ظرفیت پذیرش کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98

ظرفیت پذیرش کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98

جهت مشاوره در زمینه ظرفیت پذیرش کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ظرفیت پذیرش کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 : مشاور عالی سازمان سنجش ضمن اعلام آمار ثبت نام کنندگان ، ظرفیت پذیرش کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 را بیش از 255 هزار نفر اعلام کرد .

ظرفیت پذیرش کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98

ظرفیت پذیرش کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98,کنکور,فنی حرفه ای,ظرفیت پذیرش,فنی و حرفه ای 98,آمار ثبت نام کنندگان

مشاور عالی سازمان سنجش ضمن اعلام آمار ثبت نام کنندگان ، ظرفیت پذیرش کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 را بیش از 255 هزار نفر اعلام کرد .

حسین توکلی گفت : با توجه به مصوبه ۲۶ اسفند ۹۷ شورای سنجش و پذیرش دانشجو و نظر به تغییر نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش به نظام ۳-۳-۶ ، افراد واجد شرایط می توانند نسبت به ثبت‌ نام کاردانی نظام جدید فنی و حرفه‌ ای ۹۸ اقدام کنند .

وی افزود : ثبت نام و انتخاب رشته در این دوره ها در یک مرحله از طریق سایت سنجش سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی : www.sanjesh.org انجام می‌ شود و دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 از روز یکشنبه ۱۹ خرداد منتشر شده است .

توکلی یادآور شد : به منظور مساعدت به افرادی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام در این دوره ها اقدام نکرده اند ، مهلت ثبت نام و انتخاب رشته تا پنجشنبه ۳۰ خرداد تمدید شده است .

وی با اشاره به آمار ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای و انتخاب رشته در دوره های کاردانی نظام جدید و ظرفیت پذیرش خاطرنشان کرد : تا صبح روز دوشنبه ۲۷ خرداد تعداد ۹۶ هزار و ۵۱۰ نفر در این دوره‌ها ثبت نام و نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند . ظرفیت پذیرش این دوره ها ۲۵۵ هزار و ۶۰۸ نفر است .

مشاور عالی سازمان سنجش گفت : پذیرش در ۹ رشته امتحانی الکتروتکنیک ، کامپیوتر ، مکانیک خودرو ، تأسیسات مکانیکی ، نقشه کشی معماری ، حسابداری ، تربیت بدنی ، گرافیک و صنایع غذایی «با آزمون» صورت می‌گیرد و آزمون این رشته‌ها در روز جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ برگزار خواهد شد .

وی افزود : همچنین پذیرش در ۳۰ رشته امتحانی معدن ، ناوبری ، الکترونیک و مخابرات دریایی ، مکانیک موتورهای دریایی ، امور اداری ، تربیت کودک ، مدیریت خانواده ، طراحی و دوخت ، هنرهای تجسمی – نقاشی ، امور دامی ، الکترونیک ، امور زراعی و باغی ، ساخت و تولید ، ماشین‌های کشاورزی ، صنایع فلزی ، موسیقی ، صنایع چوب و مبلمان ، هتلداری و گردشگری ، چاپ ، حمل و نقل ، ساختمان ، مکاترونیک ، صنایع شیمیایی ، پویانمایی ، صنایع نساجی ، فتوگرافیک ، متالورژی ، معماری داخلی ، سرامیک و صنایع دستی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی ( بدون آزمون ) است .

مشاور عالی سازمان سنجش گفت : متقاضیان این رشته‌های امتحانی در این مرحله ، فقط باید ثبت‌ نام و انتخاب رشته کنند و آزمون برای این دسته از داوطلبان برگزار نخواهد شد و ملاک پذیرش آنان معدل کل دیپلم خواهد بود .

بر اساس مصوبه ۲۶ اسفند ۹۷ شورای سنجش و پذیرش دانشجو و نظر به تغییر نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش به نظام ۳-۳-۶ ، دانش‌آموزان و یا فارغ‌التحصیلان شاخه تحصیلی نظری مجاز به ثبت‌ نام در این آزمون هستند .

این داوطلبان ضمن داشتن شرایط ثبت‌ نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 98 توجه داشته باشند که فقط مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی کاردانی ناپیوسته هستند و معدل آنها در مقایسه با داوطلبان شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای و کاردانش در رشته‌ هایی که پذیرش آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌ گیرد تراز خواهد شد .

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ظرفیت پذیرش کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی