مباحث تست خیز و کلیدی فیزیک کنکور ریاضی 99

تغییر کتاب های درسی سال 1402 نسبت به 1401

جهت مشاوره در زمینه مباحث تست خیز و کلیدی فیزیک کنکور ریاضی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مباحث تست خیز و کلیدی فیزیک کنکور ریاضی 99 :  بودجه بندی کنکور 99 رشته تجربی : بودجه بندی دین و زندگی کنکور 99 :  مباحث تست خیز و کلیدی کنکور زبان 99 : بودجه بندی کنکور 99 به تفکیک تمامی رشته ها و براساس آخرین تغییرات  :  بودجه بندی ادبیات کنکور 99,بودجه بندی دین و زندگی کنکور 99,بودجه بندی ریاضیات کنکور 99,بودجه بندی زبان انگلیسی کنکور 99,,بودجه بندی زیست کنکور 99,بودجه بندی عربی کنکور 99,بودجه بندی فیزیک کنکور 99,بودجه بندی کنکور 99,بودجه بندی کنکور 99 رشته انسانی,بودجه بندی کنکور 99 رشته تجربی,بودجه بندی کنکور 99 رشته ریاضی,بودجه بندی کنکور 99 زبان,بودجه بندی کنکور 99 هنر,کنکور 99

بودجه بندی کنکور 99 به تفکیک تمامی رشته ها و براساس آخرین تغییرات

بودجه بندی کنکور 99 به تفکیک تمامی رشته ها و براساس آخرین تغییرات


نکته ی مهم: توجه کنید که این بودجه بندی های بعد از بررسی سوالات کنکور 98 در ماه های آتی به روز رسانی میگردد.

  بودجه بندی کنکور 99 را می توان به پلن مثبت برنامه ریزی کنکور برای داوطلبان تشبیه کرد. از این لحاظ که داوطلب اگر زرنگ و با هوش باشد می تواند با کنکاش و نگاه ریزبینانه به سالهای گذشته و رصد سوالات و محتوای آنها، به احتمال و درصد طرح شدن سوالات از هر بخش از کتب درسی پی ببرد و در نتیجه به موفقیت دلخواه خواهد رسید.

مطلب پیشنهادی مدیر : دفترچه سوالات کنکور 98 | آزمون های آزمایشی سنجش | آزمون های آزمایشی قلم چی

   :  درحالت کلی سوالای کنکور هر سال با یک روند خاص بین درسا توزیع میشه ! تو این مقاله ما به بودجه بندی کنکور تجربی 99 ، بودجه بندی کنکور انسانی 99 ، و بودجه بندی کنکور ریاضی 99 می پردازیم ! همچنین بودجه بندی کنکور هنر 99 ، بودجه بندی کنکور زبان 99 رو داریم! و مطمئن باشید که بودجه بندی دروس عمومی کنکور 99 قطعا از قلم نمیافته.

در این مطلب به صورت اختصاصی برای شما تعداد سوالات مطرح شده در هر درس کنکور سراسری را مشخص کرده ایم تا میزان اهمیت دروس کنکور خود را بدانید و تعداد ساعات مطالعه درسی خود را منطبق بر بودجه بندی کنکور تنظیم و تهیه کنید.

داشتن نگاهی دقیق و هوشمندانه به سوالات سال های گذشته خودش یک علم است که مشاور کنکور به آن اشراف دارد.

سر فصل ها

نیم نگاهی به مهمترین اخبار کنکور 99

بودجه بندی کنکور 99 نظام قدیم و نظام جدید

آیا سال آینده یعنی سال 1399 هم دو نوع کنکور نظام جدید و نظام قدیم برگزار میگردد؟

پاسخ مثبت است. طبق اعلامیه های سازمان سنجش ، در بودجه بندی کنکور 99 نوع نیز دو نوع کنکور هم برای دانش آموزان نظام قدیم و دانش آموزان نظام جدید سوالات جدا گانه ای مطرح میشود تا آن دسته از داوطلبینی که در سال 1398 موفق به کسب رتبه دلخواه خود نشدند ، بتوانند یک بار دیگر آموخته های کنکور خود را محک بزنند.

کنکور نظام قدیم تا چه سالی ادامه دارد؟

هنوز بیانیه ای در مورد ادامه دار بود کنکور نظام قدیم بعد از سال 99 بیان نشده است.

با توجه به اهمیت و تفاوت قابل ملاحظه کنکور 99 نسبت به کنکور سال های پیشین بر آن شدیم تا بودجه بندی کامل و جامعی برای کنکور 99 از تمام دروس رشته های ریاضی و فیزیک ، علوم تجربی و علوم انسانی را برای شما دانش آموزان و کنکوری های عزیز مهیا کنیم تا با مشخص شدن درجه اهمیت هر مبحث از هر درس ، راه درست تر و مفید تری را در طول مدت باقی مانده تا کنکور 99 را سپری کنید.


cancelمهم: سوالات کنکور 98

cancelمهم: کارنامه کنکور 98

cancelمهم: دفمباحث تست خیز و کلیدی کنکور زبان 99 ترچه انتخاب رشته کنکور 98

اینکه کدام بخش از کتاب اهمیت بیشتری دارد و تعداد سوالات از هر بخش چند

تاست، با بودجه بندی کنکور 99 کاملا مشخص خواهد شد و امکان استفاده از منابع کنکور 99 را به بهترین شکل فراهم می کند.

در این صورت می دانید که وقت تان را چطور تنظیم کنید تا در این فرصت باقیمانده بیشتری کارایی را داشته باشید.

متفاوت بودن بودجه بندی کنکور 99

   همیشه این نکته برای همه داوطلبان به عنوان یک سوال گنگ و مبهم مطرح است که در آزمون سراسری 99  بیشتر سوالات از کدام بخش های کتاب می آید و یا اینکه سوالات بیشتر مفهومی است و یا نه؟

بودجه بندی کنکور قطعا در همه سالها کمی تفاوت دارد و هیچ سالی شبیه به سال دیگر نیست، اما از این نکته نباید غافل شد که همین جمله”کمی تفاوت دارد” را اگر زیرکانه کنکاش کنیم و به سوالات و نحوه طرح آنها در سالهای مختلف دقت کنیم، می شود به نحوه طرح سوالات در بودجه بندی کنکور 99 پی برد.

جالب است بدانید که بررسی آزمون های سال های گذشته نشان می دهد که تقریبا تعداد سوالات مطرح شده از هر مبحث ثابت باقی مانده است.

در واقع به نظر می رسد سلیقه طراحان سوالات کنکور سراسری در 10 سال گذشته تغییر چندانی نداشته است. این به مفهوم تکراری بودن سوالات نیست، بلکه نشان می دهد که اتفاق نظر روی تنظیم سوالات وجود داشته است. حالا اگر می خواهید از همین امروز روی بودجه بندی کنکور 99 کار کنید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بررسی بودجه بندی کنکور ۹۹ دروس اختصاصی تمام رشته ها

برای اینکه بهترین روش مطالعه کنکور 99 را داشته باشید باید از نحوه بودجه بندی سوالات در زیر گروه آزمایشی خود، اطلاع داشته باشید. تعداد سوالات مطرح شده از هر مبحث با توجه به گروه آزمایشی و دروس اختصاصی یا عمومی متفاوت است.

پیش بینی تعداد سوالات از هر مبحث به طور صد در صدی امکان پذیر نیست و همچنین با رسیدن نتایج بررسی سوالات سال گذشته کنکور به روز خواهد شد ولی با توجه به سوالات کنکور در سالهای اخیر انتظار می رود نحوه تنظیم سوالات به این ترتیب باشد:


بودجه بندی کنکور 99 رشته ریاضی

رشته ریاضی یکی از رشته هایی می باشد که داوطلبان آن نسبت به سالهای قبل کمتر شده است. دفترچه سوالات اختصاصی این رشته شامل سه قسمت :ریاضیات، فیزیک و شیمی می باشد که:

بخش ریاضیات: شامل 55 سوال که از سوال 101 تا 155 می باشد و زمان پاسخگویی 85 دقیقه است. مجموعه سوالات ریاضیات شامل سوالاتی از دروس دیفرانسیل و ریاضیات پایه، ریاضیات گسسته و جبر و احتمال و آمار و مدلسازی، هندسه تحلیلی، هندسه پایه می باشد.

بخش فیزیک: از سوال 156 تا 200 می باشد و داوطلب 45 دقیفه وقت دارد. مجموعه سوالات فیزیک شامل مباحث نور هندسی، فیزیک و اندازه گیری، کار و انرژی، ویژگی های ماده، گرما و قانون گازها، ترمودینامیک، الکتریسیته ساکن، جریان الکتریکی، مغناطیس و القا می باشد.

بخش شیمی: از 201 تا 235 است و مدت زمان پاسخگویی آن 35 دقیقه است. در این مجموعه سوالات مباحث ساختار اتم، جدول تناوبی عنصرها، ترکیب های یونی، ترکیب های کووالانسی، ترکیب های آلی، استوکیومتری، ترمودینامیک، محلول ها، سینتیک، تعادل، اسید و باز، الکتروشیمی قرار گرفته است.


بودجه بندی کنکور 99 رشته تجربی

این رشته از آن دست رشته هایی می باشد که طی چند سال اخیر توانسته شرکت کننده های بیشتری را جذب کند .در واقع رقابت اصلی در ورود به رشته های پر طرفدار کنکور تجربی در کنکور 99 بیش از سایر زیر گروه های آزمایشی دیده می شود.

تعداد سوالات با توجه به آزمون های گذشته به این قرار است: زمین شناسی 25 سوال، ریاضی 30 سوال، زیست شناسی 50 سوال، فیزیک 30 سوال، شیمی 35 سوال و بهیاری 5 سوال می باشد که مدیریت زمان و نحوه در پاسخگویی تعیین کننده نفرات برتر خواهد بود.

بودجه بندی زیست شناسی در کنکور تجربی اهمیت بسیار زیادی در قبولی داوطلبان کنکور 99 در کد رشته های انتخابی دارد. برای اینکه بدانید بیشترین وقت خود را روی مطالعه کدام بخش ها اختصاص دهید لازم است تا روی بودجه بندی سوالات زیست شناسی به دقت کار کنید که در ادامه ی این مقاله بررسی شده است.

اگر چه بسیاری از داوطلبان زیر گروه آزمایشی تجربی سوالات مربوط به آزمون زمین شناسی را بدون پاسخ می گذارند ولی نباید سوالات فیزیک، شیمی  و ریاضی گروه تجربی را نادیده بگیرید.


بودجه بندی کنکور 99 رشته انسانی

این رشته شامل سه دفترچه دروس اختصاصی و عمومی و معارف و فقه می باشد که دفترچه سوم آن مختص داوطلبانی است که قصد شرکت در آزمون رشته معارف اسلامی را دارند.

دروس عمومی زیر گروه آزمایشی علوم انسانی عبارت است از: زبان و ادبیات فارسی با ضریب 4 ، زبان عربی با ضریب 2، فرهنگ و معارف اسلامی با ضریب 3، زبان انگلیسی با ضریب 2. برای هر 4 درس به تعداد مساوی هر کدام 25 سوال در نظر گرفته شده است. ضرایب دروس عربی و زبان انگلیسی در گروه آزمایشی علوم انسانی یکسان است.

دروس اختصاصی رشته علوم انسانی عبارت است از: ریاضی، اقتصاد، زبان و ادبیات فارسی (اختصاصی)، زبان عربی (اختصاصی)، تاریخ و جغرافیا، علوم اجتماعی، فلسفه و منطق، روانشناسی، اصول عقاید و فقه( دفترچه سوم)

بودجه بندی کنکور ۹۹ برای هر درس در رشته علوم انسانی به این شرح است: ریاضی، عربی، علوم اجتماعی، روانشناسی و اصول عقاید و فقه هر کدام شامل 20 سوال می باشد و دروس اقتصاد 15 سوال، زبان و دبیات فارسی 30 سوال، تاریخ و جغرافیا 30 سوال و فلسفه و منطق 25 سوال می باشد. مشاوره کنکور 99 برای برنامه ریزی دقیق بودجه بندی دروس با توجه به ویژگی های فردی الزامی است.


بودجه بندی کنکور 99 هنر

همه داوطلبان شرکت کننده در زیر گروه های آزمایشی 3 گانه کنکور می توانند علاوه بر رشته اصلی در گروه آزمایشی هنر نیز شرکت کنند. برای اینکه شانس قبولی در یکی از کد رشته های هنر بالاتر باشد می بایست داوطلبان از قبل نسبت به بودجه بندی و برنامه ریزی درسی آزمون هنر، آگاهی داشته باشند.

برای گروه آزمایشی هنر دو دفترچه جداگانه برای سوالات عمومی و اختصاصی در نظر گرفته شده است. دروس عمومی کنکور سراسری هنر شامل: زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، فرهنگ و معارف اسلامی به همراه زبان انگلیسی می باشد.

داوطلبان لازم است تا به سوالات اختصاصی گروه هنر که در دفترچه دیگری انتشار داده شده نیز پاسخ گویند. سوالات اختصاصی گروه آزمایشی هنر شمل این مباحث است: درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی – فیزیک، ترسیم فنی، خلاقیت تصویری و تجسمی، خلاقیت نمایشی، خلاقیت موسیقی، خواص مواد و…


بودجه بندی کنکور 99 زبان

آزمون سراسری زبان انگلیسی برای داوطلبان علاقمند به زبان های خارجی به صورت شناور برگزار می شود. به این ترتیب همه داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری 99 می توانند علاوه بر گروه آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی در گروه آزمایشی زبان نیز شرکت کنند.

سوالات آزمون در دو دفترچه برای دروس عمومی و اختصاصی به تفکیک در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. دروس عمومی رشته زبان انگلیسی شامل 4 درس می باشد. زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، فرهنگ و معارف اسلامی و همچنین زبان انگلیسی در دفترچه سوالات عمومی وجود دارد.

دروس اختصاصی زیر گروه آزمایشی زبان انگلیسی تخصصی با تعداد 70 سوال است. اطلاع از بودجه بندی زبان تخصصی در کنکور 99 رمز قبولی در کد رشته های مورد نظر داوطلب است. با توجه به اینکه در گروه آزمایشی زبان تنها یک درس اختصاصی گنجانده شده، می بایست روی تک تک مباحث به تفکیک برنامه ریزی شود.

اطلاع از بودجه بندی سوالات کنکور 99 در همه گروه های آزمایشی 5 گانه برای داوطلبان یک ضرورت است. در نظر داشته باشید که کنکور 99 یک رقابت فشرده بین همه کسانی است که از قبل برای آینده شغلی و حرفه ای تصمیم گیری کرده اند. هدف از شرکت در آزمون 99 صرفا قبولی در دانشگاه نیست بلکه ملاک قبولی در کد رشته-محل تحصیل انتخابی است.


بودجه بندی کنکور 99 نظام قدیم و نظام جدید دروس عمومی

در کنکور 99 امکان انتخاب نظام امتحانی برای داوطلبان پیش بینی شده است. به این ترتیب سوالات جداگانه ای برای دانش آموزان نظام جدید و دانش آموزان نظام قدیم طرح خواهد شد. بودجه بندی کنکور 99 بر اساس سوالات کنکور 10 سال گذشته تنظیم شده است.

با این راهنما می توانید برنامه ریزی درسی کنکور 99 و نحوه تست زنی را مدیریت کنید. با توجه به اینکه هنوز تصمیمی در رابطه با برگزاری کنکور به شکل کنونی در سال های آتی گرفته نشده، قبولی در کنکور 99 برای داوطلبان نظام قدیم و جدید اهمیت بیشتری دارد.

بودجه بندی کنکور 99 زبان و ادبیات فارسی نظام جدید و نظام قدیم

موضوع   /   سال 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97
واژگان  3  3  3  3  3  3  3  3  3 3
املا  2  2  2  2  2  2  2  2  2 2
دستور زبان و نگارش  5  6  5  5  5  5  5  5  5 5
تاریخ ادبیات  2  3  3  3  3  3  3  3  3 3
آرایه ها  3  3  3  3  3  3  3  3  3 3
قرابت معنایی  10  8  9  9  9  9  9  9  9 9

بودجه بندی کنکور 99 عربی نظام جدید و نظام قدیم

موضوع   /   سال 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97
ترجمه و تعریب  8  8  8  8  8  8  8  8  8 8
درک مطلب  4  4  4  4  4  4  4  4  4 4
تشکیل  2  2  2  2  2  2  2  2  2 2
تحلیل صرفی  3  3  3  3  3  3  3  3  3 3
قواعد  8  8  8  8  8  8  8  8  8 8

بودجه بندی کنکور 99 دین و زندگی نظام جدید و نظام قدیم

موضوع   /   سال 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97
سال دوم  9  9  9  9  9  9  9  9  9 9
سال سوم  9  9  9  9  9  9  9  9  9 9
سال چهارم  7  7  7  7  7  7  7  7  7 7

بودجه بندی  کنکور 99 زبان انگلیسی نظام جدید و نظام قدیم

موضوع   /   سال 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97
واژگان  7  6  6  7  8  8  8  8  8 8
گرامر  3  4  4  3  4  4  4  4  4 4
Cloze Test  5  5  5  5  5  5  5  5  5 5
درک مطلب (Reading)  10  10  10  10  8  8  8  8  8 8

بودجه بندی کنکور 99 نظام جدید و نظام قدیم دروس اختصاصی رشته ریاضی

داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی در کنکور 99  امکان انتخاب نظام امتحانی را خواهند داشت. دو دفترچه جداگانه برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید طراحی شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. لازم است تا هر داوطلب با توجه به نظام امتحانی انتخابی خود که قبلا در موقع ثبت نام، اعلام نموده است دفترچه مورد نظر را انتخاب و نسبت به پاسخگویی اقدام کند.

1)تفکیک بودجه بندی مباحث درس ریاضی رشته ریاضی در کنکور99

تعداد 55 سوال برای درس ریاضی در نظر گرفته شده است.

بودجه بندی کنکور ۹۹ درس دیفرانسیل و ریاضیات پایه

دیفرانسیل و ریاضیات پایه 96 95 94 93 92 91
یادآوری مفاهیم پایه 1
دنباله 1 2 1 1 2
حد و پیوستگی 4 4 5 4 4 3
مشتق و کاربرد مشتق 7 6 6 8 8 9
انتگرال 2 2 2 2 2 2
تابع 2 2 1 3 3 3
الگو و دنباله 1 1
توابع خاص، نامعادله 1 2
توابع نمایی و لگاریتم 1 1 1 1
محاسبات جبری معادلات و نامعادلات 3 4 3 1 2 1
مثلثات 4 3 3 3 3 2

بودجه بندی مبحث “هندسه پایه” رشته ریاضی

هندسه 96 95 94 93 92 91
استدلال در هندسه 1 1 3 2 1 2
مساحت و قضیه فیثاغورس 1 1 3 2 1
تشابه 1 1 1 1 1
دایره 1 2 2 1 2 2
تبدیل­ها 1 1 1 1 1
هندسه فضایی 3 2 1 2 2 2

بودجه بندی مبحث “هندسه تحلیلی” رشته ریاضی

هندسه تحلیلی 96 95 94 93 92 91
بردار 1 1 1 2 1 1
خط و صفحه 1 2 2 1 2 2
مقاطع مخروطی 2 2 3 2 3 1
ماتریس و دترمینان 3 1 1 2 2 2
دستگاه­های معادله­های خطی 1 2 1 1 2

بودجه بندی مبحث “ریاضیات گسسته و جبر و احتمال و آمار و مدلسازی” رشته ریاضی

ریاضیات گسسته و جبر و احتمال و آمار و مدلسازی 96 95 94 93 92 91
گراف 2 1 1 1 1 2
نظریه اعداد 3 3 3 2 3 3
ترکیبات 1 2 1 1 1
احتمال 4 4 3 4 3 3
استدلال ریاضی 2 2 2 1 2 1
مجموعه­ ها، ضرب دکارتی و رابطه 2 2 2 3 2 2
آمار و مدلسازی 2 2 2 2 2 2
آنالیز ترکیبی 1 1 1 1

2)تفکیک بودجه بندی مباحث درس فیزیک رشته ریاضی در کنکور 99

سوالات مربوط به فیزیک شامل 45 سوال از فیزیک 1،2،3 و فیزیک پیش یک و دو می باشد

فیزیک پیش 96 95 94 93 92 91
حرکت شناسی 4 4 4 4 4 4
دینامیک 5 4 4 4 4 4
نوسان 3 2 2 3 3 3
موج­های مکانیکی 2 3 3 2 2 2
صوت 2 3 2 2 2 2
موج­های الکترومغناطیسی 2 2 1 2 2 2
فیزیک اتمی 2 2 3 2 2 2
فیزیک حالت جامد 1 1 1 1 1
فیزیک هسته­ای 1 2 1 1 1 1
فیزیک پایه 96 95 94 93 92 91
نور هندسی 4 4 4 4 4 4
فیزیک و اندازه­گیری 1 1 1 1
کار و انرژی 1 1 1 1 1
ویژگی­های ماده 1 3 2 3 3 3
گرما و قانون گازها 4 2 2 2 2 2
ترمودینامیک 3 3 3 3 3 3
الکتریسیته ساکن 4 3 3 3 2 2
جریان الکتریکی 3 3 4 4 4 4
مغناطیس و القا 4 4 4 3 4 4

3)تفکیک بودجه بندی مباحث درس شیمی، رشته ریاضی در کنکور 99

سوالات شیمی کنکور 99 برای داوطلبان نظام آموزشی جدید و قدیم شامل 35 سوال است.

شیمی دوم 96 95 94 93 92 91
ساختار اتم 2 3 2 3 1 3
جدول تناوبی عنصرها 3 3 2 3 4 3
ترکیب­های یونی 1 1 1 1 1
ترکیب­های کووالانسی 3 3 4 2 2 3
ترکیب­های آلی 2 2 2 2 2 1
شیمی سوم 96 95 94 93 92 91
استوکیومتری 4 4 4 5 4 4
ترمودینامیک 4 4 4 4 4 4
محلول­ها 4 4 4 4 4 4
شیمی پیش 96 95 94 93 92 91
سنتیک 2 2 2 4 2 2
تعادل 3 3 3 1 1 3
اسید و باز 4 4 4 3 4 3
الکتروشیمی 3 3 3 3 4 4

بودجه بندی کنکور 99 نظام جدید و نظام قدیم دروس اختصاصی رشته تجربی

زیست شناسی مهم ترین در برنامه ریزی کنکور 99 است. طبق آمارهای اعلام شده از سازمان سنجش آموزش کشور، تعداد داوطلبان شرکت کننده در زیر گروه آزمایشی بیش از سایر گروه های آزمایشی بوده است بنابراین بودجه بندی کنکور 99 برای گروه علوم تجربی اهمیت زیادی دارد.

بوجه بندی کنکور 99 زمین شناسی گروه تجربی

اولین سوالات مربوط به درس زین شناسی است. بسیاری از داوطلبان ورود به رشته های پر طرفدار تجربی سوالات درس زمین شناسی را اصلا پاسخ نمی دهند. در برنامه ریزی کنکور تجربی این درس جایگاه پایین تری دارد.

تعداد سوالات زمین شناسی در مجموع 25 سوال است.

زمین شناسی سال چهارم

موضوع / سال 89 90 91 92 93 94 95 96
فصل 1 1 1 1 1
فصل 2 1 1 1 1 2 2 2 2
فصل 3 1 2 2 2 1 1 1 1
فصل 4 1 1 1 1 1 1 1 1
فصل 5 1 1 1 1 1 1 1 1
فصل 6 1 1 1 1 1 1 1 1
فصل 7 2 1 2 2 2 2 2 2
فصل 8 2 1 1 1 1 1 1 1
فصل 9 1 2 2 2 2
فصل 10 1 1 1 1 1 1 1
فصل 11 2 2 1 2
فصل 12 1 1 1 1

زمین شناسی سال سوم

فصل 1
فصل 2 1 2 2 1 1 1 1 1
فصل 3 1 1 1 1 1 1 1
فصل 4 1 1 1 1 1 1 1 1
فصل 5 3 3 3 3 2 2 2 2
فصل 6 3 2 2 2 1 3 3 3
فصل 7 2 2 2 2 2 2 2 2
فصل 8 1 1 1 1 1 1 1 1
فصل 9 2 1 1 1 2 1 1 1
فصل 1

بوجه بندی کنکور 99 ریاضیات گروه تجربی

تعداد سوالات 30

ریاضی 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96
مشتق و کاربرد آن 6 6 6 6 5 6 3 4 6 5 5 4
هندسه 1 4 3 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4
حد و پیوستگی 3 2 3 3 2 2 3 2 2 2 2 2
مجانب 3 2 3 3 2 1 1
تابع 2 2 2 1 2 3 3 3 1 3 3 3
معادله و نامعادله 1 1 1 1 1 1
آمار 2 2 2 2 2 3 2 2 2 2 2 2
احتمال 2 1 2 2 3 2 3 4 2 2 3 3
مقاطع مخروطی 2 3 2 2 2 2 2 2 3 2 2 2
مثلثات 1 1 1 1 1 1 2 2 3 2 1 3
معادله مثلثاتی 1 1
لگاریتم و تابع نمایی 1 1 1 1 2 1 1 1 1 2
تصاعد و دنباله 2 1 1 1 2 1 1 1 1 2 2 1
انتگرال 2 3 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2
دستگاه معادلات و معادله خط 1 1 1 2 1
معادله درجه 2 1 2 1 1 1 1 1
ماتریس 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
آنالیز ترکیبی 1 1
رشد و زوال 1
تابع جزء صحیح 1 1 1 1

بوجه بندی کنکور 99 درس زیست شناسی

تعداد سوالات 50

نام مبحث کنکور 91 کنکور 92 کنکور 93 کنکور 94 کنکور 95 کنکور 96
مولکول زیستی 1
سفری به درون سلول 1 1 1 1
سفری به دنیای جانداران 1 1 1 1
گوارش 2 3 3 2 2 1
تبادل گازها 2 2 1
گردش مواد 3 2 5 3 5 3
تنظیم محیط داخلی و دفع مواد زاید 2 1 1
حرکت 1 2 3 1 2
ایمنی بدن 1 1 1 1 1
دستگاه عصبی 1 2 3 2 1 2
حواس 2 1 1 2 3
هورمون­ها و دستگاه درون ریز 2 1 1 1 2 2
ماده ژنتیک
کروموزوم­ها و میتوز 1 1 3 1
میوز و تولیدمثل جنسی 1 1
ژنتیک و خواستگاه آن 4 4 3 3 3 3
تولیدمثل گیاهان 2 1 2 2 2 1
رشد و نمو در گیاهان 3 1 3 1 1 1
تولیدمثل و رشد و نمو جانوران 2 2 3 3 2 2
پروتئین سازی 2 2 2 3 2 2
تکنولوژی زیستی 1 1 1
پیدایش و گسترش زندگی 1 2 1
تغییر و تحول گونه­ها 1 2 1
ژنتیک جمعیت 1 2 4 4 2 5
پویایی جمعیت­ها و اجتماعات زیستی 1 1 1 1
رفتارشناسی 2 2 1 1 1 1
شارش انرژی در جانداران 2 4 3 6 2 3
ویروس­ها و باکتری­ها 3 4 1 2 1 2
آغازیان 3 3 2 3 4 3
قارچ­ها 1 1 2 1 1 1
کاملا ترکیبی 4 6 4 2 5 9

بوجه بندی کنکور 99 درس فیزیک گروه تجربی

تعداد سوالات 30

مباحث فیزیک 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96
نور هندسی 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
انرژی – فیزیک 1 1
نوسان، موج­های مکانیکی، صوت 5 5 5 5 5 6 6 5 5 5 6 5
مدارهای الکتریکی 2 3 3 3 3 3 3 3 3 2 3 3
حرکت شناسی 3 3 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3
گرما و قانون گازها 3 3 3 3 3 1 2 3 3 2 3 3
فشار و ویژگی­های ماده 1 1 1 1 1 2 1 1 1 1 1 1
دینامیک 3 2 2 2 2 2 2 2 3 3 2 2
خازن و الکتریسیته ساکن 3 2 2 2 2 2 2 1 2 2 2 3
مغناطیس و القا 2 2 2 2 2 2 3 2 2 2 2 2
بردار 1 1 1 1
کار و انرژی 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
فیزیک اتمی و جدید 3 3 4 3 3 3 4 3 3 3 3 3
موج­های الکترو مغناطیسی 1 1 1 1 1 1 2 1 1 1 1 1

بوجه بندی کنکور 99 درس شیمی گروه تجربی

تعداد سوالات 35

موضوع شیمی 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96
ساختار اتم 3 3 3 3 2 2 2 2 2 2 1 2
خواص تناوبی عنصرها 2 1 2 1 3 3 2 2 2 2 4 2
ترکیب­های یونی 1 1 1 1 1 2 2 2 2 2 1 2
پیوند کووالانسی 3 4 3 4 3 2 3 3 3 4 3 3
ترکیب آلی 1 1 1 2 2 2 1 2 2 2 3 2
استوکیومتری 4 6 4 4 3 4 4 4 4 4 4 5
ترمودینامیک شیمیایی 4 2 4 4 3 3 3 4 4 3 4 4
محلول­ها 4 5 4 4 4 5 2 4 4 5 4 4
سینتیک شیمیایی 3 3 3 2 4 2 3 3 3 3 2 2
تعادل شیمیایی 3 3 3 3 2 3 2 3 2 3 3 3
اسید و باز 3 3 3 4 4 4 4 3 3 2 3 4

photo 2019 10 13 23 09 51

“بهترين انتقام يك موفقيت عظيم است”

✅اينكه خيليا تو رو تلاش ها و راهي كه اومدي رو مسخره كردن مهم نيست.تو به راه و تلاشت ادامه بده و در برابر همه ي حرف هاي آدماي حسود دور و برت دوام بيار تا بالاخره با يه موفقيت بزرگ انتقام ازشون بگيري?


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه مباحث تست خیز و کلیدی فیزیک کنکور ریاضی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403