آسان ترین فصل ها و مباحث فیزیک کنکور تجربی 1400 + مباحث کلیدی و رتبه ساز

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک

جهت مشاوره در زمینه آسان ترین فصل ها و مباحث فیزیک کنکور تجربی 1400 + مباحث کلیدی و رتبه ساز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک : در مطالعه فیزیک اولویت اول مطالعه کتاب است مخصوصاً وقتی معلم‌تون تازه تدریس کرده و فصل هایی مثل فیزیک نوین که تو پیش دانشگاهی نظام قدیم است یک سری سوال ها از متن کتاب درسی طرح میشه پس متن کتاب اولویت داره.



مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک


روش اصولی و تکنیکی مطالعه فیزیک مناسب هر سطحی

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »   در مورد فصل های دیگه مثل دینامیک خود کتاب یک سری مسائلی طرح کرده که مطالعه آنها می تونه کمک کننده باشه در مرحله اول . بعد از آن شما باید یک جزوه خوب داشته باشید و اگر جزوه خوب ندارید میتونید از درسنامه کتاب های کمک درسی و کتاب های تست استفاده کنید مثلاً کتاب گاج درسنامه خوبی داره.

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »    باید جزوه و یا همان درسنامه رو کامل مطالعه کنید که اونجا علاوه بر راه‌های کتاب راه حل های دیگه ای هم گفته شده و پایان هر قسمت تمرین ها و مثال هایی را آورده .این تمرین ها و مثال ها را کامل بخونید و به پاسخ تشریحی‌شون هم توجه کنید و ببینید از چه راه حل‌هایی رفته. بعضی مسائل رو هم از چند راه حل, حل میکنه.

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »    توجه داشته باشید که بعضی از درسنامه های کتاب ها نکات تستی خیلی زیادی گفته که غالباً این نکات تستی خیلی نمی تونه به شما کمک کنه چون سر جلسه کنکور یا حتی آزمون های آزمایشی, شما کلی فرمول حفظ کرده اید که بازیابی آنها خیلی سخت میشه. سعی کنید بیشتر با راه هایی که خود کتاب درسی گفته استفاده کنید.

اما حفظ هر فرمولی جداگانه برای تست های مختلف اصلا به هیچ وجه توصیه نمیشه

بعد از اون شروع به تست زدن کنید چون حل تست تو درسی مثل فیزیک ۶۰ درصد کار یادگیری رو انجام میده و کلاً ۴۰ درصد, مطالعه درسنامه ها و توضیحات و حفظ کردن فرمول هاست.و اگر کتاب تست‌تون تعداد تست های زیادی داره مثل کتاب های گاج, میتونید به صورت گزینشی حل کنید مثلاً از هر مبحث حداقل تعداد تست رو به صورت متنوع انتخاب کنید.مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »    بعضی از کتاب‌ها هم مشخص کرده‌اند که کدام تستها بهتر هستند که می تونید فقط آنها را حل کنید .اما از هر مبحث حداقل ۵ تست را بزنید و جوری نباشه که مبحثی رو تست نزنید چون حل تست خیلی به یادگیری شما کمک می کند و بدون تمرین شما هیچ وقت نمیتونید فیزیک رو یاد بگیرید حتی اگر فرمول ها را خوب حفظ کرده باشید و توضیحات رو کامل یاد داشته باشید.


تست زنی حرفه ای فیزیک کنکور تجربی 1400


مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »    حتما بعد از حل هر تست پاسخش را نگاه کنید. انواع روش ها و فرمول هایی که ممکنه تو پاسخ تشریحی سوال ها اومده باشه رو با دقت مطالعه کنید و یاد بگیرید نه اینکه حفظ کنید.

و حتما تست ها رو تکرار کنید اگر اشتباه زدید که این تکرارها ممکن است بعد از یک ماه صورت بگیره.و بعضی از تستها را ممکنه شما سه بار بزنید تا به پاسخ صحیح برسید.و این پافشاری رو در حل تست ها داشته باشید.

توی رقابت کنکور ، لزوما کسی که بیشتر میخونه ، برنده نیست . بلکه کیفیت یا همون بازدهِ درس خوندن هم بسیار مهمه .

( البته که کمیت ساعاتِ درس خوندن شرط لازم برای موفقیت در کنکوره )

در ادامه این مطلب سعی می کنیم برای شما چند تا مبحث ساده از درس فیزیک کنکور تجربی ولی پر بازده رو معرفی کنیم .

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »    در بین دروس اختصاصی رشته تجربی فیزیک و ریاضی جایگاه ویژه ای دارند. چون دروس زیست شناسی و شیمی از دروس اصلی بچه های گروه آزمایشی تجربی بوده و معمولا همه داوطلبان کنکور تجربی برنامه ویژه ای برای آن ها دارند. اما درصد دو درس فیزیک و ریاضی گروه آزمایشی تجربی بسیار پایین است. و از آنجا که کنکور رقابتی است، داوطلبانی که برنامه قوی ای برای این دو درس داشته باشند، در کنار درصد قابل قبولی در درس های دیگر، می توانند موفقیت خود را در کنکور تضمین کنند.

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »    فصول کتاب فیزیک پیش دانشگاهی ۱۶تست، مباحث مربوط به کتاب فیزیک سال سوم دبیرستان ۷تست، مباحث کتاب فیزیک سال دوم دبیرستان ۴ تست و بخش آینه و عدسی کتاب فیزیک و آزمایشگاه اول دبیرستان هم ۳تست را در کنکور سراسری سال ۹۵ به خود اختصاص داده اند.

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »   اولین نکته ای که در مقدمه همه دروس گفته ایم را اینجا هم دوباره ذکر می کنیم. اگر به دنبال رتبه خوبی هستید فقط کافی است حدود ۱۵ تا ۲۰ تست از درس فیزیک را درست پاسخ دهید. به دیگر سخن توصیه ما این است که انتخابی درس بخوانید. در کتاب فیزیک پیش دانشگاهی به جز دو فصل اول باقی فصولش مباحث ساده ای دارند و با یک درسنامه خوب و تمرین کافی می توانید روی این مباحث حساب کنید. و همچنین فصول گرما و فشار سال دوم هم جزو مباحث ساده فیزیک هستند. دو فصل آخر کتاب فیزیک سال سوم دبیرستان هم چنین وضعیتی دارد. پس با یک نگاه اجمالی متوجه می شویم که حدود ۱۵ تا ۱۷ تست فیزیک از مباحثی مطرح می شوند که داوطلبان متوسط کنکور قادرند به آن ها پاسخ دهند.


مشاور گروپ




مشورت کردن با افراد غیرحرفه‌ای یعنی ندیدن مسیر پیچیده موفقیت و ساده فرض کردن رسیدن به رتبه برتر کنکور !!

کنکور آسان نیست
تا زمان جبران داری شروع کن


پس برنامه ریزی درستی داشته باشید و با یک مشاور متخصص در زمینه کنکور صحبت کنید.
پیشنهاد می کنیم از مشاوران مرکز جهت معرفی منابع و کتب درجه 1 تمامی رشته های کمک بگیرید.

مرکز مشاور گروپ در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

منابع کنکور سراسری 98 ، معرفی بهترین کتب به عنوان منابع کنکور 98
منابع کنکور تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان توسط تخصصی ترین مشاوران جهت کسب رتبه برتر
مقایسه آزمون های آزمایشی و مقایسه کلاس های کنکور به صورت تخصصی برای شرایط شما
مشاوره تلفنی در رابطه با معرفی منابع کنکور و هر سؤالی پیرامون این موضوع

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منابع کنکور سراسری 98 میتوانید در کانال مشاور گروپ عضو شوند.


moshavergroup 3

کارشناسان گروه مشاوره تحصیلی مشاور گروپ با تحقیقاتی که روی منابع مطالعاتی رتبه های برتر کنکور و محتوا و سطح سوالات کتاب های کمک آموزشی انجام داده اند ، بهترین و جامع ترین این کتاب ها را در ادامه در اختیارتان قرار خواهند داد .

مشاور گروپ



نکات مهم برای افزایش درصد فیزیک با مطالعه مباحث آسان و رتبه ساز

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »    در نتیجه در وهله اول ذهنیت منفی خود نسبت به درس فیزیک را تغییر دهید. و به جای ناامید شدن و کنار گذاشتن درس مهمی چون فیزیک، سعی کنید روی این مباحث راحت، خوب سرمایه گذاری کنید و آینده خود را تغییر دهید.

توجه کافی به کتاب درسی

در کنکورهای سال های اخیر شاهد توجه ویژه طراحان کنکور به کتاب درسی هستیم. پس حتما حتما کتاب درسی را خوب مطالعه و تمرین های آن را حل کنید.

توجه به مفهوم مطالب

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »    در فیزیک بسیار مهم است که مفهوم مطالب درسی برای شما جا بیفتد. مثلا درک نیروی گریز از مرکز و نیروهای وارده به جسم در بحث دینامیک، در حل تست ها بسیار می تواند موثر باشد. سعی کنید موقع مطالعه و تمرین تست ها، شکل رسم کنید. ترسیم شکل باعث افزایش درک شما می شود و حل تست را ساده می کند.

تقویت توان محاسبات ریاضی

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »    در سر جلسه کنکور، زمان بسیار محدود است، پس تا می توانید از ماشین حساب استفاده نکنید. ممکن است اوایل این کار برای شما سخت باشد اما کم کم به محاسبات پیچیده عادت می کنید. حتی توصیه می شود نسبت های مثلثاتی پر کاربرد، مثلا زوایای ۳۰، ۳۷، ۴۵، ۵۳، ۶۰ و… را حفظ کنید تا سرعت تان حین محاسبه افرایش یابد. همچنین حفظ مربع اعداد زیر بیست هم بسیار مفید است. زیاد از محاسبات ذهنی استفاده نکنید. ممکن است محاسبات ذهنی شما قوی باشد اما در شرایط جلسه کنکور، استرس مانع از انجام دقیق محاسبت ذهنی می شود. پس از همین حالا عادت کنید که محاسبات خود را روی کاغذ بیاورید.مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک

حل تیپ های مختلف سوالات فیزیک کنکور

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »   تعداد سوالاتی که از دروس فیزیک می توان طرح نمود، بی نهایت است اما تیپ های سوالات محدود هستند. شما کافی است که تیپ های مختلف سوالات فیزیک را خوب کار کنید و راه حل آن ها را خوب درک کنید. آن وقت هر تستی که مطرح شود شما قادر به پاسخ گویی آن هستید.

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »   در مورد اینکه چه تست هایی کار کنید، بنده اولیت را به سوالات استاندارد کنکور سراسری می دهم. و در مرحله بعد سراغ کتاب تستی بروید که در وهله اول سوالات را تبپ بندی کرده باشد و در وهله بعد، پاسخ تشریحی خوب و کافی داشته باشد. نکته این است که شما مثلا ۱۰۰تا تست کار می کنید، از بین این ۱۰۰تا تست، ۱۰تاتست را نمی توانید حل کنید. اصلا نگران نباشید، چون شما تست کار می کنید که نکات جدید یاد بگیرید و با تست های سخت مواجه شوید تا سر جلسه کنکور تستی برای شما جدید نباشد. پس از تست های سخت نرسید و با مرور چند باره پاسخ آن ها، الگویی برای پاسخ به سوالات این چنینی بیابید.

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »   البته برخی کتاب تست ها حاوی سوالات بسیار سخت و غیر استانداردی هستند و وقتی شما به پاسخنامه تست های سخت رجوع می کنید به فرمول های عجیب و غریبی بر می خورید. حفظ این فرمول ها توصیه نمی شود. و شما باید توجه داشته باشید که در کنکور سراسری سوالات استاندارد و معقولی طراحی می شود. پس وقت با ارزش خود را صرف تست های غیر استاندار نکنید.

فیزیک ۱

سوالاتی که از کتاب فیزیک سال اول دبیرستان در کنکور تجربی مطرح می شود از مباحث آینه و عدسی‌ها است. به طور معمول هر ساله ۳ تست از این مباحث در کنکور تجربی مطرح می شود.

فیزیک ۲

از مباحثی که هر ساله در کنکور سراسری از کتاب دوم دبیرستان طرح می شود می‌توان به سرفصل فشار و همچنین قانون گازها اشاره کرد. سهم این مباحث در کنکور سراسری ۲ تا ۴ تست می باشد. از مبحث کار و انرژی نیز معمولاً یک سوال مطرح می‌شود.

فیزیک ۳

از این کتاب نسبت به فیزیک سال اول و دوم دبیرستان هر ساله سوالات بیشتری در کنکور مطرح می شود.

از مبحث الکتریسیته ساکن هر ساله تقریبا یک تست مطرح می شود. از مباحث خازن و مقاومت الکتریکی معمولاً یک سوال ترکیبی و همچنین از مبحث مقاومت الکتریکی نیز دو سوال به صورت جداگانه در کنکور می آید.

برای تسلط به سرفصل مقاومت الکتریکی تیپ تست های زیادی را مورد بررسی قرار دهید چرا که تنوع سوالات بسیار زیادی دارد.

دو فصل مغناطیس و الکترو مغناطیس جزو فصول آسان فیزیک سال سوم دبیرستان هستند. ۲ تست سهم این مباحث در کنکور سراسری است.

فیزیک پیش دانشگاهی یک

چهار فصل مهم فیزیک پیش ۱ سینماتیک، دینامیک، موج و نوسان هستند. فصل هایی که تیپ تست‌های گوناگونی دارند و همواره شاهد خلاقیت طراحان در طرح تست از این مباحث هستیم. مبحث سینماتیک و بردار ۳ تا ۴ تست در کنکور دارد که احتمال طرح سوالات سخت از این مباحث بسیار بالاست. دینامیک بین ۲ تا ۳ تست سهم دارد. از فصول موج و نوسان نیز سرجمع ۲ تا ۳ تست در سوال مطرح می شود. فصول موج و نوسان مفاهیم یکسان دارند با تسلط به مفهوم این فصول مطمعناً از پس تست هایش بر می آیید.

فیزیک پیش دانشگاهی دو

فیزیک پیش دو ۴ فصل دارد. فصولی با مباحث حفظی و با فرمول‌هایی که به راحتی با درک مفاهیم‌شان خواهید توانست به آن‌ها تسلط پیدا کنید و از پس تست‌های این فصول در سر جلسه آزمون بربیایید.
موفقیت در فیزیک فقط در عرض چند ماه باقی مانده تا کنکور

خیلی از داوطلبان از ما سوال می‌پرسند که آیا امکان دارد در مدت زمان محدود درصد خوبی در فیزیک کسب کرد؟

پاسخ ما: بله!!!

برای موفقیت در کنکور سراسری داوطلبان نیازمند داشتن تعادل در دروس عمومی و اختصاصی خود هستند. داوطلبان نباید در کارنامه خود قله و دره‌های زیادی داشته باشند. مطمئن باشید با میانگین ۵۵ تا ۶۰ درصد در تمامی دروس خود موفق به قبولی در رشته‌های خوبی خواهید شد.

در فیزیک تجربی برای موفقیت در چند ماه باقی مانده توصیه ما به مطالعه فصل های زیر است:

مباحث آسان و مهم فیزیک تجربی

آینه و عدسی ها (۳ تست)
بردار (معمولاً ۱ تست)
الکتریسته ساکن (۱ تست)
مغناطیس و الکترو مغناطیس (۲ تست)
صوت و موج مکانیکی (۲ تا ۴ تست)
چهار فصل پیش دو (۴ تا ۵ تست)
گرما و قانون گازها (۳ تست)

 مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »  اعتقاد داریم یادگیری این مباحث بیش از ۴۰ تا ۵۰ روز طول نخواهد کشید و به راحتی ۱۵ الی ۱۷ تست را قادر خواهید بود پاسخ دهید. توصیه داریم بعد از تسلط به این مباحث به سراغ سایر فصول در این درس بروید و کم کم درصد خود را بالا ببرید. البته که این روش برای عزیزانی است که زمان فوق‌العاده محدودی برای آمادگی در کنکور سراسری دارند. طبیعی است داوطلبی که از ابتدا خوب مطالعه کرده باشد درصد های بالاتری برای او دست یافتنی خواهد بود.

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »   شدیداً توصیه می‌کنیم روی مباحثی که نام بردیم به تسلط کامل برسید تا بتوانید از پس سوالات‌شان بر بیایید. برای موفقیت در این درس از تست‌زنی زمان دار غافل نشوید، کلید کسب درصد بالا در این درس فقط و فقط تست‌زنی در تعداد زیاد است.

نکاتی بسیار ساده اما کاربردی برای درس فیزیک

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »   برای یادگیری مباحث این درس دست به قلم شدن رکن اول است. می‌بایست تست‌های بسیار متنوعی را مورد بررسی قرار دهید.
از خلاصه برداری فرمول‌ها و نکات مهم این درس به هیچ عنوان غافل نشوید.
برای حل مسائل حتما فرمول را بنویسید و به اهمیت کشیدن شکل برای حل مسائل این درس توجه داشته باشید.
حتما به زدن تست های زمان دار در این درس اهمیت بدهید. کتاب‌هایی که مجموعه آزمون‌های ۳۰ سوالی برای این درس در بازار وجود دارد آن‌ها را تهیه کنید و پس از تسلط به تمامی مباحث این درس به زدن مجموعه تستی بپردازید. زدن چنین آزمون های زمانداری سرعت عمل و دقت شما را در پاسخ گویی به سوالات چندین برابر می کند.
از مطالعه کتاب درسی غافل نشوید. حتما تمامی مسائل و پرسش هایی که در کتاب درسی را نیز حل کنید. در سال های اخیر شاهد طرح تست از سوالات کتاب درسی بوده ایم…

 
مباحث کلیدی فیزیک کنکور تجربی 1400 برای داوطلبان ضعیف تا قوی

1)دانش آموز ضعیف :

این دانش آموزان برای رسیدن به درصد ۵۰ بهتر است تاکید خودشان را روی مباحث زیر بگدارند.

الف)پیش ۲

ب)فیزیک ۱ مباحث نور و بازتاب _شکست نور

ج)نوسان ،موج مکانیکی ،صوت

د)گرما و قانون گازها

با این مباحث شما ۱۶ سوال از ۳۰ سوال فیزیک را مطالعه کرده اید بدون این که سراغ سینماتیک و دینامیک بروید یا بخواهید فیزیک مغناطیس و الکتریسیته ی سوم را مطالعه کنید!

البته به شما پیشنهاد میکنم حتما سینماتیک یا خازن و الکتریسته ساکن را در کنار این مباحث بخوانید!

۲)دانش آموز متوسط:

دانش آموز متوسط می تواند با توجه به افزون بودن توانایی هایش مطالبی را بخواند که گرچه مشکل ترند ولی ارتباط بیشتری با هم دیگر دارند.

پس به عنوان توصیه :

۱)سینماتیک (حرکت شناسی)+ دینامیک=۵سوال

۲)نور و بازتاب نور +شکست نور=۳ سوال

۳)مدارهای الکتریکی+خزان و ااکتریسیته ساکن=۵ سوال

۴)گرما و قانون گاز ها=۳سوال

حال متوجه میشوید که ما هنوز مطالب پیش ۲ که بسیار آسان هستند را داریم که وارد گزینه ها نکرده ایم پس شما به راحتی می توانید به یمک درصد بسیار خوب برسید .ممنون که با ما هستید!

نتایج نشان می دهد که فصل ویژگی های ماده درصد پاسخگویی بسیار ضعیفی بین دانش آموزان دارد پس به عنوان گزینه های اولیه بهتر است سراغ این فصل نروید …

توجه :  هدف ما از عنوان کردن سر فصل ها اجبار به شما یا هدایت ناخودآگاه ذهن شما به این فصل ها نیست!

ممکن است یک دانش آموز ضعیف باشد ولی سینماتیک را بسیار خوب پاسخ دهد.طبیعی است که در همچین حالتی شما میتوانید گزینه ها را مطابق میل خود عوض کنید.


مشاور گروپ


دوست عزيزم
تو آفريده شدي تا خاص باشي
تا منحصر به فرد باشي
اگه بقيه نااميد ميشن
تو تنها كسي باش كه به تلاش
ادامه ميدههه ?
دراينصورت تو تنها كسي خواهي بود كه
موفق ميشه ?



مشاور گروپ


کی باید تست زمان‌ دار فیزیک بزنیم؟

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »   در درسی مثل فیزیک و از نظر من حتی در تمامی درس ها سعی کنید تعدد منابع نداشته باشید.یک منبع خوب رو انتخاب کنید و همون رو کار کنید.حتی اگر شده بعضی از تست ها رو دوبار بزنید. و تا به همون کتابی که دارید تسلط پیدا نکردید, منابع رو تغییر ندید. چون این کار باعث استرس شما میشه و تمرکز تون رو ازتون میگیره.

برای زدن تست های زمان‌ دار اول باید به تسلط برسید.
مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »   برای تسلط روی مباحث, با توجه به نحوه تدریس و میزان تلاش شما, گاهی نیاز است برای مبحث خاصی ۳۰۰ تا ۴۰۰ تست را بزنید.و گاهی ممکن است بعضی از تستها را مجبور باشید چند بار حل کنید تا اون رو کامل یاد بگیرید. این کار خیلی بهتون کمک میکنه و باعث تثبیت یادگیری شما میشه.

وقتی یک مبحث رو یاد گرفتید و به اون تسلط پیدا کردید, شروع کنید به زدن تست زمان‌ دار .قبل از تسلط پیدا کردن تست زمان‌ دار هیچ فایده ای ندارد.

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »    وقتی شما کامل تسلط پیدا کردید و با دیدن صورت سوال سریع راه حلی به ذهنتون اومد, میتونید شروع کنید تست زمان‌ دار بزنید.برای این کار یک سری تعداد تست مشخص کنید که بهتره همون تعداد سوال های کنکور باشه و در زمان مشابه با اون.فقط حواستون باشه که تست ها متنوع باشه.فقط یک مبحث نباشه.از هر عنوانی که در فصل وجود داره, مثلا دو تست انتخاب کنید.و کلاً ۳۰ الی ۴۰ تا سوال باشه و متناسب با زمان کنکور, تست زمان‌ دار بزنید.این کار خیلی بهتون کمک میکنه برای آزمون هاتون.

مباحث ساده و رتبه ساز فیزیک  »    و اما در حین آزمون دادن, وقتی به درس فیزیک رسیدید اول تمامی سوال ها رو حتما مطالعه کنید.بعد شروع کنید سوال هایی که آسونن رو جواب بدید.و اگر دیدید سوالی وقت گیره فعلاً رد بشید.شما قرار نیست حتما همه سوال هارو جواب بدید.حتی رتبه یک کنکور هم همه سوال هارو جواب نمیده.بعدا اگر وقت اضافی آوردید, برگردید و سوال هایی که به نظر دشوار بودند رو دوباره نگاه بندازید.بررسی کنید و اگر تونستید پاسخ بدید.

امیدوارم با بکارگیری همین راهکارها بتوانید درصد فیزیک خود را ارتقا دهید.

این موضوع یادتون باشه که فیزیک درسی نیست که با مطالعه درسنامه و حفظ کردن فرمولها بتونید به نتیجه برسید. بیشتر از مطالعه, به حل تمرین و تست وابسته باشید.


3.6/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آسان ترین فصل ها و مباحث فیزیک کنکور تجربی 1400 + مباحث کلیدی و رتبه ساز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی