فیش حقوقی بازنشستگان کشوری سایت cspf.ir

cspf.ir سامانه دریافت فيش حقوقی بازنشستگان و حکم حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه فیش حقوقی بازنشستگان کشوری سایت cspf.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

cspf.ir سامانه صندوق بازنشستگی کشوری است و هر آنچه لازم است در رابطه با فيش و حکم حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir بدانید در این مقاله بیان شده است.

در این مطلب به سایت و سامانه cspf.irصندوق بازنشستگی و www.cspf.ir فيش و حکم حقوقی بازنشستگان ، دریافت فیش حقوق و احکام بازنشستگان کشوری ،دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی، سازمان بازنشستگی کشوری فیش حقوقی پرداخته ایم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

cspf.ir

cspf.ir سامانه دریافت فيش و حکم حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری است و مشترکین می توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی اینترنتی https://www.cspf.ir/ و وارد کردن شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب خود حکم و یا فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

پس از تصویب قانون استخدام کشور به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه و تعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان امور اداری و استخدامی کشور تشکیل گردید .

با ادغام سازمان های امور اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه در تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه و تامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می گردد.

cspf.ir سامانه دریافت فيش و حکم حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری Moshavergroup.com

فیش حقوقی cspf.ir

فیش حقوقی cspf.ir برای چه کسانی صادر می شود؟ به استناد اساسنامه صندوق بازنشستگی کشوری، این سازمان موسسه ای بیمه ای، دارای شخصیت حقوقی مستقل و وابسته به وزارت رفاه و تامین اجتماعی است که مسئولیت اداره امورصندوق بازنشستگی مستخدمان مشمول مقررات بازنشستگی کشوری را با رعایت مقررات استخدامی مربوط عهده دار است. عمده مشمولین مقررات بازنشستگی کشوری عبارتند از :

  1. مستخدمین رسمی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری .
  2. مستخدمین رسمی مشمول آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی .
  3. قضات قوه قضائیه و دادگستری مشمول مقررات استخدامی قضات .
  4. مستخدمین رسمی (کادر سیاسی ) وزارت امورخارجه مشمول مقررات استخدامی وزارت امورخارجه
  5. مستخدمین پیمانی دستگاهه ای اجرائی ( متقاضی استفاده از مقررات بازنشستگی و وظیفه صندوق بازنشستگی کشوری ) .
  6. خویش فرمایان ( مستخدمین بازخریدی وزارت راه وترابری و ماده 147 قانون برنامه چهارم توسعه) .

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی و شماره حساب

بازنشستگان فرهنگی آموزش و پرورش برای دریافت فیش حقوقی خود می توانند بعد از اینکه وارد سامانه شدند (لینک بالا) با در دست داشتن کد ملی ، شماره حساب و دفتر کل فیش حقوقی خود را دریافت نمایند. برای دریافت می توانید با کلیک بر روی لینک بالا وارد سامانه مورد نظر شوید.

www.cspf.ir حکم حقوقی بازنشستگان

احکام جدید بازنشستگان صادر شد و متقاضیان می توانند با مراجعه www.cspf.ir حکم حقوقی بازنشستگان کشوری را دریافت نمایند.

🔹 حکم حقوقی بازنشستگان در سایت صندوق cspf.ir قابل مشاهده و دریافت است. شما عزیزان جهت دریافت cspf.ir حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته می توانید از طریق سایت صندوق به آدرس cspf.ir استفاده نمایید. اگر برای ورود به سامانه cspf.ir حکم کارگزینی نیاز به راهنمایی بیشتر دارید کافیست با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

🔺حقوق بازنشستگان کشوری با ۹۰ درصد میانگین حقوق شاغلان هم گروه یا هم طبقه تطبیق داده شده است. میانگین حقوق بازنشستگان در این دوره ۴۵ درصد افزایش یافته است.

اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، اظهار کرد:

متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری در مهرماه جاری اجرا می‌شود، گفت: در اجرای ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه و برای رفع تبعیض در دریافتی حقوق بازنشستگان با تصویب هیات وزیران، متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری اجرایی و احکام آن صادر شده است.

وی تاکید کرد: در اجرای مصوبه هیات وزیران حقوق بازنشستگان کشوری با ۹۰ درصد میانگین حقوق شاغلان هم گروه یا هم طبقه تطبیق داده شده و این تغییرات در احکام این عزیزان در cspf.ir fish قابل مشاهده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: میانگین حقوق بازنشستگان در این دوره ۴۵ درصد افزایش یافته است.

دریافت حکم حقوقی بازنشستگان

احکام جدید بازنشستگان کشوری مهر 

احکام بازنشستگان کشوری در مهر

دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته (cspf.ir حکم کارگزینی)

زمان صدور احکام جدید بازنشستگان کشوری

دریافت حکم بازنشستگی فرهنگیان 

دریافت cspf.ir حکم کارگزینی بازنشستگان

فیش حقوقی مهرماه بازنشستگان کشوری

شماره حساب فیش حقوقی فرهنگیان (www.cspf.ir فیش حقوقی فرهنگیان)

دریافت حکم جدید بازنشستگان فرهنگیان 

www.cspf.ir فیش حقوقی بازنشستگان

cspf.ir احکام جدید بازنشستگان کشوری

هر ساله در cspf.irاحکام جدید بازنشستگان کشوری اعلام می شود و متقاضیان برای دریافت فيش و حکم حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir لازم است به نکات زیر توجه داشته باشند:

  • احکام ترميم سال 1402 و اصلاحی آن که صادر شده باشد، از گزينه  قابل مشاهده و چاپ است.
  • برای دريافت ساير احکام حقوقی از گزينه استفاده نماييد. در اين حالت لازم است پست الکترونيکی را به صورت صحيح وارد نماييد، احکام درخواست شده به صورت سيستمی به آدرس پست الکترونيکی شما ارسال می گردد. درصورت عدم وجود نوع حکم درخواستی، آخرين حکم صادره ارسال خواهد شد.
  • شماره دفترکل شماره ايست که در هنگام بازنشستگی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری به جای شماره پرسنلی اختصاص می يابد و در تمامی احکام صادره باعنوان شماره دفترکل درج گرديده است.

www.cspf.ir فیش حقوقی بازنشستگان کشور

کاربران برای ورود به سامانه www.cspf.ir فیش حقوقی بازنشستگان کشور و دریافت حکم حقوقی به اطلاعاتی از قبیل شماره دفتر کل، شماره ملی، شماره حساب نیاز دارند.

***شماره دفتر کل شماره ای است که در هنگام بازنشستگی از سوی cspf.irصندوق بازنشستگی به جای شماره پرسنلی اختصاص می یابد و در تمامی احکام صادره از طرف صندوق بازنشستگی کشوری با عنوان شماره دفتر کل درج گردیده است.

پس از ورود به سامانه و درج اطلاعات خواسته شده، “نوع درخواست” و “نوع حکم” را مشخص نموده و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید:

نحوه دریافت حکم حقوقی - صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir

دریافت شماره دفتر کل صندوق بازنشستگی کشوری cspf ir

شماره دفتر کل فقط مربوط به مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری بوده و خدمات قابل ارائه در سایت نیز که بر مبنای شماره دفتر کل ارائه می شود فقط مربوط به این افراد می باشد لذا بازنشستگان سایر صندوق ها مانند بازنشستگان لشکری یا بازنشستگان تامین اجتماعی جهت دریافت خدمات یا طرح سوال باید به صندوق های خود مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید : www.cspf.ir فیش حقوقی فرهنگیان

www.cspf.ir فیش حقوقی بازنشستگان

با مراجعه به www.cspf.ir فیش حقوقی بازنشستگان قابل مشاهده و دریافت خواهد بود.

شرح خدمت (فیش حقوقی) :خدمت گیرندگان : بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری مشمولین می توانند از طریق سایت cspf.irصندوق بازنشستگی  یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت که لیست آنها در سایت صندوق می باشد، فیش حقوقی خود را به شرح ذیل دریافت نمایند:

1.سایت صندوق بازنشستگی کشوری:

مشترکین می توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری (www.cspf.ir) و ورود به قسمت “فیش حقوقی “و وارد کردن شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب خود حکم و یا فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

  • چنانچه هنگام دریافت فیش حقوق پیام خطا نمایش داده شد، با در دست داشتن مدارک لازم به مدیریتهای صندوق بازنشستگی  مراجعه فرمایید .
  • شماره دفتر كل، شماره ای است كه در هنگام بازنشستگی توسط صندوق بازنشستگی كشوری به بازنشسته اختصاص داده شده و در تمام احکام حقوقی صادره ثبت گردیده است.
  • وظیفه بگیران محترم جهت دریافت فیش حقوق مربوط به خود، باید شماره ملی و شماره حساب خود را در سامانه cspf.irصندوق بازنشستگی وارد نمایند.
  • فیش حقوقی فقط برای دستگاه هایی كه حقوق بازنشستگان آنها به طور مستقیم از طرف صندوق بازنشستگی كشوری پرداخت می شود و همچنین برای دستگاه هایی كه در طرح پرداخت مستقیم حقوق صندوق بازنشستگی كشوری قرار دارند صادر می گردد .
  • بازنشستگان سایر دستگاه ها جهت دریافت فیش حقوقی باید به دستگاه متبوع خود مراجعه نمایند.

2. مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت:

مشترکین می توانند با در دست داشتن کارت شناسایی ملی و شماره دفترکل خود به یکی از دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و پس از احراز هویت توسط مسئولین ذیربط نسبت به دریافت فیش حقوقی خود cspf.ir fish اقدام نمایند.

دریافت فیش حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir

در هنگام دریافت فیش حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir و مشاهده آن لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • اگر از مرورگر google Chrome برای برای چاپ فيش استفاده می نمایید در نظر داشته باشید که تيک Background graphics خورده باشد و Headers and footers تیک نداشته باشد. مانند عکس زير :

نحوه مشاهده فیش حقوقی - صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir

  • اگر از مرورگر google Chrome برای برای چاپ فيش استفاده می نمایید چنانچه آرم صندوق در صفحه پيش نمايش ، نمایش داده نشد دکمه Cancle را زده و دکمه چاپ را مجددا بزنید.

مشاهده فيش حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir

متقاضیان برای ورود به سامانه و مشاهده فیش حقوقی خود باید اطلاعات خواسته شده را مطابق تصویر زیر وارد نموده و بر روی گزینه “مشاهده فیش” کلیک نمایند:

فيش حقوقی - صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir

مشاهده فیش حقوقی ماه های قبل

نحوه مشاهده فیش حقوقی ماه های قبل – صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir fish به صورت زیر است:

در حال حاضر امکان مشاهده فيش حقوقی ماه جاری و ماه های قبل (به مدت 12 ماه) وجود دارد و ضمنا پيشنهاد می شود بازنشستگان در هر ماه پس از مشاهده فيش حقوقی آن را ذخيره نمايند . ( با استفاده از کليد سمت راست ماوس روی فيش حقوقی و انتخاب گزينه Save picture as )

ثبت و پیگیری درخواست صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir

متقاضیان برای ثبت درخواست جدید یا پیگیری در خواست ثبت شده در صندوق بازنشستگی باید به سامانه ثبت و پیگیری درخواست صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir مراجعه نمایند و اطلاعات خواسته شده را مطابق راهنمای تصویر زیر درج نمایند:

لینک ورود به سامانه ثبت و پیگیری درخواست صندوق بازنشستگی کشوری

ثبت درخواست صندوق بازنشستگی کشوری

  • پس از ورود به سامانه ثبت و پیگیری صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir  ، نام، نام خانوادگی و شماره دفتر کل را وارد نمایید:

***در صورتی که جزء بازنشستگان محترم هستید، شماره ی دفترکل خود را وارد نماید.

****در صورت تمایل برای دریافت کد رهگیری، حداقل یکی از دو فیلد آدرس ایمیل یا تلفن همراه باید پر شود.

سامانه ثبت و پیگیری درخواست - صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir

  • پس از درج اطلاعات خواسته شده و “ثبت درخواست” بر روی گزینه ارسال کلیک نمایید.

***پاسخگويی به درخواست هاي ثبت شده در ايام تعطيل، صرفا در ساعات اداری انجام می گردد.

پیگیری درخواست صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir 

متقاضیان برای پیگیری درخواست خود در صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir باید به صورت زیر عمل نمایند:

پس از ورود به سامانه لازم است اطلاعات خواسته شده که شامل “کد پیگیری”، “تلفن همراه” و “ایمیل” می باشد را در قسمت مربوطه درج نمایید و بر روی گزینه “ارسال” کلیک نمایید:

***یکی از دو فیلد تلفن همراه و یا آدرس ایمیل باید پر شود.

پیگیری درخواست - صندوق بازنشستگی کشوری

ما در این مقاله مشاور گروپ به معرفی سامانه cspf.ir و نحوه دریافت حکم کارگزینی، فیش حقوقی فرهنگیان، فیش حقوقی بازنشستگان، cspf.ir حکم حقوقی و … پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای استفاده از خدمات سامانه cspf.ir صندوق بازنشستگی کشوری نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. به همین دلیل ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول فيش و حکم حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir

نحوه مشاهده و دریافت فيش و حکم حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir در این مقاله بیان شد. در ادامه به تعدادی از سوالات متداول متقاضیان در رابطه با فیش و حکم حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری پاسخ داده ایم:

  • اينجانب وظيفه بگير می باشم با وارد کردن شماره ملی بازنشسته متوفی فيش حقوقی نمايش داده نمی شود ؟

وظيفه بگيران بايد شماره دفتر کل بازنشسته و شماره ملی و شماره حساب خود را وارد نمايند.

  • منظورازسایر کسور درفیش حقوقی بازنشستگان چیست ؟

عنوان سایرکسور درفیش حقوقی ماهانه بازنشستگان که اهم آن شامل وام های دریافتی، بدهی به موسسات ویا شرکت های تعاونی ویا اجرای احکام قضایی بوده ،توسط دستگاه های اجرایی درفیش حقوقی منظورشده است.

  • شماره دفتر کل چیست و چگونه اختصاص می یابد ؟

شماره دفتر کل شماره ای است که در هنگام بازنشستگی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری به جای شماره پرسنلی اختصاص می یابد و در تمامی احکام صادره از طرف صندوق بازنشستگی کشوری با عنوان شماره دفتر کل درج گردیده است.

راهنمای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان

  • مطابق تصویر زیر ابتدا وارد آدرس eservices.cspf.ir شوید و دریافت فیش حقوقی را انتخاب کنید.

راهنمای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان

  • در این مرحله مطابق شکل زیر گزینه دریافت را انتخاب کنید.

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی آموزش و پرورش

  • مطابق تصویر زیر روش دریافت فیش حقوقی را انتخاب کنید

انتخاب روش دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی

  • همانند تصویر زیر با وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانید فیش خود را دریافت کنید

روش دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی آموزش و پرورش

دریافت احکام بازنشستگان کشوری و فرهنگی

دریافت فیش حقوق و احکام بازنشستگان کشوری ، مدیرکل امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام  بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق خبر داد.

به گزارش مشاورگروپ به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، اکبر شیرمحمدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اخبار و مطالب نامعتبر منتشر شده در فضای مجازی و ایجاد ابهام و دغدغه خاطر برای بازنشستگان عزیز، با دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تسریع در روند صدور احکام سال 1402، احکام جدید تمامی بازنشستگان صادر و از طریق سایت صندوق به نشانی cspf.ir بارگذاری و قابل دسترس است.

شیرمحمدی همچنین با بیان اینکه احکام جدید براساس تبصره 12 قانون بودجه و مصوبات هیات وزیران و همچنین جداول امتیازی ابلاغی سازمان های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه کشور در دو بخش “افزایش 15 درصدی و همسان سازی” و برای مجموع یک میلیون و 471 هزار و 467 رکورد صادر شده است، گفت: احکام جدید علاوه بر سایت صندوق بازنشستگی در نرم افزارموبایلی خاتم و تلفن گویای 2500 نیز بروزرسانی شده و بازنشستگان عزیز می توانند از این طریق نیز احکام سال 1402 را دریافت نمایند.

وی افزود: روش محاسبه حقوق با ارائه جداول همسان سازی نیز از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری در دسترس خواهد بود تا بازنشستگان در جریان چگونگی افزایش حقوق خود در سال 1402 قرار بگیرند.

نکات مهم قبل از گرفتن فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش

استفاده از هرگونه نرم افزار و یا سایت های غیر رسمی جهت دریافت فیش حقوقی غیر مجاز بوده و مسئولیت تبعات ناشی از آن برعهده کاربر می باشد. تنها مرجع رسمی و قانونی دریافت فیش حقوقی سایت cspf.ir می باشد.

کاربرانی که از سایت ها یا نرم افزارهای دیگر برای دریافت فیش حقوقی خود استفاده نموده اند هرچه سریعتر نسبت به تغییر رمز خود اقدام نمایند.

دریافت حکم حقوقی فرهنگیان بازنشسته

جهت مشاهده و دریافت حکم فرهنگیان پس از مراجعه به سامانه فیش حقوقی بازنشستگان به آدرس my.medu.ir ، به صفحه دریافت حکم حقوقی بازنشستگان فرهنگی وارد می شویم. در این قسمت پس از وارد کردن شماره های دفتر کل و شماره شناسنامه می توان حکم حقوقی را مشاهده کرد.


✔️سامانه cspf.ir چیست؟

✔️بازنشستگان محترم برای مشاهده و دریافت فیش و حکم حقوقی خود باید به نشانی cspf.ir مراجعه نمایند. www.cspf.ir فیش حقوقی فرهنگیان و حکم کارگزینی و حکم حقوقی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

✔️نحوه مشاهده فیش حقوقی cspf.ir چگونه است؟

✔️نحوه ورود به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری و دریافت حکم و فیش حقوقی به صورت تصویری و مطابق با احکام جدید بازنشستگان کشوری در این مقاله ارائه داده شده است.

✔️اطلاعات لازم برای ورود به سایت cspf.ir دریافت فیش و حکم حقوقی چیست؟

✔️وورد به سامانه از طریق شماره دفتر کل، شماره ملی و شماره حساب امکان پذیر می باشد.

3.7/5 - (23 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه فیش حقوقی بازنشستگان کشوری سایت cspf.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. محمود آریائی نژاد

    چه زمانی مابه التفاوت حکم ارتقاء گروه ششماهه دوم سال 1399 پرداخت میشود واصلا قصد پرداخت آنرا دارید یاخیر .

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403