کانال تلگرام فروش سوالات کنکور 1402

لو رفتن سوالات و انواع تقلب در کنکور سراسری

لو رفتن سوالات و انواع تقلب در کنکور سراسری 1402 ! ( کانال تلگرام خرید سوالات کنکور 1402 ) : اگر در جلسه ی کنکور سراسری 1402 پروتکل های امنیتی به اندازه ی کافی انجام نشن و توسط داوطلبانی در سطح کشور بشه تقلبی اتفاق بیافته ، چطور ما نگران نباشیم که حقمون پایمال نشه ؟؟؟


54545همین الان به بزرگترین گروه کنکوری های 1402 بپیوندید …

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم کنکور سراسری 1402، عضو کانال تلگرام کنکورگروپ شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.



لو رفتن سوالات کنکور


سلام دوستان …بنده علیزاده هستم از :

تیم برنامه ریزی و انتخاب رشته کنکور سراسری , مشاورگروپ

لو رفتن سوالات و انواع تقلب در کنکور سراسری 1402 ! 

لو رفتن سوالات و انواع تقلب در کنکور سراسری 1402  :  در این مطلب میخام در مورد یکی از نگرانی های داوطلبان که طی این مدت هم خیلی زیاده شده و زیاد با ما در میون میذارن ، نکاتی رو خدمتتون بگم تحت این عنوان که :

اگر در جلسه ی کنکور سراسری 1402 پروتکل های امنیتی به اندازه ی کافی انجام نشن و توسط داوطلبانی در سطح کشور بشه تقلبی اتفاق بیافته ، چطور ما نگران نباشیم که حقمون پایمال نشه ؟؟؟

مایی که یکسال درس خوندیم زحمت کشیدیم ، تلاش کردیم و حالا یه عده ای بیان و صرفا با تقلب بتونن در واقع جایگاه ما و صندلی مارو ازمون بگیرن ؟!!!!!!!!!!!

خووب من طی یکسری سناریو میخام اینجا بهتون بگم که چرا این خیلی جای نگرانی برای شما نباید داشته باشه …

قبل از همه به عنوان یک مقدمه ی کلی بهتون بگم :

بله ما در کنکور دکتری و ارشد شاهد بودیم که یکسری اتفاقاتی افتاد که طبیعتا توی کنکور نباید شاهدش باشیم !
مثلا از سرجلسه استوری گذاشته بودن ! یا دیدیم که عکس هایی اومد که توی حوزه ی امتحانی داوطلبانی که کرونا دارن و داخل بیمارستان هستن ، مراقبی بالا سرشون نیست و این طور مسائل و قبل از تمام صحبتام اینو بگم که :

ببینید از این نظر ما میتونیم مطمئن باشیم که با توجه به اهمیت بالاتر کنکور سراسری نسبت به ارشد و دکتری که قطعا این اهمیت بالاتر هست ! درسته که اونا ارشد هستن دکتری هستن ولی کنکور سراسری گسترده ترین کنکوریه که در کشور برگزار میشه و به لحاظ امنیتی و لحاظ های مختلفی این اهمیتش از باقی کنکورها میتونه بالاتر باشه و به همین خاطر قطعا میزان سخت گیری هایی که روی این گونه مسائل انجام میدن بالاتر خواهد بود از چیزیکه در کنکورهای قبل ( امسال ) ما مشاهده کردیم !

ولی خُب به طور کلی

چه حالت هایی برای یک تقلب میتونه وجود داشته باشه ؟؟؟

در ادامه میخاییم از حالت پایین به بالا بررسی کنیم . از مسائل ساده تا مسائل پیشرفته تر !

حالت اول اینکه بخاطر اینکه مراقب بالای سر داوطلب نباشه حالا به هر دلایلی مثل ترس از کرونا یا هر مسئله ی دیگه ای دانش آموزا بتونن از روی دست هم دیگه نگاه کنن !

ببینید در رابطه با تقلب در کنکور ما داریم در مورد رتبه شدن صحبت می کنیم . در واقع داریم در مورد رشته های تاپ صحبت می کنیم که حالا در رابطه با رشته ی تجربی جدای از

پزشکی ، دندان و دارو اون رشته های برتری که بعد از اینها قرار میگیره رو نهایتا شامل میشه که اینها نهایتا نسبت به باقی رشته های دانشگاهی ، رتبه های بهتری میخان .

چیزی که ما می دونیم اینکه برای رتبه شدن بخصوص در سه رشته ی تاپ تجربی نیاز هست که داوطلب درصد تسلط بسیار بالایی داشته باشه و تمام زمان کنکور خودشو بذاره که بتونه اون سطح تسلط خودشو در کنکور پیاده سازی کنه !

یعنی هیچ تایمی برای تلف کردن وجود نداره ! به همین خاطر کسی که میخاد یکسری روشهایی مثل نگاه کردن از روی دست طرف مقابلش حالا بفرض که از فاصله ی دو متری که قراره صندلی ها داشته باشن توان نگاه کردن داشته باشه ! نمیتونه کسی به رتبه شدن نزدیک بشه ! چرا ؟؟؟؟

چونکه اصلا فکر کردن به تقلب یعنی که من سطح علمی سطح تسلط خودمو کنار گذاشتم و امیدم و برناممو برای تقلب کردن بستم ! و این یعنی که وقتمو روی خوندن و پاسخ به سوالات نمیذارم ! و صرفا دارم نگاه میکنم به دست یکنفری که حالا اون نفر کنارییش میخاد قوی باشه ضعیف باشه هیچ اطلاعی نداریم از اینکه نفر بغلش کی میخاد باشه !

و اما به همین خاطر این روش روشی نیست که بتونه رتبه بسازه از کسی که تسلط علمی نداره !

مراحل بالاترش : ببین مثلا فرض کنیم که سناریوی بعدی اینکه یک داوطلبی هست که به راست یا به دروغ مثلا جوری که حالا در فضای مجازی داره گفته میشه که من میرم فرم خوداظهاری پر میکنم و داخل حوزه ی داوطلبان کرونایی کنکور میدم ! حالا برفرض که این اتفاق بیافته و بخان برن اونجا آزمون بدن ،
تحت چه شرایطی این تقلب میتونه صورت بگیره ؟

حالا حالت اولش بیان و بگن که مراقب بالا سر ما نیست و با هم دیگه مشورت میکنیم !

ببینید دوستان سیستم کنکور این شکلی نیست . یعنی اگه ما ده نفر داوطلب کرونایی داشته باشیم که داخل یه اتاق باشن و اینها به اندازه ی کافی درس نخوندن یعنی صلاحیت قبولی و رتبه شدن رو ندارن و با احتمال اینکه هر کدوم از اینها توان پاسخگویی به 10 درصد مثلا سوالات فیزیک رو دارن ، خوب اینها اگه به هم دیگه کمک کنن درصدشون نمیشه مجموع 10 10 10 که بشه 100 !

رو هم دیگه هم بیشتر از 10 درصد نمیتونن پاسخ بدن !

یعنی این حالت مشورت کردن هم قرار نیست رتبه ساز باشه . حالا با فرض اینکه این مشورت کردنه هیچ زمانی ازشون نگیره و در کل اون محدودیت زمانی اصلا براشون مساله ای نباشه ! چون در ابتدای این مطلب هم اشاره کردم که رتبه شدن و قبول شدن در یک رشته ی تاپ در کنکور سراسری ۱۴۰۲ نیازمنده اینکه تسلط بالایی داشته باشی و از تک تک ثانیه های کنکورت استفاده ی مفید ببری . یعنی هر عاملی که بخاد اینو زیر سوال ببره قطعا جلوی رتبه شدن رو میگیره . پس اینم نمیتونه باعث رتبه شدن بشه .

ماجرای بعدی اینکه میرم در حوزه ی کنکوریا مستقر میشم و یه نفری از بیرون میاد به من کمک میکنه !

خوب این یه نفر کیه ؟؟؟؟

یه مراقب میخاد باشه یا یه پزشک برفرض بیاد پیدا بشه کمک کنه ! آیا اطلاعات این یه نفر در حد رتبه شدنه ؟!
یه نفرییه که 100 % تمام مبانی کتاب های درسی رو مسلطه ؟!

خوب چرا خودش کنکور نمیده که رتبه یک بشه ؟!
یعنی اینکه یه نفر بخاد به من کمک کنه هم قرار نیست رتبه بسازه ! یعنی در واقع رقابت آفرینی نمیکنه !

ببینید تمام این مسائلی که بهتون میگم ممکنه اتفاق بیافته حالا دقیق هم اطلاعی ندارم که قراره پروتکل ها به چه صورت انجام بشه و صرفا مثل هر مشاور دیگه ای می تونم امیدوار باشم که پروتکل ها سختگیرانه برقرار بشن .
و حق دانش آموزانی که تلاش کردن پایمال نشه و واقعا هر کس به حق خودش جایگاه خودش برسه !

ولی خوب ما فرض رو میذاریم بر اون چیزی که داوطلب نگرانه ازش .

داوطلبا الان نگرانن که این تقلب ها اگه صورت بگیره من بدبخت میشم ! خوب طبق این شرایط بنده دارم واسه شما توضیح میدم و وقتی میگم این سیستم جواب نمیده منظورم این نیست که رتبه ی طرف رو به رتبه ی بهتری تبدیل نمیکنه !
منظورم این هستش که رقابت زایی نمیکنه . رتبه سازی نمیکنه . یعنی بله رتبه ی اون فرد با نگاه کردن فرضی از رو دست داوطلب مقابلش ممکنه از 500 هزار کشوری بشه 300 هزار کشوری ! ولی به هیچ عنوان این مسائل تقلبی نمیتونن بر روی رتبه شدن یعنی رقابت آفرینی در رشته های تاپ کنکور سراسری تاثیرگذار باشن .

خوب در ادامه سایر روشهایی که بچه ها میتونن نگرانش باشن رو با هم دیگه بررسی میکنیم :

ببینید اینهایی که تا اینجا گفتم تقریبا اون روش های تقلبی بود که من از نگرانی های بچه ها متوجه شدم و توی ذهن خودم گذشت که بصورت فردی یه نفر با برنامه ریزی خودش تقریبا ممکنه ایناها رو پیاده سازی کنه بعد از این تقلب هایی که ممکنه صورت بگیره تقلب های سازمان یافته هستن یعنی یه نفر در اون دخیل نیست بلکه یک تیم هستن !

و این دیگه اینجوری نیست که ما بگیم یه نفر رفته در حوزه ی کرونایی ها کنکور بده یا نفر رفته حوزه ای که داخلش مراقبین نیست به هر ترتیب کنکور بده و یه نفر یا دو نفر از دوستاش بخان بیان بهش کمک برسونن ! که علم اون چقدر باشه هیچ قطعیتی نداره و مطمئن هستم که این علم در حد و اندازه ی رتبه شدن نیست !

بحث بعدی بحث تقلب های سازمان یافته است . یعنی یک تیم مجرب برفرض که دبیران مختلف رو شامل میشن ، اینها میان با یک روشی تعدادی داوطلب رو زیر شاخه ی خودشون میذارن و همینا رو مجموعا بهشون تقلب برسونن !

ببینید نمیتونم بگم این اتفاقات نمیافته ! توی سالهای گذشته ما به هر حال شنیدیم با اینها مواجه شدیم ولی حقیقت امرو بهتون بگم تابه حال هیچ مورد موفقیت آمیزی من ندیدم داخل این مسائل ! چرا ؟ چونکه ببینید یک قائده ی کلی هست اگه یک جایی قراره تعداد زیادی آدم با هم دیگه خوشبخت بشن تعداد زیادی آدم با هم دیگه پولدار بشن یعنی هیچکس قرار نیست خوشبخت بشه ! اینم یکی از هموناست .

وقتی که یک تیمی میاد و این مژده رو به داوطلبا میده که بیایید n تومن به ما پول بدید تا ما با یک روشی به شما تقلب برسونیم و تمام شما رو رتبه برتر می کنیم ! یعنی هیچکس قرار نیست رتبه برتر بشه اصلا قانون اینه و تحت همین شرایط .

این روشهایی که وجود دارن به دو دلیل کلی از نظر من نمیتونن به نتیجه ی خوب برسونن دانش آموز رو و جای نگرانی هم نداره ! یعنی هر کسی هم واقعا از این روش ها استفاده کرده و به گوش ما رسیده دورا دور ، قطعا به در بسته خورده و نتیجه نگرفته ازش ! چرا ؟؟؟

1- چون اون دبیری که بناست به سوالات کنکور پاسخ بده ، معمولا دبیرانی که اینکارو میکنن واقعا دبیران مجربی نیستن ! یعنی خودش سرجلسه کنکور بشینه خیلی هنر کنه 50% از اون درس خودش بتونه جواب بده ! چرا ؟! چون دبیری که واقعا سطح تسلط علمی بالایی داره خودشو به هیچ عنوان درگیر چنین مسائلی نمیکنه . و از طرفی دیگه معمولا راههای انتقال پاسخ به دانش آموزشون ضعیفه .

بله من شنیدم روش هایی وجود داشته در کنکورهای سالهای گذشته که هندزفری به دانش آموز داده میشده یا اینکه یک ساعتی به دانش آموز داده میشده و میگفتن ما در فلان ساعت جواب هارو برای شما ارسال می کنیم و … ولی خُب کوو جواب ؟! کوو پاسخ ؟! کوو رتبه شدن ؟!

یعنی هیچ نتیجه ای ما از این روش ها ندیدیم ! حالا یا کلاهبردار بودن که البته اکثریتشون کلاهبردار هستن چون اساسا دانش آموزی که با این تیم ها برخورد میکنه قاعدتا نمیدونه اینا کیین ! اصلا سیستم اینکه ندونه اینا کیین ! چون دارن یک کار مجرمانه انجام میدن ! معلومه که اسم خودشونو مشخص نمیکنن .

حالا من چرا دارم اینو میگم به این خاطر که درسته در سال های گذشته ما شنیدیم که از این خبرها به هر حال در کنکور بوده ولی امسال با توجه به اینکه پروتکل ها در کنکور دکتری و کنکور ارشد یه مقداری گویا زیبا نبوده و طبق اطلاعاتی که اومده ممکنه گوشی برده بشه تقلب هم انجام بشه ، گروه ها زده شده و دانش آموزا نگران این هستن که این گروه ها همه دارن تبلیغ شونو میکنن ، فلان گروه به من گفته اگه اینقدر پول بدی من جواب ها رو تا ساعت 8 صبح برات ارسال میکنم و فلان و فلان و ...

ولی بدونید این سیستم ها به این ترتیب ان ، یک جاییکه تعداد زیادی انسان سردرگم وجود داشته باشه ، قطعا تعداد زیادی هم انسان کلاهبردار در لابه لای اونها پیدا میشه ! چون انسان سردرگم و انسانی که در شرایط پرفشار وجود داره بهترین گزینه برای کلاهبرداریه و کلاهبرداری رو از من و شما بهتر بلدن و بهتر میدونن .

به همین خاطر توصیه ی بنده به شما اینکه خودتونو درگیر این مسائل تقلب و امنیت آزمون نکنید .

یه موردی که نهایتا لازمه بهش اشاره کنم این هستش که :

سازمان سنجش با تمام انتقادها و اعتراض هایی که توی عملکرد کنکور امسال بهش وارد هست از یک نظر میتونه تقریبا خیال ما رو راحت کنه و اون سنجیدن کسانی هست که تو کنکور رتبه شدن .
ببینید احتمالا دیگه حتی قلم چی هم اگه شرکت نکنید در جریانش هستید که صبح شما آزمونو میدید و شب حداکثر شما کارنامه رو میگیری . خوب سازمان سنجش یعنی توانش بالاتر از قلم چی نیست ؟!! حداقل در حد قلم چی نیست ؟!
قطعا هست
رتبه ها و درصدهای دانش آموزانی که در کشور کنکور دادن ما بگیریم نهایتا یک هفته بعد از تاریخ کنکور دیگه قطعی مشخصه برای خودشون . اون زمانیکه چندین هفته طول میکشه تا رتبه ها رو اعلام کنن پس به خاطر چییه ؟
بخشی از دلایلش اینکه این رتبه ها و این نفرات باید از زمینه های مختلف بررسی بشن و یکی از این زمینه ها قطعا این هست که این داوطلبی که رتبه شده آیا واقعا حقش بوده یا تقلب کرده ! و راههای جالبی هم برای بررسیش دارن . چه از طریق معدلی که قبلا کسب کرده یا از طریق آزمونی که شرکت میکرد !

و ما هر سال میبینیم که دانش آموزان زیادی از سراسر کشور ، سازمان سنجش احظارشون میکنه که آقا ما به رتبه ی تو شک کردیم باید اثبات کنی که این رتبه ات واقعیه حالا کارنامتو باید دوباره برای ما بیاری یا آزمون هاتو برای ما بیار ترازهاتو ببینیم یا نهایتا دیده شده که دوباره از اینها کنکور میگیرن ( نمونه اش رستگار رحمانی رتبه یک تجربی کنکور 88 ) !

یعنی تا حد نسبتا زیادی سازمان سنجش تلاش میکنه که رتبه ها رو بررسی کنه که بعد از اجرای کنکور هم بر روی تقلب شدن یا نشدن یه بررسی انجام داده باشه ! بله ! اگه دانش آموزی با معدل 12 و میانگین تراز قلم چی 4200 یهو بیاد رتبه ی زیر 1000 داخل کنکور بیاره زیر 10000 تو کنکور بیاره ، خوب قطعا سنجش روی این آدم زوم میکنه که این داستانش چی بوده ؟! چرا همچین اتفاقی افتاده و آمارشو درمیاره !

نهایت این صحبت ها اینکه ببینید اگه کسی که این مطلب رو داره میخونه کسی هستش که درس خونده و زحمت کشیده و آماده ی کنکور سراسری ۱۴۰۲ هست ؛ در آخر این مسیر حداقلِ تلاششو کرده که آماده باشه و دیگه نباید ذهنشو درگیر این بجث ها کنه .

پس تلاش کن … ذهنتو درگیر اینگونه مسائل نکن … امنیت آزمون چیزی نیستش که من و شما بخاییم ذهنمونو نگرانش کنیم و درگیر بشیم . امنیت آزمون کار شخصِ دیگه ایه وظیفه ی شخصِ دیگه ایه …

چیزیکه وظیفه ی شما هست به عنوان یک دانش آموز دو تا مسئله است که باید نگرانش باشید :
1- من باید تلاش کنم کنکورمو در حد توانم خوب بدم یعنی باید تلاش کنم اون علمی که دارمو حداقل در کنکور پیاده سازی کنم . چه خوب چه بد که حالا وارد مسائل انگیزشی میشه که در اینجا بهش کاری ندارم .

2- مواظب سلامت خودتون باشید . امنیت آزمون با شما نیست ولی امنیت خودتون با خودتونه . ماسک تونو حتما بزنید نگید من خارش میگیره بینی ام نگید تنفس سخته نگید من آلرژیم عود میکنه ! این مسائل برای خیلی از دانش آموزان سراسر کشور وجود داره و قطعا هیچ دانش آموزی نیست که از ماسک زدن در جلسه ی کنکور خوشحال باشه و فریاد زنان بخنده و بگه به به چه خوب که من دارم از ماسک استفاده میکنم !!!

قطعا همه ی دانش آموزان از این مسئله ی ماسک زدن ناراضی هستن ولی خُب اگر هم این ماسک زدن اجباری است برای امنیت خود شماست و بهتره که این اجبارو قبول کنید و از زیرش شونه خالی نکنید … تموم شد و رفت .

برای تک تک شما عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی در کنکور سراسری داریم .

هر گونه برداشت از این مطلب چه جزئی و چه کلی و با هر عنوانی ، ممنوع می باشد و پیگرد قانونی خواهد داشت .

هشدار سازمان سنجش به داوطلبان کنکور

مدیرکل حراست سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص عضویت در گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی مدعی تقلب به داوطلبان هشدار داد و افزود: ارسال مدارک، پرداخت هرگونه وجه و تبانی در این گروه ها موجب محرومیت در آزمون سراسری می‌شود.

مختار کاظم‌زاده با اشاره به اهمیت موضوع سلامت آزمون‌ها گفت: شناسایی و پیشگیری از تخلف و مقابله با اقدامات برنامه‌ریزی شده گروه‌های سوداگر و سودجو که موجب نگرانی داوطلبان پرتلاش می‌شود، از اهداف اصلی مسئولان و مجریان حفاظت آزمون‌ها است چرا که این موضوع مورد حمایت قاطبه مردم است و ما با رصد و پایش اطلاعاتی، نوید برگزاری آزمونی سالم را به داوطلبان می‌دهیم.

وی درباره نخستین اقدام پیشگیری از تخلف گفت: از مدت‌ها قبل از برگزاری آزمون، رصد و شناسایی مدعیان تقلب در کانال‌ها و گروه‌های اجتماعی مجازی به عنوان مهمترین اقدام پیشگیرانه در حال انجام است و این گروه‌ها تحت کنترل نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و به ویژه پلیس فتا قرار دارند که در این زمینه با توجه به الزامات قانونی و با تمام توان در کنار داوطلبان و خانواده‌های آنان خواهیم بود و آماده دریافت هرگونه گزارش های مردمی هستیم.

مدیرکل حراست سازمان سنجش آموزش کشور  افزود: داوطلبان با توجه به اینکه در یک سال و یا حتی سال‌های متمادی برای موفقیت در آزمون سراسری برنامه‌ریزی و تلاش کرده‌اند و با صرف وقت و انرژی خود و خانواده‌ها آماده شرکت در آزمون سراسری شده‌اند، انتظار دارند که در یک رقابت سالم و ایمن شرکت کنند و نتیجه متناسب با تلاش‌های خود را دریافت کنند و شاهد تحقق عدالت آموزشی در جامعه باشند.

بازداشت ۷ نفر از متخلفان کنکور
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در دادسرای تهران در ارتباط با این موضوع ۶ پرونده تشکیل شده است، ۷ نفر از متهمان شناسایی و دستگیر شدند، در پرونده‌های دیگر یکی دو نفر دستگیر شدند؛ عده‌ای نیز تحت تعقیب قرار دارند.
3.6/5 - (13 امتیاز)
دیدگاه ها
  1. علیرضا

    من خودم یه یارو توی تلگرام دیدم سوالا رو میفروخت مال امتحان نهایی و هماهنگ اول شک کردم ولی دیدم قیمتش خوب بود گفتم اینقدر پول ارزشی نداره ازش خریدم رفتم سر جلسه امتحان رو ۱۹.۲۵ گرفتم حقیقتا کارش خوب بود

    پاسخ
  2. M

    چطوری نگران نباشیم؟
    دیگه با دستگاه تقلب نمیکنن که شب قبل از کنکور قرار سوالات بهشون برسه یه سری ادما که یا پول ندارن یا حتی وجدانشون راضی نمیشه به این کار ولی حتی سلامتیشون به خطر افتاد برای کنکور چطوری بشینن شاهد ذره ذره مرگ خودشون باشن ؟
    وضعیت ما کی به اینجا رسید ؟
    شما خودتونم متنی که نوشتید رو قبول دارید؟
    اگه خودتون یه کنکوری بودین دلتون اروم میگرفت؟
    صدای ما به جایی نمیرسه ولی اگه صدای شما میرسه بگین که شیوه ی تقلب این گروهایی که سوال میفروشن قطعا فرق میکنه و دیگه با دستگاه نیست…
    امیدوارم دردی رو که ماها میکشیم چه روحی چه جسمی اونایی که تقلب میکنن با تمام‌وجودشون هر ثانیه بمیرن
    خیلی خسته شدیم از این وضعیت خیلی…:(

    پاسخ
  3. .‌‌..

    سلام مشکل اینه با بستن اینترنت چیزی عوض نمیشه و باز هم تقلب هست.. بعد سهمیه هست…صندلی هارو میخرن …حالا انتظار دارن کنکوری ها در بیان من خودم تو تیزهوشان کناریم تو ۷ دقیقه دفترچه اول و هفت دقیقه اینا دفترچه دوم رو تموم کرده بود قبول هم شد حتی نمی‌دونست چطور باید تست بزنه :)))قبول کنین با این وضعیت حق ماها خورده میشه *انسانیت کجا رف ؟!:) (هرچی با پول و سهمیس بجای یه آدم با تجربه و با سواد یه بی سواد وارد دانشگاه میشه) (من هنوز تا کنکورم ۵ سال مونده اما با این سنم درکتون میکنم و امیدوارم قبول شین و آبنده خوبی رو داشته باشین)🥲🫠🫶🏻

    پاسخ
  4. M

    سلام دوستم سوالات کنکور رو خرید و بهش گفتن یک روز قبل کنکور کلید ها بهت داده میشه ولی دروغ گفتن و کلاهبردار بودن الان که کنکور تموم شده بهش گفتن اگه بهمون پول ندی محرومت میکنیم گفتم ببینم میتونن محروم کنن یا نه اگه پول رو نده محروم میشه؟!

    پاسخ
  5. جوادتباره

    بچه ها من خواب دیدم همه ی کنکوری های تجربی به دور من جمع شده بودن و بهم تعظیم میکردن به نظرتون تعبیرش چیه ؟!؟

    پاسخ
  6. علي

    کسی به داد آدم بدبخت نمیرسه،تقلب به عینه وجود دارد ولی کی برخورد بکنه

    پاسخ
  7. ayda

    میگم اسم کانال چی بوده

    پاسخ
  8. طناز

    امسال که تقلب ها از طریق هنسفری و کانالها خیلی گسترده بود امسال یگه این صحبت ها دردی رو دوانمیکنه کلیدها توکانال ۲۶۰۰نفره بود

    پاسخ
  9. علی

    اینایی که گفتین بالا واقعا مسخرس توی شهر ما امسال ۴ نفر دست کم می شناسم که تقلبی کردن و درسشون خیلی ضعیف بور مثل اینکه از یه مدل میکروفون کنار گوششون استفاده کردن که دیده نمی شد کسی که امتحان نهایی ها رو به زور پاس کرده بود الان دانشجوی پزشکی یه دانشگاه خوبه این به معنای واقعی بی عدالتیه خواهشا امسال مراقب باشین

    پاسخ
  10. امیر مسلم پور

    با سلام خدمت دوستان. عذر میخوام از شما که همش جواب های غیر منطقی میدید . دلیل اینکه هیچ وقت نمیشه درصدهای اختصاصی رو با عمومی کم و زیاد کنید و بگید این درصد میشه برای مثال ضریب زیست ۱۲ هست در زیر گروه ۱ ینی اگر کسی ۳۰ درصد زیست و بزنه انگار که کل عمومیرو ۳۰ درصد زده چون جمع واحد های موثر در عمومی یازده هم نمیشه.

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      تشکر از انتقادتون
      احتمالا شما این انتقاد رو با دیدن کامنت دوستی که پرسیده بود اگر من عمومی ها رو همشون بالا 90 بزنم اختصاصی چند بزنم که دندان مشهد قبول بشم و منم گفتم میانگین 40 درصد به نظرتون رسیده.
      ببینید تخمین رتبه این نیست که ضرایب دروس عمومی رو جمع کنیم و با ضرایب دروس اختصاصی مقایسه کنیم.به طور مثال کارنامه ای که اخر کامنتمم گذاشتم رتبه 300 سهمیه ایثارگران تو سال 98 هست.در حالی که اگر کسی همه اختصاصی ها رو 40 میزد و و همه عمومی هاش بین 90 تا 95 میبود رتبه 200 سهمیه ایثارگران رو میاورد.بنابراین تخمین رتبه چیزی نیست که شما میفرمایید.تخمین رتبه به خیلی معیار ها بستگی داره و دروس عمومی هم اهمیت زیادی دارن.
      و البته ذکر این نکته ضروری هست که جواب های ما بر اساس کنکور 98 هست.تو کنکور 99 ممکنه با درصدهای به مراتب پایین تر قبول شد یا برعکس.

      رتبه زیرگروه یک=308

      تراز کل=8531

      قبولی=پزشکی دانشگاه شیراز-روزانه

      ادبیات 41 عربی 67 دینی 71 زبان 48

      ریاضی 43 زیست شناسی 60 فیزیک 51 شیمی 46

      پیروز باشید .

      پاسخ
  11. الهه کرمی

    مهندس علیزاده عزیز سلام توروخدا جواب منم بدین لطفا . گریم گرفته دیگه دو ماهِ منتظر جواب شمام . یه آره یا نه بهم بگین توروخدااااا . روزی بیس بار سایتو چک میکنم . با سهمیه ۲۵ درصدی و داشتن میانگین ۴۰ درصد عمومی و ۲۰ درصد اختصاصی میشه پردیس داروسازی مناطق محروم قبول شد؟ تورو ب تمام مقدساتتون جواب بدین دیوونه شدم دیگه

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      با توجه به احتمال افزایش درصدها بهتره به فکر افزایش درصدهاتون خصوصا درصدهای دروس اختصاصی باشید

      پاسخ
  12. سهیلا

    سلام من با درصد های زیر می تونم دارو سازی هر شهری حتی زاهدان دانشگاه هم بردیس یا ازاد مهم نیست بیارم

    فارسی 30

    عربی35

    دینی45

    زبان18

    ریاضی و فیزیک 0

    زیست 30

    شیمی 20

    اگر اونم نشد فیزیوترابی چی

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      احتمال کم

      پاسخ
    2. reza

      اوضاعت خیلی خرابه… باید حداقل زیست رو 60 /// شیمی 55 /// فیزیک 50/// ریاضی 30 بزنی ! ( بر اساس کنکور 98)

      پاسخ
  13. حسین

    سلام . بچه های ایثارگر درس میخونن . چرا کسی به سهمیه هیت علمی کاری نداره. در ضمن کارنامه های اخرین نفرای قبولی سهمیه گذاشته شده . چرا 1 تا 100 رو نمیذارین. 22نوع سهمیه تو کنکور هست که فقط ایثارگرا دیده میشن.

    پاسخ
    1. reza

      سهمیه ایثارگر رتبه رو به شدت بهتر میکنه ، بخاطر همین همیشه دیده میشه ( هرچند ناعدالتیه مثل بقیه) … بنظرم تنها سهمیه خوب ، بومی گزینی هستش.

      پاسخ
  14. احمد

    سلام کدوم رتبه درکارنامه سنجش باید مبنای رتبه کنکورمون قراربدیم؟ خواهشا جواب بدید

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      صرفا به درصدهای خودتون نگاه کنید و ببینید رضایت بخش هست یا نه.بقیه چندان مهم نیست

      پاسخ
  15. علی

    سوالا لو نمیره؟ 🙂

    چ کنکوری بدیم امسال 🙂

    الان برد با اوناییه ک دیر شروع ب خوندن کردن

    پاسخ
  16. داوطلب ۹۹

    پست مفیدی بود نگرانیمو از بین برد ممنون

    پاسخ
  17. مریم

    باعرض سلام. اگر بخواهیم تعدادی ازاین افراد سودجو رو معرفی کنیم باید چ کار کنیم؟ افرادی که داخل تلگرام واینستاگرام خودشون رو دانشجو پزشکی معرفی می‌کنند وادعا میکنن با تقلب قبول شدند وحتی به اطلاعات وسنجش متصل هستند…

    پاسخ
    1. user3

      با سازمان سنجش باید تماس بگیرید

      پاسخ
      1. پریا

        سلام بچه ها با توجه به تقلب تو هر سه آزمون موافق ابطال ازمون ها هستید؟ من خودم انسانیم

        پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی