مامایی بدون کنکور

ثبت نام مامایی بدون کنکور Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه مامایی بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آشنایی با نحوه ثبت نام مامایی بدون کنکور نقطه هدف این مقاله است. اگر شما هم جزو علاقه مندان به رشته مامایی هستید مطالعه این مقاله را به شما توصیه می کنیم چرا که در آن زمان، شرایط، هزینه و راهنمای ثبت نام ارائه شده است.

همانطور که می دانید رشته مامایی یکی از زیر شاخه های علوم پزشکی و بهداشت است که با هدف تربیت کارشناسانی متعهد در زمینه ارائه خدمات مامایی به وجود آمده است تا فارغ التحصیلان این رشته بتوانند در راستای تامین سلامت مادر و کودک قدم بردارند.

سرفصل های این رشته مواردی از قبیل جنین شناسی ، بارداری و زایمان و بیماری‌ های زنان ، نوزادان و مراقبت‌های مربوطه ، بهداشت ، تشخیص زودرس بیماری های دوران بارداری و پی بردن به موارد غیر طبیعی در مادر و جنین و نوزاد و شیرخوار ، تغذیه مادر و کودک و تنظیم خانواده و بیماری‌ های داخلی و جراحی مربوط به مامایی را در بر می گیرد که روز به روز شاهد پیشرفت این تخصص در دنیا هستیم.

ثبت نام مامایی بدون کنکور

ثبت نام مامایی بدون کنکور آغاز شد. با این امکان، علاقه مندان به رشته مامایی که نامشان در زمان اعلام نتایج کنکور سراسری در لیست پذیرفته شدگان نبود می توانند برای ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در دو نوبت مهر و بهمن اقدام نمایند. توجه داشته باشید که ثبت نام مامایی بدون کنکور و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته محل های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود و متقاضیان باید در زمان مقرر به این سامانه مراجعه و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به منظور تربیت و تامین نیروی انسانی مورد نیاز، به ویژه در مناطق محروم، از سال تحصیلی 94-95 بر اساس مصوبه ی مجلس، در مقطع کاردانی مامایی بدون کنکور، برای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و مجتمع های آموزش عالی سلامت دارای مجوز برگزاری دوره از شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی، براساس سوابق تحصیلی و یه صورت بومی، نسبت به پذیرش داوطلب بومی و انجام مصاحبه، اقدام نموده است.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

شرایط ثبت نام مامایی بدون کنکور 1402

در این قسمت به شرایط ثبت نام مامایی بدون کنکور 1402 می پردازیم. تا اینجای مقاله متوجه شدیم که تا اینجای مقاله متوجه شدیم که امکان ثبت نام مامایی بدون کنکور وجود دارد اما توجه داشته باشید که پذیرش و قبولی در بیشتر رشته های پیراپزشکی ، صرفا از میان داوطلبان بومی انجام می گیرد و مامایی هم از این قاعده پیروی می کند.

از جمله شرایط پذیرش بدون کنکور رشته مامایی می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • داشتن دیپلم 3 ساله متوسطه نظام جدید به همراه مدرک تحصیلی دوره پیش دانشگاهی (اخذ دیپلم نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱، پیش‌ دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش‌ دانشگاهی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱)
  • حداقل معدل کتبی دیپلم 15
  • سلامت جسمی و روانی داوطلب متناسب با رشته مورد نظر
  • حداقل سن 18 و حداکثر 25 سال تمام و در صورت انجام خدمت سربازی 27 سال تمام
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی دانشگاه، نمی توانند اقدام به به ثبت نام در رشته های بدون آزمون پیراپزشکی نمایند.
  • داوطلبان آقا باید از لحاظ وضعیت نظام وظیفه فاقد هرگونه مشکلی برای ثبت نام  باشند.
  • رشته های بدون کنکور پیراپزشکی فقط در مقطع کاردانی برای متقاضیان ارائه می شوند.
  • در دوره های گذشته اگر داوطلبی امکان گذارندن دوره تعهد خدمت را نداشت ، باید شهریه ای معادل 2/500/000 تومان برای هر ترم تحصیل خود پرداخت می کرد.
  • دانشجویان متعهد به خدمت 3 برابر طول مدت تحصیل در یکی از مراکز پزشکی اعلام شده توسط دانشگاه ، هستند.

نکته مهم : تمامی اطلاعات  درج شده درباره ثبت نام بدون کنکور پیراپزشکی مربوط به کنکور سراسری سال های گذشته میباشد و اگر تغییرات و رشته های جدید اعلام شود این مقاله بروز رسانی می شود. این مورد را در نظر داشته باشید که بهترین منبع شما برای انتخاب رشته در هرسال تحصیلی ، راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری همان سال می باشد.

مامایی بدون کنکور Moshavergroup.com

زمان ثبت نام مامایی بدون کنکور

زمان ثبت نام مامایی بدون کنکور در دو نوبت مهر و بهمن، و در قالب زمان ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته محل های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی تعیین می گردد. داوطلبان برای اخذ پذیرش بدون کنکور مامایی در نوبت بهمن می توانند از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ برای ثبت نام اقدام نمایند. توجه داشته باشید که ثبت نام تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ادامه خواهد داشت.

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام مامایی بدون کنکور، متقاضیان می توانند تا تاریخ 12 دی 1401 مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

زمان ثبت نام مامایی بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۲
آغاز پایان
1401/9/30 1401/10/12

دفترچه راهنمای ثبت نام مامایی بدون کنکور 1402

لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام مامایی بدون کنکور 1402 در این بخش از مقاله قرار گرفته است. در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته محل های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی که به تازگی توسط سازمان سنجش منتشر شده است، صفحه ای مبنی بر ثبت نام مامایی بدون کنکور وجود دارد.

در این دفترچه رشته های کاردانی مامایی بدون کنکور وزارت بهداشت بر اساس سوابق تحصیلی و  با پذیرش به صورت خاص و با ذکر کد رشته و محل آموزش مشخص شده است.

بر این اساس، داوطلبین رشته علوم تجربی مجاز انتخاب این کد رشته ها خواهند بود. لازم به ذکر است که پذیرش در این رشته ها صرفا در مقطع کاردانی می باشد. دفترچه انتخاب رشته مامایی بدون کنکور اطلاعات بیشتری را در این خصوص در اختیارتان قرار خواهد داد. لینک دانلود در متن زیر قرار دارد.

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام مامایی بدون کنکور 1402 کلیک کنید


لیست دانشگاه های بدون کنکور مامایی ۱۴۰۲

در این بخش از مقاله لیست دانشگاه های بدون کنکور مامایی ۱۴۰۲ ارائه شده است.همانطور که می دانید پذیرش در کاردانی مامایی بدون کنکور فقط از بین داوطلبان زن و در دانشگاه های علوم پزشکی ایران شهر و علوم پزشکی بندرعباس انجام می شود.

در سال های گذشته رشته های مهم پیراپزشکی بدون کنکور مانند  رشته های : مامایی – هوشبری – اتاق عمل – علوم آزمایشگاهی و … پذیرش می شد. اما در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نوبت بهمن ماه، وزارت بهداشت تنها در مقطع کاردانی مامایی و کاردانی بهداشت عمومی اقدام به پذیرش دانشجو نموده است:

لیست رشته های پیراپزشکی بدون کنکور Moshavergroup.com

لیست دانشگاه های آزاد دارای رشته مامایی بدون کنکور

رشته مامایی در اکثر دانشگاه های علوم پزشکی آزاد ارائه می شود. متناسب با نیاز هر شهر تعداد پذیرش رشته مامایی تعیین می شود. در بعضی از دانشگاه های آزاد پذیرش بدون کنکور انجام می شود که معمولا در مقطع کاردانی می باشد.

در زیر اسامی دانشگاه های علوم پزشکی که در سال های گذشته رشته مامایی ارائه می شده است آورده شده است.

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد بناب

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد تبریز

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد مراغه

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد مرند

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد ارومیه

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد مهاباد

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد اردبیل

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد خلخان

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد خوراسگان

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد فلاورجان

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد نجف آباد

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد البرز

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد تهران

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد ورامین

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد شهرکرد

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد بیرجند

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد مشهد

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد قوچان

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد گناباد

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد نیشابور

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد بجنورد

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد آبادان

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد اهواز

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد بهبهان

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد دزفول

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد سمنان

دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد زنجان

واحد علوم پزشکی واحد مسجد سلیمان

واحد علوم پزشکی واحد زاهدان

واحد علوم پزشکی واحد ارسنجان

واحد علوم پزشکی واحد جهرم

واحد علوم پزشکی واحد فیروزاباد

واحد علوم پزشکی واحد کازرون

واحد علوم پزشکی واحد لارستان

واحد علوم پزشکی واحد قم

واحد علوم پزشکی واحد کردستان

واحد علوم پزشکی واحد کرمان

واحد علوم پزشکی واحد گچساران

واحد علوم پزشکی واحد گرگان

واحد علوم پزشکی واحد آستارا

واحد علوم پزشکی واحد رشت

واحد علوم پزشکی واحد بروجرد

واحد علوم پزشکی واحد بابل

واحد علوم پزشکی واحد تنکابن

واحد علوم پزشکی واحد چالوس

واحد علوم پزشکی واحد ساری

واحد علوم پزشکی واحد اراک

واحد علوم پزشکی واحد تویسرکان

واحد علوم پزشکی واحد میبد

   

هزینه ثبت نام مامایی بدون کنکور

هزینه ثبت نام مامایی بدون کنکور در قالب مبلغ خرید کارت اعتباری سازمان سنجش از کلیه داوطلبان دریافت می گردد. بدین ترتیب کلیه متقاضیان باید برای ثبت نام و اخذ پذیرش رشته مامایی به صورت اینترنتی مبلغی معادل 762/000 ریال (هفتاد و شش هزار و دویست تومان) بپردازند. 750/000 ریال معادل 75 هزار تومان به منظور خرید کارت اعتباری و 1200 تومان به عنوان هزینه خدمات پیامکی در نظر گرفته شده است.

سایت ثبت نام مامایی بدون کنکور 1402

سایت ثبت نام مامایی بدون کنکور سایت سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesgh.org می باشد. متقاضیان ثبت نام مامایی بدون کنکور باید در زمان مقرر به سایت سنجش مراجعه نمایند و پس از دانلود دفترچه مربوطه و مطالعه آن ، اقدام به وارد کردن کد رشته ها بدون کنکور رشته های پیراپزشکی نمایند. تمامی اطلاعات تکمیل درباره رشته های بدون کنکور پیراپزشکی در هر سال را می توانید در دفترچه راهنمای انتخاب رشته همان سال مشاهده نمایید.

با هدف دسترسی هر چه سریعتر شما عزیزان به لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور پیراپزشکی، لینک ورود به سیستم ثبت نام تکمیل ظرفیت سایت سنجش در جدول زیر قرار گرفته است.

برای ورود به سامانه ثبت نام مامایی بدون کنکور کلیک کنید

(با توجه به اینکه زمان ثبت نام نوبت بهمن به اتمام رسیده و هنوز زمان ثبت نام نوبت مهر آغاز نشده است، لینک غیر فعال است.)

با آغاز فرآیند نام نویسی مامایی بدون کنکور مجددا این لینک فعال می گردد.

نحوه ثبت نام مامایی بدون کنکور

نحوه ثبت نام مامایی بدون کنکور در این بخش از مقاله ارائه شده تا گام به گام همراه با راهنما پیش رفته و مراحل ثبت نام خود را با موفقیت پشت سر بگذارید. همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد پذیرش و نام نویسی مامایی بدون کنکور در سایت سنجش انجام می شود. از طریق لینک موجود در جدول بالا مستقیما به سایت وارد شوید یا sanjesh.org را در نوار آدرس مرورگر خود جستجو کنید.

در بخش سراسری موجود در منوی رنگی سمت راست سایت یا با استفاده از ستون میانی روی گزینه « ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته محل های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی (سراسری -بهمن ماه 1401)» کلیک نمایید.

بعد از مطالعه اطلاعات مندرج در این صفحه، از منوی سمت راست روی گزینه خرید کارت اعتباری بزنید.

حالا از بخش سریال های ثبت نام، در بخش آزمون سراسری، گزینه «سریال ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته محل های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی (سراسری -بهمن ماه 1401)» را انتخاب کرده و گزینه تایید و ادامه را بزنید.

در این مرحله، با ثبت اطلاعات فردی مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه (باید متعلق به خود داوطلب و در دسترس او باشد)، درگاه بانکی را انتخاب و روی گزینه تایید و ادامه بزنید.

بدین ترتیب یک شماره پیگیری پرداخت 8 رقمی برای شما صادر می شود که باید حتما آن را یادداشت و ذخیره کنید زیرا در اختیار داشتن این شماره برای تکمیل ثبت نام در مراحل بعدی ضروری می باشد. سپس تیک «ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را یادداشت نموده ام» را بزنید تا امکان ادامه روند پرداخت برای شما فراهم گردد.

با اتصال به صفحه درگاه بانکی نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام مامایی بدون کنکور اقدام نمایید. در صورت پرداخت موفق شماره سریال ثبت نام 12 رقمی دریافت خواهید کرد. این سریال به شماره تلفن همراه شما پیامک می گردد، حتما آن را ذخیره کنید.

مجددا به صفحه اصلی ثبت نام برگردید و مطابق تصویر زیر، بر روی گزینه تایید و ادامه – گام بعدی کلیک کنید به صفحه ورود به سیستم ثبت نام الکترونیکی سازمان سنجش وارد شوید.

سریال ثبت نام 12 رقمی (شماره سریال کارت اعتباری) را به همراه عبارت امنیتی در کادر های مربوطه وارد کنید. روی گزینه ورود به سیستم بزنید.

تصویر اسکن شده خود را بارگذاری نمایید. در مرحله بعد، اطلاعات هویتی خود را وارد کرده و اگر مشمول سهمیه مامایی بدون کنکور هستید اطلاعات آن را وارد نمایید.

حالا به تعیین و انتخاب اولویت های انتخابی خود بپردازید و کد رشته مامایی بدون کنکور را وارد نمایید.

در صورت تکمیل این مراحل کد پیگیری ثبت نام و شماره پرونده برای شما صادر می شود. توجه داشته باشید که اگر کد رهگیری و شماره پرونده ثبت نام را دریافت نکرده باشید ثبت نام شما تکمیل نشده است.

شرایط ثبت نام مامایی بدون کنکور Moshavergroup.com

مهلت ثبت نام مامایی بدون کنکور

مهلت ثبت نام مامایی بدون کنکور برای نوبت بهمن تا تاریخ 12 دی 1401 تعیین شده است و متقاضیان می توانند تا این تاریخ با مراجعه به sanjesh.org اقدام به ثبت نام بدون کنکور رشته مامایی نمایند. اگر نیاز به مشاوره دارید تا بتوانید تصمیم قطعی خود را برای شرکت در این رقابت بگیرید، می توانید از تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل نمایید. هفت روز هفته حتی ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم.


ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم مهم ترین و جدیدترین اطلاعات پیرامون مامایی بدون کنکور را خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه کنیم. بنابراین از زمان و شرایط پذیرش این رشته در سال 1402 پرداختیم و نحوه ثبت نام در sanjesh.org را با هم بررسی کردیم. امیدواریم در زمان اعلام نتایج پیراپزشکی بدون کنکور لبخند رضایت بر لبانتان باشد و در رشته مامایی موفق و موثر باشید.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است می توانید با مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما به بهترین شکل شما را یاری نمایند.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️ثبت نام کارشناسی مامایی بدون کنکور امکان پذیر است؟

✔️در حال حاضر متاسفانه پذیرش مامایی بدون کنکور تنها برای داوطلبان بومی و در مقطع کاردانی انجام می پذیرد. اگر این شرایط برای مقطع کارشناسی فراهم شود بلافاصله این مقاله به روز رسانی می گردد.

✔️ثبت نام مامایی بدون کنکور سراسری 1402 چه زمانی آغاز می شود؟

✔️در نوبت بهمن ماه ثبت نام مامایی بدون کنکور در دهه اول دی ماه انجام می پذیرد. برای دریافت آخرین اخبار و اطلاع از زمان پذیرش بدون کنکور رشته مامایی به مقاله مراجعه نمایید.

✔️سرفصل های دروس مامایی بدون کنکور چیست؟

✔️لیست دروس مامایی در این مقاله مشاور گروپ ارائه شده است.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مامایی بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی