مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت | لیست مدارک

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت | لیست مدارک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 ما در این مقاله مشاور گروپ لیست مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت را خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم تا پیش از آغاز فرآیند نام نویسی نسبت به تهیه آن ها اقدام نمایید. با ما همراه باشید.

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

مدارک لازم برای ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

جمع آوری مدارک لازم برای ثبت نام ارشد وزارت بهداشت و ارسال به موقع آن ها در هنگام نام نویسی از ضروریات شرکت در آزمون وزارت بهداشت است. کلیه داوطلبان باید در زمان مقرر با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور sanjeshp.ir نسبت به بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت بپردازند.

داوطلبان دقت کنند زمان ثبت‌ نام ارشد وزارت بهداشت، ارسال مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت و دریافت کد رهگیری از تاریخ 1401/11/4 لغایت 1401/11/13 فقط به‌صورت اینترنتی از طریق سایت sanjeshp.ir صورت می‌پذیرد. و در همین بازه زمانی نیز ثبت‌نام کنندگان می‌توانند نسبت به تصحیح و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

لیست مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

لیست مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت  در این بخش ارائه می گردد.توجه داشته باشید که حجم مدارک می‌ بایست بین 100 تا 200 کیلو بایت باشد. مدارک عبارت‌اند از:

  • اسکن یک قطعه عکس 3*4 مربوط به سال جاری بدون خدشه و هرگونه علامت یا مهر، در ابعاد 400 * 300 پیکسل با فرمت jpg و حداکثر حجم 20 – 100 کیلو بایت ( توجه داشته باشید که حتما بعد از تکمیل مراحل نام نویسی تصویر خود را مجددا کنترل نمایید چون در صورت ارسال عکس اشتباه، داوطلب متخلف شناخته شده و از شرکت در جلسه آزمون محروم می گردد)
  • اسکن اصل شناسنامه (صفحه اول شناسنامه و در صورت وجود توضیحات صفحه آخر)
  • اسکن اصل کارت ملی (هر دو سمت آن)
  • اسكن حكم کارگزینی صادر شده در سال 1401 برای کادر رسمی نیروهای مسلح متقاضی تحصیل در دانشگاههای علوم پزشکی ارتش و علوم پزشکی بقیه الله

توجه : مطابق بندهای7بو8بشرایط اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت مدارک زیر توسط داوطلبان متقاضی سهمیه بومی، می بایست در تاریخ 1401/12/6 بر اساس اطلاعیه ای كه در همان زمان اعلام خواهد شد در سامانه مركز سنجش آموزش پزشکی از طریق گزینه ویرایش بارگذاری شود.

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت داوطلبان مناطق محروم
  1. اسكن فرم استشهاد مخصوص متقاضیان سهمیه بومی مناطق محروماصل نزد داوطلب جهت ارائه به دانشگاه محل قبولی نگهداری شود.
  2. اسكن شناسنامه و کارت ملی همسر و والدین مخصوص متقاضیان سهمیه بومی مناطق محروم
  3. اسكن مدارک 5 سال اقامت داوطلب در آن استان مخصوص متقاضیان سهمیه بومی مناطق محروم اصل نزد داوطلب جهت ارائه به دانشگاه محل قبولی نگهداری شود.
  4. اسكن فرم مقاطع تحصیلی مخصوص متقاضی سهمیه بومی مناطق محروماصلنگهداری نزد داوطلب جهت ارائه به دانشگاه محل قبولی

تذکر: درصورتی‌که شناسنامه یا کارت ملی جهت تعویض یا دریافت کارت ملی هوشمند به مراجع ارسال‌ شده، اسکن رسید مربوطه قابل قبول می‌باشد.

اگر به هر دلیلی در هنگام نام نویسی، به اصل شناسنامه یا کارت ملی معتبر دسترسی نداشتید، می توانید ثبت نام اولیه را با کپی مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت انجام دهید و بعدا در زمان ویرایش اطلاعات، مدارک اصلی را جایگزین نمایید.

ارسال مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

در این بخش به مهم ترین نکات ارسال مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت می پردازیم. توجه داشته باشید که تمامی داوطلبان برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت کلیه مدارک موردنیاز را برحسب مورد، به‌طور کامل و خوانا و صحیح ارسال کنند. در صورت ناقص، ناخوانا، نادرست بودن، مسئولیت عواقب بعدی به عهده‌ی داوطلب خواهد بود.

بنابراین نهایت دقت را در ارسال مدارک کنکور ارشد وزارت بهداشت به خرج داده و از اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات غیر مرتبط و غیرواقعی با شرایط داوطلب خودداری کنید. این امر تخلف محسوب شده و طبق ضوابط با متخلف برخورد خواهد شد.

پس از پذیرش در آزمون در صورت هرگونه مغایرت با شرایط و ضوابط اعلام‌ شده، قبولی داوطلب ملغی گردیده و از ادامه تحصیل جلوگیری به عمل خواهد آمد. بنابراین داوطلبان ثبت نام ارشد دقت کامل را مبنی بر واجد شرایط بودن جهت شرکت در آزمون و پذیرش در رشته موردنظر را مبذول نمایند.

برای برخی از رشته ها و دانشگاه های نیمه متمرکز کلیه مدارک موردنیاز مانند مدرک تحصیلی، مدرک نشان‌دهنده وضعیت طرح نیروی انسانی، مدرک نشان‌دهنده سابقه کار، مدرک نظام‌ وظیفه و … متعاقباً پس از قبولی، توسط دانشگاه پذیرنده اخذ خواهد شد.

نحوه بارگذاری مدارک ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

نحوه بارگذاری مدارک ثبت نام ارشد وزارت بهداشت بسیار ساده است. در هنگام نام نویسی، بعد از پرداخت هزینه ثبت نام در سایت sanjeshp.ir باید مجددا به صفحه ثبت نام برگردید و کد ملی یا کد اتباع خارجی خود را وارد نمایید.

ثبت کد ملی ثبت نام ارشد وزارت بهداشت Moshavergroup.com

این قسمت مرحله ارسال و بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت است و باید نسبت به درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود در فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایید .

ثبت اطلاعات ثبت نام ارشد وزارت بهداشت Moshavergroup.com


نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 در سایت sanjeshp.ir

با کلیک بر روی گزینه پیش نمایش و ورود به صفحه پیش نمایش برای آخرین بار می توانید اطلاعات و مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت خود را بررسی کنید.

پیش نمایش اطلاعات ثبت نام ارشد وزارت بهداشت Moshavergroup.com

در صورت عدم وجود هرگونه مغایرت در مدارک ارسال شده و تایید اطلاعات، روی گزینه ثبت نهایی بزنید.

ثبت و تایید نهایی ثبت نام ارشد وزارت بهداشت Moshavergroup.com

در این مرحله باید کد رهگیری 16 رقمی را از سامانه دریافت کنید وگرنه نام نویسی شما در آزمون ارشد وزارت بهداشت تکمیل نشده است و همانطور که می دانید به ثبت نام های ناقص هم ترتیب اثر داده نخواهد شد. این کد رهگیری 16 رقمی مندرج در فرم ثبت نام نهایی را یادداشت کرده و تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگه دارید.

دریافت کد رهگیری ثبت نام ارشد وزارت بهداشت Moshavergroup.com


ما در این مقاله مشاور گروپ به موضوع مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت و نحوه بارگذاری آن ها در سایت sanjeshp.ir پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای شرکت در مراحل بعدی کنکور ارشد وزارت بهداشت نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

✔️مدارک موردنیاز ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت چیست؟

✔️لیست مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت داوطلبان عادی و همچنین مدارک ویژه داوطلبان مناطق محروم را در این مقاله مشاور گروپ بخوانید.

✔️مدرک شناسنامه در دسترسم نیست، چطور در آزمون ارشد وزارت بهداشت ثبت نام کنم؟

✔️اگر به هر دلیلی به اصل شناسنامه یا کارت ملی دسترسی نداشتید، می توانید ثبت نام اولیه را با کپی مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت انجام دهید و بعدا در زمان ویرایش اطلاعات، مدارک اصلی را جایگزین نمایید.

✔️ویرایش اطلاعات مدارک ثبت نام ارشد وزارت بهداشت امکان پذیر است؟

✔️بله، در تاریخ معین قادر به ویرایش مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت خواهید بود. اطلاعات بیشتر را در مقاله مطالعه کنید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت | لیست مدارک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403