آخرین رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز

رتبه لازم برای قبولی پزشکی

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آخرین رتبه قبولی پزشکی کنکور 1402 یکی از مهمترین اطلاعاتی است که داوطلبان رشته پزشکی پیش از ثبت نام به آن احتیاج پیدا می‌کنند. کارنامه شرکت کنندگان سال گذشته کنکور سراسری پزشکی و محاسبه تراز قبولی، از جمله اطلاعات پایه‌ای است که علاقمندان به این رشته در پی آن سایت‌های مختلف زا جستجو می‌کنند. مجموعه مشاور گروپ در این مقاله قصد دارد به موضوع کارنامه و تراز رتبه قبولی پزشکی بپردازد. پس با ما همراه باشید.

رتبه لازم برای قبولی پزشکی

رتبه لازم برای قبولی پزشکی

نمونه کارنامه های قبولی پزشکی کنکور 1402 به محض اتمام آماده سازی، در همین مطلب قرار خواهد گرفت… لطفا شکیبا باشید…

رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور 1402 >>  چنانچه می‌خواهید بدانید رتبه لازم برای قبولی پزشکی در تمامی سهمیه‌های کنکور چه هستند و قبولی‌های کنکور سراسری 1400 در هر منطقه با چه رتبه هایی در این رشته ها قبول شدند، این مطلب را تا انتها بخوانید.

رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور 1402 >>  و اطلاع از درصدها و رتبه های لازم برای قبولی پزشکی باعث می‌شود داوطلب کنکوری ساعات مطالعه و نیز هدفگذاری های تست زنی را در آزمون های آزمایشی به دقت مشخص کند و به عبارتی دقیق‌ تر بدین صورت  می‌توانید تشخیص دهید که برای هر درس باید چقدر زمان صرف شود و چگونه مطالعه‌ی بهتری داشته باشید.

رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور 1402 >> هر چه به زمان های نزدیک به کنکور می‌رسیم اطلاع از درصدهای دروس بخصوص در رشته‌های پر طرفدار اهمیت بیشتری می‌یابد تا داوطلب بتواند با ترسیم و شمای کلی از مسیری که باید با کوشش بیشتری به سرانجام برساند، تلاش خود را به کار گیرد.

رتبه لازم برای قبولی پزشکی براساس رتبه‌ی آخرین قبولی های کنکور 1401-1402 و در بیش از 200 کارنامه در این جا برای داوطلبان متقاضی این رشته‌ها گرد آوری کرده ایم .

رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور 1402 >>  که جزو پر طرفدارترین و در صدر لیست رشته های تاپ علوم پزشکی است را در اینجا گردآوری کرده‌ایم. رشته پزشکی آرزوی دست نیافتنی برای خیلی ها شده و در این چند سال اخیر نه تنها دانش آموزان و فارغ التحصیلان این رشته بلکه فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز نسبت به محک زدن شانس خود برای قبولی در این رشته اقدام نموده اند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رتبه لازم برای قبولی پزشکی سراسری، آزاد و با سهمیه
از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره 9099071613 تماس بگیرید.
تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل


برای تخمین آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری، آزاد، با سهمیه های مختلف با تیم مشاوره ای تخصصی مشاور گروپ همراه باشید. تیم دانشجویان و فارغ التحصیلان مرکز مشاور گروپ با دسترسی  بررسی و آنالیز آمار زیادی از نتایج و قبولی های کنکور هر سال، تخمین رتبه، تراز قبولی و درصد لازم برای پذیرش در دانشگاه‌های معتبر را با دقت و وسواس زیادی انجام می‌دهند تا شما داوطلب عزیز با تکیه بر این آمارهای معتبر بتوانید استراتژی درست و شفافی برای مطالعه و هدفگذاری هر مبحث در کنکور داشته باشید.

سر فصل ها

رتبه لازم برای قبولی پزشکی 1402

تیم مشاوره ای مرکز مشاور گروپ به بانک گسترده و به روزی از اطلاعات کنکور رشته‌ی تجربی دانشگاه سراسری و آزاد دسترسی دارد.
داوطلبان عزیز دقت داشته باشید که دستیابی به اطلاعات و آمارهایی که بتوانید بر مبنای آنها تراز و رتبه و نیز درصدهای لازم برای قبولی در رشته ی پزشکی دانشگاه‌های دولتی و آزاد را بدانید و بررسی کنید، کار آسانی نیست و نیازمند تلاش تیمی با تجربه‌ی آموزشی و مشاوره ای موفق در زمینه کنکور سراسری و انتخاب رشته است.

آخرین رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور 1402 >> چرا که کارنامه های قبولی را تنها می‌توانید به صورت پراکنده و معدود در سایت های مختلف بیابید که اکثرا رتبه های درج شده مربوط به یک سهمیه ی خاص و یا فقط دانشگاه‌های دولتی است. لذا نمی‌توان به این آمارها زیاد اعتماد کرد و برنامه ریزی های خود را براساس آنها پیاده سازی کرد.

اما شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع دقیق از آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاههای سراسری، آزاد و با سهیمه های مختلف از مشاورین مجرب و با سابقه ی حرفه‌ای  مشاور گروپ در زمینه کنکور کمک بگیرید.

همچنین می‌توانید آخرین رتبه قبولی های کنکور های سراسری و آزاد را در سایت مشاور گروپ مشاهده نمایید.

مشاوره تخصصی تخمین رتبه و تراز لازم برای قبولی پزشکی دانشگاه سراسری و آزاد

رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور 1402 >> چنانچه مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با مشاورین مرکز مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.
براساس تجربه بدست آمده در مدت این چند سال فعالیت، مشاورین مرکز مشاور گروپ توانسته اند برآورد تراز و رتبه و نیز بررسی های دقیقی از کنکورها وآزمونهای آزمایشی برگزار شده داشته باشند و داوطلبان را مطلع از آخرین تراز و رتبه قبولی برای رشته های پزشکی دانشگاههای سراسری و آزاد کنند.

رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور 1402 >> تا چه اندازه اطلاع از تراز و رتبه قبولی در پزشکی می تواند به داوطلب کمک کند؟

اطلاع از رتبه‌های قبولی دانشگاه‌های دولتی و آزاد در رشته‌ی پزشکی باعث می شود برنامه ریزی درسی شما حرفه ای تر و هدفمند انجام شود و از طرفی باعث می شود انتخاب رشته ی دقیقی نیز داشته باشید.

تا رتبه چند پزشکی قبول میشه ۱۴۰۲

برای قبولی در رشته پزشکی، شما باید به رتبه‌ای در حدود زیر هزار تا نهایت تا رتبه هزار و پانصد فکر کنید. این اطلاعات بر اساس آخرین رتبه‌های قبولی در کنکور سال‌های ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ است. لطفا توجه داشته باشید که این اطلاعات ممکن است براساس سال و شرایط متفاوت باشد. برای اطلاعات دقیق‌تر، پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ  تماس بگیرید.

مشاوره تحصیلی تلفنی یکی از روش‌های راهنمایی دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور در زمینه انتخاب رشته، دانشگاه، شهر و آینده شغلی است. برای استفاده بهینه از این نوع مشاوره، چند نکته مهم وجود دارد که به شرح زیر است:

انتخاب مشاور مناسب: برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی، باید مشاوری را انتخاب کنید که متخصص، مجرب، معتبر و به روز باشد. مشاور باید با شرایط و تغییرات مربوط به تحصیلات و کنکور آشنا باشد و بتواند راهنمایی‌های مناسب و موثری به شما ارائه کند.
تعیین هدف و سوال: قبل از تماس با مشاور، باید هدف خود را از مشاوره مشخص کنید و سوالاتی را که می‌خواهید مطرح کنید، یادداشت کنید. این کار باعث می‌شود که مشاوره موثرتر و کارآمدتر باشد و زمان تلف نشود. برای مثال، اگر هدف شما انتخاب رشته کنکور است، باید سوالاتی مانند علایق، توانایی‌ها، ظرفیت‌ها، شانس قبولی، آینده شغلی و … را آماده کنید.

گوش دادن فعالانه و پیگیری: در طول مشاوره، باید به صحبت‌های مشاور با توجه و تمرکز گوش دهید و اگر نکته‌ای را متوجه نشدید، بپرسید. همچنین باید نظرات و پیشنهادات مشاور را یادداشت کنید و در صورت لزوم، پیگیری کنید. برای مثال، اگر مشاور به شما منبعی را معرفی کند، باید آن را تهیه و مطالعه کنید.

انجام اقدامات لازم: در نهایت، باید بر اساس نتایج مشاوره، اقدامات لازم را انجام دهید و تصمیمات خود را بگیرید. مشاوره تحصیلی تلفنی فقط یک راهنما و مشورت‌دهنده است و نه تصمیم‌گیرنده. شما باید با توجه به شرایط، عوامل و اهداف خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید.

اطلاع از آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه دولتی و آزاد

رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور 1402 >> داوطلبانی که از همان ابتدا ساز قبول نشدن در پزشکی دانشگاه‌های سراسری را زده اند و به همین جهت عزم خود را با شرکت در کنکور دانشگاه آزاد برای قبولی پزشکی به کار گرفته اند، می‌توانند با اطلاع از آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد، هدفگذاری دقیق‌تری داشته باشند هر چند که رقابت بر سر قبولی در رشته های پزشکی در دانشگاه آزاد نیز همانند کنکور سراسری وجود دارد. لذا به همین دلیل داوطلبان شرکت کننده در کنکور دانشگاه آزاد باید اطلاع دقیقی از آخرین رتبه قبولی پزشکی کنکور 1402 و تراز قبولی پزشکی دانشگاه های سراسری و آزاد در شهرهای مختلف داشته باشند. چرا که رتبه و تراز قبولی های پزشکی در شهرها و دانشگاه‌های مختلف بسیار با هم متفاوت است.

مثلا برای قبولی پزشکی آزاد تهران باید رتبه بهتری نسبت به رتبه قبولی داوطلبی که پزشکی آزاد زاهدان قبول شده، داشته باشید. باز هم تاکید می‌کنیم که شما با اطلاع دقیق از رتبه و تراز آخرین نفرات قبولی در هر منطقه می‌توانید برنامه ریزی حرفه ای تر و مفید تری داشته باشید.

آخرین رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور 1402 >> می‌توان با اطلاع از آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری و آزاد به میانگین درصدهای لازم برای قبولی دست یابید و این نکته‌ی خیلی مهم را در برنامه ریزی های درسی و روزانه‌ی خود جهت دهید و متناسب با آن‌ها درس بخوانید و تلاش کنید.

شما داوطلب عزیز می‌توانید از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با تیم دانشجویان و فارغ التحصیلان پزشکی، مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید تا در یک مکالمه ی کوتاه اما مفید و موثر در مورد آخرین رتبه قبولی پزشکی دولتی، آزاد و با سهمیه های مختلف اطلاعات لازم و به روز را دریافت کنید.

آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه

یکی از سخت‌ترین رشته‌ها و در عین حال پر متضاضی‌ترین رشته در هر سال، پزشکی است. علاقمندان به این حوزه، پیش از کنکور برای کسب اطلاع از وضعیت تراز قبولی و کارنامه داوطلبانی که در این آزمون موفق به اخذ پذیرش شده‌اند، به دنبال آخرین رتبه قبولی پزشکی کنکور 1402 می‌گردند.

برنامه ریزی برای درس خواندن، تقسیم ساعت مطابق با کتاب‌های تخصصی، انتخاب رشته درست، اطلاع از ظرفیت شهر و درصدهای لازم برای قبولی پزشکی از شروط اصلی رسیدن به جایگاهی است که شبانه روز بخاطر آن تلاش می‌کنید!

کنکوری‌هایی که نتوانند برنامه ریزی خوب و دقیقی داشته باشند؛ با رتبه خوب در کنکور رشته تجربی، نمی‌توانند در رشته پزشکی قبول شوند. بنابراین در این بخش قرار است به صورت نمونه، آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه را شرح دهیم تا با درک بهتر این مطلب از مسیر اشتباه خلاص شوید.

آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه منطقه ۱ رتبه
دانشگاه علوم پزشکی بم ۲۵۱۷
دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲۴۴۴
دانشگاه علوم پزشکی گناباد ۲۴۱۸
دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۲۳۶٠
دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۲۶٠۷
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ۲۲۵۸
دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس ۲۴۳۸
دانشگاه علوم پزشکی جهرم ۲۲۸۲

آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه منطقه ۲ رتبه
دانشگاه علوم پزشکی گیلان-رشت ۴۹۲٠
دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد ۴۸۶۲
دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۴۵۴۵
دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ۳۹۴۵
دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۳۸۸٠
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۳۸۳۷
دانشگاه علوم پزشکی شاپور-اهواز ۵٠۱۶

رتبه‌های قبولی پزشکی دانشگاه منطقه ۱ و ۲ و ۳

قبولی در رشته پزشکی به مثابه شکستن شاخ غول است. به همین خاطر داوطلبان این رشته برای انتخاب درست گرایش کارشناسی یا کارشناسی ارشد و برنامه ریزی دقیق برای تقسیم ساعت بین کتاب‌های تخصصی که ضریب بالاتری نسبت به درس‌های عمومی در کنکور دارند، همه و همه نیاز به تحقیق و ارزیابی کارنامه داوطلبان سال‌های گذشته است.
علاقمندان به رشته پزشکی که برای این رقابت تنگاتنگ و سخت خودشان را بایستی آماده کنند، نیاز به راهنمایی دارند که بتواند باری از روی دوششان بردارد.
داوطلبان کنکور پزشکی با یافتن آخرین رتبه قبولی پزشکی کنکور 1402 و رتبه‌های قبولی پزشکی دانشگاه منطقه ۱ و ۲ و ۳ می‌توانند از سردرگمی نجات پیدا کنند!

البته اگر سوالی درباره جزئیات موضوع آخرین رتبه قبولی پزشکی کنکور 1402 | کارنامه + تراز قبولی دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

در این بخش برای راهنمایی بهتر و درک مطلب در این زمینه نمونه‌ای از رتبه‌های قبولی پزشکی دانشگاه منطقه ۱ و ۲ و ۳ را خواهیم آورد:

نام دانشگاه آخرین رتبه قبولی منطقه 1 آخرین رتبه قبولی منطقه 2 آخرین رتبه قبولی منطقه 3
دانشگاه علوم پزشکی بم 1528 2069 1415
دانشگاه علوم پزشکی لرستان – خرم آباد بومي استان لرستان- داراي تعهد خدمت 2992 1420
دانشگاه علوم پزشکی البرز – کرج بومي استان البرز- داراي تعهد خدمت 3243
دانشگاه علوم پزشکی دزفول 1841 911
دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نيمسال اول 1568
دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نيمسال دوم 1321 1837 695
دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی – بجنورد بومي استان خراسان شمالي- داراي تعهد خدمت 4215 1834
دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس 1464 2033 957
دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بومي استان خراسان رضوي- داراي تعهد خدمت 3661 1717
دانشگاه علوم پزشکی كردستان – سنندج بومي استان کردستان- داراي تعهد خدمت 2580 1142
دانشگاه علوم پزشکی گناباد 1501 2000 797
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بومي استان کهگيلويه و بويراحمد- داراي تعهد خدمت 1259

کارنامه قبولی پزشکی دانشگاه

مجموعه مشاور گروپ برای پشت کنکوری‌های گرامی که به دنبال مشاهده و دریافت نمونه کارنامه قبولی پزشکی دانشگاه و تراز قبولی آن‌ها هستند تا با محاسبه درصد هر درس و رشته، ظرفیت دانشگاه هر منطقه و معدل لازم برای پزشکی، نمونه‌ای از کارنامه قبولی پزشکی دانشگاه ۱۴٠۱-۱۴٠۲ را جمع آوری کرده و به صورت جدول زیر قرار داده است:

شهر رتبه زیست شناسی شیمی
جهرم ۲۲۸۲ 77.4 50.05
گناباد ۲۴٠۳ 56.7 41
تهران ۲۴۴۴ 29.6
جیرفت ۲۶٠۷ 59
بندرعباس ۲۴۳۷ 27.7
بم ۲۵۱۷ 34.29
یاسوج ۲۲۵۸ 30.5

تراز قبولی علوم پزشکی

بدون شک یکی از رشته‌های پولساز با شان و منزلت اجتماعی بالا و البته بسیار سخت و پر زحمت، رشته‌های علوم پزشکی است. داوطلبان بسیاری در رشته تجربی مشغول به تحصیل می‌شوند تا بتوانند آینده خود را آنطور که می‌خواهند بسازند. علاقمندان به این رشته، علاوه بر تلاش در مطالعه دروس تخصصی به صورت شبانه روزی، خرید کتاب‌های تست برای ورود به دانشگاه سراسری و آزاد، بایستی برنامه ریزی داشته باشند و کارنامه داوطلبان سال‌های پیش و نیز اطلاع از تراز قبولی آن‌ها، اقدام به ثبت نام در کنکور سراسری نمایند. جهت اطلاع از آخرین رتبه قبولی پزشکی کنکور 1402، کارنامه داوطلبان علوم پزشکی و تراز قبولی، می‌توانند با مشاوران مجموعه مشاور گروپ با سابقه‌ای درخشان در زمینه تحصیلی از طریق شماره تماس 9099071613 ارتباط برقرار کنند.

ما خوب بودیم ! ولی آنقدر صبر کردیم که عالی شدیم…
ما به مشاوری نیاز داریم که نقش رهبر را برایمان ایفا کند نه یک رییس
کسی میتواند رهبر واقعی باشد که قبلا حداقل 1 بار مسیر را تا آخر رفته باشد

مشاوره و برنامه ریزی تخصصی زیر نظر تیم دانشجویان و فارغ التحصیلان پزشکی
تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل
شماره تماس ( بدون گرفتن کد) 9099071613

 رتبه لازم برای قبولی پزشکی -کنکور 1402

نام دانشگاه ظرفیت رشته آخرین رتبه قبولی منطقه 1 آخرین رتبه قبولی منطقه

2

آخرین رتبه قبولی منطقه

3

دانشگاه علوم پزشکی همدان نيمسال اول 32 754 303
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نيمسال اول 20 1060 998 311
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نيمسال دوم 84 431 538 623
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نيمسال اول 24 597 758 228
دانشگاه علوم پزشکی مشهد نيمسال دوم 86 433 505 139
دانشگاه علوم پزشکی بابل 88
889 446
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نيمسال اول 38 607 664 235
دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله پذيرش ازميان داوطلبان باعضويت بسيجي 35 776 1534
دانشگاه علوم پزشکی سمنان نيمسال اول 16 867 1143 279

رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور 1402 >>  کنکور پزشکی

نام دانشگاه ظرفیت رشته آخرین رتبه قبولی منطقه 1 آخرین رتبه قبولی منطقه 2 آخرین رتبه قبولی منطقه 3
دانشگاه شاهد – تهران(رشته های پزشکی) 50 613
دانشگاه علوم پزشکی البرز – کرج 50 506 873 905
دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری نيمسال اول 58 700 784 517

رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور 1402 نظام جدید

نام دانشگاه ظرفیت رشته آخرین رتبه قبولی منطقه 1 آخرین رتبه قبولی منطقه 2 آخرین رتبه قبولی منطقه 3
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 58 1131 1410 465
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نيمسال دوم 52 889 1207 427
دانشگاه علوم پزشکی یزد 70 570 738 699
دانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت نيمسال دوم 58 840 994 371
دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نيمسال اول 16 928 1250

رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور 1402 نظام قدیم

نام دانشگاه ظرفیت رشته آخرین رتبه قبولی منطقه 1 آخرین رتبه قبولی منطقه 2 آخرین رتبه قبولی منطقه 3
دانشگاه علوم پزشکی كرمانشاه 74 1294 395
دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری نيمسال دوم 34 765 1057 403
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 68 1052 1307 1064
دانشگاه علوم پزشکی كرمان 90 765 1112 330
دانشگاه علوم پزشکی قزوین 46 734 1025 1174
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نيمسال دوم 70 962 1198 703
دانشگاه علوم پزشکی كردستان – سنندج 64 1226 1624 776
دانشگاه علوم پزشکی لرستان – خرم آباد نيمسال اول 18
1389 791
دانشگاه علوم پزشکی بابل بومي استان مازندران- داراي تعهد خدمت 6
1905
دانشگاه علوم پزشکی اراک نيمسال اول 22 954 1369
دانشگاه علوم پزشکی فسا 46 985 1378 799
دانشگاه علوم پزشکی همدان نيمسال دوم 66 973 1289 540

رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور 1402 منطقه 3

نام دانشگاه ظرفیت رشته آخرین رتبه قبولی منطقه 1 آخرین رتبه قبولی منطقه 2 آخرین رتبه قبولی منطقه 3
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی – تهران نيمسال اول –پرديس خودگردان 20 928 2257 1417
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 46 1456 1744 881
دانشگاه علوم پزشکی قم 36 988 1331
دانشگاه علوم پزشکی جهرم 40 1114 1242 839
دانشگاه علوم پزشکی كاشان 64 906 1285
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج 52 1226 1804 590

رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور 1402 منطقه 2

نام دانشگاه ظرفیت رشته آخرین رتبه قبولی منطقه 1 آخرین رتبه قبولی منطقه 2 آخرین رتبه قبولی منطقه 3
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان 70 1291 1909 690
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 60 950 1266 635
دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 16 1482 3027 1349
دانشگاه علوم پزشکی تهران پرديس خودگردان 45 757 2061 1418
دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نيمسال اول 34 1138 1588 453
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نيمسال دوم 50 1326 1580 602
دانشگاه علوم پزشکی ایلام 58 1395 2025 890

رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور 1402 منطقه 2

نام دانشگاه ظرفیت رشته آخرین رتبه قبولی منطقه 1 آخرین رتبه قبولی منطقه 2 آخرین رتبه قبولی منطقه 3
دانشگاه علوم پزشکی سمنان نيمسال دوم 42 1123 1526
دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نيمسال دوم 46 1231 1781 1501
دانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت بومي استان گيلان- داراي تعهد خدمت 20 2789 1302
دانشكده علوم پزشكی آبادان 26 1456 2061 952
دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نيمسال دوم 46 1215 1727 1556
دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی – بجنورد 28 1205 1672 559
دانشگاه علوم پزشکی اراک نيمسال دوم 46 1171 1597 1194
دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس 44 1343 1816 851

رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور 1402 منطقه 1

نام دانشگاه ظرفیت رشته آخرین رتبه قبولی منطقه 1 آخرین رتبه قبولی منطقه 2 آخرین رتبه قبولی منطقه 3
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه پرديس خودگردان 26 2608 3446 2148
دانشگاه علوم پزشکی لرستان – خرم آباد نيمسال دوم 46 1361 1722 876

رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور 1402 منطقه 1 و 2 و 3

نام دانشگاه ظرفیت رشته آخرین رتبه قبولی منطقه 1 آخرین رتبه قبولی منطقه 2 آخرین رتبه قبولی منطقه 3
دانشگاه علوم پزشکی بم 18 1528 2069 1415
دانشگاه علوم پزشکی لرستان – خرم آباد بومي استان لرستان- داراي تعهد خدمت 28 2992 1420
دانشگاه علوم پزشکی البرز – کرج بومي استان البرز- داراي تعهد خدمت 10 3243
دانشگاه علوم پزشکی دزفول 28 1841 911
دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نيمسال اول 10 1568
دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نيمسال دوم 26 1321 1837 695
دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی – بجنورد بومي استان خراسان شمالي- داراي تعهد خدمت 14 4215 1834
دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس 20 1464 2033 957
دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بومي استان خراسان رضوي- داراي تعهد خدمت 16 3661 1717
دانشگاه علوم پزشکی كردستان – سنندج بومي استان کردستان- داراي تعهد خدمت 16 2580 1142
دانشگاه علوم پزشکی گناباد 32 1501 2000 797
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بومي استان کهگيلويه و بويراحمد- داراي تعهد خدمت 24
1259

رتبه لازم برای قبولی پزشکی 1402 سهمیه ایثارگران

نام دانشگاه ظرفیت رشته آخرین رتبه قبولی منطقه 1 آخرین رتبه قبولی منطقه 2 آخرین رتبه قبولی منطقه 3
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی – تهران نيمسال دوم –پرديس خودگردان 21 1191 2379 1596
دانشگاه علوم پزشکی ایران بومي استان تهران- داراي تعهد خدمت 20 1328
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بومي استان آذربايجان غربي- داراي تعهد خدمت 30 2936 1061
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج 11 2978 1693
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بومي استان کرمان- داراي تعهد خدمت 6
1772
دانشگاه علوم پزشکی كرمان بومي استان کرمان- داراي تعهد خدمت 20
4185 1815
دانشگاه علوم پزشکی تبریز نيمسال اول –پرديس خودگردان 28 1828 3312 1722
دانشگاه علوم پزشکی یزد بومي استان يزد- داراي تعهد خدمت 26
3847 2020
دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد 13 2193 3510 2839
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بومي استان خوزستان- داراي تعهد خدمت 32
3730 2607
دانشگاه علوم پزشکی زابل 30 1627 2183 1131
دانشگاه علوم پزشکی ایلام بومي استان ايلام- داراي تعهد خدمت 26

1686
دانشگاه علوم پزشکی مشهد بومي استان خراسان رضوي- داراي تعهد خدمت 40 2061 3354 1299

رتبه لازم برای قبولی پزشکی روزانه 1402

نام دانشگاه ظرفیت رشته آخرین رتبه قبولی منطقه 1 آخرین رتبه قبولی منطقه 2 آخرین رتبه قبولی منطقه 3
دانشگاه علوم پزشکی شیراز پرديس خودگردان 44 1934 3472 2054
دانشگاه علوم پزشکی تبریز نيمسال دوم –پرديس خودگردان 28 2125 3763 2136

آخرین رتبه قبولی پزشکی 1402

نام دانشگاه ظرفیت رشته
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 آخرین رتبه قبولی منطقه 2 آخرین رتبه قبولی منطقه 3
دانشگاه علوم پزشکی قزوین بومي استان قزوين- داراي تعهد خدمت 20 4048 2773
دانشگاه علوم پزشکی كرمانشاه بومي استان کرمانشاه- داراي تعهد خدمت 32 2778 1384
دانشگاه علوم پزشکی فسا بومي استان فارس- داراي تعهد خدمت 20 2574 3802
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان بومي استان گلستان- داراي تعهد خدمت 26 3935 1443

نمونه کارنامه قبولی پزشکی 1402

نام دانشگاه ظرفیت رشته آخرین رتبه قبولی منطقه 1 آخرین رتبه قبولی منطقه 2 آخرین رتبه قبولی منطقه 3
دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نيمسال اول –ظرفيت مازاد 8 2951 4115 3397
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نيمسال اول 36 1251 1824 746
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بومي استان خراسان جنوبي- داراي تعهد خدمت 30 4942 1968
دانشگاه علوم پزشکی شیراز بومي استان فارس- داراي تعهد خدمت 40 2278 2677 1686
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پرديس خودگردان 32 3025 4319 2607
دانشگاه علوم پزشکی اراک بومي استان مرکزي- داراي تعهد خدمت 24
4745
دانشگاه علوم پزشکی همدان بومي استان همدان- داراي تعهد خدمت 36
3822 2182
دانشگاه علوم پزشکی ایلام 11
4698 2005
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پرديس خودگردان 38 1839 3354 2483
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (محل تحصیل آبادان – اهواز) محل تحصيل آبادان – اهواز –پرديس خودگردان 34
4102 2965

برای مشاوره رتبه قبولی پزشکی دولتی ، دانشگاه آزاد و ظرفیت مازاد خودگردان در سهمیه عادی در کنکور 1402
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور

با شماره 9099071613 تماس بگیرید
پاسخگویی از ۸ صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل


نمونه کارنامه قبولی پزشکی 1400 منطقه 1

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی لرستان – خرم آباد
ظرفیت رشته : 11
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4132
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2735نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی تبریز بومي استان آذربايجان شرقي- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 28
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2149
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2931
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1203نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نيمسال دوم
ظرفیت رشته : 36
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 1609
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2100
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1142نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی مشهد پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 1696
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3414
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2289نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی همدان پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 26
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2825
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3935
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2920نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی جهرم بومي استان فارس- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 10
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3433
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی كاشان (محل تحصیل آران و بیدگل) محل تحصيل آران وبيدگل –پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 29
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2677
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4277
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3532

نمونه کارنامه قبولی پزشکی 1400 منطقه 2

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس بومي استان هرمزگان- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 5610
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2311نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی ایران (محل تحصیل كرج) پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 45
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 1474
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2936
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2275

نمونه کارنامه قبولی پزشکی 1400 منطقه 3

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری بومي استان مازندران- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 26
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2913
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1373نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی كرمان پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2969
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4172
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2806نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی دزفول بومي استان خوزستان- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 12
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4841
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1890نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی كرمانشاه پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3109
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4535
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2584نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
ظرفیت رشته : 11
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2829
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4102
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3426نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی بابل پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3598
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3502نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی كردستان – سنندج
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3105
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4541
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2684

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات کنکوری عضو کانال تلگرام مشاور گروپ شوید


نمونه کارنامه قبولی پزشکی 1400 نظام قدیم

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت (محل تحصیل بندرانزلی) محل تحصيل بندرانزلي –پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 45
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2811
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3883
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2962نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بومي استان بوشهر- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2783
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1802نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بومي استان اردبيل- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 28
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4770
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1983نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زنجان پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 38
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3032
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4334
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3039نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
ظرفیت رشته : 8
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3002
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3768
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2435نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی جیرفت
ظرفیت رشته : 8
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3232
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4756
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3481نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نيمسال اول –پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3275
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4763
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3661

نمونه کارنامه قبولی پزشکی 1400 نظام جدید

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی قزوین
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2361
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3621
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2823نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی فسا
ظرفیت رشته : 23
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2794
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4563
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3223نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی جهرم
ظرفیت رشته : 14
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2864
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4074
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3102نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بومي استان چهارمحال و بختياري- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 5436
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2945نام دانشگاه : دانشكده علوم پزشكی آبادان
ظرفیت رشته : 7
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2549نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بومي مناطق سراوان ، خاش ، زاهدان ، چابهار ، کنارک ، سيب وسوران ومهرستان
ظرفیت رشته : 6
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2936
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی كاشان بومي استان اصفهان- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 22
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3742
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بومي استان اصفهان- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 22
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2538
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3354
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بومي استان سمنان- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 12
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 9925
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی یزد (محل تحصیل احمد آباد مشیر) محل تحصيل احمدآباد مشير –پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 45
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2751
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4003
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3309

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی – بجنورد
ظرفیت رشته : 11
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2350
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3749
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی البرز – کرج
ظرفیت رشته : 23
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 1733
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3341
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2605

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 41
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2964
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4224
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3044

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی سمنان بومي استان سمنان- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 26
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 6759
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زنجان بومي استان زنجان- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 22
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 7198
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2572

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نيمسال دوم –پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 14
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3329
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4887
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3790

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بومي استان کرمان- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 16
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 5713
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2876

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی گناباد بومي استان خراسان رضوي- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 14
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3254
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 23
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3194
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4670
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3571

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی قم بومي استان قم- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4663
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –




با عضویت در کانال تلگرام مشاور گروپ از آخرین اخبار و مقالات مشاوره و برنامه ریزی با خبر شوید.

657 2 1


رتبه لازم برای قبولی پزشکی 1402

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی اراک
ظرفیت رشته : 14
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2074
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3887
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3212نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی سمنان
ظرفیت رشته : 16
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2851
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3912
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3190نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی گناباد
ظرفیت رشته : 14
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3143
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4570
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3634نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری (محل تحصیل ساری) پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 38
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2708
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4010
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3388نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زابل
ظرفیت رشته : 8
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3310
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4863
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3764نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3091
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4588
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3426نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نيمسال دوم –ظرفيت مازاد
ظرفیت رشته : 7
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3077
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4428
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی قم
ظرفیت رشته : 11
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 1944
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3254
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2672

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی بم بومي شرق استان كرمان- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 1
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4468

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی بم
ظرفیت رشته : 5
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3225
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بومي استان سيستان و بلوچستان- داراي تعهد خدمت- نيمسال دوم
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 6206
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4183

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی دزفول
ظرفیت رشته : 11
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4504
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3203

 


رتبه لازم برای قبولی پزشکی 1402

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بومي استان سيستان و بلوچستان- داراي تعهد خدمت- نيمسال اول
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 5835
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2790نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بومي مناطق ايرانشهر ، چابهار ، کنارک ، دلگان ، سرباز ، فنوج ، قصرقند و نيک شهر
ظرفیت رشته : 6
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4190نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
ظرفیت رشته : 4
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زابل بومي مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکي زابل (زهک ، هيرمند ، نيمروزهامون وهيرمند)- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 16
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3597نام دانشگاه : دانشكده علوم پزشكی آبادان بومي شهرستان هاي آبادان ، خرمشهر ، شادگان و اروندکنار- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 26
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 9742

مشاوره تلفنی ویژه کنکور تجربی توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 تماس بگیرید
پاسخگویی از ۸ صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل



حتما نباید خودت تجربه کنی تا راه درست رو پیدا کنی!

استفاده از مشاور خوب باعث کاهش اشتباه در مسیر موفقیت میشود…



مشاوره و برنامه ریزی تخصصی زیر نظر تیم دانشجویان و فارغ التحصیلان پزشکی
تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل
شماره تماس ( بدون گرفتن کد) 9099071613

رتبه های قبولی پزشکی در دانشگاه ها و شهر های مختلف

آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی رتبه قبولی پزشکی دانشگاه بقیه الله
اخرین رتبه قبولی دانشگاه شاهد تهران آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه تهران
آخرین رتبه قبولی پزشکی زاهدان آخرین رتبه قبولی پزشکی ایرانشهر
آخرین رتبه قبولی پزشکی قم آخرین رتبه قبولی پزشکی جندی شاپور اهواز
آخرین رتبه قبولی پزشکی دزفول آخرین رتبه قبولی پزشکی یزد
آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ایران آخرین رتبه لازم قبولی پزشکی گیلان
آخرین رتبه قبولی پزشکی زابل آخرین رتبه قبولی پزشکی بجنورد
آخرین رتبه قبولی پزشکی کاشان آخرین رتبه قبولی پزشکی کرج
آخرین رتبه قبولی پزشکی شهرکرد آخرین رتبه قبولی پزشکی سبزوار
آخرین رتبه قبولی پزشکی گرگان آخرین رتبه قبولی پزشکی یاسوج
آخرین رتبه قبولی پزشکی بابل آخرین رتبه قبولی پزشکی اردبیل
آخرین رتبه قبولی پزشکی اراک آخرین رتبه قبولی پزشکی بم
آخرین رتبه قبولی پزشکی همدان آخرین رتبه قبولی پزشکی بوشهر
آخرین رتبه قبولی پزشکی جهرم آخرین رتبه قبولی پزشکی سنندج
آخرین رتبه قبولی پزشکی آبادان آخرین رتبه قبولی پزشکی بندرعباس
آخرین رتبه قبولی پزشکی خرم آباد آخرین رتبه قبولی پزشکی کرمان
آخرین رتبه قبولی پزشکی جیرفت آخرین رتبه قبولی پزشکی رفسنجان
آخرین رتبه قبولی پزشکی سمنان آخرین رتبه قبولی پزشکی شاهرود
آخرین رتبه قبولی پزشکی اصفهان آخرین رتبه قبولی پزشکی ارومیه
آخرین رتبه قبولی پزشکی خوی آخرین رتبه قبولی پزشکی زنجان
آخرین رتبه قبولی پزشکی قزوین آخرین رتبه قبولی پزشکی کرمانشاه
آخرین رتبه قبولی پزشکی ایلام آخرین رتبه قبولی پزشکی گناباد
آخرین رتبه قبولی پزشکی تبریز آخرین رتبه قبولی پزشکی رامسر
آخرین رتبه قبولی پزشکی بیرجند آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه فسا
آخرین رتبه قبولی پزشکی شیراز آخرین رتبه قبولی پزشکی مشهد
آخرین رتبه قبولی پزشکی ساری آخرین رتبه قبولی پزشکی مراغه

رتبه لازم برای قبولی پزشکی 1402

بچه ها این موضوع رو از یاد نبرین:

افراد موفق برنامه دارند.
زندگی آنها جهت و مقصد دارد.

هیچ هیچوقت بی اراده کاری نمی‌کنند و بی مقصد پیش نمی‌روند.

به امیداینکه بهترین‌ها برایشان اتفاق بیفتد برای خود #هدف تعیین می‌کنند

بعد برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

اگر شما جزء اون آدمایی هستین که به خودتون میگین هر چه بادا باد… باید بگم نتیجه ای براتون حاصل نمیشه…

شروع کنید به برنامه ریزی کردن

‼️با دست به کاری نزدن به هیچ جا نمی رسید‼️

‼️یک ایده تا زمانی که آن را عملی نکنید هیچ فایده ای به حال شما ندارد. ‼️

اینکه دقیقاً کارهای یک آدم موفق رو تقلید کنی نه تنها باعث موفقیت تو نمیشه ! بلکه بعضی وقت ها باعث میشه گمراه بشی
مسیر رسیدن افراد به موفقیت یکسان نیست
از مشاور کمک بگیر…


تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از طریق تلفن ثابت 9099071613

3.8/5 - (13 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی پزشکی کنکور ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Me

    خیلی چیزشره واقعا این رتبه ها ؟؟؟؟؟یکی با ۲۰۰ بود تهران آورده بود ودف

    پاسخ
  2. maleki

    سلام ، با رتبه ای بین ۹۰۰ تا ۱۲۰۰ میشه دندان یا پزشکی استان بومی مشهد قبول شد روزانه ؟

    پاسخ
  3. یاسین

    این نیم سال اول و دوم چیه یکی توضیح بده؟؟

    پاسخ
  4. علیرضا

    ظرفیت پزشکی دانشگاه پردیس زاهدان فقط 15 نفر؟دانشگاه علوم پزشکی بم 5 نفر؟!!!

    پاسخ
  5. کنکوری

    سلام.یه سوالی برام پبش اومده.این رتبه هایی که گذاشتین خیلی رتبه های بالایی از نظر عددی برای قبولی پزشکی دانشگاه تهران هستن.چجوری این افراد قبول شدن؟چرا تو رتبه های کشوری 97چرا رتبه های 150کشوری به بعد هم نتونستن پزشکی داشنگاه تهران بیارن ولی مثلا تک و توک رتبه های 200و خورده و حتی هزارو خورده ای ها قبول شدن؟درحالیکه سهمیه خاصی هم ایثارگران نداشتن و المپیاد هم مدالی نیاورده بودن.و یا مثل خانم ال محمد با1800 منطقه3 داروسازی دانشگاه تهران اوردن.میشه توضیح بدین چه جوری؟ممنون

    پاسخ
  6. ایدا

    سلام اینارتبه کشوریه یامنطقه؟

    پاسخ
  7. mohammad

    با سلام و خسته نباشید تقاضا دارم پاسخ سوالم را به ایمیلم به ادرسmohammad13561374بفرستید ممنون و اما سوالم این است که سهمیه 5درصد جقد از رتبه خام کم میکنه و ایا سهمیه منطقه 3 بهتراست یا 5درصد

    پاسخ
  8. لیلی

    با سلام و عرض خسته نباشید
    من در کنکور ۹۷شرکت کردم و در سهمیه ۵درصد رتبه ۴۹۰۰را بدست آوردم آیا احتمال داره پزشکی یا داروسازی تعهد خدمت قبول بشم؟؟؟؟در استان لرستان

    پاسخ
  9. نگین

    این اطلاعات قابل اطمینان هست یا نه ؟؟؟؟

    پاسخ
    1. امیر

      نه نیست

      پاسخ
  10. نازی رضائی

    با سلام با رتبه ۲۰۰۰سهمیه ۵%احتمال قبولی در دندون تعهدی سهر خودم (مشهد)وجود داره؟
    واسه روزانه ها چی؟کجاها میتونم قبول شم؟

    پاسخ
  11. امیر

    سلام واقعا بومی خراسان رضوی 2000 تعهد گرفته سال 96؟؟؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی