فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد

فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد ناپیوسته

جهت مشاوره در زمینه فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

گاهی اوقات این امکان وجود دارد که داوطلبان به علت مشغله یا مشکلات، دچار فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد یا هر یک از مقاطع تحصیلی دیگر می شوند. نیازی نیست نگران باشید. مشاور گروپ راه حل بازیابی شماره پرونده کارشناسی ارشد شما را گام به گام بازگو می کند تا بتوانید به راحتی بار دیگر شماره پرونده خود را داشته باشید.

فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد

پس از اینکه داوطلب فرایند ثبت نام اینترنتی کارشناسی ارشد خود را تکمیل کنید، از سوی سایت یک شماره پیگیری و یک شماره پرونده دریافت می کند. همانطور که بارها تکرار شده است، حفظ و نگهداری از این شماره پیگیری و شماره پرونده کارشناسی ارشد تا زمان پذیرش الزامی می باشد. با توجه به اینکه شما برای دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ، نیاز به شماره پیگیری و شماره پرونده کارشناسی ارشد ناپیوسته دارید، در صورت مفقود شدن باید برای بازیابی آن اقداماتی انجام دهید.

بازیابی شماره پرونده کارشناسی ارشد

برای اینکه بتوانید برای دریافت مجدد شماره پرونده ارشد خود اقدام کنید، ابتدا باید در سامانه عضو شوید. برای اینکار  ابتدا وارد بخش سیستم پاسخگویی شوید و به عضویت در سایت در آیید. با عضویت در سایت سازمان سنجش، شما یک نام کاربری و رمز عبور خواهید داشت. با استفاده از این نام کاربری و رمز عبور می توانید درخواست های خود را در زمینه های مختلف از قبیل فراموش شماره پیگیری کارشناسی ارشد و غیره ارسال کنید.


ورود به سیستم پاسخگویی


عضویت در سایت

نحوه بازیابی شماره پرونده کارشناسی ارشد

پس از اینکه در سامانه عضو شدید، می توانید بر روی دکمه ورود به سیستم کلیک کرده و وارد بخش مربوط به خود شوید. در این بخش شما می توانید درخواست های جدید خود را ارسال کنید. برای اینکه بتوانید شماره پرونده کارشناسی ارشد خود را دریافت کنید، باید نام آزمون (کارشناسی ارشد) و سال آزمون (1400) را وارد کنید.

با انجام جستجو، برای شما گزینه هایی به نمایش گذاشته می شود که از میان آنها، بر روی «دریافت شماره پرونده یا پیگیری» کلیک می کنید. با کلیک بر روی آن، صفحه ای حاوی مشخصات فردی شما نمایان می شود که با کلیک بر روی دکمه تایید، شماره پرونده کارشناسی ارشد شما در کنار برخی اطلاعات دیگر به نمایش گذاشته می شود.

ورود به سیستم

وارد کردن شماره کاربری و رمز عبور


در صورتی که در این فرایند با مشکلاتی رو به رو شدید یا سوالی دارید، بدون تعلل با همکاران ما در مشاور گروپ تماس بگیرید تا همه چیز را درباره فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد بدانید.


5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی