لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور به کنکور 1400 می‌رسد؟ ( جدیدترین اطلاعیه سازمان سنجش )

لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور به کنکور ۹۹ می‌رسد؟ ( جدیدترین اطلاعیه سازمان سنجش )

جهت مشاوره در زمینه لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور به کنکور 1400 می‌رسد؟ ( جدیدترین اطلاعیه سازمان سنجش )

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور به کنکور 1400 می‌رسد؟ ( جدیدترین اطلاعیه سازمان سنجش ) : رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور درباره لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور ۹۹ توضیح داد.

لایحه ساماندهی سهیمه‌های کنکور به کنکور ۹۹ می‌رسد؟ ( جدیدترین اطلاعیه سازمان سنجش )

لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور به کنکور 1400 می‌رسد؟ 

? لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور به کنکور 1400 می‌رسد؟/سهمیه‌ها در کنکور ۹۹ حذف نمی‌شوند

?ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور :

?برای تصویب یک لایحه زمان زیادی لازم نیست و حداقل کاری که می‌شود این است که مصوبات مربوط به شورای عالی انقلاب فرهنگی برای کنکور ۹۹ حذف شوند.

?چند ماه قبل سهمیه‌های کنکور ساماندهی و به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شد.

?لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب نشده است؛ بنابراین سهمیه‌ها در کنکور ۹۹ حذف نمی‌شود.

?از ارسال این لایحه به شورا هیچ نتیجه عملی ندیدیم، به همین دلیل سهمیه‌های کنکور در دفترچه راهنمای ثبت نام آورده شده است.


مشاورگروپ : ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد که با هماهنگی به عمل آمده با کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی مصوبه ساماندهی سهمیه های کنکور برای تصویب به مجلس نمی رود و در شورای عالی حل و فصل می شود، گفت: حتما اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی رایزنی های لازم و کارهای حقوقی لازم را انجام داده اند و پس از آن این موضوع را مطرح کرده اند.

او در ادامه بیان کرد: از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست داریم لایحه ساماندهی سهمیه های کنکور را به آزمون سراسری سال ۹۹ برسانند.

خدایی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور به کنکور ۹۹ می‌رسد یا خیر؟ گفت: به نظر من اگر کمی همت و تلاش باشد حتما لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور به آزمون سراسری ۹۹ می‌رسد و دلیلی ندارد که به تعویق بیفتد. برای تصویب یک لایحه زمان زیادی لازم نیست و حداقل کاری که می‌شود این است که مصوبات مربوط به شورای عالی انقلاب فرهنگی برای کنکور ۹۹ حذف شوند.
رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه در پاسخ به این سوال که کدام یک از سهمیه‌های موجود در کنکور مصوبه مجلس را دارد، گفت: فقط سهمیه ایثارگران مصوبه مجلس شورای اسلامی را دارد و سایر سهمیه‌های مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

3.7/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور به کنکور 1400 می‌رسد؟ ( جدیدترین اطلاعیه سازمان سنجش )

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. آراد

    سلام شبتون بخیر. ببخشید خواهش میکنم جواب منو بدید. شما همیشه پیش بینی های دقیقی میکنید.من خودم سهمیه دارم

    ببخشید لایحه کاهش ۱۹ سهمیه به ۳ سهمیه به مجلس رفت.

    بنظرتون این لایحه تصویب میشه؟یا برای کنکور۱۴۰۰ اجرایی میشه؟

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      سهمیه 25 درصد جزو اون 3 سهمیه باقی مونده هست

      پاسخ
  2. احمد

    با این سهمیه ایثارگران چوب تو سر ملت و مسئولین میخوره افرادی که دانش کافی و لازن رو برای پزشک شدن ندارند بشن پزشک
    دانشگاه پزشکی شده عین شرکت تعاونی هایی که قبلا با کوپن سهمیه مواد غذایی میدادن هر چه کوپن بیشتر سهمیه بیشتر

    پاسخ
  3. پیمان

    اصلش ایثارگرانه که حذف نمیشه حداقل تاثیرشو کم کنید تا یکم عادلانه بنظربیاد

    پاسخ
  4. ی کنکوری

    دوستان عزیزی ک میگین باید سهمیه ها حذف شه. رتبه 2 تجربی منطقه 3 پارسال دوست خودم بود. ی بار داشتیم درباره حذف سهمیه ها و این بی عدالتی صحبت میکردیم حرف خیلی خوبی زد… گفت اصن بر فرض از 100 نفر، 90 نفرو از سهمیه ایثارگران بگیرن، 10 تا از مناطق… من جزء اون 10 تا باید باشم….
    خیلی حرف خوبی بود… شمایی ک میگید سهمیه حذف شه، مث من… اگه بجای این همه ناله کردن بشینیم بخونیم قبولیم…
    موش تو سوراخ نمیرفت جارو ب دمش می بست.
    خیلی از این عزیزانی ک میگن سهمیه حذف شه، چنانچه هم حذف شه بازم قبول نمیشن ?.

    درسته ک سهمیه ایثارگران خیلی بی عدالتیه، ولی فقط 25 درصد ظرفیت ب اون عزیزان تعلق داره، یعنی شمایی ک نمیتونی جزء اون 75 درصد باشی پس بهتره شکایتی هم نکنی …

    پاسخ
  5. محسن

    عزیزی که میگی سهمیه ایثارگران رو حذف کنن حاضری پدرت بالای سرت نباشه ولی از از این سهمیه استفاده کنی..این بندگان خدا زمانی که همه بچه پولدارا فرار کردن مثل شیر واستادن و دفاع کردن.. به نظر من بودنش عیبی نداره در صورتی که مقدار تاثیرش کم تر بشه یا بطور کلی متعادل تر بشه در ضمن من این سهمیه رو ندارم ..?

    پاسخ
  6. ناشناس

    سهمیه های ایثارگران ک خیلی ظلمه واسه این کنکور ک حذف نشده دیگه واسه ۱۴۰۰ ک حذف بشه ینی اینقد این کار سختیه، سهمیه های جانبازان رو هم کمتر کنین بهتره…

    پاسخ
  7. محدثه

    سهمیه ایثارگران ک صد در صد ناعادلانه اس اما سهمیه مناطق هم ناعادلانه اس بناب منطقه ۲ حساب میشه کرج هم منطقه ۲ این دو تا از نظر امکانات ایا یکی ان؟؟نه واقعن بناب با کرج قابل مقایسه اس؟؟سهمیه مناطق رو هم باید اصلاح کنن

    پاسخ
  8. پارسا

    عزیز دلم شما فکر میکنید که ما تهران هستیم معلم های عالی و باسواد و متخصص در رشته خودشون داریم.اون چیزهایی که شما می شنوید برای مناطق خاص تهرانه نه همه مناطق .ما در بعضی مناطق امکانات مون از شما ها هم کمتره

    پاسخ
  9. AlimohaamDi

    یه ذره انصاف به خرج بدین این مملکت مال شماها هم هست الکی قبول شدن دانشگاه تهش میشه نابودی همین کشور
    بخواین میشه این کنکورو عادلانه بگیرین

    پاسخ
  10. سیما

    اززمان قدیم میگویند
    گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل
    جبران درست جانبازی شهادت و ایثارگری پدران رزمنده زمان جنگ اصلا در امتیاز دادن به انها در کنکور باعدالت همخوانی و هماهنگی ندارد ما چه گناه کرده ایم که پدرانمان زمان جنگ سنشان کم بوده که باید افرادی با سوادو درک بسیار کم گوی سبقت را به پشتوانه تلاش پدارنشان از ما بدزدند و مسولین هم این کار رو مثبت بدونند و سهم من همیشه نشستن در خانه و کور شدن از مطالعه و افسردگی باشد تا بتوانم در این رقابت نابرابر برنده شوم و دوستان برخوردار از سهمیه ام با نصف مطالعه من بهترین تفریحات رو در همین شرایط داشته باشند واقعا این چه عدالتی هست در کشوری که به اسلامی بودنش مینازد یا حالا که توی کوره دهها هم دانشگاه زدن و شخصی با مدرک دکتری درپیتی شده هیات علمی بچه اش به راحتی از این سهمیه یک سکوی پرتاب برای خود بسازد شما رو به امام علی قسم فکری برای اصلاح سهمیه ها بردارین فقط تنها سمیهه ای که بوی عدالت داره همون مناطق ۱ و ۲ و ۳ بقیه سهمیه ها کمک دیگران به فرد که بعدا هم سطح علمی دانشگاهها رو میاره پایین

    پاسخ
    1. شهروندایرانی

      احسنت درستش همینه فقط سهمیه ی مناطق بمونه بقیه حذف

      پاسخ
  11. سپیده

    در مورد کدوم سهمیه حرف میزنید وقتی سهمیه ایثارگران رو نمیخوان حذف کنن این سهمیه اصلی هست که باید به حداقل برسه نه بقیه سهمیه ها، دیگه برابر گرفتن سهم مناطق مختلف تو ارزیابی دانش آموزان که انصاف نیست. یعنی اونی که تهران با اساتید دانشگاهی درس میخونه با یه بچه ای که تو شهر کوچک یا تو یک شهرستان دور افتاده درس میخونه شرایط برابری دارن؟ که میخواین سهمیه مناطق رو حذف کنید ?

    پاسخ
  12. زهرا

    خانمی که میگید منطقه 3 هستید و معلماتون رشته غیر تخصصی تدریس میکنند . من خودم منطقه 2 هستم ولی همین امکانات شما رو هم ندارم . ی دوستی دارم منطقه 3 محسوب میشه هم سهمیه ایثارگران داره هم سهمیه منطقه 3 . امکانات مدرسه شونم خییییلیییی بیشتر از ماعه .به ما منطقه 2 ها خیلی ظلم میشه بخدا . واقعا امیدوارم حذف بشن این کوفتی ها

    پاسخ
    1. صبا

      توروخدا سهمیه ایثارگرانو لغو کنین خسته شدیم از این همه بی عدالتی و تبعیض

      پاسخ
  13. زینب

    ازتون خواهشمندم که سهمیه ها رو حذف نکنین تو روخدا؛ این جوری خیلی به ضرر ماکه منطقه 3 هستیم میشه والا ما چند تا از معلمانمون اصلا درسی که خودشون تدریسش میکردن روتخصصی داخلش نداشتن و درسای دیگه رو داخل دانشگاه خونده بودن؛ یعنی واقعا عدالته که ما با تهرونی ها یکسان مقایسه بشیم?

    پاسخ
    1. صبا

      سهمیه منطقه هارو حذف نمیکنن دوست عزیز

      پاسخ
  14. شهروندایرانی

    اصلش همون سهمیه ایثارگرانه که رتبه رواز۴۶هزارمیاره۱۷۰۰ این بایدحذف بشه بقیش طفیلی هستندازخدابی خبرا.خدایامادستون به جایی نمیرسه توجواب ایناروبده

    پاسخ
    1. مریم

      هی ما دستمون به هیچ جا بند نیست تا این سمهیه دار های ایثارگر هستن کم پول بهشون میدن سمهیه هم گذاشتن. اون ب کنار صندلی های ک فروش میره سوال های کنکور ک لو میره برای بچه پولدار ها و بچه های سران. واقعا دیگه چقد میخواین ظلم به منه کنکور بکنید کار ک نیست تو جامعه اگ باشه آنقدر حقوق کم میدم ک طرف بیخیال کار بشه

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403