لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد

لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد با انتشار اطلاعیه ای توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد. در این مقاله مشاور گروپ به بررسی خبر لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد از سال 1402 به بعد می پردازیم. با ما همراه باشید.

لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد

در پی انتشار خبر لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد، بسیاری از داوطلبان که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور را داشتند، دیگر نمی توانند از شرایط ارشد فراگیر این دانشگاه ها استفاده کنند. مطابق با اطلاعیه حذف پذیرش فراگیر مقطع ارشد از سال ۱۴۰۲ تا اطلاع ثانوی امکان برگزاری دوره کارشناسی ارشد فراگیر در دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی وجود نخواهد داشت.

در متن اطلاعیه حذف ارشد فراگیر دانشگاه آزاد و پیام نور سازمان سنجش ذکر شده است که با برگزاری جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، امکان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد و همچنین ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تنها در سال 1400 فراهم باشد. سازمان بازرسی کشور نیز با پذیرش دانشجو در مقطع ارشد به صورت فراگیر صرفا در سال 1401 موافقت نمود.

اما با توجه به اینکه مجوز قانونی برای جذب دانشجو به صورت فراگیر در مقطع ارشد وجود ندارد و این مساله مغایر با قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی است، از سال 1402 به بعد امکان پذیرش دانشجو به صورت فراگیر در دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی وجود نخواهد داشت.

اطلاعیه لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد Moshavergroup.com

لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور

پیش از لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور، داوطلبان واجد شرایط می توانستند با پرداخت هزینه ثبت نام و بارگذاری مدارک لازم، در آزمون ورودی دانشگاه پیام نور شرکت نموده و بدون حضور در کنکور سراسری ارشد، به ادامه تحصیل در واحد دانشگاهی پیام نور مورد علاقه خود بپردازند.

اما مطابق با ابلاغیه دکتر عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش، از سال 1402 به بعد امکان پذیرش دانشجو به صورت فراگیر در کلیه واحد های دانشگاهی پیام نور وجود نخواهد داشت.

لغو پذیرش ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

خبر لغو پذیرش ارشد فراگیر دانشگاه آزاد برای آن دسته از داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در این دانشگاه را داشتند اما به هر دلیلی مایل به شرکت در آزمون سراسری ارشد نبودند، خبری ناراحت کننده است. با انتشار اطلاعیه لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد، پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد به صورت فراگیر از سال 1402 امکان پذیر نخواهد بود و از این به بعد تنها راه تحصیل در مقطع ارشد دانشگاه آزاد شرکت در آزمون سراسری خواهد بود.


ما در این مقاله مشاور گروپ به موضوع لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد از سال 1402 به بعد پرداختیم. با حذف ارشد فراگیر تنها راه ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، ثبت نام کنکور ارشد در sanjesh.org خواهد بود. اگر برای شرکت در کنکور ارشد نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

 

✔️لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد حقیقت دارد؟

✔️بله، اطلاعیه لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور و آزاد را در مقاله مطالعه کنید.

✔️لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد تا چه زمانی ادامه دارد؟

✔️ تا اطلاع ثانوی امکان جذب دانشجوی کارشناسی ارشد به شیوه فراگیر در دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور امکان پذیر نخواهد بود. در صورت آغاز مجدد فرآیند ثبت نام ارشد فراگیر این مقاله به روز رسانی و اطلاعات لازم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

✔️راه حل جایگزین لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد چیست؟

✔️ شرکت در آزمون سراسری ارشد تنها راه ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می باشد.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. میثم

    سلام،فراگیرپیام نور دیگه پذیرش درمقطع ارشد نمیکنه؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی