تعویق آزمون نظام مهندسی مرداد 1400

منابع آزمون نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه تعویق آزمون نظام مهندسی مرداد 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ، زمزمه هایی از تعویق آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 به گوش می رشد. براساس آخرین اخبار منتشر شده آزمون های نظام مهندسی در روزهای 13 تا 15 مردادماه 1400 برگزار خواهد شد. آیا آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 به تعویق می افتد؟ با ما همراه باشید.

آخرین اخبار در رابطه با تعویق آزمون نظام مهندسی مرداد ماه 1400 از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

تعویق آزمون نظام مهندسی مرداد 1400

آیا امکان تعویق آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 وجود دارد؟ براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده، آزمون های اردیبهشت ماه نظام مهندسی که به جهت ورود موج چهارم بیماری کرونا لغو شده بود، با توجه به تصمیمات اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا در روزهای ۱۳ تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۰ بطور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

اخبار تعویق آزمون نظام مهندسی مردادماه 1400 از سایت inbr.ir منتشر خواهد شد. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تعویق و تغییر زمان برگزاری آزمون های نظام مهندسی از سایت مذکور منتشر نشده است. به محض انتشار اطلاعیه در رابطه با لغو برگزاری آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

زمان جدید برگزاری آزمون نظام مهندسی مرداد 1400

در صورت تعویق آزمون نظام مهندسی، زمان جدید برگزاری آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 از طریق سایت inbr.ir منتشر خواهد شد. آزمون های اردیبهشت ماه نظام مهندسی که به جهت ورود موج چهارم بیماری کرونا لغو شده بود، با توجه به تصمیمات اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا در روزهای ۱۳ تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۰ بطور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تعویق و تغییر زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی مرداد ماه 1400 منتشر نشده است.

آخرین اخبار در رابطه با زمان جدید برگزاری آزمون نظام مهندسی مردادماه از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید : منابع آزمون نظام مهندسی

کمپین تعویق آزمون نظام مهندسی مرداد ۱۴۰۰

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، افزایش تعداد مبتلایان و همچنین وضیعت قرمز کرونا ، عده ای از داوطلبان آزمون نظام مهندسی، خواستار تعویق و تغییر زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی مرداد ماه 1400 شده اند. با توجه به شیوع موج ۵ کرونا در کشور و به منظور رعایت نکات بهداشتی و اهمیت جان مهندسان عزیز خواستار تعویق آزمون نظام مهندسی مرداد ۱۴۰۰ هستیم.

لغو و یا تعویق آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 طبق صلاحدید ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود. آخرین اخبار در همین مقاله قرار خواهد گرفت.

آیا آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 به تعویق می افتد؟

آیا آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 به تعویق می افتد؟ با توجه به وضعیت قرمز کرونا، زمزمه هایی از تعویق آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 به گوش می رسد. تعویق آزمون نظام مهندسی  1400، برای بار دوم، به شرایط شیوع بیماری در کشور بستگی دارد و تصمیم‌ گیرنده نهایی در این خصوص ستاد ملی مقابله با کرونا است. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تعویق آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 و تغییر زمان برگزاری آزمون منتشر نشده است. آخرین اخبار مربوط به تعویق آزمون نظام مهندسی ، از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.


براساس آخرین اخبار منتشر شده آزمون های نظام مهندسی در روزهای 13 تا 15 مردادماه 1400 برگزار خواهد شد. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تعویق آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 از سایت نظام مهندسی منتشر نشده است. داوطلبان برای پیگیری اخبار مربوط به زمان دقیق برگزاری آزمون نظام مهندسی می توانند با مشاوران مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

سوالات متداول داوطلبان آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 چه زمانی برگزار می شود؟

براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده آزمون های نظام مهندسی مرداد ماه 1400 در روزهای 13 تا 15 مردادماه برگزار می شود.

آیا آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 لغو خواهد شد؟

آخرین اخبار تعویق آزمون های نظام مهندسی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا احتمال تعویق آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 وجود دارد؟

آخرین اخبار در رابطه با تعویق آزمون نظام مهندسی 1400 از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

4.5/5 - (10 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تعویق آزمون نظام مهندسی مرداد 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. نیما

    آخه چرا با این وضعیت بد کرونایی آزمون باید برگزار بشه؟ ما برای رفتن به مرکز استان با ماشین شخصی برای حضور در جلسه امتحان حتی مشکل داریم چرا هیچ کس بفکر ما مهندسان نیستش؟ ای کاش هیچ کس سر جلسه نمیرفته تا آزمون برگزار نشه

    پاسخ
  2. ایران

    باتوجه باینکه غالب مهندسان بدلیل وضعیت شغلی در محیط های شلوغ فعالیت میکنن و بسیاری از همکاران مبتلا شده و متاسفانه برخی جان خود را از دست داده اند لطفا آزمون را به زمان دیگری موکول کنید

    پاسخ
  3. مهدی

    در بحران موجود و فوت بیش از 400 نفر در روز نه تنها جان جامعه مهندسان بلکه کل ملت عزیز ایران مهمتر از هر آزمونی است و برگزاری چنین آزمونی بی توجهی به اهمیت جان هموطنان گرامی است لطفا زمان امتحان را عقب بیاندازید

    پاسخ
  4. آرزو

    خواستار لغو ازمون نظام مهندسی در مرداد ماه سال جاری هستیم به علت شیوع مرگبار موج پنجم لطفا هر چه زودتر رسیدگی کنید

    پاسخ
  5. علی مظفری

    با توجه به شیوع کرونا بخصوص بندرعباس و اوضاع پر استرس و مرگ و میر عملا امتحان در حالیکه هم آمادگی درسی وجود داشته باشد چون در کنار آن استرس کرونا مرگ وزندکی گریبانگیر شده به شدت آرامش در امتحان با ماسک کمبود اکسیژن ، احتمال ابتلا ، همش در خانواده ها برای این امتحان ممانعت میشه سلامتی مهمه یا امتحان جان ارزشش بیشتر از امتحانه با استرس همه چیز فراموش خواهشاً متوقف کنید

    پاسخ
  6. حسین

    امتحان رو حذف کنید وبا جان مهندسان بازی نکنید

    پاسخ
  7. محمدرضا

    2021-07-30 در 20:37
    آزمون نظام‌مهندسی مردادماه ۱۴۰۰کنسل شود.
    بدلیل شیوه بیماری کرونا ،موج۵ خواهشا آزمون لغو گردد چون بدلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی در مکانهای برگزاری آزمون نظام مهندسی خواهشا لغو گردد تا جان مهندسین محترم حفظ شود و ضمنا وزیر راه و شهرسازی کمی احساس مسولیت کند و خودش را جای مهندسین بگذارد اگه هنوز وجدان کاری دارد و هنوز نمرده است.

    پاسخ
  8. محمدرضا

    آزمون نظام‌مهندسی مردادماه ۱۴۰۰کنسل شود، بدلیل شیوه بیماری کرونا موج۵ خواهشا آزمون لغو گردد.

    پاسخ
  9. امان محمد سعادت

    باسلام باعنایت به وضعیت بیماری کرونا اززمان آغازشیوع بیماری مذکوربی سابقه شده ورکوردزده بلحاظ حفظ جان مهندسین که ازاقشاراثرگذاردرتولید مسکن بشمارمیرود پیشنهادمیشود جهت حفظ جان این سرمایه عظیم نسبت به تمدید تاریخ آزمون اقدام عاجلتری صورت پذیرد تاجلوی فاجعه واسفبارگرفته شود

    پاسخ
  10. حسین اسلامی

    با توجه به موج 5 کرنا و واکسینه نشدن اکثریت مردم جان خیلی از خانواده ها مهندسان در خطرمی باشد . لطفا زمان برگذاری را به تعویق بیندازید

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403