کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی 1402 | دریافت کارت آزمون

ورود به جلسه لیسانس به پزشکی کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی 1402 | دریافت کارت آزمون

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی می توانند با مراجعه به لینک دریافت کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی 1402 در educationold.tums.ac.ir و درج کد رهگیری خود به عنوان نام کاربری و کدملی به عنوان رمز عبور، برای دریافت پرینت کارت لیسانس به پزشکی خود اقدام کنند. کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی چند روز قبل از برگزاری آزمون، منتشر می شود.

کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

به منظور دریافت کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ باید چند روز قبل از برگزاری آزمون به سامانه ثبت نام لیسانس به پزشکی educationold.tums.ac.ir مراجعه کرده و کارت ورود به آزمون خود را دریافت نمایید. همانطور که می دانید به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی یا شناسنامه برای حضور در جلسه آزمون ضروری می باشد.

اطلاعات مندرج بر کارت ورود به جلسه شامل نام و نام خانوادگی، نشانی محل برگزاری آزمون و روز و زمان دقیق برگزاری آزمون می باشد. همچنین تصویر داوطلب که در زمان ثبت نام در سامانه بارگذاری شده بود بر روی کارت ورود به آزمون چاپ می گردد.

توجه داشته باشید که کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی منحصرا به صورت اینترنتی توزیع و در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی کارشناسی به پزشکی moshavergroup.com

سایت دریافت کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی

سایت دریافت کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی وبسایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران educationold.tums.ac.ir است و  جهت اخذ کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ داوطلبانی که در زمان مقرر نسبت به ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی اقدام نموده اند میبایست چند روز مانده به شروع آزمون، کارت ورود به جلسه خود را  از این سایت دریافت نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی

زمان دریافت کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی دانشگاه تهران معمولاً در هفته آخر خرداد ماه صورت می گیرد. احتمالا آزمون کارشناسی به پزشکی در تاریخ پنجشنبه 31 خرداد ماه برگزار می گردد. در صورت تغییر زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی و به محض انتشار اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران زمان دقیق متعاقبا اعلام خواهد شد.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی
اواخر خرداد ماه 1402

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی بسیار ساده است. تنها کافیست با شروع زمان انتشار کارت، از طریق لینک موجود در جدول بالا به educationold.tums.ac.ir مراجعه کنید. مراحل ورود به این سامانه مشابه مراحل پیگیری ثبت نام لیسانس به پزشکی است.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی moshavergroup.com

مطابق تصویر زیر در کادر مربوطه، کد رهگیری ثبت نام لیسانس به پزشکی (10 رقمی) خود را به عنوان نام کاربری و کد ملی را به عنوان رمز عبور تایپ کنید و روی گزینه پیگیری وضعیت آزمون کارشناسی به پزشکی کلیک نمایید.

دریافت کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی moshavergroup.com

با ورود به حساب کاربری خود با کلیک بر روی گزینه چاپ کارت فایل کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی خود را دریافت نمایید. حتما اطلاعات مندرج بر روی کارت را بررسی کنید چون در صورت مغایرت در اطلاعات ثبت نامی با اطلاعات فردی داوطلب شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی، از ورود داوطلب به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

نکات مهم آزمون لیسانس به پزشکی

  1. ظرفیت نهایی پذیرش دانشجو در آزمون لیسانس به پزشکی حداكثر 10 نفر می باشد که در صورت کسب حد نصاب قبولی از بین بالاترین نمرات مرحله اول دو برابر به مرحله آزمون شفاهی دعوت می شوند. (دارندگان مدل طلای المپیادهای علمی که معاف از مرحله کتبی هستند به تعداد ظرفیت دعوت شده به مرحله دوم اضافه می شوند) معدل داوطلبان به صورت محرمانه از دانشگاه محل تحصیل دوره كارشناسی آنها استعلام خواهد شد.
  2. زمان ثبت‌ نام آزمون لیسانس به پزشکی از 1دی‌ماه آغاز و تا 10 بهمن‌ماه ادامه داشت. و داوطلبان در صورت داشتن شرایط ثبت‌ نام لیسانس به پزشکی می‌توانستند با ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران نسبت به ثبت‌نام خود اقدامات لازم را انجام دهند. داشتن حدنصاب معدل و سن یکی از مهم‌ترین شرایط ثبت‌ نام در آزمون لیسانس به پزشکی بود.
  3. انتخاب منابع آزمون لیسانس به پزشکی و اطلاع از سرفصل ها و تعداد سوالاتی که در این آزمون مطرح می شود یکی از دغدغه های کسانی است که می خواهند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنند. البته بعداز انتخاب منابع داشتن صحبت با یک مشاور متخصص در این زمینه برای شناسایی سرفصل ها مهم و تعداد سوالات طرح شده به شما کمک خواهد کرد تا از زمان خود بهترین استفاده را داشته باشید. دروسی که شما برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی باید مطالعه کنید شامل فیزیولوژی، آناتومی، ژنتیک، بیوشیمی، بافت شناسی، ایمنی شناسی، فیزیک پزشکی، جامعه شناسی مقدماتی، مهارت های استدلال و تفکر نقاد، شیمی عمومی و آلی، روانشناسی عمومی و… می باشد.
  4. بعد از اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی و با انتشار اسامی پذیرفته شدگان اولیه در سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران از کسانیکه حد نصاب نمره آزمون کتبی را دریافت کرده اند دعوت به مصاحبه حضوری خواهد شد.
  5. همانطور که می دانید آزمون لیسانس به پزشکی بصورت دو مرحله برگزار شده که شامل 50درصد نمره کتبی و 50درصد قبولی در مصاحبه می باشد، یکی از بیشترین سوالاتی که متقاضیان آزمون لیسانس به پزشکی از مشاوران ما می پرسند سوالات  پرسیده شده در مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی می باشد، در پاسخ به این دوستان باید بگوییم به طور کلی داشتن اعتماد بنفس و استفاده از جملات مثبت و البته داشتن هدف و مطمئن بودن برای قبولی در این آزمون جز مهم ترین مواردی است در مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی باید به آن توجه کنید.
  6. نتایج مصاحبه در قالب اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی منتشر و به اطلاع عموم مخاطبان خواهد رسید.

ما در این مقاله مشاور گروپ به زمان انتشار کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی و نحوه دریافت آن از سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران educationold.tums.ac.ir پرداختیم. راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به آزمون کارشناسی به پزشکی نیز ارائه شد تا بتوانید مرحله به مرحله با آن پیش رفته و مراحل اخذ کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارید.

شما متقاضیان گرامی می توانید برای کسب راهنمایی درمورد نحوه دریافت کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ از سایت  educationold.tums.ac.ir و مهلت دریافت پرینت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ، از طریق شماره تلفنی که در ادامه ارائه شده با کارشناسان تماس بگیرید، کارشناسان تمام مراحل مربوطه را به صورت تلفنی برای شما انجام خواهند داد.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی

✔️کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی را چگونه دریافت کنیم؟

✔️لینک کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی در همین مقاله قرار داده شده است. برای دریافت کارت آزمون لیسانس به پزشکی به مقاله مراجعه نمایید.

✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی چه موقع است؟

✔️کارت ورود به جلسه آزمون چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون منتشر خواهد شد. برای اطلاع از تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی مقاله را مطالعه نمایید.

✔️سایت دریافت کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی چیست؟

✔️کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی از سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی educationold.tums.ac.ir قابل دریافت می باشد. لینک مستقیم ورود به بخش دریافت کارت این سامانه در مقاله قرار گرفته است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی 1402 | دریافت کارت آزمون

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403