مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور 99 دانشگاه های شرایط خاص

مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور 99 دانشگاه های شرایط خاص

جهت مشاوره در زمینه مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور 99 دانشگاه های شرایط خاص

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور 99 دانشگاه های شرایط خاص : کلیه داوطلبان کنکور نظام قدیم و نظام جدید که متقاضی تحصیل در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و سراسری هستند باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای کنکور سراسری ۹۹ اقدام به …

مدارک ثبت نام کنکور سراسری 99

مدارک ثبت نام کنکور سراسری 99


مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور 99 دانشگاه های شرایط خاص,مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 99,نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99, ممنوعیت شرکت در کنکور سراسری 99 ( نظام جدید و قدیم )، ثبت نام کنکور ۹۹ دانشگاه آزاد، ثبت نام کنکور ۹۹ دانشگاه های شرایط خاص، دفترچه ثبت نام کنکور ۹۹، زمان ثبت نام کنکور ۹۹، ساعت ثبت نام کنکور ۹۹، شرایط ثبت نام کنکور ۹۹، محرومیت از کنکور سراسری 99 شامل کدام داوطلبان می شود ؟زمان ثبت نام کنکور 99 / تاریخ دقیق ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 99 , زمان ثبت نام کنکور ۹۹، مدارک ثبت نام کنکور ۹۹، ممنوعیت ثبت نام کنکور 99، نحوه ثبت نام کنکور 99

مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 99

مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور 99 دانشگاه های شرایط خاص  : تمامی گروه های آزمایشی برای انجام ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری ۹۹ که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود ؛ در ادامه این مطلب آمده است . کلیه داوطلبان کنکور نظام قدیم و نظام جدید که متقاضی تحصیل در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و سراسری هستند باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای کنکور سراسری ۹۹ اقدام به تهیه کردن مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری خود کنند و در زمان ثبت نام کنکور ۹۹ با مراجعه به سایت، ثبت نام خود را تکمیل کنند. در این مطلب مدارکمورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ ذکر شده است .


دانشگاه آزاد اسلامی آزمون مجزایی برگزار نمی کند و تمامی داوطلبان دانشگاه های آزاد و سراسری باید در همین آزمون شرکت نمایند …

مراحل دریافت دفترچه کنکور سراسری ۹۹


  • اولین مرحله دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش
  • دومین مرحله مطالعه کامل مطالب دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ در لینک ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ هم می توانید مطالب مهم را مطالعه نمایید.
  • مرحله سوم خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99
  • مرحله چهارم پر کردن فرم ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ در انتهای دفترچه
  • مرحله پنجم وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود در لینک ثبت نام

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری ۹۹

مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور 99 دانشگاه های شرایط خاص  :   با توجه به بند‌های مختلف در فرم ثبت نام اینترنتی کنکور ۹۹ و همچنین توضیحات دفترچه راهنما داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت نام کنکور ۹۹ مدارک شخصی و مدارک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی خود را برای انجام ثبت نام در کنکور سراسری به همراه داشته باشد و بر اساس آن فیلد ها را تکمیل کند. پس در ابتدا افراد نیاز به مدارک تحصیلی مورد نیاز برای شرکت در کنکور ۹۹ دارند.

مدارک تحصیلی لازم برای ثبت نام در کنکور سراسری ۹۹

طبق اعلام سازمان سنجش افرادی که در کنکور شرکت می‌کنند باید دارای یکی از مدارک زیر باشند:

مدرک دیپلم نظام جدید (۳-۳-۶)
مدرک دیپلم دوره ۴ ساله نظام قدیم
مدرک پیش دانشگاهی
مدرک کاردانی (فوق دیپلم)

تمامی مدارک باید تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ اخذ شوند
مدارک فردی و شخصی مورد نیاز برای ثبت نام آزمون سراسری

۱_ اطلاعات شناسنامه

نام
نام خانوادگی
نام پدر
تاریخ تولد
سری و سریال شناسنامه

۲_ اطلاعات کارت ملی

۳_ عکس داوطلب، با مشخصات زیر:

اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰*۲۰۰
عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد
عکس تمام رخ ۴*۳ یا ۴*۶ که در سال جاری گرفته شده باشد
تصویر داوطلب باید، کاملا واضح و بدون اثر مهر ، منگنه و هرگونه لکه باشد
اسکن عکس از روی کارت های شناسایی کارت ملی ، شناسنامه و مدارک مشابه قابل قبول نیست

۴_ کد پستی

۵_ شماره تلفن ثابت

۶_ شماره تلفن همراه

۷_ آدرس محل سکونت

۸_ کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۹۹

۹_ کد پیگیری ۱۲ رقمی استفاده از سهمیه

۱۰_ کد وضعیت نظام وظیفه

۱۱_ تشکیل پرونده داوطلبان معلول

۱۲_ کد ۱۳ رقمی مربوط به داوطلبان غیر ایرانی
سایر مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور ۹۹

کد سوابق تحصیلی
معدل کل دیپلم (بر اساس مدرک دیپلم)
معدل کتبی دیپلم (براساس کارنامه دیپلم)

مدارک مورد نیاز برای داوطلبانی که قبلاً انصراف داده اند

مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 99 :  افرادی که قبلاً در دانشگاه مشغول به تحصیل بوده و به هردلیل (به غیر از اخراج) خودشان از دانشگاه انصراف داده اند باید فرم انصراف از دانشگاه را در اختیار داشته باشند تا در زمان ثبت نام حضوری پس از کنکور به دانشگاه مربوطه ارائه نمایند. این فرم در داخل دفترچه ثبت نام کنکور ۹۹ قرار دارد. داوطلبان باید این فرم را به تأئید دانشگاه محل تحصیل خود برسانند.

ارائه اصل مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری ۹۹

پس از طی مراحل اینترنتی ثبت نام و اعلام نتایج نهائی کنکور سراسری تمام افرادی که جزو قبول شدگان نهائی هستند باید اصل مدارک لازم برای کنکور سراسری را با خود به دانشگاه محل قبولی برده و تشکیل پرونده دهند.

ارائه مدارک لازم برای دانشگاه های شرایط خاص

بسیاری از دانشگاه ها از جمله دانشگاه امام صادق (ع) و دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی که جزو دانشگاه های شرایط خاص هستند قبل از اعلام نتایج نهائی معمولاً چند برابر ظرفیت قبولی را برای انجام مصاحبه و معاینات لازم دعوت می کنند. در هنگام دعوت به مصاحبه این دانشگاه ها افراد باید با مراجعه به سایت مربوط اقدام به آماده کردن مدارک لازم برای مصاحبه دانشگاه نمایند.

زمان و نحوه و مدارک مورد نیاز انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

پس از شرکت در آزمون سراسری ۹۹ دغدغه تمامی داوطلبان موضوع انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد است. اطلاع از زمان‌بندی انتخاب رشته کنکور و نحوه انتخاب رشته و همچنین شرایط و قوانین و مدارک لازم برای انتخاب رشته کنکور برای شما حائز اهمیت است. شما باید برنامه‌ریزی دقیقی برای زمان انتخاب رشته خود داشته باشید چرا که در فاصله زمان‌بندی انتخاب رشته زمانی برای بررسی و تحلیل زیادی نیست پس بنابراین شما باید از قبل آمادگی خود را برای انجام انتخاب رشته داشته باشید.


در صورت علاقه مندی به انتخاب رشته های بدون آزمون دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی و روزانه و شبانه به مقاله ثبت نام بدون کنکور ۹۹ مراجعه نمائید.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۹

نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۹ در مرداد ماه ۹۹ اعلام می‌گردد. شما برای مشاهده نیاز به موارد زیر دارید:

شماره پرونده
کدپیگیری
شماره ملی
سری و سریال شناسنامه

افرادی که اطلاعات ثبت نامی خود را گم کرده‌اند. می‌توانند با مطالعه مقاله دریافت شماره پرونده و کدرهگیری کنکور سراسری ۹۹ اطلاعات خود را بازیابی نمایند.

شرایط ثبت نام در دانشگاه و شروع به تحصیل

پس از اعلام نتایج نهائی کنکور داوطلبانی که از نتایج خود رضایت داشته باید بر طبق زمان‌بندی اعلام شده در سایت دانشگاهی که از طریق ثبت نام کنکور سراسری قبول شده‌اند به دانشگاه مراجعه نموده و شرایط ثبت نام خود را انجام دهند.

مشاوره تحصیلی مرکز مشاورگروپ

با آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان کنکور سراسری ۹۹ مشاورین با تجربه مرکز مشاورگروپ در تمامی مراحل ثبت نام کنکور سراسری، معرفی منابع کنکور سراسری ۹۹، حذفیات کنکور سراسری ۹۹، انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹، مشاوره و راهنمایی و برنامه ریزی درسی ۹۹ همراه شما خواهند بود برای ارتباط با مشاوران تحصیلی مرکز مشاورگروپ می توانید از طریق تلفن ثابت و بدون نیاز به گرفتن کد شماره گیری نمایید.

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور سراسری 99 و آزاد 99

راهنمای ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد

وارد شدن به سامانه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org
کلیک بر روی لینک فعال شده ” ثبت نام کنکور سراسری “


1


پیش از اقدام به تکمیل فرم نام نویسی ، باید هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و یک سریال ثبت نام خریداری نمایید. بدین منظور از ” منوی اصلی “ موجود در قسمت راست سایت ، گزینه ” خرید سریال ثبت نام “ را انتخاب کنید.

2

در این مرحله باید نوع سریال ثبت نام را با توجه به گروه آزمایشی خود مشخص نمایید. هم چنین اگر تمایل دارید که کد رشته های مربوط به دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور را در انتخاب رشته خود داشته باشید ، باید برای آن ها نیز سریال علاقه مندی جداگانه خریداری کنید.

3

پس از انتخاب نوع سریال ثبت نام ، صفحه ای برای شما نمایان می شود که باید اطلاعات خواسته شده را در آن وارد کنید.

4

در این مرحله وارد درگاه پرداخت اینترنتی شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب که رمز دوم آن فعال می باشد ، باید هزینه لازم را پرداخت نمایید.

5

در صورتی که پرداخت هزینه ثبت نام را با موفقیت انجام دهید ، شماره پیگیری پرداخت به شما ارائه می شود که باید آن را حفظ و در صورت نیاز پرینت کنید.

حال می توانید به صفحه اول سامانه بازگردید و مجددا بر روی لینک ” ثبت نام کنکور سراسری “ کلیک کنید. مانند تصویر زیر ، شماره سریال ثبت نام را در بخش تعیین شده درج کنید.

6

در این قسمت باید نوع مدرک دیپلم و نوع مدرک پیش دانشگاهی خود را انتخاب کنید.

7

در این مرحله باید سوابق تحصیلی خود را در موارد زیر به ثبت برسانید.

کد سوابق تحصیلی دیپلم
کد دانش آموزی
 

8

عکس خود را در قسمت تعیین شده بارگذاری کنید.

9

پس از بارگذاری عکس بایستی فرم ثبت نام را دریافت کنید و اطلاعات خواسته شده را با دقت درج نمایید. در نهایت پس از کلیک بر روی گزینه تایید نهایی ، از فرم ثبت نام خود که حاوی شماره پرونده و کد پیگیری است یک نسخه پرینت شده ، تهیه نمایید و تا پایان مراحل پذیرش در کنکور سراسری نزد خود حفظ کنید.


همان طور که مشاهده می شود، نحوه ثبت نام و شرایط ثبت نام کنکور 99 می تواند برای داوطلبین سردرگم کننده باشد. داوطلبین در صورت داشتن هرگونه ابهام و سوال احتمالی در خصوص این موضوع می توانند همه روزه با کارشناسان مرکز مشاورگروپ در ارتباط بوده و نسبت به بررسی دقیق شرایط خود با آن ها مشورت نمایند و در پایان ثبت نامی مطمئن و بدون مشکلی داشته باشند.

? شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۹ برای گروه های شناور و اصلی چه تفاوت هایی دارد؟

? در صورت نداشتن کدام یک از شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۹ ، ممکن است بعد از شرکت در آزمون و به هنگام ثبت نام برای دانش آموزان مشکل ایجاد گردد؟

? شرایط شرکت دانش آموز انسانی در کنکور تجربی به چه صورت می باشد؟

?شرایط شرکت دانش آموز ریاضی در کنکور تجربی چه می باشد؟

و ….

که ممکن است ذهن هر دانش آموزی را به خود معطوف کرده باشد. مشاوران این مرکز برای پاسخگویی به تمامی سوالات شما، تمام وقت در خدمت شما می باشند.

?  آیا برای ثبت نام دانشگاه آزاد باید کارت اعتباری جدا بخریم؟
?  آیا زمان ثبت نام کنکور ۹۹ دوباره در اواخر اسفند ماه تمدید می شود؟
? برای ثبت نام دانشگاه فرهنگیان باید چه کار کرد؟
? برای ثبت نام کنکور چه مدارک و اطلاعاتی لازم است؟
? من برای کنکور ثبت نام کردم اما کد رهگیری دریافت نکردم، آیا ثبت نام کامل شده؟


فقط با 4 ماه مطالعه ؛ 70% مطالب کنکور 99 را بالای 70% بزنید !!!

استارت برنامه ریزی رایگان تیم مشاور گروپ از اول اسفند

ما این مسیر را با موفقیت پشت سر گذاشته ایم

مشاورگروپ ؛ تنها مجموعه مشاوره ، برنامه ریزی و انتخاب رشته سراسری در کشور که زیر نظر و فعالیت دانشجویان رشته های تاپ مهندسی و پزشکی است …

همین امروز ثبت نام کنید

همین امروز برترین منابع جمعبندی و مرور کنکور تجربی 99 را از دانشجویان رشته های

پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، هوشبری و مامایی

دریافت کنید

فقط با یک تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور و بدون کد گرفتن

فقط با شماره زیر با تیم دانشجویان پزشکی دپارتمان مشاور گروپ تماس بگیرید

مشاور گروپ

نیم سال دوم آخرین فرصت برای قبولی در رشته های تاپ علوم پزشکی است

فرصت را دیگر از دست ندهید …

ثبت نام طرح قبولی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی




سوالات متداول ثبت نام کنکور سراسری 99

1- ثبت نام کنکور سراسری در چه سایتی انجام می شود ؟

در سایت سازمان سنجش انجام می شود که شما می توانید برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام مقاله را مطالعه نمایید .

2- داوطلبان می توانند برای ثبت نام کنکور سراسری در بیش از یک رشته ثبت نام کنند ؟

داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام در یک گروه آزمایشی اصلی و دو گروه شناور ( هنر و زبان ) ثبت نام کنند که توضیحات تکمیلی در این خصوص در مقاله ارائه شده است .

3- دانشجویان دوره روزانه می توانند در کنکور 99 ثبت نام کنند ؟

در صورت انصراف تا تاریخ 25 اسفند 98 می توانند در کنکور 99 ثبت نام کنند ، توضیحات تکمیلی در این باره در مقاله ارائه شده است .

4- می خوام بدونم می تونم هم کنکور تجربی ثبت نام کنم هم فنی؟

بله می تونین هم در کنکور سراسری 99 و هم در کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 شرکت کنین .

5- ثبت نام کنکور سراسری 99 از چه زمانی آغاز می شود؟

از روز شنبه 16 بهمن ماه آغاز شده و تا روز یک شنبه 24 بهمن ماه

6- ثبت نام کنکور آزاد چه زمانی شروع می گردد؟

همزمان با ثبت نام آزمون سراسری ، از اواخر بهمن ، آغاز می گردد.

7- برای ثبت نام کنکور آزاد باید به چه سایتی مراجعه کنم؟

با توجه به ادغام آزمون سراسری و آزاد، ثبت نام کنکور سراسری و آزاد از سایت رسمی سازمان سنجش، انجام می گیرد.

8- ثبت نام کنکور سراسری چه زمانی شروع می شود؟

مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 از روز 16 لغایت 24 بهمن ماه می باشد.

9- مشغول به تحصیل در دوره شبانه هستم. آیا می توانم در کنکور سال جاری شرکت کنم؟

بله ، داوطلبانی که در دوره های غیر روزانه مشغول به تحصیل باشند ، می توانند در کنکور سراسری سال جاری شرکت کرده و در صورت قبولی ، از دانشگاه محل تحصیل انصراف دهند.

10- زمان برگزاری کنکور سراسری چه وقت از سال خواهد بود؟

آزمون سراسری جاری در روزهای 12 و 13 تیر ماه 99 برگزار می گردد.

11 – تاثیر معدل در کنکور سراسری امسال به چه نحوی اعمال می شود؟

در دوره آخر برگزاری آزمون سراسری ، شاهد تاثیر مثبت معدل داوطلبان بر رتبه آن ها بودیم اما برای سال جاری باید دید سازمان سنجش آموزش کشور چه تصمیمی می گیرد.

 

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور 99 دانشگاه های شرایط خاص

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403