قبولی پزشکی در ماه های پایانی کنکور

قبولی پزشکی در ماه های پایانی کنکور

جهت مشاوره در زمینه قبولی پزشکی در ماه های پایانی کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قبولی پزشکی در ماه های پایانی کنکور 1400 ٬ آیا در این مدت کوتاه میشه برای نتیجه بهتر تلاش کرد و آیا امیدی هست فرض کن الان که داری این مقاله رو میخونی تعطیلات عید تموم شده و طبق بودجه بندی ها باید مطالعه ی دروس پیش دانشگاهی یک و نیز دروس پایه را به اتمام رسانیده و نیز باید مرور های کافی را انجام داده باشید .


قبولی پزشکی در ماه های پایانی کنکور

قبولی پزشکی در ماه های پایانی کنکور 1400

که ما در این مقاله فرض گرفتیم که شما می خواهید از بهمن برای کنکور 1400 استارت بزنید.

قبولی پزشکی در ماه های پایانی کنکور 1400 : جدا از اینکه تاکنون چه پیشرفتی در درصدها و تراز داشته اید ، هنوز هم در زمان های کم باقیمانده تا کنکور می توانید خیلی از معادله ها را تغییر دهید . البته منظور از تغییر و معجزه این نیست که بتوانید در 90 روز باقیمانده تا کنکور رتبه برتر کنکور شوید !!! خیر… اما می توان مباحث تست خیز و زیادی را به تسلط برسانید و رتبه ی خوبی در کنکور کسب نمایید.

در این مقاله از سایت مشاور گروپ بهترین و ساده ترین راهکارهایی که می تواند در این مدت محدود وضعیت رتبه و درصدای شما را بهبود بخشد ، صحبت کنیم.

قبولی پزشکی در یک ماه

با توجه به اینکه زمان کمتری نبست به قبل تا روز کنکور دارید لذا باید متناسب با زمان های باقیمانده تا کنکور به گونه ای برنامه ریزی کنید تا بتوان بیشترین بازدهی را در زمان های باقیمانده ببرید.

قبولی پزشکی در ماه های پایانی کنکور 1400 : اکنون باید براساس درصدها و تراز هایی که در آزمون های آزمایشی کسب کرده بودید ، نقاط قوت و ضعف خود را تشخیص دهید .

ضعف علمی در هر درس ممکنه به دو دلیل باشه:

1- روش غلط مطالعه دروس
2- تلاش کمتر و تمرین نداشتن کافی و حرفه ای
توجه داشته باشید که نباید از نقاط قوت غافل شد چرا که می توانید از نقاط قوت خود در هر درسی برای موفقیت در کنکور استفاده ببرید.

با عضویت در کانال تلگرام مشاور گروپ از آخرین اخبار و مقالات مشاوره و برنامه ریزی با خبر شوید.

5465

قبولی پزشکی در ماه های پایانی کنکور 1400 : نظم و چیدمان صحیح منابع کمک آموزشی:

به هیچ عنوان نباید این روزها مکان مطالعه شما شلوغ و مملو از کتاب و جزوه و… باشد . چرا که این وضعیت فقط استرس و آشفتگی ذهنی شما را افزایش می دهد لذا توصیه می شود کتاب و جزوات و دی وی دی هایی که براتون الان مفید نیستن و قار نیست در این زمان های باقیمانده تا کنکور خونده بشن ، همه رو از اتاق بیرون بندازید و تنها از منابعی استفاده کنید که براشون برنامه ریزی کردید و در این زمان های مانده تا کنکور می خواهید کار کنید.

قبولی پزشکی در ماه های پایانی کنکور 1400 : دروس عمومی را دریابید :

در این زمان های محدود باقیمانده تا کنکور به راحتی می توانید از پس دروس عمومی برآیید . با توجه به اینکه دروس عمومی خیلی فرار هستن لذا اگه در زمان های نزدیک به کنکور به صورت خیلی جدی و حرفه ای مطالعه بشن باعث میشه همه ی خوانده ها را در جلسه ی کنکور پیاده سازی کنید چون هنوز مطالب در ذهن هستند . درست مثل شب های امتحان که نکاتی که حتی قبل از ورود به جلسه خوانده بودید در امتحان بیاد داشتید و استفاده کردید.

باز هم تاکید داریم که نهایت استفاده را از زمان های باقیمانده برای مطالعه دروس عمومی بکار ببرید چرا که میانگین درصد دروس عمومی هر چه بیشتر باشد باعث بهبود وضعیت رتبه شما می شود.

قبولی پزشکی در سه ماه

اگه تا الان خوب کار نکردید نباید دیگه مبحث جدید بگیرید و یا مباحثی را بخوانید که اصلا معلوم نیست از اونا تست بیاد یا نه ! منظورمان همان مباحث کم اهمیت و خیلی کم تست است که بودجه بندی در تست های کنکور دارد. لذا فقط و تنها مباحث پرتکرار و تست خیز را الان بخوانید و به سطح تلسط برسانید.

قبولی پزشکی در ماه های پایانی کنکور 1400 : کدام مباحث مهم و پر تکرار هستند:

ادبیات و زبان فارسی:

تاریخ ادبیات-لغات و قرابت معنایی را با تمرکز و زمان بیشتری بخوانید. با توجه به اینکه 3 تست از آرایه های ادبی طرح میشه ، حداقل شما می تونید یک تست رو حل کنید.
9 تست از مبحث قرابت معنایی و 6 تست از لغات و تاریخ ادبیات مطرح میشه یعنی 15 تست از 25 تست ادبیات و زبان فارسی کنکور.

قبولی پزشکی در ماه های پایانی کنکور 1400 : عربی:

ترجمه و قواعد مهم عربی را فقط بخوانید . 8 تست از ترجمه و از قواعد هم 13 تست در کنکور طرح میشه.

دین و زندگی:

توصیه میشه هر روز در برنامه مطالعاتی شما باشه . با توجه به اینکه از مبحث آیات و روایات در کنکور های اخیر تقریبا تا 70 % تست ها طرح شده بود لذا حتما روزانه برنامه ای برای مطالعه و مرور این مباحث داشته باشید . کسب درصد بالا در این مباحث و در زمان های باقیمانده شدنی است . حتما تست های سراسری کنکورهای اخیر کار شود تا با انواع تیپ تست آشنا شوید.

قبولی پزشکی در ماه های پایانی کنکور 1400 : زبان انگلیسی:

تست ها در زبان انگلیسی چند بخش هستند 2 تا 3 تست از قواعد ، 7 تست لغت و 5 تست کلوز و دو متن درک مطلب که از هر کدام 5 تست طرح میشه.

قبولی پزشکی در ماه های پایانی کنکور 1400  قبولی پزشکی در 5 ماه : زیست شناسی:

برای این درس هم توصیه میشه برنامه ی ویژه ای داشته باشید و هر شب ساعاتی را برای این درس کلیدی اختصاص دهید . بهتره فصل ها را بصورت مبحثی و ترکیبی بخونید که ما در سایت مشاور گروپ مقالات بسیار کاربردی برای مطالعه صفر تا 100 درس زیست قرار داده ایم که حتی با سطح صفر نیز می توانید از آنها نتیجه خوبی بگیرید و حتما به دردتان خواهد خورد.

اما در دروس ریاضی و فیزیک که اکثر داوطلبان از این دو درس فراری اند باید نگاهی به تست های کنکور های اخیر داشته باشید می بینید که تست ها ریتم و آهنگ مشخصی داره . مثلا از مبحث آمار و احتمالات هر سال 4 تا 6 تست میاد که همگی از مباحث آسان ریاضی است .

قبولی پزشکی در 5 ماه : از فیزیک پیش دانشگاهی دو نیز آسانترین تست ها طرح میشه که بیشتر حفظی هستند و 5 تا 7 تست ازشون میاد . در ریاضی و فیزیک باید مباحث پرتست را بخوانید و از خوندن مباحث دشوار و سختی که تابحال نخونده بودین ، اجتناب کنید .

در سایت مشاور گروپ دو مقاله در مورد مباحث مهم ریاضی و مباحث مهم فیزیک قرار دادیم.

در درس شیمی که مانند ریاضی و فیزیک محاسباتی استدلالی است و تست های پیچیده ای نداره و فقط نیاز به تمرین بیشتر داره . از تست های سراسری سال های گذشته حتما تمرین داشته باشید و از کار با تست های تالیفی بپرهیزید.

قبولی پزشکی در ماه های پایانی کنکور 1400   : نکات حرفه ای در مطالعه ماههای مانده تا کنکور :

1- برای تمام دروس چه دروس عمومی و چه دروس اختصاصی باید حداقل تست های 7 سال اخیر را بصورت ریز و دقیق کار کنید تا با دید طراح تست های سراسری و مباحثی که بیشتر مد نظر طراح است آشنا شوید . تست های ریاضی و فیزیک هموراه براساس یک سبک و سیاق طرح شده انده لذا کار با تست های کنکورهای اخیر را به هیچ عنوان نباید از دست بدهدی.

2- اگر می خواهید در کنکور امسال نتیجه خوبی بگیرید باید از ثانیه به ثانیه این روز ها استفاده کنید . از تمام زمان های مرده ای که در طول روز هدر می دهید نهایت استفاده را ببرید حتی اگر در حد حل 5 تست لغت زبان باشد.


چند سال به عشق پزشکی قبول شدن ، پشت کنکوری؟

آیا دوست دارید ماههای مانده تا کنکور یکه تازی کنید و به آرزوی خود قبولی در دندانپزشکی برسید؟

آیا می خواهید نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای قبولی در رشته های گروه علوم پزشکی را از فارغ التحصیلان این رشته بپرسید؟


مشاورین مرکز مشاور گروپ متشکل از فارغ التحصیلان رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، هوشبری و … آماده ارائه مشاوره و راهکارهای حرفه ای برنامه ریزی به داوطلبانی هستند که می خواهند در 5 ماه مطالعه  قبول شوند . اگر می خواهید از هم اکنون برای قبولی در پزشکی و دیگر رشته های تاپ و پر طرفدار تجربی ، مطالعه را شروع کنید می توانید از طریق شماره تماس   9099071613

 با ما در تماس باشید . تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب


مطالب تکمیلی

4/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه قبولی پزشکی در ماه های پایانی کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. فاطمه.ر

    سلام و عرض ادب!
    سوالی داشتم که شدیدا به پاسخگوییتون نیازمندم!
    کسی که کنکور ۹۶ جزو سهمیه ۵٪ ایثارگری بوده، اما انتخاب رشته نکرده!
    سال ۹۷ مجددا با سهمیه ۵٪ در کنکور شرکت کرده و رشته دوره شبانه آورده، ثبت نام هم کرده اما انصراف داده!
    سال ۹۸ مجددا با سهمیه ۵٪ کنکور داده اما انتخاب رشته نکرده!
    حالا برای ثبت نام کنکور ۹۹ میتونه بازم از سهمیه ۵٪ استفاده کنه یا خیر؟!
    خواهشمندم در اسرع وقت پاسخ بدید!

    پاسخ
    1. فاطمه.ر

      چرا جوابی ندادید؟ لطف بفرمایید به سؤالم پاسخ بدید چون واقعا ضروریه! ممنونم.

      پاسخ
      1. user3

        تماس بگیر من دقیق متوجه شرایط شما نشدم

        پاسخ
        1. فاطمه.ر

          با سلام.
          عذر میخوام اما تماس با تلفن ثابت برای بنده مقدور نیست!
          سؤالم رو واضحتر بیان میکنم:
          فردی سال های ۹۶_۹۷_۹۸ با سهمیه ۵٪ ایثارگری در کنکور سراسری شرکت کرده اما تنها در سال ۹۷ انتخاب رشته کرد و در نهایت یه رشته شبانه قبول شد!
          ثبت نام هم کرد اما بعد انصراف داد!
          حالا برای کنکور ۹۹ میتونه مجددا از سهمیه ۵٪ استفاده کنه یا خیر؟
          با تشکر از پاسخگویی شما.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی