مدارک تحصیلی مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری 1400 و چند توصیه ضروری

مدارک تحصیلی مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری 1400

جهت مشاوره در زمینه مدارک تحصیلی مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری 1400 و چند توصیه ضروری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مدارک تحصیلی مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری 1400 و چند توصیه ضروری : پذیرفته‌شدگان کنکور 1400، پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری 1400، پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری 1400 چگونه تاییدیه تحصیلی بگیرند؟، تاییدیه تحصیلی، تاییدیه تحصیلی پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری 1400، تاییدیه تحصیلی دانشگاه، تاییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد، تاییدیه تحصیلی دیپلم چیست، تاییدیه تحصیلی کاردانی، درخواست تاییدیه تحصیلی، گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی، مدارک لازم برای تاییدیه تحصیلی دانشگاه، نمونه تاییدیه تحصیلی، هزینه تاییدیه تحصیلی


مدارک تحصیلی مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری 1400

مدارک تحصیلی مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری 1400  : پذیرفته‌شدگان کنکور 1400، پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری 1400، پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری 1400 چگونه تاییدیه تحصیلی بگیرند؟، تاییدیه تحصیلی، تاییدیه تحصیلی پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری 1400، تاییدیه تحصیلی دانشگاه، تاییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد، تاییدیه تحصیلی دیپلم چیست، تاییدیه تحصیلی کاردانی، درخواست تاییدیه تحصیلی، گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی، مدارک لازم برای تاییدیه تحصیلی دانشگاه، نمونه تاییدیه تحصیلی، هزینه تاییدیه تحصیلی

 مدارک تحصیلی مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان کنکورسراسری 1400 و چند توصیه مهم و ضروری

✅ مختص فارغ التحصیلان نظام آموزشي جديد 3-3-6

◀️ 1-اصل ‌مدرك ‌‌يا گواهي موقت پايان تحصيلات ‌‌دوره دوم متوسطه با امضای معاون اجرایی و مهر و امضاي مدير آموزشگاه
◀️ 2-فرم 602 سامانه امین (گزارش كلي سوابق تحصيلي پايه‌هاي دهم تا دوازدهم) از آموزشگاه محل تحصيل با مهر و امضاي مدير آموزشگاه (بهتر است معاون اجرايي هم امضاء بزند).
◀️ 3- اصل كارنامه تحصيلي سه سال آخر آموزشگاه محل تحصیل (پايه دهم تا دوازدهم) با مهر و امضاء آموزشگاه محل تحصیل

✅ چند توصیه مهم و ضروری:

◀️ لطفا امضاء فقط با خودکار و یا روان نویس مشکی انجام شود.
◀️ مدارسی که معاون اجرایی ندارند،مدیر محترم در گواهینامه موقت و کارنامه ها،بجای معاون اجرایی امضاء نماید.
◀️ قطعا اصل گواهینامه پایان تحصیلات فارغ التحصیلان خرداد و شهریور 99، هنوز در بسیاری از مناطق آموزشی آماده نشده است،لذا در این مقطع جهت ثبت نام، گواهینامه موقت دیپلم، مورد قبول دانشگاهها میباشد.
◀️ دانش آموزان از مراجعه به ادارات آموزش و پرورش جهت دریافت اصل گواهینامه و سایر مدارک اکیدا خودداری نمایند و مستقیما به آموزشگاه محل تحصیل مراجعه نمایند.
◀️ جهت ثبت نام در دانشگاههای داخل کشور،تمامی کارنامه های تحصیلی و دیپلم موقت با امضاء معاون اجرایی و مهر و امضاء مدیر آموزشگاه، دارای اعتبار میباشد و نیازی به تایید و مهر و امضاء مسئولین اداره آموزش و پرورش نمیباشد.لذا دانش آموزان و اولیا محترمشان در این خصوص، از مراجعه به ادارات آموزش و پرورش خودداری نمایند.
◀️ درصورتیکه اصل گواهینامه پایان تحصیلات توسط ادارات آماده شده باشد و تحویل دبیرستان شده باشد، دانش آموزان دختر میتوانند با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه، آنرا از آموزشگاه محل تحصیل دریافت نمایند..
◀️ دانش آموزان فارغ التحصیل پسر، بخاطر مسایل نظام وظیفه نمیتوانند اصل گواهینامه پایان تحصیلات را از آموزشگاه دریافت نمایند.(تحویل اصل گواهینامه تابع ضوابط و مقررات خاصی میباشد.)
◀️ پیشنهاد میشود معاونین اجرایی و مدیران مدارس، مدارک لازم را از سیستم دریافت نموده و پس از مهر و امضاء و سایر امور لازم،آنها را در پرونده دانش آموز قرار دهند تا درصورت مراجعه دانش آموز،بدون معطلی پاسخگوی دانش آموز باشند.
◀️ پیشنهاد میشود که مسئولین آموزشگاه،همراه با سایر مدارک تحصیلی،کارنامه فارغ التحصیلان مهر و امضاء شده را نیز تحویل دانش آموز دهند.
◀️ پیشنهاد میشود دانش آموزان فارغ التحصیل،هنگام مراجعه به آموزشگاه محل تحصیل،کلیه مدارک تحصیلی خود را (به جزء اصل گواهینامه در مدارس پسرانه) با رعایت کلیه مقررات و ضوابط تحویل بگیرند.
◀️ مدیران محترم دقت فرمایند که در هنگام تحویل مدارک تحصیلی به دانش آموزان،مراتب دقیقا در دفتر رسید مدارک تحصیلی بصورت جزئی و تک به تک درج شود و در دفتر رسید مدارک ،از ذکر کلمه “تمام مدارک تحصیلی” اکیدا خودداری شود.
◀️ بهتر است دانش آموزان پس از دریافت مدارک تحصیلی از آموزشگاه و قبل از تحویل آن به دانشگاهها و سایر مراجع، در اولین فرصت چند سری کپی کامل جهت بایگانی شخصی خودشان داشته باشند و حتی الامکان تصاویر با کیفیتی از مدارک مربوطه داشته باشند.
◀️ دانش آموزان در نگهداری کلیه مدارک تحصیلی،خصوصا اصل گواهینامه پایان تحصیلات، دقت لازم را داشته باشند.صدور المثنی گواهینامه اصل در بسیاری از موارد امکانپذیر نمیباشد و در موارد استثناء نیز، تابع ضوابط و مقررات سخت و پیچیده میباشد و مشمول هزینه بوده و زمانبر میباشد.
◀️ لطفا پس از دریافت مدارک از آموزشگاه، از ضدعفونی کرن کردن و پاشیدن الکل و سایر مواد بر روی مدارک اکیدا خودداری شود. انجام اینکار اشتباه باعث مخدوش شدن مدارک میشود.
◀️ از تا کردن و پانچ نمودن مدارک تحصیلی اکیدا خودداری نمایید.
◀️ لطفا جهت حفظ سلامتی خودتان و دیگران در این ایام کرونایی، از مراجعات بی مورد به مدارس و ادارات خودداری نمایید.

 پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری 1400 چگونه تاییدیه تحصیلی بگیرند؟

🔸 تمام پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری ۹۹ باید قبل از ثبت نام الکترونیکی و یا ثبت‌نام حضوری در دانشگاه محل قبولی، با مراجعه به سامانه «تأییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرس emt.medu.ir برای دریافت تاییدیه تحصیلی اقدام کنند.

🔸 فرد باید پس از مراجعه به سایت emt.medu.ir اطلاعات مورد نیاز فرم‌های مربوطه را به‌دقت تکمیل کرده و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کد پیگیری و تأییدیه پرداخت را دریافت کند.

🔸 پذیرفته‌شدگان باید در مرحله ثبت‌نام الکترونیکی در دانشگاه محل قبولی، کدپیگیری دریافت شده از سامانه «تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» را در محل مشخص شده در سامانه ثبت‌نام درج کرده و یا در مراجعه حضوری به واحد ثبت‌نام دانشگاه محل قبولی ارائه کنند.

🔸 جهت ثبت اطلاعات در سامانه مذکور، نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، کافی‌نت‌ها و ادارات آموزش و پرورش نیست.

❇️ تفسیر کدهای کارنامه (کارنامه‌نهایی)

نحوه اعتراض کنکوری ها به نتایج نهایی کنکور سراسری 1400 اعلام شد

🔹به گزارش مشاورگروپ ؛ سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مبنی بر اعمال محدودیت در پذیرش حضوری متقاضیان به منظورجلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی آنها، سازمان سنجش آموزش کشور امکان پاسخگویی حضوری به داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ نخواهد داشت و به داوطلبان اکیداً توصیه می شود درصورتی که درخصوص نتیجه این آزمون سوال و یا درخواستی دارند می توانند از روش های ذیل درخواست خود را به این سازمان ارسال و یا سوالات خود را مطرح کنند.

🔸 پذیرفته شدگانی که مدعی هستند در انتخاب رشته خود مرتکب اشتباه شده اند و تقاضای بررسی کدرشته اولویت بعدی در فرم انتخاب رشته و یا مجوز شرکت در آزمون سال آینده (برای قبولین رشته های دوره روزانه) را دارند باید پس از انتشار کارنامه نتایج نهایی (در تاریخ ۱۵ آبان) تقاضای خود را منحصراً بصورت اینترنتی از طریق سیستم پاسخگویی در درگاه اطلاع رسانی این سازمان «با موضوع بررسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولویت بعدی» حداکثر تا تاریخ ۲۳ آبان به این سازمان ارسال کنند
.
🔹تقاضا هایی که برای طرح این موضوع از سایر روش ها و بعد از تاریخ ۲۳ آبان به این سازمان واصل گردد قابل بررسی و پاسخگویی نخواهد بود. بدیهی است صرفا مواردی که اشتباه در انتخاب رشته تشخیص داده شود مورد بررسی قرار می گیرد و در سایر موارد لازم است بعد از ثبت نام در کد رشته اعلام شده در دانشگاه یا موسسه محل قبولی از طریق آئین نامه مربوطه اقدام کنند.

🔸باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظورجلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج نهایی (بجز موضوع ذکر شده در بند ۱) می توانندحداکثر تا تاریخ ۲۳ آبان به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.
پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پرتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس    http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. به مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ ۲۳ آبان واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
همچنین متقاضیان در صورت لزوم می توانند سئوال یا سئوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ مطرح کنند.


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه مدارک تحصیلی مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری 1400 و چند توصیه ضروری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی