهریه مدرسه امام محمد باقر مورد نظر خودر را استعلام کنید. برای دیدن راهنمای استعلام شهریه مقاله سایت مشارکت ها را مطالعه بفرمایید.

در صورتی که تمایل می توانید باشماره 9099071613 نیز تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مشاورگروپ در کمترین زمان استعلام شهریه مدارس مورد نظر شما را بگیرند و از مشاوره تلفنی رایگان در این زمینه نیز بهره مند شوید.

لیست مدارس امام محمد باقر

مدارس امام محمد باقر در تمامی مقاطع و برای دختران و پسران راه اندازی شده است و عموما این مدارس در شهر های اصفهان و تهران قرار دارند. لیست مدارس امام محمد باقر به شرح زیر است.

مدارس امام محمد باقر
نام مدرسه امام محمد باقر دوره دخترانه/ پسرانه
مشتاق متوسطه دوم پسرانه
واثقی متوسطه دوم پسرانه
واثقی متوسطه اول پسرانه
بنیاد فرهنگی امام محمد باقر دبستان دخترانه
امام محمد باقر متوسطه دوم دخترانه
اندیشه دبستان پسرانه
بنیاد دبستان پسرانه
هنرستان امام محمد باقر متوسطه دوم پسرانه

برای مشاهده مدارس بیشتر می توانید فایل زیر را مشاهده نمایید:

 

در این مقاله تلاش کردیم تا به سوالات شما در زمینه مدارس امام محمد باقر پاسخ دهیم. در صورتی که هنوز به سوالی پاسخ داده نشده است با شماره تماس 9099071613 تماس بگیری تا کارشناسان مشاور گروپ در کترین زمان پاسخ را به شما ارائه دهند.

موفق و پیروز باشید🌷

 

برای کسب اطلاعات بیشتر ؛ مطالعه کنید:

 

سوالات متداول مدارس امام محمد باقر

سایت مدارس امام محمد باقر کدام است؟

سایت این مدارس به نشانی embschools.ir جهت ارائه خدمات می باشد.

نحوه ثبت نام مدارس امام محمد باقر به چه صورت است؟

نحوه ثبت نام در این مدارس رادر مقاله توضیح داده ایم. مطالعه بفرمایید.

مهلت ثبت نام در مدارس امام محمد باقر چه قدر است؟

برای اطلاع از مهلت ثبت نام باید به سامانه embschools.ir مراجعه کنید.

 
3.7/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مدارس امام محمد باقر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403